abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199881942
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199881968
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom even trotse bonus-pa zijn :7

Mini-G was zo dapper om als eerste een spreekbeurt te houden in de klas en hij deed dat over de jachtluipaard. Het heeft wat ergenis bij iedereen thuis opgeleverd omdat hij, als echt kind, weigerde op tijd te beginnen en we dus samen veel tijd kwijt zijn geweest aan het opstellen en oefenen van de spreekbeurt dit weekend, maar......

hij had een 8,5 :7
Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5 ;)
pi_199882050
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199882098
O ja ik lees ook mee voor mijn peul :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199882111
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Thaise green curry maken, met de thaise groene curry kruiden van jonnie boer, ga ik morgen maken, met een kilo kip, maar je kan ook voor vega gaan. Ik maak het meestal met veel meer groene groenten en die vries ik los in als groente bijgerecht.
  maandag 14 juni 2021 @ 15:34:07 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199882126
quote:
Ik deed doperwten dit weekend ook op de bbq _O-
gewoon in de dop en dan grillen, daarna pellen en beetje zout erop. Lekker :9
Maar niet echt handig als je er veel kwijt moet
pi_199882202
@Kaatje, ahja de alles opzoeken fase is wel even gedoe, maar je moet maar zo denken, dan heb je alles voor de volgende keer mooi bij elkaar! :')

ItsSomething.gif
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199882263
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Kaatje, ahja de alles opzoeken fase is wel even gedoe, maar je moet maar zo denken, dan heb je alles voor de volgende keer mooi bij elkaar! :')

ItsSomething.gif
Jij zegt wat ik ook net dacht _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199882406
@FFT en ben jij of je vriend lid van een vakbond voor arbeidsrecht bijstand. Of een verzekering waarin arbeidsrecht? Misschien mag je de vriendin en advocaat van kaatje “lenen”?

Het is wel vreemd: nu 4 x wezen sporten en het gaat mij wonderbaarlijk goed af.
Herstel van energie zoals vanmiddag: ná het sporten door het tuincentrum en thuis lopen slepen met planten en kruiwagen hoppa. Zonder pauze ook. *O*

Goed geregeld ook in de ‘club’ (zo noemen zij zich graag 😂): verversen met buitenlucht iedere 10 min. Instructie en info filmpjes in de kleedkamers. Flesjes en 387 wonderdoekjes om toestellen, handgrepen en monitors te reinigen. Extra tijd bij het wisselen om de toestellen te reinigen. Kortom.
Vijf minuten te vroeg en de pas werd geweigerd, want tijdslot was nog niet open🤪
pi_199882438
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5 ;)
Zo schijnt dat dan weer niet te werken _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199882489
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:
@:FFT en ben jij of je vriend lid van een vakbond voor arbeidsrecht bijstand. Of een verzekering waarin arbeidsrecht? Misschien mag je de vriendin en advocaat van kaatje “lenen”?

Het is wel vreemd: nu 4 x wezen sporten en het gaat mij wonderbaarlijk goed af.
Herstel van energie zoals vanmiddag: ná het sporten door het tuincentrum en thuis lopen slepen met planten en kruiwagen hoppa. Zonder pauze ook. *O*

Goed geregeld ook in de ‘club’ (zo noemen zij zich graag 😂): verversen met buitenlucht iedere 10 min. Instructie en info filmpjes in de kleedkamers. Flesjes en 387 wonderdoekjes om toestellen, handgrepen en monitors te reinigen. Extra tijd bij het wisselen om de toestellen te reinigen. Kortom.
Vijf minuten te vroeg en de pas werd geweigerd, want tijdslot was nog niet open🤪
Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heen
pi_199882656
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heen
Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?
pi_199882775
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?
De begeleider is ook anti vaccinatie. Of hij zo wappie is weet ik niet maar hij hoort al die onzin zonder tegenwoord aan.
pi_199882963
quote:
Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagen :')
pi_199883050
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:17 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagen :')
Ja. :') Ze gaan hier ook maar gewoon overal in.. :')
  maandag 14 juni 2021 @ 16:25:10 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199883111
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :') Ze gaan hier ook maar gewoon overal in.. :')
Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook top :9

Wij hadden maar weinig doperwten :'(
pi_199883205
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook top :9

Wij hadden maar weinig doperwten :'(
Oeh :9 Ik heb zelfs nog wel wat rauwe ham denk ik. :7
pi_199883256
@Lonaa Een groentenpaëlla misschien? Op basis van Ottolenghi en eigen groetnen.
https://slowfoodyouthnetwork.nl/groentepaella-vegetarisch/

De salade van een paar dagen terug met kruiden etc.zag er fantastisch uit👍🏼 En erwtjes.
pi_199883440
Zo, advocaat heeft alle stukken ontvangen. Mail tot uitstel is ter check naar vriendin. Vond het best lastig om een "harde" mail te schrijven naar iemand waar je regelmatig mee ging lunchen en gezellig zat te kletsen. Dus die puntjes op de i mag zij zetten
pi_199883476
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, advocaat heeft alle stukken ontvangen. Mail tot uitstel is ter check naar vriendin. Vond het best lastig om een "harde" mail te schrijven naar iemand waar je regelmatig mee ging lunchen en gezellig zat te kletsen. Dus die puntjes op de i mag zij zetten
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*
  maandag 14 juni 2021 @ 16:58:42 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199883504
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit!
pi_199883560
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
pi_199883593
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
Zij zorgen echt wel voor zichzelf. Zorg jij maar goed voor jou.

Emoties zijn een feit (en mogen er ook best zijn) geen obstakel om te onderhandelen met je eigen belang voorop.

Be a bitch Kaatje! Hup!
pi_199883607
quote:

[..]

^O^ ^O^
pi_199883614
FFT wat een eikel en niet voor t eerst met die arbeidsarbeidsomstandigheden in dat bedrijf :(
pi_199883676
quote:

[..]

Het is ook niet goed om tegen je aard in te gaan. Dat is het kloterige van dit soort situaties, je moet geven en nemen en zorgen dat je niet teveel belangrijks weggeeft. Maar wat belangrijk is verschilt per persoon.
Fijn dat je een en ander uit handen kunt geven, dan kan jij jezelf bewaren en zij jouw belangen bewaken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199883774
quote:

[..]

Als het niet in je aard zit kan je het natuurlijk ook niet 1,2,3 van je af zetten.

Hopelijk heb je niet al te veel slapeloze nachten meer :*
pi_199883789
Net voorraad bij een nieuwe slijterij afgegeven.
Allemaal erg leuk maar ze maken ons wel aan het twijfelen wat we in de toekomst moeten gaan brouwen :D
Het lijkt er op dat Barley's Angels toch echt terug moet komen.
pi_199884006
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Net voorraad bij een nieuwe slijterij afgegeven.
Allemaal erg leuk maar ze maken ons wel aan het twijfelen wat we in de toekomst moeten gaan brouwen :D
Het lijkt er op dat Barley's Angels toch echt terug moet komen.
De klant is koning :D

En nee, ik ga echt niet mezelf "geweld" aan doen. Daarom ben ik blij met de hulp. Weet wel wat ik denk dat het beste voor me is, niet persé het fijnste scenario, maar ik moet ook aan toekomst/pensioen denken, maar vriendin komt deze week een keer om alles goed door te nemen.
pi_199884053
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En nee, ik ga echt niet mezelf "geweld" aan doen. Daarom ben ik blij met de hulp. Weet wel wat ik denk dat het beste voor me is, niet persé het fijnste scenario, maar ik moet ook aan toekomst/pensioen denken, maar vriendin komt deze week een keer om alles goed door te nemen.
Vervelende situatie hoor!
Ik ben ook zo'n conflictvermijder/people pleaser/zacht ei/GEWOONHEELVRIENDELIJKJAH! ( O-) )
;)
en ik besteed dit soort dingen ook graag uit. . Enerzijds wil je jezelf blijven, anderzijds wil je ook weer niet genaaid (pardon my French) worden waar je bij staat omdat je te toeschietelijk bent. Maar vindt maar eens de balans. Dus zeker niet gek dat het vreet Kaatje1 :*
pi_199884107
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vervelende situatie hoor!
Ik ben ook zo'n conflictvermijder/people pleaser/zacht ei/GEWOONHEELVRIENDELIJKJAH! ( O-) )
;)
en ik besteed dit soort dingen ook graag uit. . Enerzijds wil je jezelf blijven, anderzijds wil je ook weer niet genaaid (pardon my French) worden waar je bij staat omdat je te toeschietelijk bent. Maar vindt maar eens de balans. Dus zeker niet gek dat het vreet Kaatje1 :*
Zo ben ik dus ook en dat kan mij echt zo pijn doen wanneer ik een keer hard ben terwijl de andere kant vrolijk fluitend door het leven blijft gaan en als je het er later nog eens over hebt, niet eens meer weet waar het over gaat. Terwijl ik ieder woord nog terug kan halen. Zeer vervelende eigenschap
pi_199884151
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte :D

Na 5 jaar hobbybrouwen hebben we een mooie selectie recepten waar we trots op zijn. Dus het zal altijd iets uit die selectie zijn. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om naar slijterijen en horecazaken te luisteren wat goed loopt:)
pi_199884277
@Kaatje1 mn.X was té aardig en wij waren té goed van vertrouwen. Na al die jaren en recent een bonus vanwege prestaties alsnog naar de uitgang geleid.
Wij hadden direct een advocaat erbij moeten halen.

@FutureFairytale is er een juridisch loket in de buurt, in Den Haag? of rechtswinkel?
https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/
pi_199884331
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zo ben ik dus ook en dat kan mij echt zo pijn doen wanneer ik een keer hard ben terwijl de andere kant vrolijk fluitend door het leven blijft gaan en als je het er later nog eens over hebt, niet eens meer weet waar het over gaat. Terwijl ik ieder woord nog terug kan halen. Zeer vervelende eigenschap
Oh oh hoe herkenbaar }:|
pi_199884422
Ik heb de “mazzel” dat een deel advocaat kosten in het sociaal plan zit. En verderheb ik geld om bij te leggen mocht het nodig en vooral zinvol zijn
pi_199884440
Bij elkaar geraapt avondeten: gebakken gnocchi, courgette, prei, garnalen. Pesto gemaakt van zongedroogde tomaten, parmazaan, citroensap, scheutje room (dat de garnalenpan afgeblust heeft :9 )

Wat mij betreft een uur te vroeg omdat warm, maar moet zo sporten.
pi_199884775
Hoi vanuit Loonse en Drunense Duinen!

*slenter*

Met dank aan @Myraela voor het idee :)

Kon er nog wel even achteraan na een dagje Efteling *O*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 14 juni 2021 @ 18:59:15 #38
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199884860
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte :D

Na 5 jaar hobbybrouwen hebben we een mooie selectie recepten waar we trots op zijn. Dus het zal altijd iets uit die selectie zijn. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om naar slijterijen en horecazaken te luisteren wat goed loopt:)
je kan natuurlijk ook gewoon 3 basis goed lopende batches hebben die je gewoon regelmatig draait en dan de speciaalbierjes maar eenmalig..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 juni 2021 @ 19:00:24 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199884877
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:25 schreef Lonaa het volgende:
Bij elkaar geraapt avondeten: gebakken gnocchi, courgette, prei, garnalen. Pesto gemaakt van zongedroogde tomaten, parmazaan, citroensap, scheutje room (dat de garnalenpan afgeblust heeft :9 )

Wat mij betreft een uur te vroeg omdat warm, maar moet zo sporten.
ik mis erwten >:)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199884937
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik mis erwten >:)
hahahaha, gisteren alle rijpe eraf gehaald. Morgen eten we weer erwten en peultjes. :+ Ga ze grillen morgen.

De geopperde omelet staat voor woensdag op het programma. :7
pi_199884945
En dan vrijdag nog erwten/peulen in de couscoussalade. Optioneel zondag nog door de panzanella en dan hoop ik dat het wel een keer klaar is, eigenlijk. :')
pi_199885074
Geen idee wat ik zo ga eten, maar ondertussen best wel trek.
pi_199885207
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je kan natuurlijk ook gewoon 3 basis goed lopende batches hebben die je gewoon regelmatig draait en dan de speciaalbierjes maar eenmalig..
Als we genoeg horeca en slijterijpunten hebben is dat de beste optie :Y

Tot nu verkochten we vooral aan beer geeks en die willen eigenlijk steeds iets nieuws.

Dus we moeten kijken wat voor combinatie haalbaar is :)

We dachten een mooie voorraad qua Barley's Angels te hebben, maar daar hebben we ons op verkeken :+
pi_199885218
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
*slenter*

Met dank aan @:Myraela voor het idee :)

O+

Ik wil ook weer snel terug. Maar dan lekker met m'n zitzak, eten en een boek.
pi_199885286
Luxe problemen Sarabi!

Hier bleek de saoto weer prima heetweer soep :9~

Toch eens zelf een recept opsnorkelen en de vriezer mee vullen.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:22:20 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199885303
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
*slenter*

Met dank aan @:Myraela voor het idee :)

Was je inmiddels als wezen kamperen?
Of wacht je traditiegetrouw op regen? :D
  maandag 14 juni 2021 @ 19:24:04 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199885324
Wij hadden zomer stamppot van zoete aardappel en andijvie.
Best lekker, maar zo'n krop andijvie is eigenlijk teveel samen voor een goede aardappel/groen ratio.
pi_199885413
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Luxe problemen Sarabi!

Klopt :D ik hou gewoon van klagen ;)
pi_199885424
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of wacht je traditiegetrouw op regen? :D
Dat natuurlijk! :+ Over anderhalve week.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:33:29 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199885487
Loonse en Drunense duinen is hier synoniem aan Schoolreis op de Lagere School.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199885599
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:33 schreef fietsie het volgende:
Loonse en Drunense duinen is hier synoniem aan Schoolreis op de Lagere School.
Op mijn school ook destijds ja. Schoolkamp in groep zeven :)
pi_199885609
J. en Günther, op zoek naar de auto.. |:)

pi_199885885
Had ik bijna naar je kunnen zwaaien @minilot !

Zwaar hoofd en duf. Dit wordt denk ik geen latertje :')
  maandag 14 juni 2021 @ 20:08:58 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199885968
Guardians of the Galaxy is op.... die willde ik all een hele tijd eens zien.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199886033
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:08 schreef fietsie het volgende:
Die is leuk O+
pi_199886139
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:13 schreef Candaasje het volgende:

Die is leuk O+
Ik heb de eerste keer echt genoten van die film, maar een tweede keer kon het me niet nog een keer boeien 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 juni 2021 @ 20:21:43 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199886171
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb de eerste keer echt genoten van die film, maar een tweede keer kon het me niet nog een keer boeien 8)7
Ik heb hem tot nog toe nog nooit vanaf het begin kunnen kijken, viel er alijd in.
Nu dus een poging... al valt in slaap vallen ook binnen de mogelijkheden
pi_199886189
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

True, het is niet echt een film om veel vaker te kijken nee. Dan zijn alle grapjes 'oud' en lang niet zo grappig meer :Y
pi_199886194
Ik heb wel vaak de Mix van de film op staan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199886364
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:08 schreef fietsie het volgende:
Dies leuk O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199886418
Het Loonsche land was ik vrijdag en zaterdag O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199886569
Zaterdag met Cas naar de dierfysiotherapie. Weliswaar in Kamerik, dus stukje rijden, maar goed. Gaan we eens zien hoe soepel meneer nog is :s)
pi_199887203
quote:
Dank voor deze reminder om ook mijn karige 200 gram peulen te gaan oogsten.

Gelukkig was ik daardoor buiten en kon ik mijn tweede portie aardbeien meenemen. Teller voor vandaag op 900 gram O+
Gister alleen geplukt wat we direct van de plant aten, eergister 600 gram. Wat de rest van de tuin ook gaat doen, deze zijn wmb nu al top.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199887346
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gelukkig was ik daardoor buiten en kon ik mijn tweede portie aardbeien meenemen. Teller voor vandaag op 900 gram O+
Gister alleen geplukt wat we direct van de plant aten, eergister 600 gram. Wat de rest van de tuin ook gaat doen, deze zijn wmb nu al top.
Mijn Vanyelletjes zijn de eerste aardbeitjes aan het maken!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199887571
quote:

[..]

Hoeveel planten heb je staan?
pi_199887915
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:44 schreef Candaasje het volgende:
Zaterdag met Cas naar de dierfysiotherapie. Weliswaar in Kamerik, dus stukje rijden, maar goed. Gaan we eens zien hoe soepel meneer nog is :s)
Wat gaat de dierfysio precies doen?
pi_199888219
quote:

[..]

Veel!
Ik denk dat ik in totaal 500 gram aardbeien geoogst heb. Even zoveel peultjes. :Y
  maandag 14 juni 2021 @ 21:48:31 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199888275
Ik heb nul aardbeien, nul peultjes en nul erwten ;( Wel 2 kilo aardappelen en ik ben er, als altijd, razend trots op.
Spoilers!
pi_199888287
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:13 schreef AnneX het volgende:
@:kaatje1 mn.X was té aardig en wij waren té goed van vertrouwen. Na al die jaren en recent een bonus vanwege prestaties alsnog naar de uitgang geleid.
Wij hadden direct een advocaat erbij moeten halen.

@:FutureFairyTale is er een juridisch loket in de buurt, in Den Haag? of rechtswinkel?
https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/
Wil er liever niet meer negatieve energie in steken dan al aanwezig. Hij heeft er niks van, ik wel. We gaan praten na m'n vaccinaties.

M'n favo noodles waren op bij de toko }:| Heb maar andere meegenomen :P
pi_199888288
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat gaat de dierfysio precies doen?
Cas beweegt zijn achterpoten heel moeizaam, loopt erg door zijn achterpoten gezakt, zit scheef, etc. En hij is regelmatig uit zijn hum. De dierenarts heeft hem nagekeken en opperde dat het mogelijk uit zijn rug komt, artrose voorbeeld.

Hij staat nu op pijnstilling (nsaid) en we gaan kijken of de fysio er iets zinnigs over kan zeggen en misschien kan helpen met een plan om zijn lijf weer pijnvrij(er) te krijgen. Dus eerste bezoek zal een intake zijn. Misschien kan ze al iets behandelden. Ze kan ook oefeningen mee naar huis geven.

(Ze is een humaan fysiotherapeut die daarna verder heeft geleerd voor dieren )

Maar verder geen idee wat het precies zal inhouden :D .
  maandag 14 juni 2021 @ 21:52:21 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199888388
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nul aardbeien, nul peultjes en nul erwten ;( Wel 2 kilo aardappelen en ik ben er, als altijd, razend trots op.
Hoe dan? :o

Ik heb een handje aardbeien per dag nu.
En we hadden 1 schaaltje doperwten, inclusief doppen trouwens.
Bijna de eerste tuinbonen! *O*
  maandag 14 juni 2021 @ 21:54:01 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199888432
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wil er liever niet meer negatieve energie in steken dan al aanwezig. Hij heeft er niks van, ik wel. We gaan praten na m'n vaccinaties.

M'n favo noodles waren op bij de toko }:| Heb maar andere meegenomen :P
Je kan er volgens mij ook niet zo veel mee. Beter inderdaad positief blijven en gewoon lekker ander werk zoeken.
Er zijn echt bedrijven die je wel waarderen en waar ze je serieus nemen.
Je hoeft dit echt niet te accepteren, jij verdient ook een leuke baan.
pi_199888442
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Candaasje het volgende:

Cas beweegt zijn achterpoten heel moeizaam, loopt erg door zijn achterpoten gezakt, zit scheef, etc. En hij is regelmatig uit zijn hum. De dierenarts heeft hem nagekeken en opperde dat het mogelijk uit zijn rug komt, artrose voorbeeld.

Hij staat nu op pijnstilling (nsaid) en we gaan kijken of de fysio er iets zinnigs over kan zeggen en misschien kan helpen met een plan om zijn lijf weer pijnvrij(er) te krijgen. Dus eerste bezoek zal een intake zijn. Misschien kan ze al iets behandelden. Ze kan ook oefeningen mee naar huis geven.

(Ze is een humaan fysiotherapeut die daarna verder heeft geleerd voor dieren )

Maar verder geen idee wat het precies zal inhouden :D .
Ik ben heel benieuwd, zou mooi zijn als de fysio toch nog wat verbetering kan bereiken. Op zich is het ook gewoon een zoogdier natuurlijk en als het voor mensen werkt, dan kan ik me zo voorstellen dat het in aangepaste versie ook voor dieren werkt :+ Dus succes gewenst voor Cas!
pi_199888500
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef gcjoel het volgende:

Je kan er volgens mij ook niet zo veel mee. Beter inderdaad positief blijven en gewoon lekker ander werk zoeken.
Er zijn echt bedrijven die je wel waarderen en waar ze je serieus nemen.
Je hoeft dit echt niet te accepteren, jij verdient ook een leuke baan.
Ik wilde nog reageren, maar aan het eind van de bijlees niet meer aan gedacht, Maar hier kan ik me volledig bij aansluiten. Het gaat al jaren maf op je werk, niet alleen tijdens het afgelopen jaar. Ik snap dat werk zoeken geen leuk karwei is, maar allemachtig, ik weet bijna zeker dat je er uiteindelijk wel beter uit komt. Tenzij je weer zo'n idioot bedrijf/baas treft :{ Je hebt wat dat betreft wel pech hoor; ik gun je gewoon een leuke baan met leuke collega's en op z'n minst een redelijke, normale baas.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:02:03 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_199888659
Groente uit eigen tuin heb ik niet. Wel komt er waarschijnlijk een vrachtwagen fruit aan. De zoete kers hangt voller dan vol en begint nu te kleuren. 1 perenboom hangt vol, de ander zitten er een paar aan. Appels aan 1 boom veel, de ander niets. Een paar perziken helaas. Rode bessen veel. Kruisbessen kan ik pas zien nadat ik de brandnetel verwijderd heb. De zure kersenbomen hangen ook vol. Maar de vogels zijn me altijd voor. Bijna rijp, morgen plukken, te laat op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199888698
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd, zou mooi zijn als de fysio toch nog wat verbetering kan bereiken. Op zich is het ook gewoon een zoogdier natuurlijk en als het voor mensen werkt, dan kan ik me zo voorstellen dat het in aangepaste versie ook voor dieren werkt :+ Dus succes gewenst voor Cas!
Ja, in het dierenziekenhuis lopen ook fysio's rond :Y . Maar die richten zich meer op de honden (veel hernia operaties). Toevallig had de dierenarts hier net een succesverhaal bij een ander senior konijn gezien.

Voor honden lijkt het vaak nog best redelijk op oefeningen voor mensen :D met van die balanskussens enzo. (Er bestaat voor die dieren ook hydrotherapie. Maar dat zal ik Cas maar niet aandoen denk ik, dat overleeft ie niet :P )
  maandag 14 juni 2021 @ 22:04:19 #77
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199888726
Wij hebben 2 kersen! (Nog)

Hopelijk een paar appels, pruimen en stoofperen O+
pi_199888809
De vogels zijn meestal eerder bij de kersen dan ik -O-
  maandag 14 juni 2021 @ 22:11:00 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199888946
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe dan? :o

Ik heb een handje aardbeien per dag nu.
En we hadden 1 schaaltje doperwten, inclusief doppen trouwens.
Bijna de eerste tuinbonen! *O*
Ik heb geen aardbeienplanten :')

Ik heb veel last van ongedierte dit jaar. Zaad van peulen, erwten, slasoorten, spinazie, snijbiet en meer is allemaal opgegeten door een muis of iets in die richting. Iets eet ook de knolselderij en knolvenkel. Slakken eten alle stokbonen, kapucijners en pompoenen.
Dat wat de muis te pakken kreeg heb ik opnieuw gezaaid. Er groeit nu 1 doperwtpeul en drie ielige spinazieplanten dus er is hoop.

Win some, lose some. Het seizoen is nog niet over.
Spoilers!
pi_199888967
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Candaasje het volgende:

Ja, in het dierenziekenhuis lopen ook fysio's rond :Y . Maar die richten zich meer op de honden (veel hernia operaties). Toevallig had de dierenarts hier net een succesverhaal bij een ander senior konijn gezien.

Voor honden lijkt het vaak nog best redelijk op oefeningen voor mensen :D met van die balanskussens enzo. (Er bestaat voor die dieren ook hydrotherapie. Maar dat zal ik Cas maar niet aandoen denk ik, dat overleeft ie niet :P )
Ik had wel direct een beeld van hydrotherapie :+ Maar dat komt omdat ik dat dus wel vaker had gezien bij honden. Geloof niet dat nijntjes kunnen zwemmen.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:14:45 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_199889039
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben 2 kersen! (Nog)

Hopelijk een paar appels, pruimen en stoofperen O+
De nieuwe pruimenboom die er nu 1 jaar staat heeft een paar vruchten. De kwets is elk jaar weer een verrassing of en zo ja hoeveel vruchten deze geeft.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:17:23 #82
370431 drakin
vurig typje
pi_199889116
Vorig jaar had ik geen pruimen, en dit jaar gaan ze echt als kool!

Nadeel is dan ook veel wespen, die gaan dan in de al rijpe pruimen bovenin de boom zitten.

Verder nog veel fruit, bessen, frambozen etc...

O en een kiwi O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 14 juni 2021 @ 22:20:50 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_199889216
quote:
17s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
Vorig jaar had ik geen pruimen, en dit jaar gaan ze echt als kool!

Nadeel is dan ook veel wespen, die gaan dan in de al rijpe pruimen bovenin de boom zitten.

Verder nog veel fruit, bessen, frambozen etc...

O en een kiwi O+
De kiwi heb ik vorig jaar geplant. 2 Stuks. En ze hebben de winter overleeft. Maar ze hebben nog wel een paar jaar nodig voordat ze groot en sterk genoeg zijn voor vruchten. Helaas.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:22:25 #84
370431 drakin
vurig typje
pi_199889277
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:20 schreef z80 het volgende:

[..]

De kiwi heb ik vorig jaar geplant. 2 Stuks. En ze hebben de winter overleeft. Maar ze hebben nog wel een paar jaar nodig voordat ze groot en sterk genoeg zijn voor vruchten. Helaas.
Ik heb 1 stuk geplant, was een vrouwelijke en mannelijke plant in 1, het heeft 8 jaar geduurd voor ik 3 kiwi's kreeg.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 14 juni 2021 @ 22:25:02 #85
63722 z80
I fink you freaky
pi_199889353
quote:
17s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:22 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb 1 stuk geplant, was een vrouwelijke en mannelijke plant in 1, het heeft 8 jaar geduurd voor ik 3 kiwi's kreeg.
Dit zouden ook man/vrouw moeten zijn. Maar kruisbestuiving geeft vaak betere vruchten.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:30:22 #86
370431 drakin
vurig typje
pi_199889502
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit zouden ook man/vrouw moeten zijn. Maar kruisbestuiving geeft vaak betere vruchten.
Dat is me dan nooit verteld, maar dit kwam me destijds wel goed uit in een klein stadtuintje. De kiwi's zijn prima, veel kleintjes, maar ook veel normale kiwi maat.
Alleen dat ie dan in 16 jaar tijd de tuin volledig in beslag zou nemen had ik niet verwacht, kiwi groeit echt hard!

Heb nu wel een natuurlijke megaparasol doordat de kiwi over de pruimenboom ook is gaan groeien O+
pi_199889700
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Candaasje het volgende:

Lijkt me zo moeilijk zoeken bij dieren wat het zou kunnen zijn dit soort dingen van Cas.
Je ziet wel dat en wat er is, maar waar zit het precies waar hebben ze pijn e.d.
pi_199891471
Mogguh :O Op weg naar kantoor maar brug open :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199891538
Mogguh!

Griebus, slecht geslapen en MOE. :O
pi_199891551
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Lijkt me zo moeilijk zoeken bij dieren wat het zou kunnen zijn dit soort dingen van Cas.
Je ziet wel dat en wat er is, maar waar zit het precies waar hebben ze pijn e.d.
Jup, is het ook, zeker :Y . Er zijn nu nog geen röntgenfoto's gemaakt van zijn rug (wel een paar maanden terug van zijn heupen, daar leek toen niks mee aan de hand) en ik zou zelfs een CT-scan kunnen laten maken, mocht het nodig zijn. Maar ja, zeker die laatste moet onder sedatie, wat op zich wel kan (zeker in Waalwijk en Nieuwegein hebben we/ze echt een heel goede anesthesist O+ ) maar eerst maar eens zien of de fysio iets kan voelen en bepalen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 06:36:32 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199891575
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 06:18 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Griebus, slecht geslapen en MOE. :O
Boks. En naar kantoor dus vroeeeeg ;(
pi_199891678
Mogge! Over een kwartier stap ik op de fiets voor de schooldag.
Eerst wat foto's om de dag te beginnen. Dankzij @Claudia_x leerde ik over de echte koekoeksbloem. Dat er een avondkoekoeksbloem bestaat wist ik al wel, en nu heb ik 'm ook gevonden (op de iets grotere ronde):

Op diezelfde ronden nog even wat bonte boeketten:

Heb een fijne dag allemaal!
pi_199891737
Goedemorgen! 't is bewolkt hier, maar na een fietstochtje zit ik toch te zweten achter mijn bureau.

Nu ik weer steeds vaker op kantoor ben, zit ik weer met mijn zomerse dilemma: in de winter draag ik veel jurken, met donkere panty. In de zomer zou dat een lichte panty moeten zijn, maar dat vind ik eigenlijk alleen mooi met pumps waarop ik niet een hele dag kan lopen, dus wordt het dan een lange broek met een bloesje met bedekte schouders, omdat ik blote benen op kantoor, of sneakers eigenlijk no-go vind. Ik heb weinig referentie binnen het bedrijf (want alleen mannen). 'Kan' blote benen inmiddels al, of blijft dat not-done? En wat voor schoenen worden dat dan? Open teen valt imo ook af.
pi_199891753
Jij ook een fijne dag sigme!

Ik lig al een tijdje wakker en volgens mij heeft het geen zin meer om te proberen te slapen. Ga er dus ook maar uit.
pi_199891828
Omdat het niet debiel warm wordt ga ik pas om 17:00 sporten zodat ik de rest van de dag een boel kan doen.
Moet ik daar wel nog even zin voor maken....
pi_199891945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 07:30 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! 't is bewolkt hier, maar na een fietstochtje zit ik toch te zweten achter mijn bureau.

Nu ik weer steeds vaker op kantoor ben, zit ik weer met mijn zomerse dilemma: in de winter draag ik veel jurken, met donkere panty. In de zomer zou dat een lichte panty moeten zijn, maar dat vind ik eigenlijk alleen mooi met pumps waarop ik niet een hele dag kan lopen, dus wordt het dan een lange broek met een bloesje met bedekte schouders, omdat ik blote benen op kantoor, of sneakers eigenlijk no-go vind. Ik heb weinig referentie binnen het bedrijf (want alleen mannen). 'Kan' blote benen inmiddels al, of blijft dat not-done? En wat voor schoenen worden dat dan? Open teen valt imo ook af.
Ik had, zomers, altijd blote benen. En vanwege moeilijke voeten jaren geleden ook maar afgestapt van “geen open teen” schoen, dus gewoon sandalen. Ben al blij wanneer ik goed lopende schoenen heb gevonden
  dinsdag 15 juni 2021 @ 08:05:44 #97
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199891958
Ik sliep goed zeg O+

Ik heb ivm aanstaande hitte vandaag extra veel tuin- en huisdingen te doen. Morgen en overmorgen kruip ik wel binnen achter de computer.
Spoilers!
pi_199892044
Je moet blote benen gewoon doen en dan maar zien waar het schip strandt. Fuck die shit, het is 2021.

(Ik ben nogal in een KOMVECHTEDAN modus mbt alles werk gerelateerd, valt het op :') )

[ Bericht 49% gewijzigd door DancingPhoebe op 15-06-2021 08:23:38 ]
pi_199892240
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet blote benen gewoon doen en dan maar zien waar het schip strandt. Fuck die shit, het is 2021.

(Ik ben nogal in een KOMVECHTEDAN modus mbt alles werk gerelateerd, valt het op :') )
Nee hoor, valt totaal niet op. Zie net een vraag op de werkmail langskomen. Die kan ik nu oplossen, maar over 1,5 hebben ze een probleem...moeten ze bij 5 directieleden nagaan of een vergadering gepland kan worden. Ondoenlijk >:)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 08:45:50 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_199892309
Alles tegen elkaar open gezet. Gezien Dora niet heel avontuurlijk is en een schijterd niks voor de voordeur gezet. Sta ik planten water te geven in de achtertuin, boel kabaal aan de voorkant

Zwaaiende overburen, blaffende honden en een (1) blij rondrennende Dora door de straat.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')