Dat dat zegt je in Juno lullo ?quote:
Die zijn openquote:Op zondag 13 juni 2021 15:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is pas 1 juno als de kroegen open zijn.
Maar bij jou komt het nog wel goed, bij Sterling niet.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sterling probeert het een en ander te versieren zonder succes. Had ik gister ook.
Dan was het vast iets erg leuksquote:Op zondag 13 juni 2021 15:08 schreef Tagliano het volgende:
Vier likes en dat terwijl de post binnen tien seconden was verwijderd
In een kutdiscotheek met veel te luide muziek achter een net iets te lelijk meisje staan 'dansen' is niet echt uitgaan.quote:
er was gewoon gezegd dat er een weg moest gaan hier uit het topic ... alleen de woorden die er tussen stonden waren niet wenselijkquote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een kutdiscotheek met veel te luide muziek achter een net iets te lelijk meisje staan 'dansen' is niet echt uitgaan.
Boe hoe janken janken janken.quote:Op zondag 13 juni 2021 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent wel een extreme sneuneus als je in paniek raakt of gaat fluiten omdat mensen een statement tegen iets maken wat ze persoonlijk diep raakt.
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:09 schreef tim020hoorn het volgende:
Als dit zo doorgaat een walk over voor Engeland
Klinkt al als een herhalinkje van 2018.quote:
Zit je nou te FOK!ken bij je opa?quote:Op zondag 13 juni 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boe hoe janken janken janken.
Mimimimimimi
Voor dr_flash zeker nietquote:Op zondag 13 juni 2021 15:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar is het toch veel te warm voor ouwe reus
Kijk, dan ben ik ook weer bijgepraatquote:Op zondag 13 juni 2021 15:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
er was gewoon gezegd dat er een weg moest gaan hier uit het topic ... alleen de woorden die er tussen stonden waren niet wenselijk
Ah ik vond je gisteren al zulke verstandige teksten uitslaanquote:Op zondag 13 juni 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boe hoe janken janken janken.
Mimimimimimi
Is gewoon de hitte joh.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ik vond je gisteren al zulke verstandige teksten uitslaan
Dit komt logischer over
quote:
spanning voor vanavond voor het nederlands elftal denk ikquote:
Geniet ervanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genieten.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ohai
![]()
Nee man veel te warm voor. Wel een paar bakjes Hertog ijs waarschijnlijk
Lenny is tennis aan het kijken.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Jongens, wat een woede hier
Dit is een WARM BAD!
@:lenny_leonard
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geniet ervan
Bepaal ik zelf wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. 20 bier in de mik en dan toch maar 9 bitterballen voor 15 euro bestellen omdat je wat in je mik moet hebben. Lekker man.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Te warm voor bitterballen? Wtf. Dat eet je juist met dit weer op een terras.
Alsof ik ooit op een terras kom joh.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:14 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:14 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:
Ik zou je SHO adviseren ipv FBquote:Op zondag 13 juni 2021 15:15 schreef RAVW het volgende:
mensen nu weer over voetval , als ik prive dingen wil lezen ga ik wel naar FB
Voetvalquote:Op zondag 13 juni 2021 15:15 schreef RAVW het volgende:
?? wat is dat nu weerquote:
Dit ja. Gister na het befaamde rugbyen en zuipen ook weer een befaamde bruine schaal naar binnen gewerkt.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inderdaad. 20 bier in de mik en dan toch maar 9 bitterballen voor 15 euro bestellen omdat je wat in je mik moet hebben. Lekker man.
Ik zie jou nu al dagen in EK posten en jouw toevoegde waarde aan dit subforum is mij tot op heden nog altijd niet bekend.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:15 schreef RAVW het volgende:
heb alleen gisteren even wat gepost dus dagen ????quote:Op zondag 13 juni 2021 15:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie jou nu al dagen in EK posten en jouw toevoegde waarde aan dit subforum is mij tot op heden nog altijd niet bekend.
Dit geldt voor 99% van de users hier, doe eens aardig.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie jou nu al dagen in EK posten en jouw toevoegde waarde aan dit subforum is mij tot op heden nog altijd niet bekend.
Ziet er alleen wel een beetje maf uit. En Sylvana is het er vast ook niet mee eens.quote:
Die achterlijke klaphark heeft zeker net nog aan een paardenrace meegedaan? Als paard welteverstaan.quote:
Alsof users een toegevoegde waarde moeten hebben joh, schei uitquote:Op zondag 13 juni 2021 15:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
TR.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:17 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Van ons mag je daar de hele middag en avond zitten hoor. Het hele jaar door.
Wij zijn nu zeer benieuwd naar die andere 1%.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit geldt voor 99% van de users hier, doe eens aardig.
En vrijdag. Zo dom ben je dus.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
heb alleen gisteren even wat gepost dus dagen ????
Er zitten we niet eens 100 denk ikquote:Op zondag 13 juni 2021 15:17 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wij zijn nu zeer benieuwd naar die andere 1%.
Ik heb met dit weer toch liever een lekker bakkie ijsquote:Op zondag 13 juni 2021 15:18 schreef Tagliano het volgende:
Overigens wil ik opmerken dat het nooit en te nimmer te warm noch te koud is voor bitterballen
Een percentage staat ook niet gelijk aan een aantal.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zitten we niet eens 100 denk ik
Anders Stijn
Auch proficiat.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:18 schreef Tagliano het volgende:
Overigens wil ik opmerken dat het nooit en te nimmer te warm noch te koud is voor bitterballen
ik zie niet eens mijn naam staan :-)quote:Op zondag 13 juni 2021 15:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En vrijdag. Zo dom ben je dus.
[ afbeelding ]
Maar je kunt moeilijk zeggen dat 1.3 users geen debiel zijnquote:Op zondag 13 juni 2021 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een percentage staat ook niet gelijk aan een aantal.
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:17 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wij zijn nu zeer benieuwd naar die andere 1%.
Lastig zo’n kwart of half persoonquote:Op zondag 13 juni 2021 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een percentage staat ook niet gelijk aan een aantal.
Er staat een klein foutje in je sig ouwe reus.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zie niet eens mijn naam staan :-)
maar goed misschien 1 postje over het oog gezien
Misschien kun je eens een appel nemen. Of watermeloen!quote:Op zondag 13 juni 2021 15:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb met dit weer toch liever een lekker bakkie ijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet elke dag een banaan en/of een appel.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je eens een appel nemen. Of watermeloen!
onmeunig vretn jongquote:Op zondag 13 juni 2021 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Door jullie krijg ik veel te veel zin in bitterballen
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Verder zijn er veel meer dan 100 users.Misschien kun je hier dan de FIFA-wereldranglijst achter zetten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
@MC-Morgan de hei op.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Ah. @:Oriente geeft een op de grond spartelende @:ravvw ook nog even een schop!
Denk je dat ik niks beters te doen heb ofzoquote:Op zondag 13 juni 2021 15:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kun je hier dan de FIFA-wereldranglijst achter zetten!!
Ik beloof dat ik het doe en dan laat ik @Scrummie het doen.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat ik niks beters te doen heb ofzo
Oke daar heb je me, maar ik ga het alsnog niet doen
Goh.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben het immer onsympathieke Frankrijk.
Onnie?quote:
U bent Frankrijkquote:Op zondag 13 juni 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Het lijkt me verstandig dat ik, uitgezonderd deze tekst, hier mijn mond verder over houd.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Verder zijn er veel meer dan 100 users.Jeetje. @Coco met een gigantische voorsprong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou nog beter zijn als je de rest van je leven je bek houdt.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig dat ik, uitgezonderd deze tekst, hier mijn mond verder over houd.
Ik Irak, antigenot.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Terwijl hij nu in afwezigheid schittert.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:23 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jeetje. @:Coco met een gigantische voorsprong.
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als je de rest van je leven je bek houdt.
Jij bent duidelijk met het goede been uit het verkeerde bed gestaptquote:Op zondag 13 juni 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan het werk allenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Terwijl hij nu in afwezigheid schittert.
Ach, visweer kan ook meerdere dagen optimaal zijn zie ik.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg boos.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een vi tekst, met een kwinkslag.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk met het goede been uit het verkeerde bed gestapt
Dit is gewoon een quote hoor. Ken je klassiekers.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk met het goede been uit het verkeerde bed gestapt
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een vi tekst, met een kwinkslag.
Dank. Cultuurbarbaren hier.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit is gewoon een quote hoor. Ken je klassiekers.
Als dit van Johan was met Akwasi als onderwerp vind ik hem goed.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een vi tekst, met een kwinkslag.
Ik ook van jouquote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Niet mijn dag. Hopelijk komt er snel een goal.
Komt nog wel. Tweede helft erop en erover.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kroatië stelt wel een beetje teleur hoor. Belegen overjarige
Ik kreeg deze laatst van een collegaquote:
Dat maakt het wel leuker als de Engelsen zelfs dan niet weten te winnen.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kroatië stelt wel een beetje teleur hoor. Belegen overjarige
Dat ligt er helemaal aan hoe de betreffende collega eruitziet.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kreeg deze laatst van een collega
Moet ik hier iets achter zoeken
Ja, hij vindt je leuk.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kreeg deze laatst van een collega
Moet ik hier iets achter zoeken
Profielwerkstuk?quote:Op zondag 13 juni 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer even verder met mijn presentatie voor over 6 weken
Stukje sluikreclame.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Als geen PL kijker, vind ik Philips een erg leuke speler.
Dan weten jullie dat even.
Dit had je al gezegd.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:30 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik vergeet een letter. Ik ben niet scherp.
Noujaquote:
Er gaat hier zo waarschijnlijk een ongepaste grap op komenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja
Hij heeft wel een hartslag dus verder zou ik er niet een al te groot probleem van moeten maken ja
Je bent niet alleen.quote:
Dat bedacht ik kort nadat ik hem indrukte jaquote:Op zondag 13 juni 2021 15:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Er gaat hier zo waarschijnlijk een ongepaste grap op komen
Onlo is er niet dus je bent veilig.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bedacht ik kort nadat ik hem indrukte ja
Excuses
Geen grapjes over hartslagen allen.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja
Hij heeft wel een hartslag dus verder zou ik er niet een al te groot probleem van moeten maken ja
Goran Pandevgodquote:Op zondag 13 juni 2021 15:34 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we straks Oostenrijk vs Noord-Macedonië.
Niemand moest lachen.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:33 schreef onlogisch het volgende:
Na dat eerste kwartiertje is het wel aardig in elkaar gezakt hé
Mogen uitslagen wel?quote:
Oostenrijkertjes kunnen soms ook wel eens raar uit de hoek komen.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:34 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ben zelf meer benieuwd naar de Elmas show.
Idioot. Jij zoekt hier een 'grap' achter?quote:
Ik had je hoger ingeschat.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot. Jij zoekt hier een 'grap' achter?
Het is er wel eentje van een dusdanig niveau dat hij in mijn repertoire zou passen ja.
Kroatische vriend/in?quote:Op zondag 13 juni 2021 15:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hopelijk hebben wij ook zo'n goed kwartier!
Klopt, echt irritant om te kijkenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:37 schreef _UserName_ het volgende:
Het is wel weer schaduw op het veldgenot wederom vandaag. Erg jammer.
Geen last van (gelukkig)quote:
Het tenue van Kroatië helpt daarbij ook niet mee.quote:
Laatste dagen zijn echt dramatisch.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen hooikoorts heb ouwe reus.
Southgate is een lul.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Southgate zit met deze veldbezetting al zijn sterren meer in de weg dan dat hij ze helpt.
Invulling van de backpositie verre van ideaal (terwijl Engeland de beste batch aan backs heeft van alle teams). Op beide flanken.
Kom gauw nog eens terug.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Vrienden ik ga er van tussen. Fijne Oranje dag allen.
Ja hallo. Nu zit ik hier met al die gekken.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
De voormalige gouverneur van Wisconsin.quote:
quote:
Was gezellig!quote:Op zondag 13 juni 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
@Oriente is e...quote:Op zondag 13 juni 2021 15:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja hallo. Nu zit ik hier met al die gekken.
Kan nog komenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen hooikoorts heb ouwe reus.
Het was fijn dat je er was.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dankjewel, het wordt vast reuze leuk!quote:Op zondag 13 juni 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Woensdag leverworst kerstboom allen.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:43 schreef RipCity het volgende:
Dit wordt een den-Fin met Kroatische goal in ‘88.
Die speelt pas overmorgenquote:
Autochauffeurtjequote:Op zondag 13 juni 2021 15:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Beter op het veld dan midden op de weg.
[ twitter ]
ZONDERCOCOGEENHAXBALLquote:Op zondag 13 juni 2021 15:46 schreef Kriegel het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=eQxbrU7Jbt4
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
mijn boxen stonden heel luid.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:46 schreef Kriegel het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
ZONDERCOCOGEENHAXBALL
Niet geklikt dus.
Valt vies tegen jaquote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
wat irritant zo'n activist die je weg verspertquote:Op zondag 13 juni 2021 15:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Knappe jongen die die wedstrijd straks weet uit te zitten.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een kutwedstrijd
Oostenrijk - Macedonië is straks interessanter
Waarom zat hij daar?quote:Op zondag 13 juni 2021 15:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoe kom je erbij? Dit is een fantastische wedstrijd!quote:Op zondag 13 juni 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een kutwedstrijd
Aandacht.quote:
Doen Tony Polster en Gerhard Rodax nog mee?quote:Op zondag 13 juni 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een kutwedstrijd
Matthias Sindelar en Ernst Happel wel.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen Tony Polster en Gerhard Rodax nog mee?
Oranje knielt niet, dat scheelt alweer.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:51 schreef TLC het volgende:
Ugh, dat knielgezeik, wel knielen maar over 2 jaar wel gewoon zorgeloos voetballen in Qatar ..
fucking hypocrieten die knielers.
Deze redenatie is zo ongelofelijk imbeciel.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:51 schreef TLC het volgende:
Ugh, dat knielgezeik, wel knielen maar over 2 jaar wel gewoon zorgeloos voetballen in Qatar ..
fucking hypocrieten die knielers.
Nee hoor, niks imbeciels aan, De waarheid is hard he.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze redenatie is zo ongelofelijk imbeciel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |