Hoezo wordt een topic gesloten omdat een mod het "stom" vindt? Kon @Fok-it het niet meer aan en heeft die lopen huilen zeker. man manquote:
Wil je even kalm doen?quote:Op maandag 12 juli 2021 11:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hoezo wordt een topic gesloten omdat een mod het "stom" vindt? Kon @:fok-it het niet meer aan en heeft die lopen huilen zeker. man man![]()
![]()
Ik zie hier maar eentje huilenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hoezo wordt een topic gesloten omdat een mod het "stom" vindt? Kon @:fok-it het niet meer aan en heeft die lopen huilen zeker. man man![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 12:53 schreef Questular het volgende:
Ik vind het jammer dat zoiets gesloten wordt. Niet dat mijn mening er toe doet.
Omdat het hele topic om te janken is.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het ook naar bnw verplaatsen als je wilquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:10 schreef very het volgende:
@:Plompzakker sluit mijn topic omdat ik het in mijn "wappie-hoofd" durfde te halen mijn zorgen te uiten over het advies van Hugo de Jonge om vaccins te mixen, terwijl de wetenschappers van het WHO aandringen dat vooral NIET te doen.
Is dit normaal geoorloofd moderatie-gedrag? Ik zie niet echt in wat ik fout doe namelijk.
Tenzij we hier ook geacht worden allemaal met dezelfde mond te praten natuurlijk![]()
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik kan het ook naar bnw verplaatsen als je wil
Een rapport van WHO is BNW?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik kan het ook naar bnw verplaatsen als je wil
Ja...de notie dat we Hugo's medische experiment ook bereid zijn uit te voeren op kinderen, en dat de ouders van die kinderen daar weinig over in te brengen hebben. Dat klopt ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Stepperoller het volgende:
In dat topic wordt wel meer geuit dan alleen zorgen over het niet volgen van WHO advies
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef Plompzakker het volgende:
In bnw is een goedlopend topic over alle tegenargumenten tegen het gevoerde beleid, waar helaas nog altijd veel gedoe over te doen is.
Dat gedoe ga je ongetwijfeld ook krijgen als dat topic open blijft en ik vind klb daar niet de plek voor
Coronabeleid kan een onderwerp zijn voor een valide klacht, afhankelijk van de aard en de toon van de klacht.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef very het volgende:
[..]
Noted: coronabeleid is een verboden onderwerp voor klachten in KLB
Ik hoef geen verzameltopic in BNW...ik wil een klacht over een specifiek deel van het beleid uiten, daar dit bij mij (en vast ook bij anderen) zorgen oplevert.
Wat is er niet valide aan mijn klacht?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Coronabeleid kan een onderwerp zijn voor een valide klacht, afhankelijk van de aard en de toon van de klacht.
Dit topic vond ik dan weer net een voorbeeld van iets wat op basis daarvan naar alle waarschijnlijkheid uit zou gaan lopen op een hoop gezeik tussen voor en tegenstanders.
Ja maar wappie, dan ga je toch gewoon naar COR.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:42 schreef very het volgende:
[..]
Wat is er niet valide aan mijn klacht?
Wat is er mis met de aard van mijn klacht?
Wat is er mis met de toon van mijn klacht?
En waarom sluit je het topic met de woorden "OK Wappie"?
Zou het kunnen dat je onderbuik er iets mee te maken had?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:45 schreef Stepperoller het volgende:
jA mAaR dE KiNdErEn
[ afbeelding ]
Is een typisch wappiecliché tegenwoordig.
Waarom kom je daar nu pas mee?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:50 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zou je ook niet willen experimenteren op kinderen en de zeggenschap van ouders hierin negeren?
Oh? Ik kon gewoon de vaccinaties voor mijn dochter weigeren hoor? Heb ik niet gedaan, maar die waren dan ook niet meer experimenteel en het niet laten vaccineren zou dan ook voor haar een direct gevaar kunnen vormen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:52 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom kom je daar nu pas mee?10 jaar geleden was dat ook al zo met vaccinaties voor kinderen van die leeftijd. En terecht wat mij betreft, want het gaat om hun lichamelijke integriteit en niet die van hun ouders.
Kende ik niet. Maar ik woon in KLB en het is een klacht, welke ik ook fatsoenlijk heb gemotiveerd zonder hierbij mezelf als een onwijze lul te gedragen...dus zie geen bezwaar om het topic open te laten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar wappie, dan ga je toch gewoon naar COR.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Coronabeleid kan een onderwerp zijn voor een valide klacht, afhankelijk van de aard en de toon van de klacht.
Dit topic vond ik dan weer net een voorbeeld van iets wat op basis daarvan naar alle waarschijnlijkheid uit zou gaan lopen op een hoop gezeik tussen voor en tegenstanders.
...?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:42 schreef very het volgende:
[..]
Wat is er niet valide aan mijn klacht?
Wat is er mis met de aard van mijn klacht?
Wat is er mis met de toon van mijn klacht?
En waarom sluit je het topic met de woorden "OK Wappie"?
Zou het kunnen dat je onderbuik er iets mee te maken had?
Tja...die vervelende principes ook altijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:57 schreef Questular het volgende:
Misschien nog nét iets meer janken dan heropenen ze het vast voor je.
Wellicht kan je hier mod wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Tja...die vervelende principes ook altijd.
Hoe durf ik misstanden aan te kaarten of te vragen naar een fatsoenlijke motivatie waarom een redelijk onderbouwde post direct dichtgegooid werd met een belediging als eindwoord.
Alleen als ik dan ook gelijk sommige andere mods mag ontheffen van hun functie.quote:
Het hele gezeur over corona, het beleid en de vaccins en het zogenaamd experimenteren daarmee heeft een hoog bnw gehalte. Lokt vooral een hoop reacties uit en dat ontaardt hier vaak in een topic vol gezeik.quote:
Misschien dan pas dichtgooien wanneer dat idd het geval blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het hele gezeur over corona, het beleid en de vaccins en het zogenaamd experimenteren daarmee heeft een hoog bnw gehalte. Lokt vooral een hoop reacties uit en dat ontaardt hier vaak in een topic vol gezeik.
Ik vind de toon "aanzetten tot medisch experimenteren" net even wat te ongenuanceerd. Ik denk echt dat een serieuze discussie hierover beter op zijn plek is in bnwquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:22 schreef very het volgende:
[..]
Misschien dan pas dichtgooien wanneer dat idd het geval blijkt te zijn?
Of de users die dergelijk gedrag bezigen modereren en/of gewoon kicken?
Corona is nogal een actueel onderwerp, dus dat daar klachtwaardige situaties uit voortkomen lijkt me evident.
En zolang je die netjes kan benoemen zonder gelijk de meest kromme vergelijkingen te maken dan zie ik echt gewoon het bezwaar niet zo. Want mijn topic heeft geen rare toon en de aard van de klacht lijkt me ook niet onzinnig.
Hoe zou jij het dan noemen wanneer een minister mensen oproept om vaccins te mixen, terwijl de uitkomst van een WHO rapport nou juist zegt dat je dat vooral niet moet doen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vind de toon "aanzetten tot medisch experimenteren" net even wat te ongenuanceerd. Ik denk echt dat een serieuze discussie hierover beter op zijn plek is in bnw
Trouwens.... goed voorbeeld doet allicht volgen. Wanneer mensen zelfs bij gegronde kritiek al direct worden weggezet als wappie, dan draag je niet echt bij aan een fatsoenlijk gesprek. Maar ondertussen sluit jij mijn topic, want lokt alleen maar vervelende reacties uitquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het hele gezeur over corona, het beleid en de vaccins en het zogenaamd experimenteren daarmee heeft een hoog bnw gehalte. Lokt vooral een hoop reacties uit en dat ontaardt hier vaak in een topic vol gezeik.
De reactie ok wappie was in dat kader misschien ook niet helemaal handig. Dat was meer de klb user in mij dan de mod.
Mwa...dat druk maken valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Met mij prima, beetje werken beetje kijken hoe mensen zich druk maken online.
Nee, de discussie is nog helemaal niet klaar, want je hebt nog geen fatsoenlijk antwoord gegeven.quote:
Ik heb na mijn laatste post hier tot nu niet meer hier gekeken. Schijnbaar vond een ander het nodig om iets te verwijderen. Zal ook wel terecht geweest zijn denk ikquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:33 schreef very het volgende:
[..]
Mwa...dat druk maken valt wel mee hoor.
Ik blijf er redelijk kalm onder. Goede argumenten aandragen vereist geen hartslagverhoging, geloof ik.
@:plompzakker: heb je nou serieus de reactie van Scrupuleus verwijderd?
Wat ben jij voor censuurbeluste mod dan? En dan die van Questular wél laten staan
Nou nee. Ik heb zijn tekst opgenomen in post 192.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:44 schreef Plompzakker het volgende:
Zal ook wel terecht geweest zijn denk ik
Top! Nu nog even mijn topic heropenen, je belediging weghalen en de wereld is weer een stukje mooierquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:53 schreef Plompzakker het volgende:
Alle bemoeienis kan wel weg inderdaad. Alsnog gedaan
Dit is wel een goede omschrijvingquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:33 schreef Socios het volgende:
Ik wil mij er niet mee bemoeien maar de modjes 'doen ook maar hun best'. Als je het er niet mee eens bent scheld je ze even verrot, zit je je weekban uit en excuseer je je wanneer je weer terug bent en zand erover.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:27 schreef Pensylvania het volgende:
Voor het eerst in tijden weer es ingelogt met een nieuw aangevraagd wachtwoord.. meteen Piswoest...
Stiekem lettercombinatie Gay in verwerken...
WAAR MOET HET HEEN MET DIT FORUM
Wtf? @Plompzakker wat is dit? Waarom is fok zo fucking intolerant???quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:27 schreef Pensylvania het volgende:
Voor het eerst in tijden weer es ingelogt met een nieuw aangevraagd wachtwoord.. meteen Piswoest...
Stiekem lettercombinatie Gay in verwerken...
WAAR MOET HET HEEN MET DIT FORUM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |