Dit inderdaad. Of zeiken over Hongarije m.b.t. homorechten maar wel in Qatar voetballen waar homo's zelfs de doodstraf krijgen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:57 schreef Dries4Ever het volgende:
ach, ze walgen van van alles en willen overal een statement van maken.
Zoals de mensenrechten in Qatar, om vervolgens daar wel te gaan voetballen
HAHAHAHAHAH formule 1 nerd is nog steeds boos om mijn topics.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:22 schreef Fok-it het volgende:
Simpel zieltje Varkenshart die andere simpele racistische zieltjes op social media verdedigd.
Ik kijk geen formule 1 maar goed verhaal boomerquote:Op maandag 12 juli 2021 10:33 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH formule 1 nerd is nog steeds boos om mijn topics.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 10:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk geen formule 1 maar goed verhaal boomer
Valt wel hoor, normale users triggeren me niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:39 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo mad? Wat heeft je getriggerd?
Wat een onzin. Dit weet niemand. Ze winnen namelijk nooit.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:27 schreef babylon het volgende:
[..]
De wereld valt over al die Engelse supporters die het nodig vinden om apen-emoticons te posten. En terecht.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel hoor, normale users triggeren me niet.
Racisten wel
De enige racisten zijn de mensen die 99% van de wandaden van de Engelse supporters negeren, en zich alleen focussen op de wandaad waar de slachtoffers het, volgens hun, juiste kleurtje hebben of waar ze waar de racisme kaart kunnen trekken.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel hoor, normale users triggeren me niet.
Racisten wel
Ik ben mij ook een partij selectief verontwaardigd.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dus de Engelse supporters hebben andere supporters gewelddadig belaagd, door volksliederen heen gefloten, een halve stad vernield, en negers uitgescholden.
En iedereen valt alleen over het feit dat ze negers hebben uitgescholden, volgens mij hebben die Engelse zich gewoon totaal misdragen en is racisme 1 dingetje, toch apart dat uitschelden tegenwoordig zwaarder wordt veroordeeld dan fysiek geweld.
lol, zie je niet hoe ironisch dit is? kijk nou eens wat voor janktopic jij hier geopend hebt.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:14 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Janken om een paar emojis![]()
![]()
![]()
Heb je vroeger niet geleerd dat het eter is te negeren dan te reageren?
?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De enige racisten zijn de mensen die 99% van de wandaden van de Engelse supporters negeren, en zich alleen focussen op de wandaad waar de slachtoffers het, volgens hun, juiste kleurtje hebben of waar ze waar de racisme kaart kunnen trekken.
Engelse supporters misdragen zich, what else is new.
Als je al niet begrijp waar ik dit vandaan haal dan zal je de discussie verder ook niet begrijpen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Die andere wandaden zijn gister allang in kaart gebracht, overal waar ik kwam spraken Britten ook zelf hun afschuw uit over wat de rest van hun volk aan het doen was dus ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt
Natuurlijk niet. Ga jij vandaag nog maar even lekker selectief googlen he? Kan je er wellicht nog wat nieuwe topics uit halen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Als je al niet begrijp waar ik dit vandaan haal dan zal je de discussie verder ook niet begrijpen.
En weer een non reactie van iemand die 0 argumenten heeft en nu al gefrustreerd is, wanneer heb ik nog eens een topic aangemaakt? En wat heeft dat te maken met dit topic? Meteen persoonlijk aanvallen, een zwaktebod.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ga jij vandaag nog maar even lekker selectief googlen he? Kan je er wellicht nog wat nieuwe topics uit halen.
Ik heb je het argument al gegeven, er werd gisteravond al de hele tijd gesproken over de britse fans die zich misdroegen dus je reactie slaat nergens opquote:Op maandag 12 juli 2021 10:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En weer een non reactie van iemand die 0 argumenten heeft en nu al gefrustreerd is, wanneer heb ik nog eens een topic aangemaakt? En wat heeft dat te maken met dit topic? Meteen persoonlijk aanvallen, een zwaktebod.
Fok niet snappenquote:Op maandag 12 juli 2021 10:49 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
lol, zie je niet hoe ironisch dit is? kijk nou eens wat voor janktopic jij hier geopend hebt.
Pik je dit @ChevyCapricequote:Op maandag 12 juli 2021 10:33 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH formule 1 nerd is nog steeds boos om mijn topics.![]()
![]()
+++++++++++++++++++++++quote:Op maandag 12 juli 2021 10:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De enige racisten zijn de mensen die 99% van de wandaden van de Engelse supporters negeren, en zich alleen focussen op de wandaad waar de slachtoffers het, volgens hun, juiste kleurtje hebben of waar ze waar de racisme kaart kunnen trekken.
Engelse supporters misdragen zich, what else is new.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |