Hypocriete sukkelsquote:Op maandag 12 juli 2021 08:57 schreef Dries4Ever het volgende:
ach, ze walgen van van alles en willen overal een statement van maken.
Zoals de mensenrechten in Qatar, om vervolgens daar wel te gaan voetballen
De wereld valt over al die Engelse supporters die het nodig vinden om apen-emoticons te posten. En terecht.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:56 schreef VarkensHart het volgende:
Wanneer leren die debielen eens dat als je zulke dingen zo groot maakt dit alleen maar groter zal worden?
Een paar puisterige pubers die grapjes maken, soms over de schreef, anderen gewoon grappig.
En de hele wereld valt over die paar tweets want o o o geintjes kunnen niet meer tegenwoordig zonder jezelf gekwetst te voelen of te deugen door jezelf gekwetst te voelen voor een ander.
Lekker doorgaan met die geintjes, ze leren er maar mee om te gaan hoor.
Klacht jank samenleving
antiklacht gelachen om sommige plaatjes van een slaven temmende Italiaan in een katoenveld
Jij weer. Wat loop je nou te zeiken?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:27 schreef babylon het volgende:
[..]
De wereld valt over al die Engelse supporters die het nodig vinden om apen-emoticons te posten. En terecht.
[ afbeelding ]
Boehoe fucking hoe. Lekker janken om een paar pubers die apen emoticons sturen. Heb je niet geleerd dat je moet kunnen incasseren? snoiwflakequote:Op maandag 12 juli 2021 09:27 schreef babylon het volgende:
[..]
De wereld valt over al die Engelse supporters die het nodig vinden om apen-emoticons te posten. En terecht.
[ afbeelding ]
Neem een abo, en negeer mij als je het zo lastig vindt.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:30 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Jij weer. Wat loop je nou te zeiken?
Het is altijd alleen maar gejank met de pet op als ik het zo lees bij jou. babylon.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Neem een abo, en negeer mij als je het zo lastig vindt.
Ga je moeder pesten, sneu figuur.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:55 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Het is altijd alleen maar gejank met de pet op als ik het zo lees bij jou. babylon.
Maar vertel meer babylon. Jij vindt het dus terecht dat de hele wereld over dit kleine akkefietje valt?quote:
#ignorequote:Op maandag 12 juli 2021 10:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Maar vertel meer babylon. Jij vindt het dus terecht dat de hele wereld over dit kleine akkefietje valt?
Janken om een paar emojisquote:Op maandag 12 juli 2021 09:59 schreef pokkerdepok het volgende:
shit je mag niet racistisch doen, wat erg
quote:Op maandag 12 juli 2021 10:19 schreef Fugue het volgende:
Moet de voetbalbond eens naar de racisten hier op FOK! komen kijken. Dan valt die drek op facebook nog mee.
Wetenquote:Op maandag 12 juli 2021 10:19 schreef Fugue het volgende:
Moet de voetbalbond eens naar de racisten hier op FOK! komen kijken. Dan valt die drek op facebook nog mee.
dat was een domme lesquote:Op maandag 12 juli 2021 10:14 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Janken om een paar emojis![]()
![]()
![]()
Heb je vroeger niet geleerd dat het eter is te negeren dan te reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |