Terecht topicquote:Op zondag 20 juni 2021 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
KLB / Phoenyx-God ist immer böse
Mag deze nog even open?
We nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 20 juni 2021 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
KLB / Phoenyx-God ist immer böse
Mag deze nog even open?
Ik snap die hele obsessie voor een overduidelijk mentaal beperkte TPS'er met overgewicht überhaupt niet.quote:
Niemand gaat hier uitleg over geven!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:21 schreef pferdfahrer het volgende:
Snap dat je altijd zo'n harde krijgt van je kansloze sluitposts @:Plompzakker, maar graag even een valide reden waarom het dicht moest. Ga je maar eens een keer verantwoorden ook.
De frontpage bashen, andere users in je topic aanvallen, dat soort werk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:21 schreef pferdfahrer het volgende:
Snap dat je altijd zo'n harde krijgt van je kansloze sluitposts @:Plompzakker, maar graag even een valide reden waarom het dicht moest. Ga je maar eens een keer verantwoorden ook.
Ik bash de front-page niet, ik bash de users die het opnemen voor een moordenaar. En aanvallen? Ik noem een iemand een ontsnapt aapjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De frontpage bashen, andere users in je topic aanvallen, dat soort werk.
Op een normale toon was het topic niet gesloten
Heb je je armband weer lekker omgedaan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Echt he
Ik heb paar lijntjes uitstaan om dit te regelen zoals je wenste.
Verzoek afgewezenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:07 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik bash de front-page niet, ik bash de users die het opnemen voor een moordenaar. En aanvallen? Ik noem een iemand een ontsnapt aapje![]()
Dus bij deze graag het verzoek om weer te openen.
Voor vreugde moet je in JUI zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:06 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
De dag dat jij mod af bent zal er enorm veel vreugde zijn in KLB
Nooit te vroeg juichenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor vreugde moet je in JUI zijn
Ik spreek namens de nieuwe Viva dames dat we @pferdfahrer steunen beter open je hem weer anders zorgen @JochemSjakie en ik dat de Viva vrouwen al hun gaan aan onze looks uitgeven maar niet aan fok.quote:
Probeer het in vf zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik spreek namens de nieuwe Viva dames dat we @:pferdfahrer steunen beter open je hem weer anders zorgen @:jochemsjakie en ik dat de Viva vrouwen al hun gaan aan onze looks uitgeven maar niet aan fok.
Getekend door drie hunks
Ik maak vast de popcornquote:Op maandag 28 juni 2021 08:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Nu komt er natuurlijk weer een of ander smoesje dat we niet altijd online zijn of zogenaamd over het hoofd hebben gezien.
FOK! is voor iedereen!!!11111quote:Op maandag 28 juni 2021 08:01 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Waarom oranje overwegend blackies?
Mijn topic over racisme en het verdedigen van moordenaars wordt gewoon gesloten, maar dit soort troep wat overduidelijk een racistisch ondertoontje heeft blijft wel open?
Het is al geslotenquote:Op maandag 28 juni 2021 08:01 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / Waarom oranje overwegend blackies?
Mijn topic over racisme en het verdedigen van moordenaars wordt gewoon gesloten, maar dit soort troep wat overduidelijk een racistisch ondertoontje heeft blijft wel open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |