Zie topicpointer van de scquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef Banaanvragen het volgende:
waarom mogen bradvids niet meer in KLB SC ?
Waarom wordt dit overgeslagen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Kunnen er geen centrale topics komen, steeds weer dezelfde kuttopics over het klimaat, vaccinatie of ander gekkigheid.
Ik zie de toegevoegde waarde niet directquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Kunnen er geen centrale topics komen, steeds weer dezelfde kuttopics over het klimaat, vaccinatie of ander gekkigheid.
Minder kuttopics met dezelfde onderwerpen, overzichtelijker etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet direct
Klachten zijn vaak over actuele zaken, daarom dat losse topics handiger zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Minder kuttopics met dezelfde onderwerpen, overzichtelijker etc.
Omdat het niet zo'n goed idee isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waarom wordt dit overgeslagen?
Een ban dus doe maar niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:49 schreef very het volgende:
Waar ik eigenlijk voor kwam: Kan iemand mij vertellen welke straffen er precies staan op het openbaren van DM's/PM's?
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:49 schreef very het volgende:
Waar ik eigenlijk voor kwam: Kan iemand mij vertellen welke straffen er precies staan op het openbaren van DM's/PM's?
Uitlokken van een ban, doe maar nietquote:
Hmmmm daar zit wat in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uitlokken van een ban, doe maar niet
quote:
Hangt (onder meer) van jouw plaats in de banstaffel af.quote:
Ok...nouja, we zien het wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Hangt (onder meer) van jouw plaats in de banstaffel af.
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
quote:
Deze posts worden wellicht ook meegenomen in de beoordeling. Zou het gewoon niet doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:07 schreef very het volgende:
[..]
Ok...nouja, we zien het wel.
Ik time het wel op een moment dat ik toch effe weg ben
Jullie zijn toch twee volwassen kerels die elkaar toch lekker kunnen negeren en hun eigen ding doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef very het volgende:
[..]
Het zit iets anders in elkaar:
We hadden een prettig gesprek via DM, toen nam jij ergens publiekelijk voorschot op mijn beweegredenen van een bepaalde post. Topic was dicht, dus reactie daarop kwam via DM. Dat gesprek ontspoorde (door jouw toedoen) en sindsdien loop je nu continu te roepen dat ik jouw moeder onheus zou hebben bejegend, wat je reinste bullshit is.
En als jij die claim blijft maken en mij daarmee dus negatief framed, dan ga ik op den duur het tegendeel bewijzen.
Heb ik geprobeerd... Hij blijft aannames maken over mijn posts zo nu en dan, een duld daarbij geen tegenspraak. Zo wel, dan haalt ie weer z'n moeder erbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie zijn toch twee volwassen kerels die elkaar toch lekker kunnen negeren en hun eigen ding doen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hij is nogal boos op mij omdat ik hem gezegd heb dat ik bepaalde uitspraken van hem in DM niet accepteer, en nu probeert hij mij te bedreigen met het openbaren van zogenaamd belastende DM's/PM's.
Hij heeft er zelf een heel creatief sneak preview-plaatje (waarvan de eerste zin al een verzonnen claim bevat, en de laatste PM's van hem er niet in verwerkt zitten, en dat waren juist diegene waar ik over viel) van gemaakt die hij al meerdere malen gepost heeft, die net zo vaak al weggehaald zijn door de mods.
Verder maak ik geen woorden vuil meer aan hem, dat eindigt toch alleen maar in escalatie zoals je kunt zien.
Admins/mods: voel je vrij om desbetreffende DM-geschiedenis te lezen en er zelf een oordeel over te vellen.
Verder ga ik hier op dit onderwerp niet meer reageren.
Ik stel voor dat jullie dit onderlinge gezeik allebei vanaf nu stoppen. Het kan me niet schelen wie er gelijk zou hebben en wie niet, maar ik heb geen zin om elke keer hetzelfde gezeik weer te moeten wissen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef very het volgende:
[..]
Het zit iets anders in elkaar:
We hadden een prettig gesprek via DM, toen nam jij ergens publiekelijk voorschot op mijn beweegredenen van een bepaalde post. Topic was dicht, dus reactie daarop kwam via DM. Dat gesprek ontspoorde (door jouw toedoen) en sindsdien loop je nu continu te roepen dat ik jouw moeder onheus zou hebben bejegend, wat je reinste bullshit is.
En als jij die claim blijft maken en mij daarmee dus negatief framed, dan ga ik op den duur het tegendeel bewijzen.
Omdat die preview van je helemaal niet nodig is. Niemand is geïnteresseerd in dat gezeik tussen jullie. Hou dat of in dm of hou er helemaal mee op, waarvan ik dat laatste kan adviseren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:17 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals: ik reageer alleen op onwaarheden gericht op mijn persoon. Dus wat moet stoppen is @:jochemsjakie met z'n insinuaties elke keer. Zolang hij daar niet mee stopt, stop ik niet met daarop reageren. Actie -> reactie.
Snap niet waarom je nou net weer een post verwijderd hebt met die "sneak preview", want er stond helemaal niets belastends in die post. Sterker nog: die post haalde juist weer wat foutieve insinuaties van @:jochemsjakie onderuit, te weten dat ik bepaalde specifieke delen uit het gesprek weggelaten zou hebben in mijn voordeel, wat natuurlijk wederom onzin is en puur weer een zielige poging mijn geloofwaardigheid aan te tasten.
Zo zie je maar: deze knul blijft maar proberen mij te framen, terwijl het enige wat ik probeer te doen is zijn ongelijk aan te tonen.
Maar goed: die preview was dus wel nodig, ironisch genoeg, om zijn belastende insinuaties onderuit te halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Omdat die preview van je helemaal niet nodig is. Niemand is geïnteresseerd in dat gezeik tussen jullie. Hou dat of in dm of hou er helemaal mee op, waarvan ik dat laatste kan adviseren.
Dan haal ik alles wel weg. Ik ben wel klaar met dit kinderachtige gedoequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:28 schreef very het volgende:
[..]
Maar goed: die preview was dus wel nodig, ironisch genoeg, om zijn belastende insinuaties onderuit te halen.
Ondertussen staan die belastende insinuaties er nog wel, maar mijn bewijs dat die insinuaties onjuist zijn is dus reeds verwijderd. Op deze manier ga ik niet stoppen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |