Seizoen 5 was niet zo sterk meer, maar ach ja even kijken hoe ze het gaan afsluiten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:02 schreef Magica het volgende:
How to get away with murder vond ik wel aardig
Kan me weinig herinneren van die 5 seizoenen maar goed. Ga toch aan 6 beginnen
Nee das waar. Zie nu weer herkenning nu ik 6 kijkquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Seizoen 5 was niet zo sterk meer, maar ach ja even kijken hoe ze het gaan afsluiten.
Geen idee waar seizoen 5 over ging eigenlijk. Met Wes was veel leuker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:33 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee das waar. Zie nu weer herkenning nu ik 6 kijkLaatste seizoen dan is het mooi geweest
Typisch zo’n serie die op het juiste moment gestopt is; toen de kwaliteit nog hoog was. Wil ik weer een keertje opnieuw kijken eigenlijk, maar dan als binge. De eerste zes seizoenen telkens gevolgd via de VS, dus zaten altijd veel breaks tussen en dan vergeet je de hints en wat verhaallijnen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:02 schreef Magica het volgende:
How to get away with murder vond ik wel aardig
Kan me weinig herinneren van die 5 seizoenen maar goed. Ga toch aan 6 beginnen
Vind ik ook. Ze werden ook met elk deel steeds beterquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronald Goedemondt: De R van Ronald - [Nederland] 2014 AL 1:37 uur | Standup-comedy
Vol energie deelt cabaretier Ronald Goedemondt zijn bizarre mening over allerlei zaken, van angst en bezorgdheid tot ninjahonden en tochtjes in een speedboot.
Ronald Goedemondt - Geen Sprake Van - [Nederland] 2018 AL 1:41 uur | Standup-comedy
Stand-upkomiek Ronald Goedemondt zet zijn dagelijkse ervaring als man van in de veertig om in scherpzinnige humor over het vaderschap en ouder worden.
Soundos El Ahmadi - Soundos, Aangenaam - [Nederland] 2010 AL 0:57 uur | Standup-comedy
Gewaagd. Enerverend. Cynisch. Soundos El Ahmadi van Comedytrain praat in haar eerste special over zware onderwerpen zoals het omgaan met ongewenste avances van bejaarden.Be curious, not judgmental
Paar weken terug aan begonnen hier, hele fijne serie inderdaad!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:33 schreef vencodark het volgende:
Zojuist A-typical uitgekeken.
Echt een top serie. De humor, de emoties, de acteurs, de verhaallijnen.
Heerlijk.![]()
En wat de laatste aflevering betreft: dát is hoe je een serie afsluit.![]()
Zahid.![]()
Ze heeft een beetje een ontevreden gezicht en stem maar ik heb mij er verder niet aan gestoord.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Paar weken terug een begonnen hier, hele fijne serie inderdaad!
Zahid is een held.
Ben alleen niet zo'n fan van de casting van Jennifer Jason Leigh, ze acteert vaak een bepaald typetje wat soms goed werkt, maar waardoor ik in Atypical maar weinig sympathie voor haar op kan brengen, ook al vragen bepaalde plotlijnen daar wel om.
Heel lang geleden dat ik díe gezien heb dus die link had ik al totaal niet gelegd.quote:
Ik maakte even een sprongetje van geluk dat ik dacht dat Requiem for a dream op Netflix stond.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:
En requiem for a dream.![]()
Mag The Hateful Eight alleen aan ruiken...
Helaas, die is alleen maar te huur en niet op een van de streaming services.quote:
Dat is Jennifer Connellyquote:Op maandag 19 juli 2021 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:
En requiem for a dream.![]()
Mag The Hateful Eight alleen aan ruiken...
Blijft jammer. Ik blijf hopen dat hij ooit op een dag op Netflix of Prime komt. Wat een film. 👌🏻quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Helaas, die is alleen maar te huur en niet op een van de streaming services.
da's toch die film met die dubbele dildoscene?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijft jammer. Ik blijf hopen dat hij ooit op een dag op Netflix of Prime komt. Wat een film. 👌🏻
En nog meer fucked up dingen hehe.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:29 schreef Danny het volgende:
[..]
da's toch die film met die dubbele dildoscene?
die heb ik wel op m'n nas staan
Zit halverwege het laatste seizoen. Hoop wel op een fatsoenlijk eindequote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:33 schreef Max23 het volgende:
Van Helsing seizoen 5 (laatste seizoen) staat erop
en inmiddels al gezien
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chernobyl 1986 - [Rusland] S01 2021 12 2:16 uur - Netflix Original | Drama
Nadat hij herenigd is met een verloren liefde, gaat brandweerman Alexey met pensioen en begint een nieuw leven. De ramp in Tsjernobyl brengt hem opeens weer in gevaar.
Ingrid Goes West - [VS] 2017 6 1:38 uur | Comedy, Drama
Wanneer een chronische socialmediastalker vrijkomt uit een inrichting, wil ze bevriend raken met een Instagram-ster in L.A., maar haar plan neemt een donkere wending.
Trollenjagers: Opkomst van de Titanen - [Mexico/VS] 2021 6 1:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm
Helden van 'Trollenjagers', '3 Onder' en 'Tovenaars' vechten tegen een duistere vijand die hun werelden over wil nemen en de aarde terug wil brengen naar de oorsprong.
Sexy Beasts - [VK] S01 2021 AL - Netflix Original | Romantisch
Echte singles die oppervlakkige dates zat zijn, krijgen een make-over met behulp van veel make-up en protheses. Lukt het ze de ware te vinden op een echte blind date?
Too Hot to Handle: Brazil - [Brazilië] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
Supersexy, jonge Brazilianen ontmoeten elkaar in een droomresort aan het strand. Ze kunnen 500.000 real winnen, maar dan moeten ze wel van elkaar afblijven.Be curious, not judgmental
Ik weet niet of ik dit durf te kijken, ziet er beetje fucked-up.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:33 schreef Aether het volgende:
Sexy Beasts - [VK] S01 2021 AL - Netflix Original | Romantisch
Echte singles die oppervlakkige dates zat zijn, krijgen een make-over met behulp van veel make-up en protheses. Lukt het ze de ware te vinden op een echte blind date?
Ik dacht dat het over furries ging toen ik een stukje van de trailer zagquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf te kijken, ziet er beetje fucked-up.
Ze hadden het beter Star Wars Dating kunnen noemen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf te kijken, ziet er beetje fucked-up.
Maar Star Wars is leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hadden het beter Star Wars Dating kunnen noemen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Second Chance: Rivals! - [Australië] 2021 AL 1:31 uur - Netflix Original | Familiefilm, Feelgood
Nadat ze zich niet heeft gekwalificeerd voor de Olympische Spelen, gaat Maddy Cornell als coach van een jonge turnploeg de strijd aan met een rivaliserend team.
Blood Red Sky - [Duitsland/VS] 2021 16 2:03 uur - Netflix Original | Horror
Wanneer terroristen een trans-Atlantische nachtvlucht kapen, moet een vrouw met een geheimzinnige ziekte een monsterlijk geheim onthullen om haar zoontje te beschermen.
Fondeados | Bankrolled - [Mexico] 2021 16 1:37 uur - Netflix Original | Comedy
Twee stuurloze millennials pitchen tijdens een stonede bui een gedurfde app voor sociale rechtvaardigheid die miljoenen opbrengt. Maar dan moeten ze hem nog ontwikkelen.
Kingdom: Ashin of the North - [Zuid-Korea] 2021 16 1:33 uur - Netflix Original | Duister, Historisch drama, Thriller, Webtoon
Tragedie, verraad en een mysterieuze ontdekking voeden de wraakzucht van een vrouw, die haar stam en familie wil wreken in deze speciale aflevering van 'Kingdom'.
The Last Letter From Your Lover - [VK] 2021 12 1:50 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een journalist vindt een schat aan liefdesbrieven uit 1965 en gaat op zoek naar het mysterie van een geheime affaire. Ondertussen begint ze haar eigen liefdesverhaal.
Feels Like Ishq - [India] S01 2021 6 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
In deze korte films staan jongvolwassenen centraal die worstelen met de golf aan emoties die gepaard gaat met het vinden van liefde op onverwachte plekken.
Masters of the Universe: Revelation - [VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Na de strijd die Eternia heeft verwoest, moeten Teela en een onverwachte alliantie het eind van het universum voorkomen in dit vervolg op de klassieker uit de jaren 80.
Sky Rojo - [Spanje] S02 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Door fatale gebeurtenissen in een bordeel slaan drie vrouwen die worden gekweld door hun verleden, op de vlucht voor hun pooier en zijn handlangers.
The Movies That Made Us - [VS] S02 2019 16 - Netflix Original | Documentaire
Bij deze blockbusters kwamen we samen en hadden we de tijd van ons leven. Maak kennis met de acteurs, regisseurs en insiders die deze films mogelijk maakten.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Good Liar - [Duitsland/VK/VS] 2019 12 1:49 uur | Boek, Intellectueel, Misdaad, Thriller
Een sluwe oplichter maakt jacht op een weduwe die professor aan de universiteit van Oxford is en over veel spaargeld beschikt. Maar niets is wat het lijkt ...
Official Secrets - [VK] 2019 AL 1:51 uur | Drama, Spionage
Het waargebeurde verhaal van klokkenluider Katharine Gun van de Britse geheime dienst die een geheime NSA-memo lekte over illegale spionage tussen de VS en het VK.Be curious, not judgmental
In dit topic.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kun je ook ergens zien wanneer een serie/film op Netflix verwacht wordt?
Nee, zo bedoel ik het nietquote:
De Twitter en Facebook accounts van Netflix zelf.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet![]()
Mijn dochter kkijkt reikhalzend uit naar een serie waarvan de opnames net zijn afgerond. Ze is benieuwd wanneer die serie op Netflix zal verschijnen.
https://www.netflix-neder(...)n-series-op-netflix/quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet![]()
Mijn dochter kkijkt reikhalzend uit naar een serie waarvan de opnames net zijn afgerond. Ze is benieuwd wanneer die serie op Netflix zal verschijnen.
https://media.netflix.com/en/quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kun je ook ergens zien wanneer een serie/film op Netflix verwacht wordt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:07 schreef Aether het volgende:
Vermakelijke film. Zeker het kijken een keertje waard.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Good Liar - [Duitsland/VK/VS] 2019 12 1:49 uur | Boek, Intellectueel, Misdaad, Thriller
Een sluwe oplichter maakt jacht op een weduwe die professor aan de universiteit van Oxford is en over veel spaargeld beschikt. Maar niets is wat het lijkt ...
Op aanraden van hier ook gisteren maar a classis horror story aangezet. Was ook wel toffe film."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judy - [VK] 2019 12 1:57 uur | Drama, Musical
Financieel aan de grond, gescheiden van haar kinderen en snakkend naar een nieuwe start. Zo begint Judy Garland in 1968 aan een reeks uitverkochte Londense concerten.
Patrick Laureij - Nederlands Hoop - [Nederland] 2021 AL 1:33 uur | Standup-comedy
Patrick Laureij stelt zich kwetsbaar op voor zijn tweede comedyshow. Hij praat openlijk over zijn depressie en doet dat op een persoonlijke, maar grappige manier.Be curious, not judgmental
Ook in 1 ruk er doorheen gejaagdquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:15 schreef TLC het volgende:
Masters of the Universe : Revelations
seizoen 1 gezien en kijk nu al uit naar seizoen 2
Wat n epic einde !
Aardig uitgangspunt. Ben benieuwd.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How to Sell Drugs Online (Fast) - [Duitsland] S03 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat
Om zijn ex-vriendin terug te winnen besluit een nerdy tiener online ecstasy te verkopen vanuit zijn slaapkamer. Hij wordt een van de grootste dealers van Europa.
Mighty Express - S04 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Maak een ritje met de Mighty Express, een team van treinen en hun kindervriendjes die problemen op het spoor overwinnen door snel na te denken en samen te werken!
Plastic Cup Boyz: Laughing My Mask Off! - [VS] 2021 AL - Netflix Original | Standup-comedy
Comedycollectief The Plastic Cup Boyz komt met de ene na de andere punchline tijdens een drietal rauwe en levendige stand-upspecials in Atlanta.Be curious, not judgmental
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:15 schreef Aether het volgende:
Jaaa 👌🏻SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How to Sell Drugs Online (Fast) - [Duitsland] S03 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat
Om zijn ex-vriendin terug te winnen besluit een nerdy tiener online ecstasy te verkopen vanuit zijn slaapkamer. Hij wordt een van de grootste dealers van Europa.
Gisteren laatste aflevering gezien. Was toch idd weer goed hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Typisch zo’n serie die op het juiste moment gestopt is; toen de kwaliteit nog hoog was. Wil ik weer een keertje opnieuw kijken eigenlijk, maar dan als binge. De eerste zes seizoenen telkens gevolgd via de VS, dus zaten altijd veel breaks tussen en dan vergeet je de hints en wat verhaallijnen.
Ik vond het einde erg goed overigens. Vooral de serie afkijken dus
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bartkowiak - [Polen] 2021 16 1:32 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Nadat zijn broer bij een auto-ongeluk is omgekomen, neemt een voormalige MMA-vechter de familienachtclub over en ontdekt dat de dood van zijn broer geen ongeluk was.
Fantastic Fungi - [VS] 2019 9 1:20 uur | Documentaire
Duik onder in de magische wereld van de schimmel: van paddenstoelen die olievlekken opruimen tot ondergrondse schimmelnetwerken waarlangs bomen kunnen communiceren.
Love Is Blind - [VS] S02 2020 6 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.
Tattoo Redo - [VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Lifestyle
Met slechte tattoos naar binnen, met mooie naar buiten. Topkunstenaars bedekken rampzalige tattoos met prachtige nieuwe, gekozen door de dierbaren van de getatoeëerden.Be curious, not judgmental
Weet jij misschien wat fijne Belgische series op Netflix?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fear street part one, two en three bekeken. zalige (horror)films met een mooi verhaallijn
In Vlaamse velden, De Twaalf, Eigen Kweek, De Ridder, The Team, Ze staan allemaal op de Belgische Netflix. geen idee of die ook in Nederland te zien zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Weet jij misschien wat fijne Belgische series op Netflix?Eigen kweek en Bevergem heb ik al gezien.
Tabula Rasa vind ik wel een aanrader, maar een stuk minder luchtig dan die twee series die jij noemt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Weet jij misschien wat fijne Belgische series op Netflix?Eigen kweek en Bevergem heb ik al gezien.
Die heb ik ooit gezien! Veerle Baetensquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tabula Rasa vind ik wel een aanrader, maar een stuk minder luchtig dan die twee series die jij noemt.
De Ridder zou je eens kunnen proberen ...quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja! Ook een goede. Ooit aan begonnen, maar niet verder gekeken dan de eerste paar afleveringen. Waarom weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
De Ridder zou je eens kunnen proberen ...
Marsman, en Beau Sejour.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja! Ook een goede. Ooit aan begonnen, maar niet verder gekeken dan de eerste paar afleveringen. Waarom weet ik eigenlijk ook niet
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resort to Love - [VS] 2021 12 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
In de nasleep van een verbroken verloving en een mislukte carrière gaat een zangeres aan de slag bij een chic eilandresort, waar haar ex-verloofde toevallig gaat trouwen.
Saint Maud - [VK] 2021 16 1:24 uur | Horror, Thriller
In een rustige Engelse kustplaats doet een vrome, gekwelde jonge verpleegster er alles aan om de ziel van haar stervende patiënt te redden, koste wat het kost.
Transformers: War for Cybertron: Kingdom - [VS] H01 2021 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
De hectische race om de Allspark te vinden, komt eerst tot een hoogtepunt op een vreemde planeet, terwijl de toekomst en het heden met elkaar botsen.Be curious, not judgmental
Even dacht ik... oeh... Beastwars....quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:17 schreef Aether het volgende:
Transformers: War for Cybertron: Kingdom - [VS] H01 2021 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
De hectische race om de Allspark te vinden, komt eerst tot een hoogtepunt op een vreemde planeet, terwijl de toekomst en het heden met elkaar botsen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boss Level - [VS] 2021 16 1:40 uur | Actie, Mystery, Sci-Fi
Een voormalige commando zit vast in een tijdlus waarin hij steeds de dag van zijn moord herbeleeft. Het is aan hem om het raadsel van zijn voortijdige dood te ontrafelen.
Le dernier mercenaire | The Last Mercenary - [Frankrijk] 2021 12 1:52 uur - Netflix Original | Comedy
Een legendarische geheim agent die huurmoordenaar is geworden, keert terug om de zoon te redden die hij nog nooit heeft ontmoet. Vader zijn wordt zijn moeilijkste missie.
Centaurwereld - [VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een dapper oorlogspaard gaat op pad om haar trouwe Rijder terug te vinden en reist door een bijzondere wereld vol magie, avontuur en zingende centauren.
Myth & Mogul: John DeLorean - [VK] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
John DeLorean werkte zich op van ingenieur tot directeur en icoon in de autowereld. Maar onder de motorkap van zijn zelfgecreëerde legende schuilen duisternis en bedrog.
Outer Banks - [VS] S02 2020 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Tienerserie
Tiener John B en zijn drie beste vrienden gaan op een eiland met rijken en armen op zoek naar een legendarische schat die iets te maken heeft met zijn vaders verdwijning.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocketman - [VS] 2019 12 2:01 uur | Drama, Musical
Popster Elton John kijkt, in rehab, terug op zijn eenvoudige komaf, tijdloze liedjes en onstuimige momenten van inspiratie en overdaad. Gebaseerd op zijn ware verhaal.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revelations: The Masters of the Universe: Revelation Aftershow - [VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Talkshow
Neem een kijkje achter de schermen bij 'Masters of the Universe: Revelation' met showrunner Kevin Smith en anderen die de cast interviewen over hun iconische rollen.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.44 Cats - [Italië] S03 2020 AL | Kinderserie
Als de zingende harige vriendjes Lampo, Milady, Pilou en Bacon met elkaar optrekken, is er altijd wel een avontuur te beleven.
Below Deck Mediterranean - [VS] S01-S02 2017 AL | Reality
Vaar mee met kapiteins Sandy en Mark en volg hoe ze omgaan met wilde scheepsbemanningen en veeleisende gasten op een jacht op de pittoreske Middellandse Zee.
Rurouni Kenshin: The Beginning - [Japan] 2021 16 2:18 uur - Netflix Original | Actie
Voordat Kenshin beschermer werd, was hij een gevaarlijke huurmoordenaar genaamd Battosai. Maar als hij de zachtaardige Tomoe Yukishiro ontmoet, verandert zijn leven.Be curious, not judgmental
Ja ook gisteren gezien. Ik vind het een goede film. 4/5 ⭐quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:55 schreef vencodark het volgende:
Iemand Rocketman al gekeken?
Ik heb er gister lekker voor gezeten. Hele goeie acteur die Elton speelt.![]()
De film is wel meer een musical dan ‘gewoon een film’ en krijgt van mij een goeie voldoende.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.El infierno - [Mexico] 2010 16 2:28 uur | Drama, Duister, Misdaad
Een man wordt gedeporteerd naar Mexico. Om te overleven moet hij zich aansluiten bij het wrede drugskartel dat voor corruptie zorgt in zijn woonplaats.
Pray Away - [VS] 2021 12 1:41 uur - Netflix Original | Documentaire
Voormalige leiders en een slachtoffer van de 'homotherapiebeweging' spreken over hoe schadelijk die is voor de LGBTQ+-community en over het rampzalige voortbestaan ervan.
Search and Destroy - [VS] 2020 16 1:32 uur | Actie
Zijn laatste gevecht met een wapenhandelaar liep uit op een catastrofe. Nu wordt de ontslagen veteraan ingehuurd om zijn oude vijand opnieuw op te sporen.
Shiny_Flakes: The Teenage Drug Lord - [Duitsland] 2021 12 1:37 uur - Netflix Original | Biografische documentaire
Het verhaal achter de serie 'How to Sell Drugs Online (Fast)': Max S. onthult hoe hij als puber een drugsimperium opbouwde vanuit zijn tienerkamer.
Top Secret UFO Projects: Declassified - [VS] S01 2021 9 - Netflix Original | Documentaire
Verhalen over ontmoetingen met buitenaardse wezens worden vaak van tafel geveegd, maar toch zijn er veel mensen die geloven dat ufo's wel degelijk bestaan.Be curious, not judgmental
Ik ben halverwege opgehouden, juist omdat het meer musical is dan een film. Ik had meer zoiets als Bohemian Rhapsody verwacht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:55 schreef vencodark het volgende:
De film is wel meer een musical dan ‘gewoon een film’ en krijgt van mij een goeie voldoende.
Die heb ik dus nog niet gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:57 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik ben halverwege opgehouden, juist omdat het meer musical is dan een film. Ik had meer zoiets als Bohemian Rhapsody verwacht.
Ja, was aardig hoor maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:55 schreef vencodark het volgende:
Jammer, ik keek er echt naar uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef summer2bird het volgende:
Top secret UFO projects moet je niet kijken hoor
Wat een flutshow.
Had nog een beetje een spannende docu verwacht maar dit kan zo direct op history tv gezet worden
Die voice over klinkt als een stem van de tellsell, vage muziekjes, heel slecht in elkaar gezet.
Jammer weer
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'76 - [Nigeria] 2016 12 1:58 uur - Netflix Original | Drama
Als hij wordt beschuldigd van deelname aan een militaire-couppoging, krijgt het leven van zijn zwangere vrouw een emotionele wending. Geïnspireerd op ware gebeurtenissen.
Aftermath - [VS] 2021 16 1:54 uur | Horror
Een jong stel krijgt het aanbod in een prachtig huis te wonen. Om hun huwelijk te redden, gaan ze erop in, maar het huis blijkt een duister verleden te verbergen.
Car Masters: Rust to Riches - [VS] S03 2021 AL - Netflix Original | Reality
Het team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks die ze steeds inruilen om uiteindelijk een prachtauto te bouwen en voor veel geld te verkopen.
Cocaine Cowboys: The Kings of Miami - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Twee jeugdvrienden ontwikkelen zich van drop-outs tot de machtigste drugsbaronnen van Miami in dit waargebeurde verhaal rondom een decennialange misdaadsaga.
Control Z - [Mexico] S02 2021 16 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
Als een hacker de geheimen van leerlingen begint bloot te geven aan de hele school, werkt de sociaal geïsoleerde maar oplettende Sofía eraan om hem/haar te ontmaskeren.
Cooking With Paris - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Feelgood, Lifestyle, Offbeat
Onder het motto 'iedereen kan koken' geeft Paris Hilton haar eigen draai aan elk gerecht. Een eetbare glitterbom? Niet iets te gek in dit unieke kookprogramma.
I’m (Endless Like The Space) - [Italië] 2017 16 1:45 uur | Drama, Duister, Tienerfilm
De 17-jarige Jessica zit vast tussen fantasie en realiteit. Met conflicten thuis en op school zoekt ze haar weg in emoties en gebeurtenissen in haar besneeuwde thuisstad.
Inspekcja - [Polen] 2018 12 1:28 uur | Drama, Duister
Stalin stuurt een Russische officier op een missie om Poolse krijgsgevangenen ervan te overtuigen samen te werken met de communistische autoriteiten.
Jarocin. Po co wolność - [Polen] 2016 12 1:45 uur | Politieke documentaire
In het kleine stadje Jarocin biedt de geboorte van een uniek rockfestival ontsnapping tijdens de sociale en politieke spanningen in Polen in de jaren 80.
Jurek - [Polen] 2014 12 1:13 uur | Biografische documentaire
Deze documentaire vertelt het verhaal over de prestaties van de bergbeklimmer Jerzy Kukuczka en de andere hoogten die hij wist te bereiken voor zijn dood in 1989.
Jutro idziemy do kina - [Polen] 2007 12 1:40 uur | Historisch drama
Drie schoolvrienden bereiden zich na hun eindexamens voor op het volgende hoofdstuk van hun leven. Het begin van de Tweede Wereldoorlog gooit echter roet in het eten.
Mimi - [India] 2021 12 2:12 uur | Comedy, Drama
Een beginnende actrice in een klein stadje besluit draagmoeder te worden voor een stel dat op bezoek is, maar ze belandt in een ervaring vol onverwachte wendingen.
Wszystko dla mojej matki - [Polen] 2019 16 1:39 uur | Drama, Duister
Een koppige tiener komt na meerdere ontsnappingen uit een weeshuis terecht in een heropvoedingsgesticht terwijl ze een plan probeert te bedenken om haar moeder te vinden.
Żelazny most - [Polen] 2019 12 1:20 uur | Drama, Duister, Romantisch
Een mijnwerker komt na een ongeluk ondergronds vast te zitten. Terwijl de reddingsoperatie begint, raken zijn vrouw en baas, die een affaire hebben, bevangen door schuld.
Zenek - [Polen] 2020 12 1:51 uur | Musical
In deze biopic over de zanger Zenon Martyniuk wil een optimistische dorpsjongen graag popster worden, maar moet hij de valkuilen vermijden die gepaard gaan met succes.Be curious, not judgmental
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:13 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's een hoop Pools!SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'76 - [Nigeria] 2016 12 1:58 uur - Netflix Original | Drama
Als hij wordt beschuldigd van deelname aan een militaire-couppoging, krijgt het leven van zijn zwangere vrouw een emotionele wending. Geïnspireerd op ware gebeurtenissen.
Aftermath - [VS] 2021 16 1:54 uur | Horror
Een jong stel krijgt het aanbod in een prachtig huis te wonen. Om hun huwelijk te redden, gaan ze erop in, maar het huis blijkt een duister verleden te verbergen.
Car Masters: Rust to Riches - [VS] S03 2021 AL - Netflix Original | Reality
Het team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks die ze steeds inruilen om uiteindelijk een prachtauto te bouwen en voor veel geld te verkopen.
Cocaine Cowboys: The Kings of Miami - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Twee jeugdvrienden ontwikkelen zich van drop-outs tot de machtigste drugsbaronnen van Miami in dit waargebeurde verhaal rondom een decennialange misdaadsaga.
Control Z - [Mexico] S02 2021 16 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
Als een hacker de geheimen van leerlingen begint bloot te geven aan de hele school, werkt de sociaal geïsoleerde maar oplettende Sofía eraan om hem/haar te ontmaskeren.
Cooking With Paris - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Feelgood, Lifestyle, Offbeat
Onder het motto 'iedereen kan koken' geeft Paris Hilton haar eigen draai aan elk gerecht. Een eetbare glitterbom? Niet iets te gek in dit unieke kookprogramma.
I’m (Endless Like The Space) - [Italië] 2017 16 1:45 uur | Drama, Duister, Tienerfilm
De 17-jarige Jessica zit vast tussen fantasie en realiteit. Met conflicten thuis en op school zoekt ze haar weg in emoties en gebeurtenissen in haar besneeuwde thuisstad.
Inspekcja - [Polen] 2018 12 1:28 uur | Drama, Duister
Stalin stuurt een Russische officier op een missie om Poolse krijgsgevangenen ervan te overtuigen samen te werken met de communistische autoriteiten.
Jarocin. Po co wolność - [Polen] 2016 12 1:45 uur | Politieke documentaire
In het kleine stadje Jarocin biedt de geboorte van een uniek rockfestival ontsnapping tijdens de sociale en politieke spanningen in Polen in de jaren 80.
Jurek - [Polen] 2014 12 1:13 uur | Biografische documentaire
Deze documentaire vertelt het verhaal over de prestaties van de bergbeklimmer Jerzy Kukuczka en de andere hoogten die hij wist te bereiken voor zijn dood in 1989.
Jutro idziemy do kina - [Polen] 2007 12 1:40 uur | Historisch drama
Drie schoolvrienden bereiden zich na hun eindexamens voor op het volgende hoofdstuk van hun leven. Het begin van de Tweede Wereldoorlog gooit echter roet in het eten.
Mimi - [India] 2021 12 2:12 uur | Comedy, Drama
Een beginnende actrice in een klein stadje besluit draagmoeder te worden voor een stel dat op bezoek is, maar ze belandt in een ervaring vol onverwachte wendingen.
Wszystko dla mojej matki - [Polen] 2019 16 1:39 uur | Drama, Duister
Een koppige tiener komt na meerdere ontsnappingen uit een weeshuis terecht in een heropvoedingsgesticht terwijl ze een plan probeert te bedenken om haar moeder te vinden.
Żelazny most - [Polen] 2019 12 1:20 uur | Drama, Duister, Romantisch
Een mijnwerker komt na een ongeluk ondergronds vast te zitten. Terwijl de reddingsoperatie begint, raken zijn vrouw en baas, die een affaire hebben, bevangen door schuld.
Zenek - [Polen] 2020 12 1:51 uur | Musical
In deze biopic over de zanger Zenon Martyniuk wil een optimistische dorpsjongen graag popster worden, maar moet hij de valkuilen vermijden die gepaard gaan met succes.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ja absoluut! de voice over vond ik ook sterk. En dat het gericht is op de kijker. Zo van: doe dit en dan heb je mogelijk succes. Ipv dat het verteld wordt als een geschiedenisboek of documentaire. Heel interessant!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
How to become a tyrant is leuk en leerzaam
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cidade de Deus: 10 Anos Depois - [Brazilië] 2013 16 1:08 uur | Documentaire
Tien jaar geleden kwam de baanbrekende, Braziliaanse film 'City of God' uit. Deze documentaire brengt cast en crew weer samen om na te gaan hoe het hen is vergaan.
For Life - [VS] S01 2020 12 | Misdaad
Nadat een man onterecht levenslang is opgesloten, wordt hij een advocaat om gerechtigheid te zoeken en om anderen te verdedigen die vals zijn beschuldigd.
Hit & Run - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Mystery, Thriller
Een man die zoekt naar de ware toedracht van de dood van zijn vrouw, raakt verstrikt in een gevaarlijk web van geheimen en intriges, dat reikt van New York tot Tel Aviv.
Navarasa - [India] V01 2021 16 - Netflix Original | Drama
Van vrolijkheid tot verwondering. In deze anthologieserie worden de negen emoties uit de Indiase esthetische theorie onderzocht.
La Nuée | The Swarm - [Frankrijk] 2021 16 1:41 uur - Netflix Original | Horror
Een alleenstaande moeder kweekt sprinkhanen als eiwitrijk voedsel. Ze heeft moeite om ze te laten voortplanten totdat ze merkt dat ze gek zijn op bloed.
Quam's Money - [Nigeria] 2020 12 1:54 uur | Misdaad
In deze sequel van 'New Money' geniet Quam, een beveiliger die multimiljonair is geworden, van zijn luxeleventje totdat hij het slachtoffer wordt van fraude.
Vivo - [VS] 2021 6 1:39 uur - Netflix Original | Familiefilm, Feelgood, Musical
Een muziekminnende kinkajoe gaat op een sensationele reis om zijn levenslot te vervullen en een liefdeslied af te leveren voor een oude vriend.Be curious, not judgmental
Aanrader!quote:Hit & Run - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Mystery, Thriller
Een man die zoekt naar de ware toedracht van de dood van zijn vrouw, raakt verstrikt in een gevaarlijk web van geheimen en intriges, dat reikt van New York tot Tel Aviv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |