In bijvoorbeeld de Formule 1 zijn hier strakke draaiboeken voor. Er worden pas beelden van een crash getoond als duidelijk is dat het goed is.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat inzoomen zullen ze blijven doen. Omdat je altijd regisseurs houdt die alleen maar denken aan 'mooie' plaatjes
Maar zeggen dat de UEFA die mensen laat zitten omdat ze graag beelden kunnen uitzenden van treurende supporters is wel even een ander verhaal hoor
Ja, maar iets als het weer is natuurlijk anders dan zoiets...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een dagje uitstel zou misschien nog net kunnen. Dat is in het verleden wel eens gebeurd als een wedstrijd vanwege het weer gestaakt werd.
En toch lijkt mij dat laatste zo stug. Er zijn de afgelopen jaren toch wel een aantal spelers onwel geworden op het veld.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In bijvoorbeeld de Formule 1 zijn hier strakke draaiboeken voor. Er worden pas beelden van een crash getoond als duidelijk is dat het goed is.
In het voetbal heeft men daar omdat het (gelukkig) zo zeldzaam is geen ervaring mee en zijn er kennelijk ook geen protocollen voor.
Dan zal het overleg met de teams misschien niet zo vlotten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:48 schreef Redefine het volgende:
19.45 geweest en nog steeds geen beslissing...
Prachtigquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:43 schreef Strani het volgende:
Kijk dit is toch mooi, de Denen en de Finnen die z'n naam scanderen.
In het voetbal komt het neer extreem vaak voor. Maar een flinke botsing waarbij een speler even out gaat is ook weer niet zeldzaam dus daar hadden ze best wel een protocol voor op kunnen stellen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In bijvoorbeeld de Formule 1 zijn hier strakke draaiboeken voor. Er worden pas beelden van een crash getoond als duidelijk is dat het goed is.
In het voetbal heeft men daar omdat het (gelukkig) zo zeldzaam is geen ervaring mee en zijn er kennelijk ook geen protocollen voor.
Ook weer waar natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja de sport telt nú even niet, maar over twee weken wel weer. En als dan blijkt dat Finland door nog wat absurditeit én dit punt een 'beste derde' wordt, dan zou een ander land daar weer de dupe van worden. Daar hoeven wij nu geen rekening mee te houden maar de UEFA wel.
Aan de andere kant bedenk ik mij nu: dat van hoofdletsel bij het koppen is toch ook pas heel recentelijk actie op ondernomen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het voetbal komt het neer extreem vaak voor. Maar een flinke botsing waarbij een speler even out gaat is ook weer niet zeldzaam dus daar hadden ze best wel een protocol voor op kunnen stellen.
Denk dan dat ze er vooral niet over uit zijn wat de consequentie van definitief staken is. Beiden zullen niet willen doorspelen maar mogelijk niet akkoord zijn over de 'uitslag'quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal het overleg met de teams misschien niet zo vlotten.
Halleluja!quote:
Klopt. En wordt ook nog niet goed gehandhaafd. Eigenlijk is hoofdblessure direct stoppen. Maar bij Pukki liet de scheids nog doorspelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Aan de andere kant bedenk ik mij nu: dat van hoofdletsel bij het koppen is toch ook pas heel recentelijk actie op ondernomen?
quote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Nou als de spelers het zelf kiezen dan lijkt het me prima en dan hoeven wij er ook niet meer over in discussie.
Eensquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Nou als de spelers het zelf kiezen dan lijkt het me prima en dan hoeven wij er ook niet meer over in discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |