zou het iets uitmaken?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:53 schreef RAVW het volgende:
Dit is toch nooit eerder gebeurd op een EK of WK
Was ik al bang voor idd...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet hoe UEFA doorgaans handelt? Meestal redelijk emotieloos, wellicht dat ze 2e helft naar morgen verplaatsen ofzo.
Dat dus...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Toen in België enkele jaren terug Anthony Van Loo een hartstilstand kreeg werd er nadien gewoon doorgespeeld. Dat moest toen reglementair, zei men.
Uit het niets.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Viel hij zomaar of was het een botsing ik zat net te eten.
https://www.nu.nl/ek-voet(...)emarken-finland.htmlquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Heb het niet gezien, was met andere dingen bezig. Hoor op R1 dat hij "gewoon" in elkaar zakte.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Grap gemaakt terwijl de ernst allang duidelijk was.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft bottomless pit nou weer gedaan
Jep.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef Revanches het volgende:
Maar ze filmden dat hij gereanimeerd werd? Viel hij met zijn hoofd voorover in het gras?
Niet netjes iddquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef skysherrif het volgende:
Regie die lekker zn vriendin gaat filmen
Zomaarquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Nee, wel op de Confederations Cup, maar dat het nooit eerder gebeurd is, zegt toch niks? Het gebeurt (gelukkig) sowieso niet zo vaak.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:53 schreef RAVW het volgende:
Dit is toch nooit eerder gebeurd op een EK of WK
Hij strompelde meer net alsof hij duizelig werd en viel toen voorover.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef Revanches het volgende:
Maar ze filmden dat hij gereanimeerd werd? Viel hij met zijn hoofd voorover in het gras?
Niet zover ik weet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Jezus![]()
Heeft Eriksen ooit eerder zulke klachten gehad?
https://mobile.twitter.com/DannyMagee_/status/1403756043239362565quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef Revanches het volgende:
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Jezus![]()
Heeft Eriksen ooit eerder zulke klachten gehad?
Mawh, dat zal hoe dan ook moeten. Ik zie het als geen teken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:57 schreef Drekkoning het volgende:
Verplaatsen lijkt me een positief teken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, hij is al helemaal paars.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/DannyMagee_/status/1403756043239362565
Bij een veldbestormer wordt iets anders in beeld gebracht en dit wordt allemaal maar getoondquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:56 schreef Fleischmeister het volgende:
Weet niet wie de regie voert maar die mag de cel in
Afgevoerd op brancard, witte doeken er omheen, maar dat kan ook vanwege privacy zijn... Maw; geen ideequote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:57 schreef wimderon het volgende:
Dit gebeurde er:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:56 schreef Maastoren het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit allemaal te zien is/was.
Je geeft een reanimatie niet zo snel opquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mawh, dat zal hoe dan ook moeten. Ik zie het als geen teken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:57 schreef wimderon het volgende:
Dit gebeurde er:Die krijgt gewoon ter plekke een hartstilstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zit weer wat in. Kon alleen niet zien of ze doorgingen tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je geeft een reanimatie niet zo snel op
blurren?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:58 schreef Mark031 het volgende:
[..]![]()
Je wil dat ze het scherm meteen op zwart zetten?
nee Geschorstquote:
Vaak zit er vertraging in de uitzending ivm streakers en zulks, dus dan zal dat wel optijd mogelijk moeten zijn jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:58 schreef Mark031 het volgende:
[..]![]()
Je wil dat ze het scherm meteen op zwart zetten?
Nope, soms gaat dat een half uur of zo door.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je geeft een reanimatie niet zo snel op
Dan moet je zo een kettinkje omdoen waar dat op staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:59 schreef -XOR- het volgende:
Ik zou nooit zo lang gereanimeerd willen worden.
Echt hequote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:59 schreef Tagliano het volgende:
Dit laat je toch niet zien joh, debielen
Ze leken niet meer te reanimeren toen hij verplaatst werd. Dat is betekenen dat hij weer een zelfstandige hartslag heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afgevoerd op brancard, witte doeken er omheen, maar dat kan ook vanwege privacy zijn... Maw; geen idee
Juist niet, domme mongool.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Perez gaat het even over de opstelling hebben, staatsidioot
Voor in de 30 denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |