Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:45 schreef Scjvb het volgende:
Absoluut een mooie actie, mensen!
De algemene situatie op de huizenmarkt hoeft wat mij betreft niet echt veel te veranderen, hooguit wat huizen bijbouwen om wat meer noden te lenigen.
Vanaf meest gefortuneerde Haerlemsche zijlijn gezien het volgende: In voortvarende tijden, nu de pandemie ook nog op z'n eind loopt en groot geld of andere economische belangen naar ons weten meer en meer de dienst uitmaken waarbij voor bescheidenheid soms maar weinig plaats is, blijven dit soort acties uiteraard hartverwarmend!
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de recensie over prinses Amalia!
Scjvb
In de jaren 50 was dat een hele hoop geld. Technische bouwkwaliteit is ook goed, beetje heel erg kort door de bocht om het een oud flatje te noemen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In de jaren 50 was het ook nieuwbouw, nu een oud flatje met een opgelapt uiterlijk.
Tja, waar de 1 een paleisje ziet, ziet de andere een oud sober gebouwd-flatje dat neergezet is met beperkte middelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef machtpen het volgende:
[..]
In de jaren 50 was dat een hele hoop geld. Technische bouwkwaliteit is ook goed, beetje heel erg kort door de bocht om het een oud flatje te noemen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Wij hebben onze woning verkocht vorig jaar aan een lekker wijf, was een belofte aan onze buurman.![]()
Ze gaan nu samenwonen.. Zijn woning gaat nu de verkoop in.
Alsof de boomers om woonruimte verlegen zitten...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
"We gaan het huis verkopen aan een starter of een stel die nu nog geen woning hebben", zegt haar zoon Frank du Maine bij NH Nieuws. "Dus ook niet aan mama's en papa's die een huis voor hun kinderen willen kopen."
Arme boomers, het zit ze ook niet mee hè. Wat zou @:ootjekatootje hiervan vinden?
Is echt geen grapje, hij ging haar helpen met de aansluiting van het internet en toen sloeg de vlam over.quote:
Je moet toch een renderende bestemming vinden voor de tegen de plinten klotsende euro's?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof de boomers om woonruimte verlegen zitten...![]()
Heyquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is echt geen grapje, hij ging haar helpen met de aansluiting van het internet en toen sloeg de vlam over.
Nu gaat zijn huis de verkoop in en zoeken ze een lekkere vrijgezel voor een buurvrouw. 24 kijkers per kijkdag en de buurt stemt mee via de Buurt app.
Ff opletten vriend, zie twee Posts boven deze.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
"We gaan het huis verkopen aan een starter of een stel die nu nog geen woning hebben", zegt haar zoon Frank du Maine bij NH Nieuws. "Dus ook niet aan mama's en papa's die een huis voor hun kinderen willen kopen."
Arme boomers, het zit ze ook niet mee hè. Wat zou @:ootjekatootje hiervan vinden?
Mjah, maar geen aftandse jaren '50 flat... Ik heb de foto's niet bekeken maar er zit nog een lavet met centrifuge in?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
Je moet toch een renderende bestemming vinden voor de tegen de plinten klotsende euro's?
Mwah, de meeste mensen zijn helemaal niet in de positie om een significant lager aanbod te accepteren tov het hoogste bod. Zelf zou ik ook gewoon voor het hoogste bod gaan, al is het maar omdat dat geld direct weer ingezet zou worden voor een andere woning waar ik dan ook weer de hoofdprijs voor moet lappen. Nou scheelt het dat mijn huis niet heel interessant is voor investeerders.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Triest dat dit een feelgood topic moet zijn. Bijzonder typerend voor de huizenmarkt.
Geen idee, niet gekeken. Als het niet binnen de singels van Amsterdam is hoef ik het niet hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, maar geen aftandse jaren '50 flat... Ik heb de foto's niet bekeken maar er zit nog een lavet met centrifuge in?
Ik had ook niet anders verwacht...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee, niet gekeken. Als het niet binnen de singels van Amsterdam is hoef ik het niet hoor.
Wij kregen zelf de gunfactor hier, kochten een pastorie en werden flink overboden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:55 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Mwah, de meeste mensen zijn helemaal niet in de positie om een significant lager aanbod te accepteren tov het hoogste bod. Zelf zou ik ook gewoon voor het hoogste bod gaan, al is het maar omdat dat geld direct weer ingezet zou worden voor een andere woning waar ik dan ook weer de hoofdprijs voor moet lappen. Nou scheelt het dat mijn huis niet heel interessant is voor investeerders.
Mijn segway haalt zo ver ook niet naar Marqt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken. Als het niet binnen de singels van Amsterdam is hoef ik het niet hoor.
De salarissen c.q. het wettelijk minimum loon is ook niet meer gelijk aan dat van 50 jaar geleden:quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja, zij heeft er w.s. niet meer dan 30.000 gulden (13.600 euro) voor betaald. Dus e.e.a. gaat evengoed nog 16 keer over de kop. We moeten niet doen of een jaren 50 flatje van evenzoveel vierkante meters een buitenkansje is voor 4.000 euro per m2. Wat in de moderne "markt" wel zo is. Dat is het gekke.
Oh ik ga altijd met de biro, dan kan ik gewoon op insta en blijft m'n coupe in model.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mijn segway haalt zo ver ook niet naar Marqt.
Ook begrijpelijk, wij verlieten ons huis omdat het met ons gezin echt te klein was. Was ook wel gezellig maar jarenlang gezocht naar het perfecte huis. En ik besef me heel goed dat het een luxe is om een droomhuis te kunnen kopen in deze tijden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
Ik verkoop mijn huis gewoon aan de hoogste bieder
Geen idee wat een biro is maar je insta mag je sturenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh ik ga altijd met de biro, dan kan ik gewoon op insta en blijft m'n coupe in model.
Oh ja, dat is wat men "flippen" noemt. Gooi een visgraatvloertje, taatsdeuren en matzwarte kranen in een bezemkast en je kunt er in nederlandje zes ton of meer voor vragen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
Gooi er een visgraatvloertje in, staalzwarte deuren en een nieuwe keuken en ze kon er met gemak 3 ton meer voor krijgen.
Haarlemse vrouw
https://www.ed.nl/eindhov(...)aan-rijden~a8dbe5b8/quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee wat een biro is maar je insta mag je sturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |