we zouden in de voorspelling iets van *POOL* kunnen zetten ofzo dat werkt handig voor d'r met CTRL-Fquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit.
Heeft ze nog eens wat te doen terwijl ze bij de fontein op werk zit te wachten.
toch denk ik dat ie gaat verrassenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Van Basten en Kluivert en dan nu Weghorst in de spits.![]()
Is niet officieel hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:21 schreef sportfreak het volgende:
Oh, ik wist niet dat die voorspellingen hier voor de wedstrijd voor punten was
Ik verwacht niet dat Van Basten of Kluivert in de spits gaat staan.quote:
Wales - Zwitserland 0-2quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Wales - Zwitserland
Denemarken - Finland
België - Rusland
Zeg het maar jongens
Kluivert zou op zich nog wel kunnenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Van Basten of Kluivert in de spits gaat staan.
Is dat een Moldaviër?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bijz. De grensrechter laat zijn vlag uit zijn handen vallen.
Lijkt mij niet verstandig als ik ga mengen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:29 schreef Koen66 het volgende:
gaat er hier iemand vanaf 21/6 het Janssen vaccin ophalen?
Ik wacht gewoon op mijn uitnodigingquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:29 schreef Koen66 het volgende:
gaat er hier iemand vanaf 21/6 het Janssen vaccin ophalen?
Die speelt dan ook hockey.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de goede....
Georgiërs zijn daar ook aardig goed inquote:
AZ en Pfizer mengen gaf een hogere bescherming.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig als ik ga mengen.
ze hebben toch ook al wat mensen per ongeluk een dubbele dosis AZ gegevenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AZ en Pfizer mengen gaf een hogere bescherming.
Als je nog een reminder nodig hebt, je weet mij te vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op mijn uitnodiging![]()
Komt waarschijnlijk toch morgen of overmorgen al
ik heb die scores vaker gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Aoibhin
Wales - Zwitserland
1-2
Bijz: 1 goal Zwitsers uit een vrije trap.
Denemarken - Finland
1-0
Bijz: Geen bijzonderheden, wat op zich al bijzonder is.
België - Rusland
3-1
Bijz1: Rusland scoort uit een penalty.
Bijz2: Belgen krijgen een penalty, maar missen.
Geskriensjot en alquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wales - Zwitserland
1-2
Bijz: 1 goal Zwitsers uit een vrije trap.
Denemarken - Finland
1-0
Bijz: Geen bijzonderheden, wat op zich al bijzonder is.
België - Rusland
3-1
Bijz1: Rusland scoort uit een penalty.
Bijz2: Belgen krijgen een penalty, maar missen.
Hier bij de Gall en Gall geven ze bij alle rum nu een kaartje met recept voor Cuba Libre en ik weet niet of veel merken daar blij mee zijn, aangezien het recept specifiek zegt Bacardi te gebruiken.quote:
quote:
Had jij ook niet iets van de eerste wedstrijd ingevuld? Kan zijn dat ik je ben vergeten!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:41 schreef sportfreak het volgende:
Wales - Zwitserland 0-1
Bijz. doelpunt van pas in blessuretijd
Denemarken - Finland 2-0
Bijz. Er komt een streaker op het veld
België - Rusland 2-1
Bijz. Lukaku scoort beide Belgische doelpunten
Vergevenquote:
Nee, want ik wist niet dat daar punten te halen waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had jij ook niet iets van de eerste wedstrijd ingevuld? Kan zijn dat ik je ben vergeten!
En waarom weten we veel over het Leids Ontzet maar er is blijkbaar ook een Zaans Ontzet geweest,quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:51 schreef H_T het volgende:
@:Roger_Epiales Hebben ze in Leiden ook een patat hutspot eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |