Ze betalen met Franse euro's hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal bedankte de umpire niet. Dat wordt 100.000 Franse francs boete.
Ja, klopt. Hij had wel een vijfde set verdiend. En dan had ik denk ik toch Nadal de meeste kans gegeven.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:24 schreef Norrage het volgende:
Djokooooo
Briljante pot. USO 2011 vibes hier, ook dat het 5 sets moest zijn en de 4e een anticlimax is
Nee niet voor de elite die tennis live kijkt. Alleen voor de loodgieter die laat van zijn klus komtquote:
O ja. Ik wist net ook al de naam niet van de Franse president dus ik had gegokt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze betalen met Franse euro's hoor
Wawrinka is mad nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:17 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee. Een Roland Garros winnaar zonder Nadal te verslaan neem ik niet serieus.
Macaronsquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O ja. Ik wist net ook al de naam niet van de Franse president dus ik had gegokt.
Ja, fantastisch. Echt genieten dit. Ben benieuwd of Tsitsipas kans maakt in de finale.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:25 schreef Norrage het volgende:
@:federer-fan wat een wedstrijd he. Deze mag samen in het boekje met 2011 uso
Nadal de meeste kans in de 5e set? We leven niet meer in het verleden. Djokovic is gewoon fitter dan Nadal en had dan ook gewoon in een 5e set meer kans gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hij had wel een vijfde set verdiend. En dan had ik denk ik toch Nadal de meeste kans gegeven.
En nu: hup Jezus.
O, ik had Macron Borsato, maar dat slaat nergens op. Da's de achternaam van een Nederlandse zanger.quote:
Kan, maar ik denk dat het feit dat hij nog nooit zo'n vijfsetter heeft verloren veel vertrouwen geeft. Helaas kwam er geen vijfde set. Maar er is wat mij betreft geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nadal de meeste kans in de 5e set? We leven niet meer in het verleden. Djokovic is gewoon fitter dan Nadal en had dan ook gewoon in een 5e set meer kans gehad.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal bedankte de umpire niet. Dat wordt 100.000 Franse francs boete.
Dit denk ik inderdaad ook niet. Nadal was gewoon op. Op dit niveau kan hij 3.5 uur spelen, maar dan is het gewoon klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nadal de meeste kans in de 5e set? We leven niet meer in het verleden. Djokovic is gewoon fitter dan Nadal en had dan ook gewoon in een 5e set meer kans gehad.
Misschien een beetje aangeslagen omdat hij het niet had verwacht.quote:
Ze schelen een jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De jongere man wint. Dit verschil zal blijven denk ik.
Nee, maar een jaartje. Federer is dan wel weer vijf jaar ouder dan Nadal. Die wordt in augustus 40.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik moest dit even nakijken. Dacht altijd dat hij ongeveer 5 jaar jonger was.
Dienst van mats en barbara zat eropquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
Geen nabeschouwing op Eurosport? Dat begrijp ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |