Ja, ik hoop dat hij hem er nog uitsleept.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:35 schreef leukeditter het volgende:
hij lijkt nu pas te denken...shit het is de finale
En wie verwacht je dat de vijfde set wint als Djokovic de vierde wint?quote:Op zondag 13 juni 2021 17:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gevoelsmatig moet vadermepper m in 3 pakken. Set 4 wint Djoko er denk ik sowieso direct achteraan.
Dan geef ik Djokovic ook 75% kans.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En wie verwacht je dat de vijfde set wint als Djokovic de vierde wint?
Sowieso niet van Nadal en Djokovic..quote:Op zondag 13 juni 2021 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het is echt fantastisch. Ergens hoop ik dat Djokovic uiteindelijk gewoon de meeste GS'en heeft, omdat hij volgens mij alles bij elkaar genomen de beste is van de drie.
[..]
Ja, mee eens.
[..]
Nee, en ook Zverev niet meer.
[..]
Nee, vroeger won hij ze vak allemaal - van 2005 tot en met 2007 had hij natuurlijk 81 overwinningen op rij. Federer vervloeg hem toen in Hamburg met 6-0 in de derde set.
[..]
Ja, en dat is dan eigenlijk juist wat ik niet wil. Wat ik wil, is dat er spelers komen die beter zijn dan Djokovic, Federer en Nadal. Spelers die het tennis opnieuw naar een hoger niveau tillen, zoals Federer dat zelf deed en Sampras voor hem.
[..]
Uitgesloten denk ik niet, want met een gunstige loting en een paar gelukjes zou het kunnen. Maar kan ik uit wat je zegt, afleiden dat je Federer op RG niet ziet winnen van bijvoorbeeld Sinner, Rublev, Medvedev, Zverev en Tsitsipas?
Gaat ook winnen ben ik bang. De spanning dat hij een grandslam kan winnen wordt teveel. Volgend jaar beterquote:Op zondag 13 juni 2021 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic momenteel licht favoriet op Unibet (1.85; Tsitsipas heeft 1.90).
Zverev wel in ronde 1, 2 en 3.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Next Gen kan geen best of five spelen.....
Haha ja. Iemand moet toch winnen. Maar ik zie het somber in voor dit concept in de toekomst.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zverev wel in ronde 1, 2 en 3.
Tsitsipas klopte Nadal in Bo5quote:Op zondag 13 juni 2021 18:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Next Gen kan geen best of five spelen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |