Het is spannend in mijn documentje hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu nog een penalty voor de Turken en mijn voorspelling staat.
Op werk wel, maar daar heb ik niet aan meegedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij hebben helemaal geen poule op werk/stage
Pass je die pics toch gewoon door naar mijquote:
Scorebordjournalistiek. Een van richting veranderde bal, makkelijk gegeven penalty en een slechte keeper bij de 3-0. Turkije speelde toen echt niet geweldig. Maar de Nederlandse verdeging was gewoon te slecht.quote:
@Roger_Epiales moet dus NIET naar de keuken het komende halfuurquote:
BLIJF ZITTEN WAAR JE ZIT ROOZJquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales moet dus NIET naar de keuken het komende halfuur
Mam won in 2014 of 2010 door te gokken de poule op haar werkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op werk wel, maar daar heb ik niet aan meegedaanDurfde niet met mijn lekenkennis
Nee, het gaat tussen Italië en Frankrijk, met Portugal als outsider.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:25 schreef Greys het volgende:
En diegene die scoorde (Ik weet niet hoe je het schrijftImobile oid?) heb ik als een van de vier topscorers van het tournooi dus hopla. Geef die poule maar vast aan me.
(Oké misschien nog even niet want bij mij wint België het hele toernooi.)
Je had het laatst ook al over een stalkbalk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:17 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen even mijn "Discover" lijst opschonen op Spotify. "Vroeger" werkte ik hem maandelijks bij waardoor hij altijd ongeveer 30 nummers had (nummers die ik leuk genoeg vond gingen naar een normale hele grote lijst, nummers die het niet haalden gingen eruit). Tegenwoordig niet meer geupdated sinds april 2020 dus het bestond nu uit 250+ nummers
Op het werk heeft iemand elke wedstrijd met 1-0 of 0-1 voorspeld. Ik wilde er al “loser” bij zetten maar hij accordeert mijn facturen dus toch maar niet gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:26 schreef Fascination het volgende:
Gvd waarom zoveel scoren? Eén is toch voldoende
Ja ik schakel net weer in.
Ja, wij speelden gewoon als een krant (waarbij ik denk dat de instelling was dat een puntje op halve kracht wel genoeg was). Dan loop je tegen zo’n uitslag aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Een van richting veranderde bal, makkelijk gegeven penalty en een slechte keeper bij de 3-0. Turkije speelde toen echt niet geweldig. Maar de Nederlandse verdeging was gewoon te slecht.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales moet dus NIET naar de keuken het komende halfuur
Best zin in een biertje ineens.quote:
Het zijn altijd de gokkers die winnenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mam won in 2014 of 2010 door te gokken de poule op haar werkZe heeft 0 voetbalkennis
De stalkbalk of de discover lijst?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het laatst ook al over een stalkbalk.
Hoe doe je dit ?
Zit ie straks net in de keuken popcorn te poffen in afwachting op jouw reactie als het misgaat...quote:
Het was vooral bizar dat de Boer het handig vond om met heel veel mensen voor de bal te spelen tegen een ploeg die op de counter speelt. En dan tegelijkertijd niks creëerde.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wij speelden gewoon als een krant (waarbij ik denk dat de instelling was dat een puntje op halve kracht wel genoeg was). Dan loop je tegen zo’n uitslag aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |