Dat zal inderdaad niet maar je voelt jezelf wel lullig en bescheten zo lijkt me.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten wel enorme klootzakken zijn willen ze hier moeilijk over doen
Ja hoor, dat is helemaal prima. Was alleen wat verbaasd dat je dat buiten wilde doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
[..]
Ik heb geen switch. En ik wilde gamen. Als ik dat dan buiten kan doen is dat toch prima
Daar ga ik ook niet van uitquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten wel enorme klootzakken zijn willen ze hier moeilijk over doen
Ja, leuk is anders natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet maar je voelt jezelf wel lullig en bescheten zo lijkt me.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet van uitGelukkig heb ik werk dat ik ook grotendeels gewoon thuis kan doen.
is je app kapot?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet van uitGelukkig heb ik werk dat ik ook grotendeels gewoon thuis kan doen.
Het is buiten lekkerder dan binnen op het momentquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:10 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is helemaal prima. Was alleen wat verbaasd dat je dat buiten wilde doen.
Ik was vergeten op de enter te drukken en dacht dat jij zo stil wasquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vergeten op de enter te drukken en dacht dat jij zo stil was
Leert hij gelijk dat hij altijd achter lt komtquote:
Zou wel prettig zijn ja, mogelijk is het erfelijk want mijn opa heeft het ook, al is het daar pas naar boven gekomen toen die 70+ was.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik hoop wel dat ze nou eindelijk eens kunnen uitvinden waarom je dit hebt. Lijkt zo uit de lucht te komen vallen ineens.
Pfttt ellende man, kans dat ze iets aan je rijbewijs gaan doen ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel prettig zijn ja, mogelijk is het erfelijk want mijn opa heeft het ook, al is het daar pas naar boven gekomen toen die 70+ was.
Ja ze hebben me een rijverbod van 6 maanden gegeven en dit keer gaan ze het waarschijnlijk ook bij het CBR aanmeldenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttt ellende man, kans dat ze iets aan je rijbewijs gaan doen ook.
hebbn ze vorige keer niet gedaaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben me een rijverbod van 6 maanden gegeven en dit keer gaan ze het waarschijnlijk ook bij het CBR aanmelden
Yep.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben me een rijverbod van 6 maanden gegeven en dit keer gaan ze het waarschijnlijk ook bij het CBR aanmelden
Mehquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet verstandig dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat wilden ze me toen besparen ofzo omdat je met dat CBR ook weer al het gezeik hebt met herkeuringen en alles.quote:
ah en heb je je er nog zo netjes aan gehoudenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat wilden ze me toen besparen ofzo omdat je met dat CBR ook weer al het gezeik hebt met herkeuringen en alles.
Bekende van mij heeft iets vergelijkbaars gehad. Dat komt er dan ook nog even bij inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles beter dan een boom. Maar het is dan wel weer een gedoe om je rijbewijs terug te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Straks kun je hier helemaal niet meer na vertellen dat je een aanval hebt gehad in de auto ofzo. Dat zou echt kut zijn.
Studiemaatje en jeugdvriend van me kreeg een zwaar insult in het derde jaar van zijn opleiding en die kon meteen stoppen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekende van mij heeft iets vergelijkbaars gehad. Dat komt er dan ook nog even bij inderdaad.
Dat wel, maar een auto is gewoon redelijk onmisbaar waar ik woon en ik houd van autorijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Straks kun je hier helemaal niet meer na vertellen dat je een aanval hebt gehad in de auto ofzo. Dat zou echt kut zijn.
Gelukkig heb wel gewoon wat winkels in je dorpquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar een auto is gewoon redelijk onmisbaar waar ik woon en ik houd van autorijden.
En nu zeker!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:36 schreef Karzai het volgende:
Turkije verliest iedereen kan straks rustig gaan slapen zonder getuter
Bij bitterbal gaan wonen dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar een auto is gewoon redelijk onmisbaar waar ik woon en ik houd van autorijden.
Lekker bootjes kijkenquote:
Das wel wat minder ja ...quote:
Beetje door de brievenbus blaffen als blondie voor de deur staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij meteen haar pijnlijke schouder masseren.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
Wel toevallig weer dit, met mijn ongeluk heb ik heel het WK in het ziekenhuis gekeken en nu begint vandaag weer het EK ...
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
Wel toevallig weer dit, met mijn ongeluk heb ik heel het WK in het ziekenhuis gekeken en nu begint vandaag weer het EK ...
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje door de brievenbus blaffen als blondie voor de deur staat.
Ineens zo'n arm uit de brievenbus.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon van het balkon af mikkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT speelt graag met vlammenwerpersquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens zo'n arm uit de brievenbus.
Het is ook nog best vroeg voor een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:07 schreef Karzai het volgende:
Nog geen zin om te slapen draai nog wat muziek
Ik heb ca 2.50 winst gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:06 schreef Karzai het volgende:
Paar eurootjes verdiend
Morgen La France-Deutschland, voorzichtig eurootje op Frankrijk gezet
meestal lig ik tussen tien en elf op bed #bejaarde, maar het is nu weekend ik heb geen afspraken morgenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook nog best vroeg voor een vrijdagavond.
Zo vroeg lig ik doordeweeks niet eens in bed.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
meestal lig ik tussen tien en elf op bed #bejaarde, maar het is nu weekend ik heb geen afspraken morgen
Ze blijven link die moffen!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ca 2.50 winst gemaakt.
Morgen heb ik 4 euro op Frankrijk gezet
Dat wel, maar ik heb wel vertrouwen in Les Bluesquote:
ik begin vaak om zeven uur met werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vroeg lig ik doordeweeks niet eens in bed.
Viva les Bluesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb wel vertrouwen in Les Blues
Oh ja dan lig ik nog te slapen.quote:
Zou wel beter zijn wanneer ik door de weeks wel meer dan 6 uur pak qua slaap.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vroeg lig ik doordeweeks niet eens in bed.
Jaaaaa dat neem ik mij ook al een jaar of 20 voorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn wanneer ik door de weeks wel meer dan 6 uur pak qua slaap.
Vroeg slapen, vroeg er weer uit en een lange dag hebben. Dat is wel de droom.
Haha, ja same welquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa dat neem ik mij ook al een jaar of 20 voorLijkt mij ideaal.
Nighthawk
ik was ff elders, de sfeer was er ff niet eerder vanavondquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha, ja same wel
Al breekt dat je aan het einde van de week wel op. Ik zou slaap echt meer prioriteit moeten maken.
Over slaap gesproken waar is @:koen66 met ophalen van de brug
dat ik dat nou doe als Fok museumstukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen ligt hier altijd vroeg te pitten.
nopenopenopequote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de vaccinatie-oudjes.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:09 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de vaccinatie-oudjes.
Lagen we maar vroeg te pitten. Maar nee hoor.
Nope....quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lol nee joh.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik ben er nog als vaccinatie oudje zijndequote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:09 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de vaccinatie-oudjes.
Lagen we maar vroeg te pitten. Maar nee hoor.
quote:
Jij bent een uitzondering.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er nog als vaccinatie oudje zijnde
trustequote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:36 schreef koffief1lter het volgende:
Als middelbare-oudje ga ik ook maar eens slapen. Morgenochtend nog wat klussen voor het te warm is.
Misschien zijn wij niet de uitzonderingen maar hullie.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:38 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
En jij een uitzondering, en jij een uitzondering. Ik lijk Ophra Winfrey wel.
Ben nog een beetje aan het gamen. Slaap eigenlijk nooit voor 1 uur, vaak later maar niet altijd zin om te fokken dan. Maar denk dat ik er vanavond voor mij heel vroeg in ga liggen.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben nog een beetje aan het gamen. Slaap eigenlijk nooit voor 1 uur, vaak later maar niet altijd zin om te fokken dan. Maar denk dat ik er vanavond voor mij heel vroeg in ga liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |