ik was ff elders, de sfeer was er ff niet eerder vanavondquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha, ja same wel
Al breekt dat je aan het einde van de week wel op. Ik zou slaap echt meer prioriteit moeten maken.
Over slaap gesproken waar is @:koen66 met ophalen van de brug
dat ik dat nou doe als Fok museumstukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen ligt hier altijd vroeg te pitten.
nopenopenopequote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de vaccinatie-oudjes.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:09 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de vaccinatie-oudjes.
Lagen we maar vroeg te pitten. Maar nee hoor.
Nope....quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lol nee joh.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik ben er nog als vaccinatie oudje zijndequote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:09 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de vaccinatie-oudjes.
Lagen we maar vroeg te pitten. Maar nee hoor.
quote:
Jij bent een uitzondering.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er nog als vaccinatie oudje zijnde
trustequote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:36 schreef koffief1lter het volgende:
Als middelbare-oudje ga ik ook maar eens slapen. Morgenochtend nog wat klussen voor het te warm is.
Misschien zijn wij niet de uitzonderingen maar hullie.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:38 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
En jij een uitzondering, en jij een uitzondering. Ik lijk Ophra Winfrey wel.
Ben nog een beetje aan het gamen. Slaap eigenlijk nooit voor 1 uur, vaak later maar niet altijd zin om te fokken dan. Maar denk dat ik er vanavond voor mij heel vroeg in ga liggen.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben nog een beetje aan het gamen. Slaap eigenlijk nooit voor 1 uur, vaak later maar niet altijd zin om te fokken dan. Maar denk dat ik er vanavond voor mij heel vroeg in ga liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |