Gewoon van het balkon af mikkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje door de brievenbus blaffen als blondie voor de deur staat.
LT speelt graag met vlammenwerpersquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens zo'n arm uit de brievenbus.
Het is ook nog best vroeg voor een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:07 schreef Karzai het volgende:
Nog geen zin om te slapen draai nog wat muziek
Ik heb ca 2.50 winst gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:06 schreef Karzai het volgende:
Paar eurootjes verdiend
Morgen La France-Deutschland, voorzichtig eurootje op Frankrijk gezet
meestal lig ik tussen tien en elf op bed #bejaarde, maar het is nu weekend ik heb geen afspraken morgenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook nog best vroeg voor een vrijdagavond.
Zo vroeg lig ik doordeweeks niet eens in bed.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
meestal lig ik tussen tien en elf op bed #bejaarde, maar het is nu weekend ik heb geen afspraken morgen
Ze blijven link die moffen!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ca 2.50 winst gemaakt.
Morgen heb ik 4 euro op Frankrijk gezet
Dat wel, maar ik heb wel vertrouwen in Les Bluesquote:
ik begin vaak om zeven uur met werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vroeg lig ik doordeweeks niet eens in bed.
Viva les Bluesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb wel vertrouwen in Les Blues
Oh ja dan lig ik nog te slapen.quote:
Zou wel beter zijn wanneer ik door de weeks wel meer dan 6 uur pak qua slaap.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vroeg lig ik doordeweeks niet eens in bed.
Jaaaaa dat neem ik mij ook al een jaar of 20 voorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn wanneer ik door de weeks wel meer dan 6 uur pak qua slaap.
Vroeg slapen, vroeg er weer uit en een lange dag hebben. Dat is wel de droom.
Haha, ja same welquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa dat neem ik mij ook al een jaar of 20 voorLijkt mij ideaal.
Nighthawk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |