Als je er werkt krijg je korting en zijn het prima prijzen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog goedkoper op Schiphol
Ja maar ik werk er nietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je er werkt krijg je korting en zijn het prima prijzen.
Dat vind ik echt ranzig, doet me ook aan ziekenhuizen denken, ook van die oude zieke vrouwtjes met een harige bovenlip vol softijs.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ze hebben vaak wel lekker softijs in het ziekenhuis
Daar hebben ze dan toch een personeelsrestaurant voor? Althans hier wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je er werkt krijg je korting en zijn het prima prijzen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vind ik echt ranzig, doet me ook aan ziekenhuizen denken, ook van die oude zieke vrouwtjes met een harige bovenlip vol softijs.
Europa of EU?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee weken na je laatste prikje mag je gewoon weer op pad in Europa
In Breda was dat gemengd. Maar personeel kreeg dan korting.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan toch een personeelsrestaurant voor? Althans hier wel.
Boh die had ik mijn laatste operatie ook gehaald, een extra grotequote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ze hebben vaak wel lekker softijs in het ziekenhuis
Dit is wel weer lief en warm menselijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het heerlijk. Alleen jammer dat ze geen choco-dip hadden
Je wordt soft jongen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel weer lief en warm menselijk.
https://schie.nu/nieuws/1(...)n-halen-voor-patient
Ga eens regelen danquote:
In Utrecht zie ik altijd, nou ja de keren dat ik er was, het personeel gewoon bij het ding halen waar iedereen kan halenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan toch een personeelsrestaurant voor? Althans hier wel.
Heb net 2 weken een nieuwe baanquote:
Met een Switch wel, maar die gebruik ik 99,9% op de tv.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in de tuin gaan zitten maar dan kan ik niet gamen
Ah.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, EU![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ine-reizen-binnen-eu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dus ik had voor het eerst inkt gekocht bij 1,2,3 en het werd keurig geleverd, in de printer gevrod, lege pagina's printen. Alle probleemoplossingen er op los gelaten maar niets hielp. Zat al te googlen naar nieuwe printer want deze is alweer 2jaar oud en dat is erg oud voor een printer, Ik nog een keer printkoppen schoonmaken zie ik opeens dat er naast het plastic beschermkapje ook nog een plakbandje over zat, alleen in tegenstelling tot bij de orginele was deze overdwars geplakt en had ik niet gezien. Dus ik kan weer printen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.Geen albanie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaawquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel weer lief en warm menselijk.
https://schie.nu/nieuws/1(...)n-halen-voor-patient
Gelijk een goede indruk gemaakt zo welquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moest ik vanmiddag bijna meteen aan denken.
India is ook niet zo'n best ideequote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, EU![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ine-reizen-binnen-eu
Nou vooruit dan maarquote:
Ik heb geen switch. En ik wilde gamen. Als ik dat dan buiten kan doen is dat toch primaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:03 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Met een Switch wel, maar die gebruik ik 99,9% op de tv.
Buiten wil je toch niet gamen... Chillen, bier drinken en lezen wil ik dan. Literaire als ik ben *kuch* *kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |