Hebben we nooit besloten, we hebben wel een Goudgrijp toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is het wettig betaalmiddel in Foqueville?
Ik wilde eigenlijk in de tuin gaan zitten maar dan kan ik niet gamenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hier ook.Of naja 1 deur en 1 raam.
Je leeftquote:
Misschien moeten we maar gewoon de euro invoeren?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we nooit besloten, we hebben wel een Goudgrijp toch?
Beetje meh, ook niet echt gegeten en ook spierpijn en zulksquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is hij weer![]()
Hoe voel je je?
tijd voro een ander hoofdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje meh, ook niet echt gegeten en ook spierpijn en zulks
Denk ik wel. Die staat vrij hoog aangeschreven bij de UEFA. Ik heb eigenlijk niet gekeken welke scheidsrechters aanwezig zijn..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
De Turken hebben ook een hele vervelende scheidsrechter trouwens, Suneyt Cakir. Doet die ook mee @:Bomenverzameling ?
Maak even wat lekkers voor jezelf klaarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje meh, ook niet echt gegeten en ook spierpijn en zulks
Is ie al thuis dan? Of ligt ie nog in het ZKHquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak even wat lekkers voor jezelf klaar
Gaan ze je weer door de hele medische molen trekken?
Mja heb niet echt meer wat lekkers. Had net in het ziekenhuis toen ik aan het wachten was op mijn lift nog wel even een saucijzenbroodje, bakje fruit en een flesje cola gehaald, fucking ¤8,25quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak even wat lekkers voor jezelf klaar
Gaan ze je weer door de hele medische molen trekken?
Die prijzen zijn zo belachelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja heb niet echt meer wat lekkers. Had net in het ziekenhuis toen ik aan het wachten was op mijn lift nog wel even een saucijzenbroodje, bakje fruit en een flesje cola gehaald, fucking ¤8,25
Wat is er aan de hand geweest, echt een klassieke epileptische aanval?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja heb niet echt meer wat lekkers. Had net in het ziekenhuis toen ik aan het wachten was op mijn lift nog wel even een saucijzenbroodje, bakje fruit en een flesje cola gehaald, fucking ¤8,25
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog goedkoper op Schipholquote:
Thuisquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is ie al thuis dan? Of ligt ie nog in het ZKH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |