Ja ik vind dat best heel bijzonder, ik zou dat ook helemaal zat zijn na 1 nacht.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik gooi altijd alles terug in de koffer, en als het een koffer met een slot is en ik ga er even op uit, dan gaat 'ie op slot ook.
We hebben dan ook ontzettend gelachen toen we 's avonds ons tanden gingen poetsenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ga je toch automatisch eerst even aan je tandenborstel snuffelen voor je hem in je mond stopt
Ieder zijn/haar ding uiteraard, maar daar zou ik gek van worden.quote:
Geloof ikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben dan ook ontzettend gelachen toen we 's avonds ons tanden gingen poetsen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik leg mijn tanden wel op de wastafel....
Als er een gek wil swaffelen bijt ik gelijk die snikkel in puin
Ik ben tevredenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik leg mijn tanden wel op de wastafel....
Als er een gek wil swaffelen bijt ik gelijk die snikkel in puin
Ja, echt. Het heeft ook een eigen plek in de koffer. Soms als ik niet met het vliegtuig ben dan heb ik een sporttas bij me en dan gaan toiletspullen in het zijvak, opladers, navigatie en andere rommel in het grote vak langszij, en kaarten enzo in het zijvak aan de andere kant. Een beetje een eigen plek, makkelijk vindbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat best heel bijzonder, ik zou dat ook helemaal zat zijn na 1 nacht.
Douchespul en deo gaan ook in de koffer?
Welk liedje?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
Ik krijg net een onverwacht berichtje van mijn broer..... die gaat trouwen
Hij heeft in ieder geval goed naar dat liedje van de Havenzangers geluisterd!
Leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
Ja mijn koffer gaat leeg als ik langer dan ca. 3 dagen op vakantie ben, maar jij leeft dan dus echt uit de koffer/sporttasquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, echt. Het heeft ook een eigen plek in de koffer. Soms als ik niet met het vliegtuig ben dan heb ik een sporttas bij me en dan gaan toilettspullen in het zijvak, opladers, navigatie en andere rommel in het grote vak langszij, en kaarten enzo in het zijvak aan de andere kant. Een beetje een eigen plek, makkelijk vindbaar.
Dat het zo bijzonder is?
Ja, daarom dacht ik er ook aanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Dat liedje werd gisteren nog in een ander 40+ topic gepost
Oh die ik stel het op 60quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Trouw niet voor je 40 (of in zijn geval, 50) bent
Ja dat klopt. Zo doe ik het altijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mijn koffer gaat leeg als ik langer dan ca. 3 dagen op vakantie ben, maar jij leeft dan dus echt uit de koffer/sporttas
en je alle geheimen van het huwelijk kent, nee je bent nog niet te laat, als je voor je veertigste pas trouwen gaat ....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Trouw niet voor je 40 (of in zijn geval, 50) bent
Trouwen is niet mijn dingquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:51 schreef cafca het volgende:
[..]ga je nog trouwen dan? Of stel je het elke keer bij?
Trouwen doe je een uur voor je dood.quote:
Dat helpt wel.....een klein beetje.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Zo doe ik het altijd.
Misschien kan ik me hieruit redden door te zeggen dat ik nooit langer dan 2 dagen in een hotel zit...
Leuk. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
Dit is beterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trouwen doe je een uur voor je dood.
Dan kan je nog drie kwartier spijt hebben.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is beter[ link | afbeelding ]s gratis
Wat knoflook erbij en gaanquote:
Kan je ook praten? of blijft het metquote:
Iets met een hotel in Egypte begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevalletje Je moet er bij geweest zijn
Klopt, en Egyptenarenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iets met een hotel in Egypte begrijp ik.
De TT lezend ben ik er eerlijk gezegd niet rouwig om dat ik er niet bij ben geweest.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevalletje Je moet er bij geweest zijn
Ik heb daar even gewoond maar is niet mijn favo mensen daarquote:
Dat verbaast me nietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar even gewoond maar is niet mijn favo mensen daar
Nee gek he?quote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is beter[ link | afbeelding ]s gratis
Jajaquote:
DTS is leukerquote:
Je lijkt een beetje een DTS-obsessie te hebbenquote:
Ja is dat raar? Iedereen komt hier die een abbo heeft op de TR knopquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje een DTS-obsessie te hebben
Stel je niet aan, iedereen mag hier posten hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is dat raar? Iedereen komt hier die een abbo heeft op de TR knop
Ja dat heb je vaker gezegd. Geen probleem verder hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stel je niet aan, iedereen mag hier posten hoor.
Lekker hoorquote:
Ik vind het zooooo viesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoorAl heb ik in Spanje weleens van die smerige gehad, dat ik er echt een paar jaar genoeg van had.
Beterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heb je vaker gezegd. Geen probleem verder hoor
Nee dat is een feitquote:
Wat?quote:
Krab of garnalen of kreeft .. Je mist watquote:
Krab & kreeft nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Krab of garnalen of kreeft .. Je mist wat
Of van die schattige rivierkreeftjesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:57 schreef engine het volgende:
Ook nog nooit kreeft gehad maar zou het eigenlijk wel graag eens proberen. Garnalen en krab vind ik wel lekker in ieder geval
quote:
Het is wel allemaal wat lastig uit elkaar te houden. Als ik google heb ik die misschien ook wel gehadquote:
En gebakken mosselenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel allemaal wat lastig uit elkaar te houden. Als ik google heb ik die misschien ook wel gehad
Oh ja ik hou ook niet van sushiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja kan er ook niks aan doen, en afgelopen woensdag ook, in mijn sushi
Hou eens even op jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gebakken mosselen![]()
Had ik vorige week gemaakt, jammie.
Keer een paar plukken als ze rijp zijn.quote:
Nah als je het niet lust niet echtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan jij niets aan doen maar je mist wel wat hoor.
Dat klinkt dan meteen weer een stuk minder smakelijkquote:
Ik vind het zo lekker, maar ik krijg er altijd zo'n buikpijn van, komt door de rijst in combinatie met een spulletje waarmee het gemaakt wordtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
sorry hahaha en ik had me nog voorgenomen om een foto te nemen...vergeten dus
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt dan meteen weer een stuk minder smakelijk
Die zijn er gelukkig in vele soorten en maten.quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn er gelukkig in vele soorten en maten.
O, dat is wel erg jammer dan, want verdorie wat was het weer lekker en het is niet alleen sushi (bij mij wel veel) maar allerlei andere lekkere hapjes.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo lekker, maar ik krijg er altijd zo'n buikpijn van, komt door de rijst in combinatie met een spulletje waarmee het gemaakt wordt
Zit ook niet veel vlees inquote:
Ja ik baal er echt heel erg van, ik heb het een paar maanden geleden weer geprobeerd, er zit hier een zaak die maakt heerlijk sushi's en dat ging prima, dus ik dacht dat het wel weer kon, maar toen ik een paar weken later weer sushi at heb ik 3 dagen buikpijn gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, dat is wel erg jammer dan, want verdorie wat was het weer lekker en het is niet alleen sushi (bij mij wel veel) maar allerlei andere lekkere hapjes.
Dat is heel, heel jammer, daar zit je niet op te wachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik baal er echt heel erg van, ik heb het een paar maanden geleden weer geprobeerd, er zit hier een zaak die maakt heerlijk sushi's en dat ging prima, dus ik dacht dat het wel weer kon, maar toen ik een paar weken later weer sushi at heb ik 3 dagen buikpijn gehad.
Zondequote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik baal er echt heel erg van, ik heb het een paar maanden geleden weer geprobeerd, er zit hier een zaak die maakt heerlijk sushi's en dat ging prima, dus ik dacht dat het wel weer kon, maar toen ik een paar weken later weer sushi at heb ik 3 dagen buikpijn gehad.
Voorlopig maar niet meer doen nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is heel, heel jammer, daar zit je niet op te wachten.
Gelukkig zijn er nog heeeeel veeeeel andere lekkere dingenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Zonde![]()
Ik ben er sowieso niet gek op dus mis het niet
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog heeeeel veeeeel andere lekkere dingen
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog heeeeel veeeeel andere lekkere dingen
Storing van de vaccinatie denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Mijn FOK! doet raar, ik ga eens even heropstarten
Nu heb je wel last van ruis, blauwe ruisquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Totaal nergens last van , geen last van storingen, ruis of wat dan ook
hmmquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu heb je wel last van ruis, blauwe ruis
Mja, ik wilde eerst een foto van Willem Ruis posten, maar dat is ook niet heel opbeurend.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, ik wilde eerst een foto van Willem Ruis posten, maar dat is ook niet heel opbeurend.
Dan is dit beterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, ik wilde eerst een foto van Willem Ruis posten, maar dat is ook niet heel opbeurend.
O ja je was woensdag voor het eerst weer uit eten he. Was het gezellig?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, dat is wel erg jammer dan, want verdorie wat was het weer lekker en het is niet alleen sushi (bij mij wel veel) maar allerlei andere lekkere hapjes.
Ja wel gezellig, anders maar het ging wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja je was woensdag voor het eerst weer uit eten he. Was het gezellig?
Mag je dan wel aan een tafel zitten als je niet uit een gezin [wat niet samenwoont] komt?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja wel gezellig, anders maar het ging wel.
(er wel eens wat geschuif vwb schoonzoons tja)
Eigen verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je dan wel aan een tafel zitten als je niet uit een gezin [wat niet samenwoont] komt?
Ja, apart hč werd niet moeilijk over gedaan, geen vragen niks. Voor de rest zat iedereen keurig uit elkaar, wij zaten in een nis dan zit je echt privé.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja wel gezellig, anders maar het ging wel.
(er wel eens wat geschuif vwb schoonzoons tja)
o dat is alweer veranderd. Nou ja beter voor familie als je samen uit eten wilquote:
Dat is dan wel extra knusjes.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, apart hč werd niet moeilijk over gedaan, geen vragen niks. Voor de rest zat iedereen keurig uit elkaar, wij zaten in een nis dan zit je echt privé.
Was het altijd al, maar nu helemaal natuurlijk, want die restaurants zijn blij dat ze open mogen, dus die gaan geen klanten weigerenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:50 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
o dat is alweer veranderd. Nou ja beter voor familie als je samen uit eten wil
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is dit beter![]()
Die was echt zo irritant dat hij prima het nu ook op de buis had overleefd
Ik meende met twee man aan een tafel of met 4 als je in een gezin woonde.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Was het altijd al, maar nu helemaal natuurlijk, want die restaurants zijn blij dat ze open mogen, dus die gaan geen klanten weigeren
Dat riep het kabinet ja, de restaurants zelf zijn wat soepelerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende met twee man aan een tafel of met 4 als je in een gezin woonde.
Maar ik snap wel dat de horeca hier niet naar kijkt.
Ja snap ik. Kijk Humberto van de 40 dansers bij het songfestival waren er achteraf 20 besmet met corona. Dat is best veelquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat riep het kabinet ja, de restaurants zelf zijn wat soepeler
Ik las vandaag ook over een Nederlands cruiseschip waarop een paar passagier toch ook besmet waren, ondanks dat ze gevaccineerd waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Kijk Humberto van de 40 dansers bij het songfestival waren er achteraf 20 besmet met corona. Dat is best veel
Dat is eigenlijk teveel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Kijk Humberto van de 40 dansers bij het songfestival waren er achteraf 20 besmet met corona. Dat is best veel
Nu weet ik dat we niet 100% beschermd zijn maar toch hoor ik dit soort berichten liever niet, oke het heeft met veel omstandigheden te maken maar toch.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook over een Nederlands cruiseschip waarop een paar passagier toch ook besmet waren, ondanks dat ze gevaccineerd waren.
Nee hoor, ik ben er ook niet gerust om dat het einde in zicht is, ik vind het met vakanties ook heel lastig. De komende maanden moet het allemaal wel lukken, heb ik ook een weekje Marrakech geboekt, maar we weten niet wat het najaar en de winter gaat brengen. Ik wil met de feestdagen graag naar Bonaire maar durf gewoon nog niet te boeken omdat het coronatechnisch nog zo onzeker is.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu weet ik dat we niet 100% beschermd zijn maar toch hoor ik dit soort berichten liever niet, oke het heeft met veel omstandigheden te maken maar toch.
Een vaccinatie vrijwaart iemand niet van corona. Alleen zullen dan de klachten veel milder zijn, aldus een GGD medewerker die ik sprak.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook over een Nederlands cruiseschip waarop een paar passagier toch ook besmet waren, ondanks dat ze gevaccineerd waren.
Mja en helemaal als je van 1967 en Janssen hebt gekregenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een vaccinatie vrijwaart iemand niet van corona. Alleen zullen dan de klachten veel milder zijn, aldus een GGD medewerker die ik sprak.
Zoals ik dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja en helemaal als je van 1967 en Janssen hebt gekregen
Oehhh lekkere vooruitzichten heb jij idd...maar je moet tegenwoordig wel uitkijken met boeken omdat je niet weet of er iets op slot gegooid wordt, dat is het hele eieren eten. Je zal maar ergens zitten en niet terug kunnen, daar hangt een prijskaartje aan.....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er ook niet gerust om dat het einde in zicht is, ik vind het met vakanties ook heel lastig. De komende maanden moet het allemaal wel lukken, heb ik ook een weekje Marrakech geboekt, maar we weten niet wat het najaar en de winter gaat brengen. Ik wil met de feestdagen graag naar Bonaire maar durf gewoon nog niet te boeken omdat het coronatechnisch nog zo onzeker is.
Ja daarom wacht ik nog maar een paar maanden af.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oehhh lekkere vooruitzichten heb jij idd...maar je moet tegenwoordig wel uitkijken met boeken omdat je niet weet of er iets op slot gegooid wordt, dat is het hele eieren eten. Je zal maar ergens zitten en niet terug kunnen, daar hangt een prijskaartje aan.....
Ik had ook liever Pfizer of Moderna gehad omdat ik veel met van die ROC studenten werk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet mauwen ik heb de AZ getrotseerd, 2x zelfs!!!
Die heeft dezelfde risico's, maar wel wat meer bescherming.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet mauwen ik heb de AZ getrotseerd, 2x zelfs!!!
Mijn man werkt ook in het onderwijs, is sinds woensdag volledig ingeėnt maar hij zegt dat hij voorzichtig blijft...btw de 26e van deze maand gaat hij met pensioen.....maar ze kunnen niet zonder hem, wel officieel afscheid maar daarna een contract om de boel daar te helpen (verbouwing, toestanden....)quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik had ook liever Pfizer of Moderna gehad omdat ik veel met van die ROC studenten werk.
Mocht helaas niet kiezen. Het spuitje zelf stelt geen zak voor.
De enige optie was dan op te wachten, zodat je achteraan kon sluiten voor de Pfizer of Moderna, maar ja dat is ook best een risico vooral als je met jongeren werkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik had ook liever Pfizer of Moderna gehad omdat ik veel met van die ROC studenten werk.
Mocht helaas niet kiezen. Het spuitje zelf stelt geen zak voor.
Boos worden heeft geen zinquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik ben nog steeds boos als we het er over hebben.
Zelf blijf ik ook voorzichtig, maar die studenten jammer genoeg niet. Als ik ze aan de regels herinner doen ze het wel weer. Even, voor een minuut of tien. Ze mogen met simulatoren oefenen en daardoor vergeten ze alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man werkt ook in het onderwijs, is sinds woensdag volledig ingeėnt maar hij zegt dat hij voorzichtig blijft...btw de 26e van deze maand gaat hij met pensioen.....maar ze kunnen niet zonder hem, wel officieel afscheid maar daarna een contract om de boel daar te helpen (verbouwing, toestanden....)
btw Pfizer heeft hij gekregen
Ja. En dat zag ik dus ook niet zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De enige optie was dan op te wachten, zodat je achteraan kon sluiten voor de Pfizer of Moderna, maar ja dat is ook best een risico vooral als je met jongeren werkt.
Ik was ook blij dat ik eindelijk een afspraak had, maar achteraf ook wat teleurgesteld dat ik Janssen heb gekregen. Ik had natuurlijk ook kunnen weigeren en achteraan kunnen sluiten en heb er nu misschien wel een klein beetje spijt van dat ik dat niet heb gedaan. Ik had zelfs lieve AZ gehad dan Janssen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik ben nog steeds boos als we het er over hebben.
Ik wilde zo graag een vaccin en die blijdschap wordt de grond ingedrukt door alle slechte berichten over dat AZ.
Ik heb mijzelf moeten motiveren want ik wilde een vaccin en wilde niet weigeren en ondanks dat probeer ik juist een voorbeeld te zijn voor mijn kinderen die het niet zien zitten.
1 ervan heeft hem inmiddels...sinds vandaag
Ik dacht dat je 2x dezelfde krijgtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:59 schreef mazaru het volgende:
Mensen die na een eerste prik met het coronavaccin van AstraZeneca een tweede prik met Pfizer/BioNTech krijgen, ontwikkelen een betere afweer tegen het coronavirus dan na een tweede dosis AstraZeneca. Dat stellen onderzoekers van de Universiteit van Saarland in Duitsland in een voorlopige publicatie.
https://nieuws.nl/algemee(...)etere-afweerreactie/
AZ is het 'beste'?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik eindelijk een afspraak had, maar achteraf ook wat teleurgesteld dat ik Janssen heb gekregen. Ik had natuurlijk ook kunnen weigeren en achteraan kunnen sluiten en heb er nu misschien wel een klein beetje spijt van dat ik dat niet heb gedaan. Ik had zelfs lieve AZ gehad dan Janssen.
Maar misschien moeten we volgend jaar allemaal weer
Niks AZ.. Ajaxquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
AZ is het 'beste'?
Ik mag morgen, geen idee of ik ergens anders mag 'aansluiten'
Vast wel .. geen ideequote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:12 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd of er in A'dam veel weigeraars waren
En dat bedoel ik dus een beetje, de afgunst naar elkaar omdat de een een "beter " vaccin heeft dan de ander??? en nee, ik stel het nu zo zwart/wit maar... mijn man en ik schelen 1 jaar, hij krijgt het gelouterde vaccin Pfizer en ik moet het doen met AZ, daar waar zoveel geouwehoer over is... dat dusquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik eindelijk een afspraak had, maar achteraf ook wat teleurgesteld dat ik Janssen heb gekregen. Ik had natuurlijk ook kunnen weigeren en achteraan kunnen sluiten en heb er nu misschien wel een klein beetje spijt van dat ik dat niet heb gedaan. Ik had zelfs lieve AZ gehad dan Janssen.
Maar misschien moeten we volgend jaar allemaal weer
Pfizerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:15 schreef D. het volgende:
Ow, top 3 is dus
Pfizer
AZ
Janssen
?
Dan wil ik Pfizer
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:18 schreef D. het volgende:
Ow, ik krijg Pfizer of Moderna staat in mijn mail
Truste!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga duiken, ik ben ontiegelijk bekaf...
Nee, zo ver ik weet krijg je gewoon dezelfde. Ik heb 2 keer Pfizer gehad, maar ik viel onder een voorrangsgroep en ben niet via de GGD gevaccineerd. Maar via de lokale GGZquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, het kan dus zijn dat ik de 1e prik de ene krijg, de andere prik de ander?
Het Spaans elftal heeft Pfizer en Janssen gekregen op 1 dag ..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakte ik hier uit opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, zo ver ik weet krijg je gewoon dezelfde. Ik heb 2 keer Pfizer gehad, maar ik viel onder een voorrangsgroep en ben niet via de GGD gevaccineerd. Maar via de lokale GGZ
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:59 schreef mazaru het volgende:
Mensen die na een eerste prik met het coronavaccin van AstraZeneca een tweede prik met Pfizer/BioNTech krijgen, ontwikkelen een betere afweer tegen het coronavirus dan na een tweede dosis AstraZeneca. Dat stellen onderzoekers van de Universiteit van Saarland in Duitsland in een voorlopige publicatie.
https://nieuws.nl/algemee(...)etere-afweerreactie/
Okee, ik lees het vaccinatienieuws ook nauwelijks,want ik ben al lang en breed gevaccineerd en ik heb geen zin om bang te worden van eventuele bijwerkingen...quote:
Overdreven weerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het Spaans elftal heeft Pfizer en Janssen gekregen op 1 dag ..
Pfizerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:15 schreef D. het volgende:
Ow, top 3 is dus
Pfizer
AZ
Janssen
?
Dan wil ik Pfizer
zou lachen zijn als ze toch wat bijwerkingen ondervinden.. wat een gedoe was dat weer omtrent het vaccineren van dat team.. publieke opimie was vooral tegenquote:
Ik wou die echt geen van tweeėn en ben blij dat ik gewacht hebquote:
Je krijgt 2 keer dezelfde. Misschien dat er voor de AZ groep wat anders is geregeld, want dat vaccin is niet zo goedquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
rivierkreeftjes ook niet? Zoo lekkerquote:
Appelbomen leven ookquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik ben zo hypocriet als de neten, alles wat ik heb zien leven eet ik niet...
Ze doen dus ook al niet aan goede wervingquote:
Ik kwam toch dronken terug van de vaccinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik krijg donderdag uiteindelijk die tweede prik AZ en officieel was oorspronkelijk de eerste prik al gepland vanaf half feb dus kan je nagaan wat een slepend gebeuren, en irritant om nu weer te lezen dat de tweede met Pfizer betere effecten zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou die echt geen van tweeėn en ben blij dat ik gewacht heb
ik vandaag over een week... heb ik je nog bijna ingehaald... mijn 2e Pfizerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 05:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag uiteindelijk die tweede prik AZ en officieel was oorspronkelijk de eerste prik al gepland vanaf half feb dus kan je nagaan wat een slepend gebeuren, en irritant om nu weer te lezen dat de tweede met Pfizer betere effecten zou kunnen hebben.
Ja dat was te verwachtenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 06:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik vandaag over een week... heb ik je nog bijna ingehaald... mijn 2e Pfizer
Problemen als in kloppartijtjes?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:20 schreef chufi het volgende:
Lees net dat er gisteren problemen waren op mijn priklokatie...
Klinkt wel als iets wat tijdelijk zal zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:35 schreef chufi het volgende:
[..]
nee.. voorraad of zo ... hoop dat dat volgende week wel goed gaat ..
Oops ... Ik hoop dat Fann nog genoeg in huis heeftquote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:47 schreef Domnivoor het volgende:
De havermelk is ook al op.
NWS / Paniek in Amsterdam: hippe havermelk is overal op
Altijd wat bijzonders die Amsterdammers.. zuip dan ook gewoon bierquote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:47 schreef Domnivoor het volgende:
Oh no wat vervelend, nu moeten we weer gewone melk drinkenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:47 schreef Domnivoor het volgende:
Top!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe even een 'plupje'.
[ afbeelding ]
Die zit er comfortabel bij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Top!
Doe ik nog even met je mee![]()
Here’s a hedgehog’s skeleton, in case you’ve never seen one before
[ afbeelding ]
Wat bijzonder deze foto, mooi hoor.quote:
Kralen verkopen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:01 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Dit is verre van mooi.
![]()
Ik vraag me dan af, zouden dat soort mensen een baan hebben?
[ afbeelding ]
Getver, ik vind dit gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:01 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Dit is verre van mooi.
![]()
Ik vraag me dan af, zouden dat soort mensen een baan hebben?
[ afbeelding ]
Die slaapt op een speldenkussen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getver, ik vind dit gewoon lelijk.
Hoe kan je zo in bed liggen, dat lijkt mij echt zeer doen.
Het zal wel wennen ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getver, ik vind dit gewoon lelijk.
Hoe kan je zo in bed liggen, dat lijkt mij echt zeer doen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe even een 'plupje'.
[ afbeelding ]
ZOu mij ook niets verbazenquote:
Je moet er niet een denken dat je ergens achter blijft stekenquote:
Succes.. smeden als het heet is..quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:50 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo richting Zeist karren. Paar uurtjes ijzer smeden. Eens kijken of me dat lukt![]()
Fijne zaterdag al
Ik heb gisteren in Zeist gewerkt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:50 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo richting Zeist karren. Paar uurtjes ijzer smeden. Eens kijken of me dat lukt![]()
Fijne zaterdag al
O wat leuk, wil je er iets speciaals van gaan maken?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:50 schreef Prisha het volgende:
Fijne zaterdag al
Hey dotquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk, wil je er iets speciaals van gaan maken?
Hey Enginequote:
Leuk! Succes!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:50 schreef Prisha het volgende:
Fijne zaterdag al
Hey MrsLquote:
Nee je krijgt beide prikken met hetzelfde vaccin. Krijg je nu Pfizer krijg je gaat ook bij je tweede prik.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Las van de week als je twee verschillende zou nemen het beter werkt/quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee je krijgt beide prikken met hetzelfde vaccin. Krijg je nu Pfizer krijg je gaat ook bij je tweede prik.
Ze blijven dingen roepen. Nu wordt er toch ook gezegd dat als je corona hebt gehad dan is het niet nodig om een 2e vaccinatie te halen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 05:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag uiteindelijk die tweede prik AZ en officieel was oorspronkelijk de eerste prik al gepland vanaf half feb dus kan je nagaan wat een slepend gebeuren, en irritant om nu weer te lezen dat de tweede met Pfizer betere effecten zou kunnen hebben.
Wappies!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
Wappies in Apeldoorn.
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit
Ja, maar ze moeten nog steeds strijden voor de vrijheid! (zo noemen ze het ook echtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog steeds wappies? Alle maatregelen zijn zo'n beetje voorbij.
Bedoel de de pro- of de antivaxxersquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geweldig om te zien hoe al die mongolen zich druk maken over een spuitje
Ik had vooral moeite met het aanvragen van de videoscheids vlak daarvoor. Stel nou dat ze iets ziet waar je geen strafcorner krijgtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... ik zat nog te tellen ... schiet nou op...
Eens een wappie, altijd een wappie.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog steeds wappies? Alle maatregelen zijn zo'n beetje voorbij.
Ja je weet het maar nooit ...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had vooral moeite met het aanvragen van de videoscheids vlak daarvoor. Stel nou dat ze iets ziet waar je geen strafcorner krijgt
Er is nog genoeg echte sport te zien vóór de OS, hoor!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen nog een keer
Daarna weer wachten op de OS voor echte sport
Ik ga je bellen, kijken of je je telefoon nodig hebt.quote:
Jij bent dus gewoon een wandelende telefooncelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb gelijk om 20 injecties gevraagd om helemaal zeker te zijn
Hoe laat bel je?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga je bellen, kijken of je je telefoon nodig hebt.
Dan gaat er aan jouw kant iets mis hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld, maar je nam niet op
Ben je tegelijk bereikbaar via KPN, T-Mobile, Vodafone en al die anderen. Handig!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb gelijk om 20 injecties gevraagd om helemaal zeker te zijn
Dat komt dan door dat stomme Janssen vaccin van mijquote:
Ow, jouw arm belde met de mijne?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt dan door dat stomme Janssen vaccin van mij
Ben je een zombie geworden ?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je al magnetisch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu, ik probeer het nog één keer, dan ga ik even buiten staan.quote:
Doe ik dat ook, met mijn arm omhoogquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu, ik probeer het nog één keer, dan ga ik even buiten staan.
vrij sterk nummer jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat wel een leuk liedje.
Mjaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:23 schreef D. het volgende:
[..]
Jij had altijd al een bepaalde aantrekkingskracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |