Ja ik vind dat best heel bijzonder, ik zou dat ook helemaal zat zijn na 1 nacht.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik gooi altijd alles terug in de koffer, en als het een koffer met een slot is en ik ga er even op uit, dan gaat 'ie op slot ook.
We hebben dan ook ontzettend gelachen toen we 's avonds ons tanden gingen poetsenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ga je toch automatisch eerst even aan je tandenborstel snuffelen voor je hem in je mond stopt
Ieder zijn/haar ding uiteraard, maar daar zou ik gek van worden.quote:
Geloof ikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben dan ook ontzettend gelachen toen we 's avonds ons tanden gingen poetsen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik leg mijn tanden wel op de wastafel....
Als er een gek wil swaffelen bijt ik gelijk die snikkel in puin
Ik ben tevredenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik leg mijn tanden wel op de wastafel....
Als er een gek wil swaffelen bijt ik gelijk die snikkel in puin
Ja, echt. Het heeft ook een eigen plek in de koffer. Soms als ik niet met het vliegtuig ben dan heb ik een sporttas bij me en dan gaan toiletspullen in het zijvak, opladers, navigatie en andere rommel in het grote vak langszij, en kaarten enzo in het zijvak aan de andere kant. Een beetje een eigen plek, makkelijk vindbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat best heel bijzonder, ik zou dat ook helemaal zat zijn na 1 nacht.
Douchespul en deo gaan ook in de koffer?
Welk liedje?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
Ik krijg net een onverwacht berichtje van mijn broer..... die gaat trouwen
Hij heeft in ieder geval goed naar dat liedje van de Havenzangers geluisterd!
Leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
Ja mijn koffer gaat leeg als ik langer dan ca. 3 dagen op vakantie ben, maar jij leeft dan dus echt uit de koffer/sporttasquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, echt. Het heeft ook een eigen plek in de koffer. Soms als ik niet met het vliegtuig ben dan heb ik een sporttas bij me en dan gaan toilettspullen in het zijvak, opladers, navigatie en andere rommel in het grote vak langszij, en kaarten enzo in het zijvak aan de andere kant. Een beetje een eigen plek, makkelijk vindbaar.
Dat het zo bijzonder is?
Ja, daarom dacht ik er ook aanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Dat liedje werd gisteren nog in een ander 40+ topic gepost
Oh die ik stel het op 60quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Trouw niet voor je 40 (of in zijn geval, 50) bent
Ja dat klopt. Zo doe ik het altijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mijn koffer gaat leeg als ik langer dan ca. 3 dagen op vakantie ben, maar jij leeft dan dus echt uit de koffer/sporttas
en je alle geheimen van het huwelijk kent, nee je bent nog niet te laat, als je voor je veertigste pas trouwen gaat ....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Trouw niet voor je 40 (of in zijn geval, 50) bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |