Ja, dat zit er dik in, een bruin en wit beenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:02 schreef AnneX het volgende:
Net zag ik een twitterreclame voor Hansaplast compressor kousen en vroeg mij af hoe het Isa’s lange kous gaat met dit weer.
Heb je straks een wit en een gekleurd been?![]()
En hier verkopen ze tegenwoordig haribo gummie snoepjes. Nu heb ik er al een paar op.
Its a first.
Daar heb je toch een leuke jurk bij?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dik in, een bruin en wit beenMaar dat die wit is onder de kous ziet ook niemand. Ik heb inmiddels huidlijm en het blijft allemaal zitten
(ze waarschuwde nog om geen pritt oid te gaan kopen en toen moest ik lachen, maar het schijnt dus dat mensen dat echt doen
). Er zijn witte kousen, helaas nog steeds hoge kousen, besteld. En ik bestel denk ik nog een paar knalroze er bij voor de leuk.
quote:
Dat klinkt vervelendquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:06 schreef fietsie het volgende:
in de tuin, bbq warmt op, buikspek is uit de sous vide, en ligt nu op een laag zout voor een krokant zwoerd....
Chinees is enorm underrated op dit moment. Maar ik hou er vanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Straks met zuslief uiteten![]()
Voor het eerst in 1,5 jaar of zo (meestal kunnen we niet tegelijkertijd). Er zaten al 3 restaurants vol of een eerste shift tot 19.00 uur. Dus naar de locale chinees die nu ook een terras heeft
Die shifts zijn echt ruk. Die restaurants skip ik meteen in mijn zoektochtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor het eerst in 1,5 jaar of zo (meestal kunnen we niet tegelijkertijd). Er zaten al 3 restaurants vol of een eerste shift tot 19.00 uur. Dus naar de locale chinees die nu ook een terras heeft
Ha net als gips ook in kleuren verkrijgbaar. Top.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dik in, een bruin en wit beenMaar dat die wit is onder de kous ziet ook niemand. Ik heb inmiddels huidlijm en het blijft allemaal zitten
(ze waarschuwde nog om geen pritt oid te gaan kopen en toen moest ik lachen, maar het schijnt dus dat mensen dat echt doen
). Er zijn witte kousen, helaas nog steeds hoge kousen, besteld. En ik bestel denk ik nog een paar knalroze er bij voor de leuk.
Nou, als we dit eerder bedacht hadden, konden we heus wel om 17 uur daar op de stoep kunnen staan. Maar ik moest nog 5 katten voeren, planten water geven bij de buren (momenteel iedere dag). Dat had ik allemaal om 16 uur kunnen doen, maar dit kwam om 16.45 op. En dan nog 20 min. fietsen naar het restaurant. Niet handig.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die shifts zijn echt ruk. Die restaurants skip ik meteen in mijn zoektocht
Virtueel hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha net als gips ook in kleuren verkrijgbaar. Top.
En kaatje op date met de advocaat.![]()
Goed misselijk van drie mini zakjes haribo.
Pizza’s besteld voor 19 uur.
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Hier valt het nog mee. Maarja straks staat er 30 liter 6 uur te koken, niet ideaal
hoe lang heb je de buikspek in de sousvide gehad? En je gaat hem op de bbq afbakken?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:06 schreef fietsie het volgende:
in de tuin, bbq warmt op, buikspek is uit de sous vide, en ligt nu op een laag zout voor een krokant zwoerd....
Ramen open voor wat frisse wind?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Nu ik het zo schrijf, klinkt het ook steeds meer als een heel slecht idee....
Glapje kaatje…garpje.😎quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Virtueel hoor, en vriendin is er ook bij
Ok...die had ik niet door.quote:
Normaal zou ik 24 uur doen maar aangezien we morgen verplichtingen hebben nu van 10:00 - 16:00 sous vide op 70 graden, vleeskant in een boemboe. Toen gedroogd en het zwoerd fijn ingesneden, en anderhalf uur met t zwoerd op zout. Net zout eraf geschraapt, en de vleeskant omlaag op indirecte bbq bij 170quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hoe lang heb je de buikspek in de sousvide gehad? En je gaat hem op de bbq afbakken?
Zou een paar dagen wachten. Van de week weer regen tochquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu ik het zo schrijf, klinkt het ook steeds meer als een heel slecht idee....
woensdag 31 graden....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou een paar dagen wachten. Van de week weer regen toch
Hmmm. Klinkt niet slechtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal zou ik 24 uur doen maar aangezien we morgen verplichtingen hebben nu van 10:00 - 16:00 sous vide op 70 graden, vleeskant in een boemboe. Toen gedroogd en het zwoerd fijn ingesneden, en anderhalf uur met t zwoerd op zout. Net zout eraf geschraapt, en de vleeskant omlaag op indirecte bbq bij 170
En dan maak ik het op het oog af.
Volgens mij wordt het niet heel veel koeler.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ditquote:
Als ik zie hoe druk de boeren zijn met het gras van het land halen kan de eerste bui niet lang meer op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch gebroken?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:36 schreef Blues het volgende:
Ok.
Ik geef t op met lopen op t werk met dichte schoenen.
Morgen op sandalen![]()
jacht waarbij kleine teen vrij is.
Die nu overigens is gespalkt want gebroken![]()
Het enige dat helpt is geen schoen aan en dan nog steekt en doet t maar dan is t te doen. Want megadik nogquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Toch gebroken?En jij probeerde dat arme teentje in een dichte schoen te wurmen. Geeft het spalkje wel wat steun en helpt dat tegen de pijn?
Geen schoen aan is wel wat onhandig op veel plekken. Of zou zo'n sokschoen helpenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:44 schreef Blues het volgende:
Het enige dat helpt is geen schoen aan en dan nog steekt en doet t maar dan is t te doen. Want megadik nogstom gedoe weer
Nee, huidkleurig zijn afschuwelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:47 schreef Blues het volgende:
En qua steunkousen, ik had zwartegelukkig geen vleesch kleurige.
Fijn dat ze nu ook in overige kleuren zijn.
Vandaag zijn we allemaal helemaal leeggetrokken door de hoeveelheid en inhoud werk/patiënten/spreekuren.
Zo'n dag moet je niet te vaak hebben hoor![]()
* Blues gaat ff lekker liggen podcasten en verheugd zich op een rustfldag morgen
Owowowow Isa zei het nog.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:36 schreef Blues het volgende:
Ok.
Ik geef t op met lopen op t werk met dichte schoenen.
Morgen op sandalen![]()
jacht waarbij kleine teen vrij is.
Die nu overigens is gespalkt want gebroken![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ok...die had ik niet door.
Deze wel, en ik moest zo lachen
"Of ik mezelf vermaak op deze vrijdag? Ja hoor.
Ik hoorde net 2 buren onder mijn balkon lichtelijk wappiaans spreken. en wie ben ik dan om geen extra olie op het vuur te gooien."
[ afbeelding ]
quote:
Wij hadden net ook asperges. Ik heb vanmiddag 2 kilo gekocht.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:41 schreef sigme het volgende:
Avondmaal hier was de 2e portie asperges. Nu met eigen ham.
[ afbeelding ]
Liefste is op pad.
[ afbeelding ]
Mijn mandje staat klaar.
Nee joh alsjeblieft!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:07 schreef AnneX het volgende:
Owowowow Isa zei het nog.
Is zo’n viltenschoen met plakstrip een oplossing? Ben je duidelijk zielig.
En houd iedereen rekening met je. Kun je ermee autorijden wel?
Ziet er echt lekker uitquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:00 schreef fietsie het volgende:
Foto editten ging niet door geen WiFi….
[ afbeelding ]
Buikspekquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:00 schreef fietsie het volgende:
Foto editten ging niet door geen WiFi….
[ afbeelding ]
Och jezus, blij dat wij te lang bij youtube bleven hangenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy crap, U2 is matig zeg. Zowel het nummer als de stem van Bono houden niet over.
Dit gaat dus over de openingsceremonie van het EK.
Het is zo tof voor voetballiefhebbers dat dit er weer isquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:58 schreef borisz het volgende:
Laat het EK maar beginnen.
Alle duels kijken gaat niet lukken. 48 vd 54 gaat hopelijk wel
Ik dacht even dat het een maairobot wasquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, ben het al weer zat.door dat malle autotje
Daarom zoveel mensen in het veld. De reeën opjagenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is zo tof voor voetballiefhebbers dat dit er weer is![]()
En ik vermaak me er ook wel redelijk mee.
[..]
Ik dacht even dat het een maairobot was
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom zoveel mensen in het veld. De reeën opjagen
Er is geen enkel kanaal dat 4K uitzendtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor net dat we een 4K tv hebben. Zo leer je nog eens iets.
Ach ja. Hij vindt het leuk. Ik vind het leuk dat hij het leuk vindt. En toernooien zijn bijna altijd wel interessant.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:14 schreef fietsie het volgende:
Hier ook een 4K tv. Komt geen minuut voebbel op.
Het EK wordt wel in 4K uitgezonden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er is geen enkel kanaal dat 4K uitzendt
Netflix, Youtube, Amazon Prime. Dus voldoende content in 4K. En het verschil is te zien,.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ziggo (Racing) bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat bestaat straks toch niet meerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ziggo (Racing) bijvoorbeeld.
Bij de NPO? Of moet je dan weer een speciaal abonnement bij KPN hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het EK wordt wel in 4K uitgezonden.
Netjesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef derLudolf het volgende:
Oh en wat grasmaaiers en reeën betreft, tja, daar is natuurlijk niemand mee gebaat. Al bekijk je het puur al vanuit het oogpunt dat een machine die gemaakt is om gras af te snijden een ree niet zo leuk vind. Wat uiteraard niet het uitgangspunt is.
Hier zijn ze ook weer aan het maaien. Behalve dat er mensen van de WBE de boel uitkammen, wordt er ook gelet op hoe er wordt gemaaid. Daarnaast zijn er best veel maai combinaties uitgerust met iets dat een ultrasoon signaal uitzendt.
[ afbeelding ]
Gewoon bij de NPO ja. In elk geval als je Ziggo of KPN hebt. Via welke kabel het gaat weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de NPO? Of moet je dan weer een speciaal abonnement bij KPN hebben?
Gaat 4K nog via een Cat 5E of 6 kabel?
Heel vrolijk word je niet van als je zoiets aantreft, maar ja tegenhouden doe je nooit 100%quote:
4K is 25 - 50 mbps. Als je Cat 5E kabel dat niet kan, dan zou ik een andere uitzoekenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de NPO? Of moet je dan weer een speciaal abonnement bij KPN hebben?
Gaat 4K nog via een Cat 5E of 6 kabel?
Goh! Echtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef derLudolf het volgende:
Oh en wat grasmaaiers en reeën betreft, tja, daar is natuurlijk niemand mee gebaat. Al bekijk je het puur al vanuit het oogpunt dat een machine die gemaakt is om gras af te snijden een ree niet zo leuk vind. Wat uiteraard niet het uitgangspunt is.
Hier zijn ze ook weer aan het maaien. Behalve dat er mensen van de WBE de boel uitkammen, wordt er ook gelet op hoe er wordt gemaaid. Daarnaast zijn er best veel maai combinaties uitgerust met iets dat een ultrasoon signaal uitzendt.
[ afbeelding ]
Wel heel fijn in 1x klaarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Al overweeg ik om na 21 juni contact op te nemen om dan Jansen te krijgen.
Ja en ik ken al iemand die die trombose heeft gehad, dus ik de kans dat ik het krijg wel heel kleinquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel heel fijn in 1x klaar
En godzijdank is mijn enorme voetbalfan géén fan van internationaal voetbal. Allemaal voetballers die voor even bij elkaar in een team worden gezet en totaal niet op elkaar zijn ingespeeld. Het niveau is dan altijd een stuk lager en hij kan dat niet aanzien. Ik vind niet erg
Deze eerste missen we al, eerst Nadal-Djokovic kijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:58 schreef borisz het volgende:
Laat het EK maar beginnen.
Alle duels kijken gaat niet lukken. 48 vd 54 gaat hopelijk wel
Ik heb 21 juni mijn eerste en wilde eigenlijk ook graag janssen. Maar ga het er denk ik niet op gokken om een nieuwe afspraak te plannen. Want dan zal je net zien dat in die 2 weken die ik dan weer opnieuw moet wachten heel dat janssen ineens toch weer wat mee is ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Al overweeg ik om na 21 juni contact op te nemen om dan Jansen te krijgen.
Daar zit inderdaad wat in. Ach ja, heb nog 10 dagen om daar over na te denkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb 21 juni mijn eerste en wilde eigenlijk ook graag janssen. Maar ga het er denk ik niet op gokken om een nieuwe afspraak te plannen. Want dan zal je net zien dat in die 2 weken die ik dan weer opnieuw moet wachten heel dat janssen ineens toch weer wat mee is ofzo.
Net als nu weer die lading die afgekeurd is. Zit je weer met niks.
Ja precies. Veranderd allemaal zo snel ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wat in. Ach ja, heb nog 10 dagen om daar over na te denken
Tijdens dit soort toernooien mis ik wel mn vrijgezelle periode (en werkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:06 schreef derLudolf het volgende:
Oh aangaande EK... Ik hoop zo min mogelijk wedstrijden te zien.
Wel op het werk een poule ingevuld. Het bedrijf waar ik werk is voor 60% eigendom van een Zweed, de overige 40% van een Frans of Belgisch bedrijf. Daar werken iets van 700 man ofzo en hebben helemaal hun "eigen" (nja, dat zul je vast ergens kunnen kopen) website gemaakt met leuke prijzen. Dus ja, maar eens een poging gewaagd. Mocht ik de beste zijn dan win ik een reischeque van ¤1000. En nog wat Amazon bonnen en tablets geloof ik.
Ach ja, kleine moeite. En ik vind het allang mooi dat ze ons niet zijn vergeten zeg maar
Oh en helemaal vergeten een aai over je bol te geven, want een kusje op de teen doet te zeer. Wat ellendig dat het toch gebroken blijktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:29 schreef Blues het volgende:
EK op tv, iPad met oortjes en cold cases en andere true crime voor mij(liefst UK of Scandinavisch) op de bank + mobiel bij de hand.
Nu voor fok appen en leuke birkies aan t bekijken die ik morgen ff lekker op de fiets in de stad ga scoren
Ik kwam er met de vroegere vriendenkring heel vaak en dan dronken we meestal nog wat met het personeel (familiebedrijf). Zij zitten daar al heel lanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:38 schreef Blues het volgende:
Tx..maar eigenlijk wist ik t stiekem al wel.![]()
Lekker en fijn weer met je zus na al die tijd gezellig eten he! Ik vond t een paar weken geleden ook weer zo fijn om zus weer te zien.
Is dat een goed teken dat de chinees jullie nog kende?![]()
Dat vind ik ook altijd lastigquote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:58 schreef derLudolf het volgende:
Nieuw matras gekocht, hij is toch best hard. Voor m'n idee was ie in de winkel zachter... Wat is wijsheid.
Doet me op de een of andere manier denken aan spongbob squarepants..quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:27 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Was lekker slapen hoor, in m'n tentje met de hond.
Wat vinden jullie van deze zwam?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Barreltje kwam je door de poortjes? zonder pieps.
Voor beide is veel te zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:36 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een tripje Ikea.
Redenatie: mooi weer, dus veel andere mensen hebben vast buitendingen te doen.
Of redeneer ik verkeerd en kun je er over de koppen lopen, dat kan natuurlijk ook...
Dat laatste, denk ik. Want zaterdag en mensen hebben vakantiegeld. Dit zijn echt de recordweken voor de IKEA, altijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:36 schreef fietsie het volgende:
Of redeneer ik verkeerd en kun je er over de koppen lopen, dat kan natuurlijk ook...
Ga je G inruilen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwensTwee testritten vandaag
Ben benieuwd.
Wellicht, maar dan pas bij de winkel komen vind ik ook raar. Ze waren de matrasbeschermer vergeten mee te nemen, dus moet sowieso toch even langs.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
@:derLudolf, matrassen verkoper zei ooit, geef het minimaal 2-3 weken voordat je lijf en je spieren allemaal gewend zijn aan een matras
Gezellig uitje, datquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:51 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zitten gezellig de hele ochtend bij de opticienen vanavond bezoek, vier stuks mensen, ik weet geloof ik niet wat me overkomt
Dat klinkt als een schoenverkoper die je verteld dat je ze moet inlopen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Niet heel veel klusjes, maar als ik zin heb, de kledingkasten opruimen en even naar een aangereden buurman bloemen brengen
@:derLudolf, matrassen verkoper zei ooit, geef het minimaal 2-3 weken voordat je lijf en je spieren allemaal gewend zijn aan een matras
Hebben ze niet zo'n test garantie?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan pas bij de winkel komen vind ik ook raar. Ze waren de matrasbeschermer vergeten mee te nemen, dus moet sowieso toch even langs.
Matras was ¤650 ofzo, dus ja, je koopt ook niet zomaar een nieuwe.
Maar hoe lang heb je het matras? Veel zaken hebben een “100 dagen omruil garantie “quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan pas bij de winkel komen vind ik ook raar. Ze waren de matrasbeschermer vergeten mee te nemen, dus moet sowieso toch even langs.
Matras was ¤650 ofzo, dus ja, je koopt ook niet zomaar een nieuwe.
Ik had dat bij een gel nagellakset. 30 dagen 100% geldteruggarantie, niet tevreden, geld terug. Tot ik ze een berichtje stuurde dat ik dus inderdaad niet tevreden was. Toen was het alleen voor de ongeopende producten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:29 schreef gcjoel het volgende:
Zoveel maanden uitproberen en anders omruilen hebben de meeste wel standaard.
Je redenatie is verkeerd, je conclusie is juist.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:36 schreef fietsie het volgende:
De tank vol diesel en d'n poot op 't gasquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:20 schreef fietsie het volgende:
Ik ga denk ik lekker een paar uur alleen in een auto zitten. Dak open. Beetje broemen
Ik ga er vanuit dat er vast wel een oplossing te vinden is, desbetreffende zaak heeft een goede naam.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je redenatie is verkeerd, je conclusie is juist.
De goede redenatie is: ik overweeg een tripje naar IKEA, want IKEA![]()
@:derLudolf zou het zeker even opbrengen als je die matrasbeschermer gaat halen. Misschien mag je het een paar dagen aankijken nog ofzo. Mijn matras was thuis ook iets harder dan in de winkel, maar lag wel lekker en niet oncomfortabel hard of zo. Als hij harder is dan in de winkel en je hebt nu het gevoel alsof je op een plank ligt, dan lijkt me dat niet helemaal de bedoeling. Tenzij hij heel snel soepel wordt bij gebruik, maar dan zou ik me weer afvragen hoe lang 'ie het dan volhoudt voor hij juist te zacht is.
Oh en veel zaken hebben inderdaad een proefperiode of omruilgarantie, maar ik was er een beetje vanuit gegaan dat als die van jou dat ook heeft je dat wel zou weten. Maar wie weet hebben ze het wel maar informeren ze dat klanten niet actief over ofzo.
Nog een dag eerder dan ikquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn afspraak 2 juli.
M'n vriend vond me een idioot dat ik bewust voor de vrijdag ging zodat ik, mocht ik wat bijwerkingen krijgen, in ieder geval gewoon weekend heb.Maar ik ben er blij mee.
Bij de SS Rotterdam.
Eau de Toilette staat er op de enige fles die ik heb.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:59 schreef Barreltje het volgende:
Help! Wat koop ik voor een vent? Eau de parfum, eau de toilette of eau de cologne? 😱
Nog geen voorkeur. G rijdt wel maar doet wat opfristrainingen momenteel. Rijbewijs lang geleden in Slowakije gehaald en ze moet even leren omgaan met de NL situatie qua regels en drukte.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:55 schreef AnneX het volgende:
@:P. Doorgepakt en gelijk al 2 auto’s op het oog. Heb je een voorkeur?
En rijdt G. ook?
Eentje maar, maar kost altijd een hoop tijd. En dankje!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gezellig uitje, dat![]()
Iedereen moet nagemeten?
En veel plezier met je bezoek alvast
4711 ruikt wel lekker, maar volgens mij moet je dan 75+ zijn? Geen idee, ik gebruik nooit van dat spul eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:59 schreef Barreltje het volgende:
Help! Wat koop ik voor een vent? Eau de parfum, eau de toilette of eau de cologne? 😱
Hm, misschien als je de situatie uitlegt dat ze een uitzondering maken. Maar ze zitten met verplichte tussentijden, dus het zal mogelijk een lastige worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:00 schreef Barreltje het volgende:
En ik ga toch ook maar eens kijken of ik mn 2e prik een weekje eerder kan hebben.. nu moet ik een week langer in NL blijven voor die prik..
Ik snap ergens wel dat het irritatie opwekt. Als je niet zo bekend bent in de omgeving/die andere route niet kent, en dan voorgepiepeld wordt...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:17 schreef derLudolf het volgende:
In de rij bij de stort genot. Wij nemen andere route dan 99% van de mensen (die dus in de "file" staan).
Volgens de voorrangsregels (korte bocht gaat voor grote bocht) draaien we straat van de stort in. Allemaal van die opgefokte figuren die gaan toeteren![]()
Overigens was dit de kortste route en gewoon via openbare weg.
Ik ga toch niet omrijden omdat een meerderheid een andere route neemt. Het staat ze vrij om om te draaien en dezelfde route te nemenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel dat het irritatie opwekt. Als je niet zo bekend bent in de omgeving/die andere route niet kent, en dan voorgepiepeld wordt...
Traagschuim is de bombquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er vast wel een oplossing te vinden is, desbetreffende zaak heeft een goede naam.
Ik denk het wel aan m'n rug te voelen.
Dat had ik gister, moest met fiets trein lopen naar werk en vice versa en gelukkig had ik er aan gedacht om een vestje aan te doen ipv gewoon in tshirt in auto weg te rijden zoals ma en wo.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:08 schreef AnneX het volgende:
En het is gewoon frips. Kledingwissel voor spijkerbroek en trui en dichte schoenen.
Oh thanks. Dat is wel mooier ja. Even bekijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:08 schreef AnneX het volgende:
@:gc joel als je wilt, kun je de aandraaidopjes voor de sunscreens nu in wit, licht- en donkergrijs bestellen ¤ 0,49/stuk.
De witte vind ik wel ‘netjes’ op de witte screens hiero.
En het is gewoon frips. Kledingwissel voor spijkerbroek en trui en dichte schoenen.
Ow, en mnX ruikt al lekker van zichzelve![]()
Afgezien van het band tussen de tenen (doet zo’n pijn) hier al ruim 40 jaar innige birkenstock liefde. Nu maar 1 paar in huis, want het is lastig aan sandalen te komenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:43 schreef Blues het volgende:
Zo na de koffie maar eens op de fiets naar het centrum van H'lem, de schoenenlaan langs. (ze zitten daar allemaal op een rij) om een paar degelijke birkies op te kop te tikken voor de komende weken. Wil nu ECHT voorlopig niet op dichte schoenen naar werk.
* Blues gooit even een princiepje over de balk
Ik zag wel (soort van) leuke (...) bij Ziengs.
iig zwart voetbed ipv dat bruine kurk. En wat glimmend. Ervaring leert dat ze heerlijk lopen (vroegah in vphuis had ik niet anders)
Jullie zullen het vreselijk vinden, maar het mot maar ff.
[ afbeelding ]
Al jaren artrose daar (eerste plek waar het geconstateerd is). En verder kom ik geen stap vooruit zonder hielbandjesquote:
Half hert en een hoop prikken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middag!
Gisteravond laat thuis, vanmorgen soort van uitgeslapen (want eigen bed ligt toch het best), rondje markt en bezoekje aan ouders gedaan en nu draaien de wasjes.
Huis was afgelopen week aardig opgewarmd dus nu alles open![]()
Buiten hoeft voor mij vandaag niet zo, afgelopen week buiten geleefd en dat was fijn en prima en de basis bruine laag zit er nu op.
Hier nog wat gemist?
Hoe vond je het kamperen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middag!
Gisteravond laat thuis, vanmorgen soort van uitgeslapen (want eigen bed ligt toch het best), rondje markt en bezoekje aan ouders gedaan en nu draaien de wasjes.
Huis was afgelopen week aardig opgewarmd dus nu alles open![]()
Buiten hoeft voor mij vandaag niet zo, afgelopen week buiten geleefd en dat was fijn en prima en de basis bruine laag zit er nu op.
Hier nog wat gemist?
Waar haal je die vandaan?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:30 schreef gcjoel het volgende:
Net vlierbloesem geplukt en ga siroop maken![]()
Verder saai dagje, weinig plannen.
Overal zo’n beetje volgens een vriendin. ‘S morgens plukken niet wassen maar schudden en wat hoger plukken ivm plas van hondenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan?hier lokaal heel veel vlierbloesem.limonade in de super
en rabarber limonade.. ook een aanrader wel!
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Half hert en een hoop prikken.
Een beetje zoals verwacht. Niet helemaal ons ding, maar zeker leuk om van tijd tot tijd te doen. Niet meer in NL, maar een campertrip (met grotere camper in bij voorbeeld Canada) is zeker een optie.quote:
Heb jij nou nooit een blaar ofzo? Ook niet met deze temperaturen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:05 schreef borisz het volgende:
In de trein terug vanuit Hilversum. Zitten veel mensen hockey te kijken 😛
Stuk Westerborkpad gelopen. Van Hilversum naar Loosdrecht en over de hei weer terug. Indrukwekkend WOII monument in Loosdrecht.
Denk niet dat er veel mensen van opkijkenquote:
Enkel keertje. Bijvoorbeeld na de eerste echte tocht met mijn nieuwe wandelschoenen. Klein blaartje toen op mijn grote teen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb jij nou nooit een blaar ofzo? Ook niet met deze temperaturen?
Oh wat naar, die artrose daarquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Al jaren artrose daar (eerste plek waar het geconstateerd is). En verder kom ik geen stap vooruit zonder hielbandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winkelen op zaterdag doe ik nooit meer, maar ik MOEST nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 12-06-2021 15:45:02 ]
Onafwendbaar.quote:
Ik hoop niet dat zijn eigen partij ook een christelijke grondslag heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Onafwendbaar.
CDA-leiding blijft bang in de rechtse koplampen kijken ipv een eigen verhaal hebben. Ook andere partijen hebben last van visieloosheid, maar bij het CDA is dat wellicht nog het ergst.
Omtzigt is een zeer goed kamerlid, maar we moeten niet vergeten dat hij altijd voor het beleid heeft gestemd.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb jij nou nooit een blaar ofzo? Ook niet met deze temperaturen?
Beneden bedden die gaan bijtenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Een beetje zoals verwacht. Niet helemaal ons ding, maar zeker leuk om van tijd tot tijd te doen. Niet meer in NL, maar een campertrip (met grotere camper in bij voorbeeld Canada) is zeker een optie.
Het weer was uiteraard geweldig, dus dat maakte prima te doen. Veel buiten geleefd. Als het slecht weer is, zit je binnen wel opgesloten.
Busje was fantastisch. Over elke vierkante centimeter was nagedacht en hij reed als een personenwagen
Alleen misten we bagageruimte, we bleven tassen verplaatsen. Wellicht hadden we teveel meegenomen![]()
Verder prima concept, camperplaats oprijden, dak omhoog, stroom aansluiten en klaar. Alleen elke avond benedenbed ombouwen was onwennig en gedoe. De eerste avond at die ook nog een hap van mijn vinger op![]()
Verhuurders waren fantastisch, goede tips, gaven van alles mee om het nog gemakkelijker te maken. Als iemand wil camperen: ik kan hen echt aanraden.
Bucketlist (Kinderdijk, Afsluitdijk en hunebedden) is afgewerkt en natuurlijk nog meer plekjes bezocht. Aangenaam verrast door Hanzestadje Hasselt.
Gisteren dagje wellness gedaan, die dag kostte net zoveel als de andere vier dagen(buiten camperhuur dan). Ook dat was erg fijn
Eerst zijn program bekijken!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgende verkiezingen weet ik op wie ik ga stemmen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat naar, die artrose daar
Na 50 paar geprobeerd te hebben bij evenzoveel zakenben ik met goed advies met deze thuisgekomen. Wat een heeeeeeeerlijke slippers!!
Birckenstock viel meteen af, want die hebben een opstaand randje!
Ik heb nu deze. Wat een fijne en nog nooit van het merk Gabor gehoord.
Kleine zielige teen is helemaal vrij en spalk ik tegen die andere als ik ga werken.
Goed voetbed en leer en stevig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winkelen op zaterdag doe ik nooit meer, maar ik MOEST nu wel.Oeh, wat zal dat pijn gedaan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien niet verkeerd om er een foto van te laten maken om te zin of de botjes nog recht zitten
We have far more in common than that which devides us..
En tegen het redden van alleenstaande kinderen in een uitpuilend en gevaarlijk kamp heeft gestemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Onafwendbaar.
CDA-leiding blijft bang in de rechtse koplampen kijken ipv een eigen verhaal hebben. Ook andere partijen hebben last van visieloosheid, maar bij het CDA is dat wellicht nog het ergst.
Omtzigt is een zeer goed kamerlid, maar we moeten niet vergeten dat hij altijd voor het beleid heeft gestemd.
Binnen het CDA heb je Fractiediscipline. De plicht om allemaal gelijk te stemmen op het standpunt van de partijquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En tegen het redden van alleenstaande kinderen in een uitpuilend en gevaarlijk kamp heeft gestemd.
Met je christelijke muil
Hij heeft goede dingen gedaan, en we moeten meer van dit soort bijters hebben. Maar een heilige is hij zeker nietquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En tegen het redden van alleenstaande kinderen in een uitpuilend en gevaarlijk kamp heeft gestemd.
Met je christelijke muil
Ik denk binnen alle partijen welquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Binnen het CDA heb je fractieplicht.
In de praktijk wel, in het CDA zijn er in het verleden mensen uit de partij gezet omdat ze voor de Oppositie stemden. Jan-Nico Scholten en Stef Dijkmanquote:
Maar, maar, gans is lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Noem me alsjeblieft gewoon een stomme ezel of een domme![]()
O ja nee, dan maakt het niet uit bij de hemelpoort.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Binnen het CDA heb je Fractiediscipline. De plicht om allemaal gelijk te stemmen op het standpunt van de partij
Het groeit hier overal dus gewoon wildplukken. Als je het eenmaal weet zie je echt overal.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan?hier lokaal heel veel vlierbloesem.limonade in de super
en rabarber limonade.. ook een aanrader wel!
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat naar, die artrose daar
Na 50 paar geprobeerd te hebben bij evenzoveel zakenben ik met goed advies met deze thuisgekomen. Wat een heeeeeeeerlijke slippers!!
Birckenstock viel meteen af, want die hebben een opstaand randje!
Ik heb nu deze. Wat een fijne en nog nooit van het merk Gabor gehoord.
Kleine zielige teen is helemaal vrij en spalk ik tegen die andere als ik ga werken.
Goed voetbed en leer en stevig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winkelen op zaterdag doe ik nooit meer, maar ik MOEST nu wel.Arme jij met je pechteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJs wel in een handdoek of washandje gedaan? Voor je ook nog bevriest? #durftevragenOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb geweldige rabarberfrisdrank gevonden. Niet te zoet, niet te zuur, lekkere prikquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het groeit hier overal dus gewoon wildplukken. Als je het eenmaal weet zie je echt overal.
Net even wat gedronken bij een leuk lokaal tuinproject en zij hadden net gemaakte vlierbloesem limonade![]()
Rabarber is ook altijd geweldig, helaas heb je dat in Nederland niet veel, alleen van Fritz soms.
Geen enkele politicusquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij heeft goede dingen gedaan, en we moeten meer van dit soort bijters hebben. Maar een heilige is hij zeker niet
Ja hoor zusterquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Arme jij met je pechteen
IJs wel in een handdoek of washandje gedaan? Voor je ook nog bevriest? #durftevragen
Dacht wel dat jij het wist maar menigeen bezorgt zichzelf op die manier nog meer ellende.quote:
Welk merk dan?? Haha ik wil het!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb geweldige rabarberfrisdrank gevonden. Niet te zoet, niet te zuur, lekkere prikHebben alleen blikjes, dus daar staan nu twee trays van in huis.
Vlierbloesem is baasZelfde merk heeft ook daar frisdrank van
En in welke supers te koop dan?quote:
Zoals Ozewiezewozewiezewallakristallix zei, deze salami is zo vers, je kan hem nog horen balken.quote:
Nietquote:
Ow. 😂quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
NietDie bestel je online. Via een Nederlandse leverancier. Vandaar de traytjes, scheelt verzendkosten.
Welke kleur 😂quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondDagje Delft was leuk. Auto gekocht. Donderdag ophalen
Ik krijg het net mee ja wat gruwelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zijn al 8 minuten een speler aan het reanimeren op het veld.
Dit ziet er slecht uit. Duurt al veel te lang. Wat ergquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zijn al 8 minuten een speler aan het reanimeren op het veld.
Dr valt er een neer. Uit het niets. Status onduidelijk.quote:
Ja maar wel te laat. Die aanblik blijft wel even hangen denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh Jezus, heftig dit. Ik vind overigens dat ze het wel goed/respectvol doen met het niet in beeld brengen, ipv sensatie zoeken en camera's erop.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar wel te laat. Die aanblik blijft wel even hangen denk ik.
Oh, ik heb het moment zelf niet gezien. Zapte toen ik jouw post zag. Kan me voorstellen dat die beelden blijven hangen..quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar wel te laat. Die aanblik blijft wel even hangen denk ik.
Ohquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
D
[..]
Dr valt er een neer. Uit het niets. Status onduidelijk.
Nee hoor, geen commentaar, begrijpelijk dat je inzoomt, juist om te zien wat er nu aan de hand is. Had het alleen niet willen zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Maar goed, dat gebeurt bij verslaggeving.
Pff.![]()
Bord op schoot is koud geworden.
Dus niet bij een botsing of zo?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
D
[..]
Dr valt er een neer. Uit het niets. Status onduidelijk.
Snap ik. Ik ook niet per se. Je zag ook direct dat het echt niet goed was.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor, geen commentaar, begrijpelijk dat je inzoomt, juist om te zien wat er nu aan de hand is. Had het alleen niet willen zien.
Nee. Je zag dat het licht weg was zeg maar.quote:
Ja, de commentor zei "is het zn tong?" en dat was niet een misschien een optiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ook niet per se. Je zag ook direct dat het echt niet goed was.
De feels man. Poh.![]()
Hij had ook al niet meer een gezonde kleur of uberhaupt uitdrukking in zn ogen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, de commentor zei "is het zn tong?" en dat was niet een misschien een optie![]()
21 grams momentje...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij had ook al niet meer een gezonde kleur of uberhaupt uitdrukking in zn ogen.
Naja, het zijn topsporters en dat vraagt natuurlijk enorm veel van je lijf dus er gebeurd wel eens wat, ja. Nouri, bijvoorbeeld, een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:18 schreef derLudolf het volgende:
Maar dit gebeurd wel vaker meer voetballers toch? Tenminste, volgens mij heb ik het wel vaker gehoord.
Maar ambulance zonder zwaailicht/sirene vertrokken? Maar nog geen officieel statement danwel overlijdensbericht?
Oh ja, dat was hem, kon er niet op komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, het zijn topsporters en dat vraagt natuurlijk enorm veel van je lijf dus er gebeurd wel eens wat, ja. Nouri, bijvoorbeeld, een aantal jaar geleden.
Gebeurt in iedere topsport. Maar ja, gebeurt ook op straat dus ja.
Witquote:
Dan verwacht ik dat ie al zn wereldse bezittingen weggeeft en op een berg gaat wonen om prediker te worden, want hij heeft sowieso god gezien *rilril*quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mits echt, is ie niet dood:
https://twitter.com/medelarfaoui92/status/1403762114993569796
Foto is overigens echt, UEFA heeft het over 'vervoerd naar het ziekenhuis en stabilized' dus ik heb goede hoop dat hij iig niet dood is. Benieuwd hoe ie eruit komt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat ie al zn wereldse bezittingen weggeeft en op een berg gaat wonen om prediker te worden, want hij heeft sowieso god gezien *rilril*
Iig "wakker".quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Foto is overigens echt, UEFA heeft het over 'vervoerd naar het ziekenhuis en stabilized' dus ik heb goede hoop dat hij iig niet dood is. Benieuwd hoe ie eruit komt.
Willem Engel heeft de schuld al aan de vaccinaties gegeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou bijna denken dat het universum protesteer tegen megaevents...
Ik las dit net, ziek!!!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Willem Engel heeft de schuld al aan de vaccinaties gegeven.
Echt, zo is ie al vaker genoemd natuurlijk, maar wat een mongool zegquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De bericht die je wist dat zou komenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter maar er zijn meer accounts op zijn naam.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:43 schreef Lonaa het volgende:
Sta
[..]
Staat gewoon op zn eigen tijdlijn hoor.
Ben jij ook uit 1992? Ik dacht dat jij jonger was.quote:
1991 zelfsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij ook uit 1992? Ik dacht dat jij jonger was.Overigens was dit niet de eerste mogelijkheid, maar de andere twee opties kwamen niet lekker uit in m'n agenda. Kon een week eerder eigenlijk.
Ik denk meer "was je pa maar in je moeders mond klaargekomen"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt bij dit soort mensen/bewegingen denk je toch, laten we de stekker er gewoon uittrekken? Expiriment mislukt.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt bij dit soort mensen/bewegingen denk je toch, laten we de stekker er gewoon uittrekken? Expiriment mislukt.
Dan is z'n Twitter gehackt. Ik acht hem er zeker toe in staat.quote:
Oh.quote:
Toch bedanktquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Dan ben je ook al oud. Waarom zie ik jou dan nog steeds voor me als een studentikoos jongetje.
Ik heb altijd moeite met realiseren dat mensen op een forum ook ouder worden.
Dr. Dancequote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan is z'n Twitter gehackt. Ik acht hem er zeker toe in staat.
Op z'n Twitter noemt hij zichzelf ook wetenschapper
is zijn echte accountquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter maar er zijn meer accounts op zijn naam.
Deze zou nep zijn. Maar geen idee of dat echt zo is. Hij zou gek genoeg zijn.
r wel eerst die dreadlocks er een voor een uittrekkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag naar de Loonse en Drunense duinen geweest. Wat is dat toch eigenlijk een prachtig stukje Nederland.
*trotsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Ik zou er bijna, bijna iets meer zin in mijn eerste vaccinatieprik op 30 juni van krijgen. (Hier de datum posten helpt hopelijk een fractie in het niet afzeggen)
Wat ontzettend goed van je! Had het heel goed begrepen wanneer het voor jou net een stap te ver zou zijn geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Ik zou er bijna, bijna iets meer zin in mijn eerste vaccinatieprik op 30 juni van krijgen. (Hier de datum posten helpt hopelijk een fractie in het niet afzeggen)
Ja, hou dat nog maar even in je binnenzak. Ik ben nog niet geweest hè?quote:
Ik begrijp dat ook ergens wel.. Maar oef, wat een naar beeld was het - arme gozer!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:07 schreef Lonaa het volgende:
Ze gaan voetballen
'Both teams want to play'
Als je niet gaat, schop ik je er heen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, hou dat nog maar even in je binnenzak. Ik ben nog niet geweest hè?En een zeer verlate AWESOME over die beelden van jou laatst, wat knetterzwaars slepend
Heb er in lurkmodus danig van genoten!
Maar de eerste stap wel gezetquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, hou dat nog maar even in je binnenzak. Ik ben nog niet geweest hè?En een zeer verlate AWESOME over die beelden van jou laatst, wat knetterzwaars slepend
Heb er in lurkmodus danig van genoten!
Jij kunt haar zo meters vooruit schoppenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je niet gaat, schop ik je er heen.![]()
Ik kwam helaas niet verder dan Groningen Stad.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:53 schreef derLudolf het volgende:
Waar ga je touren @:fietsie
Dit café in Barger Compas roept je[ afbeelding ]
Met me sjouwen ook een optie?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, helemaal eens over al dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook ergens wel.. Maar oef, wat een naar beeld was het - arme gozer!![]()
Snapte overigens in tegenstelling tot Vlinder hier wel prima dat de NOS bleef uitzenden. Nieuws is nieuws. Televisie zelf uitzetten kan ook gewoon hè?
Da’s veel te gevaarlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja je hebt ook uitzenden en uitzenden. BBC schijnt het in beeld gebracht te hebben als onderweg naar morgenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook ergens wel.. Maar oef, wat een naar beeld was het - arme gozer!![]()
Snapte overigens in tegenstelling tot Vlinder hier wel prima dat de NOS bleef uitzenden. Nieuws is nieuws. Televisie zelf uitzetten kan ook gewoon hè?
Het is een mooie dag voor de eerste vaccinatiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Dit was tegenover de Ben Feringa dam, jeweetwel, die Nobelprijswinaar van de RUG. Ik reken het goedquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam helaas niet verder dan Groningen Stad.
Volgens mij eind groep 3, of misschien ergens in groep 4. Ik ben nooit zo goed in leeftijden onthouden, maar groep 5 en 6 zat ik in ieder geval in Tilburg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:05 schreef minilot het volgende:
![]()
Hoe oud was je toen je uit Waalwijk wegverhuisde?
Thanks voor je vertrouwen!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:07 schreef minilot het volgende:
Oh en Myra, over ijssalons gesproken! Ik heb afgelopen dinsdagavond dan toch eindelijk hét purechocoladeijs genomen!![]()
Meteen drie bolletjes ervan ook, wegens rotsvast vertrouwen in je
Denk dat dat ook topsport is. Zo op voorbereid. Zo naartoe gewerkt. Dan doet afzeggen ook iets met het moreel. En nu die speler stabiel is, past het wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, helemaal eens over al dit.![]()
Ik vind het ook wel mooi, dat ze de wedstrijd uitspelen. Had het alleen niet per se verwacht.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Dit wou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Ga je nog bellen om het Jansen vaccin te krijgen?
Oh dat ze bleven uitzenden begreep ik ook wel hoor - alleen wat ze zeiden begreep ik weinig van. Dat je beelden van het stadion blijft uitzenden en het meldt als er nieuws is, dat snap ik heel goed. Maar nog twee keer teruggaan naar het moment (ok, wel maar tot heel kort na neervallen afgespeeld, maar toch) vond ik compleet overbodig, en maar vragen blijven stellen die wat mij betreft totaal geen relevantie hadden, daar stoorde ik me aan. Maar ik heb m toen ook op mute gezet hoor, dus daarna geen last meer van gehad.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar kan hij niet tegen danquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Collega van me gaat ook voor Jansen. Niet zozeer angst voor zo'n prik, maar hij kan er gewoon niet tegen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Blues het volgende:
Mini en ik gaan samen 30/6
(ik eindelijk voor mijn 2e)
Je kan hetquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef minilot het volgende:
[..]Kus op teen, trouwens
En nee Ludolf, juist niet. Meer exposure lijkt me in dit geval verstandiger
Moedig!!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef minilot het volgende:
Ik mag niet mee doen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Blues het volgende:
Mini en ik gaan samen 30/6
(ik eindelijk voor mijn 2e)
Ik had ook ernstig de behoefte even de Bauhaus te bezoeken, dit kwam goed uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit was tegenover de Ben Feringa dam, jeweetwel, die Nobelprijswinaar van de RUG. Ik reken het goed
Laat maar weten als je behoefte hebt aan nog meer exposure. Kom ik wel op huisbezoek met wat spullen en fysiologisch zoutquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef minilot het volgende:
Zo'n ding waarbij je auto op een ketting komt en door meerdere punten wordt getrokken? Da's een stuk beter als zo'n standaard ding bij de benzinepomp.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had ook ernstig de behoefte even de Bauhaus te bezoeken, dit kwam goed uit.
En de auto is gewassen in de volautomatische fullservice carwash in Heerenveen, en lijkt nu zowaar een beetje netjes
Je komt dan de hele serie tonen. Van injectie (flinterdun) to punctie(spijkerdik)?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laat maar weten als je behoefte hebt aan nog meer exposure. Kom ik wel op huisbezoek met wat spullen en fysiologisch zout
Trots!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:
![]()
Ja eerst voorbehandelen door 2 kerels met een zeepspuit, alle raampjes (en dakraam) werden gecontroleerd op echt dicht zijn en dan op zo;n ketting erdoor. Met allerlei verschillende zeepjesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n ding waarbij je auto op een ketting komt en door meerdere punten wordt getrokken? Da's een stuk beter als zo'n standaard ding bij de benzinepomp.
Dat zijn de betere ja. In Emmen heb je dan ook nog weer een "poetsstraat", een aparte straat waarvoor je kunt kiezen na de reguliere wasstraat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja eerst voorbehandelen door 2 kerels met een zeepspuit, alle raampjes (en dakraam) werden gecontroleerd op echt dicht zijn en dan op zo;n ketting erdoor. Met allerlei verschillende zeepjes
Ik moet een problematische poortdeur goed openend krijgen, en dat ga ik doen met een wieltje.
Helaas zijn veerdruk geregelde poortloopwielen hartstikke duur, dus ik maak zelf iets wat in hoogte verandert tijdens het openen.
Ahja zulke decadentie is ons Friezen vreemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zijn de betere ja. In Emmen heb je dan ook nog weer een "poetsstraat", een aparte straat waarvoor je kunt kiezen na de reguliere wasstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |