Geen 3070 hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
MAg ie lekker zelf kopen.
Die prijzen ook van de kaarten tegenwoordigMijn RTX 2060 kan ik voor meer verkopen dan ik er nieuw voor geschoven heb
Ik dacht dat we het wel eens op een andere manier zouden kunnen proberen.... met een andere blik een andere strategie toepassen enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat valt er anders te bespreken met dit warme weer
Hoe gaat het met je Star Trek-fleet? Ik zit er aan te denken om er ook mee te beginnenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:47 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het wel eens op een andere manier zouden kunnen proberen.... met een andere blik een andere strategie toepassen enzo
ik wil deze neukenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:29 schreef Tlaloc het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)erieus-en-nsfw/#more
Iets voor @:Dimachaerus ?
Alles op z'n 11 en 30e en solo. De stille en subtiele hints zijn te ingewikkeld voor mij en dat frustreert me enorm dus ik doe het allemaal weer in m'n uppie. Als je begint adviseer ik je snel te starten met reputation ergens en de faction credits te bewarenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Star Trek-fleet? Ik zit er aan te denken om er ook mee te beginnen
@GGMMquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom zijn al die moderators hier op de fok zo fakking corrupt
geen wonder dat fok dood gaat
Ik heb zojuist @Erasmus een paar tientjes gegeven om jou te bannen. De rest wilde het ook wel gratis doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom zijn al die moderators hier op de fok zo fakking corrupt
geen wonder dat fok dood gaat
Deens 9e pagina is ook nog niet voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Hebben we het hier nu nog steeds over die vetlel?
Niet de moeite die van vandaag.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Deens 9e pagina is ook nog niet voorbij gekomen.
Terese Pagh Teglgaard, 18 ág á Leflórdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft 4 uur en 30 minuten gestreamd. Vast een vrije dag.
hij zou eerst stoppen met fastfood tot na zijn reis naar Tsjechië maar omdat zijn auto moeilijk doet vond hij het prima om nu weer een beetje te genieten van zijn voedselquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft 4 uur en 30 minuten gestreamd. Vast een vrije dag.
@Kaneelstokje jouw doelgroepquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Terese Pagh Teglgaard, 18 ág á Leflórd
[ afbeelding ]
heb ik meer tijd om je moeder te neukenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist @:erasmus een paar tientjes gegeven om jou te bannen. De rest wilde het ook wel gratis doen.
Hahahahquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb ik meer tijd om je moeder te neuken
Ik dacht dat we het nu wel eens op een andere manier konden proberen en de 9 omdraaien naar de 6.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je net zo goed neukt als dat je zusjes en je moeder mij gisteren geneukt hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb ik meer tijd om je moeder te neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |