Ik moet nog een tent hebben voor lowlandsquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een van zijn gedragen shirts.
Gebruik ik hem mooi als auto hoes voor over m’n Clio.
Daar kan Braad je mee helpen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moet nog een tent hebben voor lowlands
Geïmpregneerd en wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moet nog een tent hebben voor lowlands
Ben ooit eens naar lowlands geweest met zo'n zware legertent gvd man afzienquote:
ja ben aan het werk manquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:49 schreef Boze_Eend het volgende:
Jongens ik ben aan het livestreamen zou het waarderen als jullie komen kijken
kippie?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ga een food review doen vanavond heb al eten besteld
goedemorgen, lekker geslapen onder je krokante dekbed?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zojuist bij de lokale snackbar besteld, ik ben pas wakker dus het is eigenlijk ontbijt
Goedemorgen.
Hij besteld standaard blikjes cola bij iedere food reviewquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
haha Sprokkelaar zegt in de stream dat hij bijna nooit cola drinkt, misschien 1 fles elke paar maanden
dat telt niet vriendquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:26 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hij besteld standaard blikjes cola bij iedere food review
alsof jij braadslee bentquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:29 schreef Boze_Eend het volgende:
bah zit ik godverdomme te livestreamen nu al een stalker die mij belt hoe komen jullie ana mijn nummer habibos
Hij vreet je met kleren en al opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wie is dat habibo? nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |