Ik moet nog een tent hebben voor lowlandsquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een van zijn gedragen shirts.
Gebruik ik hem mooi als auto hoes voor over m’n Clio.
Daar kan Braad je mee helpen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moet nog een tent hebben voor lowlands
Geïmpregneerd en wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moet nog een tent hebben voor lowlands
Ben ooit eens naar lowlands geweest met zo'n zware legertent gvd man afzienquote:
ja ben aan het werk manquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:49 schreef Boze_Eend het volgende:
Jongens ik ben aan het livestreamen zou het waarderen als jullie komen kijken
kippie?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ga een food review doen vanavond heb al eten besteld
goedemorgen, lekker geslapen onder je krokante dekbed?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zojuist bij de lokale snackbar besteld, ik ben pas wakker dus het is eigenlijk ontbijt
Goedemorgen.
Hij besteld standaard blikjes cola bij iedere food reviewquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
haha Sprokkelaar zegt in de stream dat hij bijna nooit cola drinkt, misschien 1 fles elke paar maanden
dat telt niet vriendquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:26 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hij besteld standaard blikjes cola bij iedere food review
alsof jij braadslee bentquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:29 schreef Boze_Eend het volgende:
bah zit ik godverdomme te livestreamen nu al een stalker die mij belt hoe komen jullie ana mijn nummer habibos
Hij vreet je met kleren en al opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wie is dat habibo? nog nooit gezien
Nooitquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:46 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer ga je weer een videokaart doneren? @:Starhopper
Link naar de streamquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
haha Sprokkelaar zegt in de stream dat hij bijna nooit cola drinkt, misschien 1 fles elke paar maanden
starhopperquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:46 schreef Zipportal het volgende:
Waarom lok je kneushopper hier nou weer heenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:46 schreef Zipportal het volgende:
MAg ie lekker zelf kopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RTX 3090 lijkt mij wel een leuk kaartje voor Braadpan.
Is het afgeloopt?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:51 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Was wel een leuke gezellige stream
Altijd maar boos worden dat mensen zijn adres & nummer ''achterhalen'' terwijl hij die informatie zelf gewoon aan mensen geeft voor gratis vretenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:51 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Was wel een leuke gezellige stream
Doe es linkje danquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
nee joh, gaat de hele dag door toch
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:53 schreef okselzweet het volgende:
Wel fijn dat ik nikonlover heb geblockt, zie ik zijn achterlijke posts ook niet
ik heb hem ook geblocked wat een kneus is dat maar godver waarom oet hij nu weer hier komen klotezooiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:53 schreef okselzweet het volgende:
Wel fijn dat ik nikonlover heb geblockt, zie ik zijn achterlijke posts ook niet
Dankjewel!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik heb hem ook geblocked wat een kneus is dat maar godver waarom oet hij nu weer hier komen klotezooi
quote:
wat valt er anders te bespreken met dit warme weerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Hebben we het hier nu nog steeds over die vetlel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |