Zat er dus 37 besmettingen maar van afquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dit wordt een ''bewaar-post'', maar zullen op zondag en maandag voor de 980 en 889 besmettingen gaan
Je zit weer faliekant mis. Dit stelt mij wel een beetje teleur hoor. Je zit gewoon 37 besmettingen te hoog. Doe je dat om ons te pesten ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren iets te laag, vandaag iets te hoog, dus gemiddeld perfect!quote:Op maandag 14 juni 2021 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zat er dus 37 besmettingen maar van af
Doe eens niet zo positief joh, we mogen best optreden tegen mensen die er zover naast zitten!quote:Op maandag 14 juni 2021 15:18 schreef simonblue het volgende:
[..]
Gisteren iets te laag, vandaag iets te hoog, dus gemiddeld perfect!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er is niets zorgwekkends aan. Morgen verwacht ik dat er weer een administratieve inhaalslag gemaakt wordt en we wel weer een aardige daling gaan zien.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:21 schreef DrMarten het volgende:
Wat de ziekenhuisbezetting zou het me niet verbazen dat het ook te maken heeft met het steeds meer teruggaan naar normale diensten, dus ook weekenddiensten.
Dus mensen die goed genoeg zijn voor het weekend naar huis laten gaan en het anders over het weekend heen tillen.
Zie die staaf in december 2020, onvoorstelbaar dat we toen zo hoog zaten eigenlijk. En geweldig hoe laag we nu zittenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:25 schreef Oliver23 het volgende:
Weekcijfers: Besmettingen
Daling: 38,2
[ afbeelding ]
NICE is een stuk prettiger dan LCPS om te zien weer, maar dat komt over een paar dagen wel weer goed.quote:
zo dan, dat is 90 80% daling in nog geen 2 maanden. Goed bezig Oliver!quote:Op maandag 14 juni 2021 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: 38,2%
dinsdag: 1.419
woensdag: 1.791
donderdag: 1.561
vrijdag: 1.377
zaterdag: 1.205
zondag: 1.041
maandag: 852
totaal: 9.246 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
Ik heb van de week eens op het dashboard gekeken, voor het eerst in lange tijd, en het viel mij op dat de ziekenhuisopnames niet strookt met de cijfers die wij dagelijks zien? Weet jij daar iets van toevallig?quote:Op maandag 14 juni 2021 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
Het Coronadashboard is nog steeds niet bijgewerkt. Zit te wachten, want dan kan ik beginnen met mijn analyses en berekeningen voor het percentage positieve tests.
Nee, geen idee. Die volg ik daar niet, alleen voor mijn eigen regio.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb van de week eens op het dashboard gekeken, voor het eerst in lange tijd, en het viel mij op dat de ziekenhuisopnames niet strookt met de cijfers die wij dagelijks zien? Weet jij daar iets van toevallig?
Jammer.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Die volg ik daar niet, alleen voor mijn eigen regio.
En dat in deze hitte, respect!quote:Op maandag 14 juni 2021 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
Het rekenwerk zit erop: het percentage positieve tests is gedaald van 5,6 naar 5,2. En ik realiseer me nu net pas dat jullie hier alleen zo'n getalletje zien. Als je ziet wat voor hele wereld daarachter zit, dan schrik je.
quote:
Zeg dat, wat een armoede die dingen.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef GereDathan het volgende:
En er wordt ook gesproken over het afschaffen van de mondkapjes per 26 juni, dat zou ook prachtig zijn!
Dat je dat weetquote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat, wat een armoede die dingen.Mooie datum: verjaardag van prinses Alexia
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |