Zouden we onder de 1000 duiken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:18 schreef NightDancert het volgende:
Donderdag is lager dan de woensdag? Dit gaat een heel mooi weekend worden
Weet ik niet, maar Oliver en ik zullen alles uit de kast halen.quote:
Volgens mij heb jij 12 kinderenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk deze cijfers!!
Vanavond ook eindelijk weer eens uit eten én naar de bios gezellig samen met zoon/schoondochter
Netjes.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Als dank de besmettingcijfertjes maar wat omlaag gebracht
Dit wordt een ''bewaar-post'', maar zullen op zondag en maandag voor de 980 en 889 besmettingen gaanquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Oliver en ik zullen alles uit de kast halen.
Is het volume aan tests een beetje gelijk gebleven de laatste weken, met steeds minder positieve resultaten?quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
Het percentage positieve tests is gedaald van 5,5 naar 5,0.
Hey wat leuk! Geniet ervan hè!quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk deze cijfers!!
Vanavond ook eindelijk weer eens uit eten én naar de bios gezellig samen met zoon/schoondochter
Daalt ook pijlsnel, er is steeds minder behoefte aan testen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:43 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Is het volume aan tests een beetje gelijk gebleven de laatste weken, met steeds minder positieve resultaten?
Genieten!quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Ik heb een dochter, zoon en schoondochter
En de teller staat op 47. Zou me niet verbazen als het een wereldrecord is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Als dank de besmettingcijfertjes maar wat omlaag gebracht
Ik let eerlijk gezegd niet op de aantallen tests. Ben al twintig uur per dag bezig met analyseren en rekenen om te zorgen dat ik jullie de gegeven geef die ik dagelijks post.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:43 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Is het volume aan tests een beetje gelijk gebleven de laatste weken, met steeds minder positieve resultaten?
En ik ben er 1 vanquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:14 schreef DikDikkie het volgende:
250.380 vaccinaties! Gisteren was geen inhaalslag van de cijfers maar het begin van de eindsprint!?
En dan nog 4 uur per dag bezig om de cijfers omlaag te krijgen, eet en slaap je wel genoeg?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik let eerlijk gezegd niet op de aantallen tests. Ben al twintig uur per dag bezig met analyseren en rekenen om te zorgen dat ik jullie de gegeven geef die ik dagelijks post.
49quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En de teller staat op 47. Zou me niet verbazen als het een wereldrecord is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |