Stukje Sneijder boh boh plastic genot KOEKOEKquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach dat weet je als je klussen aanneemt waarin je functie is 'mooi zijn'. Heb wel eens van Yolanthe gehoord dat ze het geen enkel probleem vond dat mannen op haar zatten te fappen etc, dan moest je maar niet in de FHM gaan staan.
Dat is wel een beetje de strekking van mijn post ja. Lijkt mij dat als je daarvoor kiest je dat wel begrijpt en accepteert.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach dat weet je als je klussen aanneemt waarin je functie is 'mooi zijn'. Heb wel eens van Yolanthe gehoord dat ze het geen enkel probleem vond dat mannen op haar zatten te fappen etc, dan moest je maar niet in de FHM gaan staan.
"Italië houdt altijd de nul en uiteindelijk schoppen ze er één in."quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Derksen en Gijp gaan weken over Spinazzola oreren, zonder dat ze zijn naam kennen.
toernooiploeg kattenaccio moeilijk om van te winnenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Italië houdt altijd de nul en uiteindelijk schoppen ze er één in."
@Slobeend mag dat van mij regelen dit jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:25 schreef Pino112 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier @:Slobeend Announce TDF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij kunnen niet van jou winnen, maar jij kunt wel van ze verliezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Derksen en Gijp gaan weken over Spinazzola oreren, zonder dat ze zijn naam kennen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:35 schreef showtimer het volgende:
BertGod is weer uitgevlogen @:wimderon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al denk ik niet dat hij bij dit soort exploten snel beet gaat hebben. Bert moet dagen, weken om je iemand heen zoemen.
Veto.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:25 schreef Pino112 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier @:Slobeend Announce TDF
Afblijven van onze tradities.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een keuze tussen traditie en extra aandacht of het gemak van WLR. De keuze is dus gevallen op het eerste.
Er is geen discussie. WLR is voor visionairs, TDF is voor debielen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:07 schreef Pino112 het volgende:
We gaan toch niet weer dezelfde discussie voeren?
[..]
TDF ligt voor de hand vanwege traditie maar ik wilde even een thermometer in de WLR-maatschappij steken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moet je kiezen? Ontzettend genoten toen Koffieplanter alleen in SPT achterbleef. @:Mani89
Alleen maar een extra reden om TDF te openen toch? Dan houden we het hier voor ons zelf.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen discussie. WLR is voor visionairs, TDF is voor debielen.
Ja, samen met DiegoArmandoMaradonna hahaha. Dat was wel echt genieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moet je kiezen? Ontzettend genoten toen Koffieplanter alleen in SPT achterbleef. @:Mani89
Dagelijkse mentions van jouw kant, mooi hoe rent free ik toen al leefde.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, samen met DiegoArmandoMaradonna hahaha. Dat was wel echt genieten.
Een pareltje weeral.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |