WLR / Sportpools - Het Tourspel waarin kennis en gemak samenkomenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het ging ineens snel vandaag.
Als iemand nog ergens een topic vindt dat in TDF hoort, laat maar weten.
Het was een keuze tussen traditie en extra aandacht of het gemak van WLR. De keuze is dus gevallen op het eerste.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Er komt blijkbaar wel een TDF.
MED / Tour de France 2020
Het voetvolk wint altijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een keuze tussen traditie en extra aandacht of het gemak van WLR. De keuze is dus gevallen op het eerste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet een algemeen verzameltopic (over meerdere grote rondes)?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:56 schreef Pino112 het volgende:
WLR / Rellende_Rotscholier's pareltjes
Deze kan dan wel of unsticky (want 2019) of naar TDF
Wen er maar aan. Je nieuwe topic schop ik ook even naar TDF.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
Naar de user wordt niet meer geluisterd.
[..]
TDF in WLR > TDF
Mijn schuld geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
Naar de user wordt niet meer geluisterd.
[..]
TDF in WLR > TDF
We leven in een dictatuur hierquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Je nieuwe topic schop ik ook even naar TDF.
Dat kunnen wij niet. Morgen gewoon verder in het goede topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Hey mods, mogen deze posts naar het Aziatische wielrennen topic verplaatst worden?
WLR / [Wielrennen] #456 Met Julian in de regenboog
Was al een reeks op het moment dat je het postte.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:02 schreef franklop het volgende:
Graag reeks
WLR / [Giro 2020] Het Giro d'Italia 2020 Pick'em spel #2
Wilco bestaat en is in WLR.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Onderstaande topic staat nog in SPT i.p.v. WLR:
WLR / Het grote Wilco Kelderman topic # 001 De nieuwe Merckx
(of is dit bewust omdat hij niet bestaat?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ winnaar 2020 aanpassen naar: Felagund (voor Bruce117 en Gomeli)
thx,
B
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:16 schreef Beregd het volgende:
Kan het programma toegevoegd worden onderaan de OP van WLR / Wielerprono 2022 #1 Op éénDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ winnaar 2020 aanpassen naar: Felagund (voor Bruce117 en Gomeli)
thx,
B
Bedoel je daarmee gewoon baanwielrennen of de dingen die echt onder het 'WK indoor cycling' vallen, zoals kunstfietsen en volgens mij ook cycleball enzo?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:47 schreef sanger het volgende:
Is er al een indoor cycling topic en kan ik hem niet vinden, of is deze er nog niet?
Neequote:Op zaterdag 26 november 2022 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee gewoon baanwielrennen of de dingen die echt onder het 'WK indoor cycling' vallen, zoals kunstfietsen en volgens mij ook cycleball enzo?
Dit inderdaadquote:
Er is geen Zwift achtig topic inderdaad maar dit soort dingen komen hier vaak langs volgens mij WLR / Recreatief Wielrennen #769 de Indian Summer tegemoetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |