In een vorig leven heb ik nog gepost in VBL. Toen wist ik voldoende.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nuchtere Friezin, daar moet eerst 20 bier in.
Die is te neuken geen enkel probleem [/mani89]quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stukje Welmoed. Boh boh. Fryslan boppe. [/Poepz0r]
Vind je het niet een beetje jammer? Je grote liefdes allebei kampioen, kan het je niets meer schelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In een vorig leven heb ik nog gepost in VBL. Toen wist ik voldoende.
Ik wil graag Cato de Oude, Dr. Joseph Goebbels en de T. bedanken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De haatcampagne hier heeft zijn vruchten afgeworpen.
Is zij vrijgezel en geïnteresseerd in labiele nerds? Ik vraag dit voor een vriend in WLR.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stukje Welmoed. Boh boh. Fryslan boppe. [/Poepz0r]
Haar relatie is kortgeleden stukgelopen ja. Dat tweede niet denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is zij vrijgezel en geïnteresseerd in labiele nerds? Ik vraag dit voor een vriend in WLR.
Drankproblemen is zij niet in geïnteresseerd denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is zij vrijgezel en geïnteresseerd in labiele nerds? Ik vraag dit voor een vriend in WLR.
Had het al gezien toen Timmermans plots naast Jort zat en de kans dat het op youtube zou staan was 101%.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is te neuken geen enkel probleem [/mani89]
Op wat voor dingen zit jij te zoeken eigenlijk dat je hierbij uitkomt?
Ik sterf niet als een opportunist.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje jammer? Je grote liefdes allebei kampioen, kan het je niets meer schelen.
Hugo is een lieve man.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meer incompetent dan rot. Maar als dat genoeg is
Jammer hoor, EK toch wel?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sterf niet als een opportunist.
Heb je deze NPO parel gemist? Renze was daar ook al de man. @maxi-musquote:
Onze squadra pakt het goud. Met Mancini aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer.quote:
Derksen en Gijp gaan weken over Spinazzola oreren, zonder dat ze zijn naam kennen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Onze squadra pakt het goud. Met Mancini aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Derksen en Gijp gaan weken over Spinazzola oreren, zonder dat ze zijn naam kennen.
Dat vind ik nou altijd zo treurig hequote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
leuke rubriek, mannen van middelbare leeftijd die dit soort berichten sturen.
Daar moet je wel echt tegen kunnen, lijkt mij erg vervelend.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
leuke rubriek, mannen van middelbare leeftijd die dit soort berichten sturen.
Ach dat weet je als je klussen aanneemt waarin je functie is 'mooi zijn'. Heb wel eens van Yolanthe gehoord dat ze het geen enkel probleem vond dat mannen op haar zatten te fappen etc, dan moest je maar niet in de FHM gaan staan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet je wel echt tegen kunnen, lijkt mij erg vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |