Kilo’s of centimeters?quote:Op donderdag 23 september 2021 13:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijne zit op 85k en tot nu toe alleen slijtage spul. Maar ik ben geen echte Ducati fan. Ik wil weer 4 cilinders en iets waarop ik mijn 185 kwijt kan
het een sluit je ander niet uitquote:
ik zou wachten totdat je je rijbewijs hebt en dan gaan proefrijden.quote:Op maandag 27 september 2021 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit te overwegen om mijn motorrijbewijs te gaan halen. Zal wel voorjaar 2022 worden, dus ik kan nog even rondneuzen voor een mooie motor.
Bij het rondkijken naar een geschikte ‘instapper’ ben ik op de volgende motorfietsen uitgekomen:
- Suzuki sv650
- Yamaha Mt-7
- Kawasaki z650 (50kW versie)
Waarbij mijn lichte voorkeur naar de z650 gaat. Wat vinden we hiervan? Iemand ervaring met deze motor?
Jep 24+quote:Op maandag 27 september 2021 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou wachten totdat je je rijbewijs hebt en dan gaan proefrijden.
Ik neem aan dat je minimaal 24 jaar oud bent? Anders kun je sowieso niet meteen A afrijden en op 1 van de genoemde motoren stappen.
Dat denk ik niet perse. Op zich ook best lekker om herfstweer te rijden met een instructeur achter je toch? Die kan je helpen met hoe ver je kunt gaan op nat wegdek. Als je leert rijden op prachtig droog schoon asfalt in de zomer en je moet het daarna in de herfst maar uitzoeken wordt het lastiger.quote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep 24+
Ik neem aan dat het verstandiger is om tot het voorjaar te wachten met lessen ivm het weer? Of maakt dit niet zoveel uit?
In welk opzicht? Tijdens je rijlessen wat ervaring op doen met regen rijden is zeker geen slecht plan.quote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep 24+
Ik neem aan dat het verstandiger is om tot het voorjaar te wachten met lessen ivm het weer? Of maakt dit niet zoveel uit?
Ik ben je gewoon voor.quote:Op maandag 27 september 2021 12:36 schreef Salatrel het volgende:
Godverdomme BL mijn reactie wat doe je?!?
Als je in weer en wind leert rijden, heb je die alvast in de pocket. Plus een rijbewijs als het lente is.quote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep 24+
M'n pa heeft wel een z1000 turbo voor je 😅quote:Op maandag 27 september 2021 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit te overwegen om mijn motorrijbewijs te gaan halen. Zal wel voorjaar 2022 worden, dus ik kan nog even rondneuzen voor een mooie motor.
Bij het rondkijken naar een geschikte ‘instapper’ ben ik op de volgende motorfietsen uitgekomen:
- Suzuki sv650
- Yamaha Mt-7
Waarbij mijn lichte voorkeur naar de z650 gaat. Wat vinden we hiervan? Iemand ervaring met deze motor?
Ik wil een beetje touren enz. niet meteen de MotoGP winnenquote:Op maandag 27 september 2021 14:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
M'n pa heeft wel een z1000 turbo voor je 😅
Oh ja, 367 euro op Amazon is al een stuk beter te pruimenquote:Op maandag 27 september 2021 12:58 schreef loveli het volgende:
Zijn er users die ervaringen met de Zumo XT willen delen? De prijs wordt aantrekkelijker en het bedienen van een TomTom is niet mijn sterkste kant (mijn moeder heeft de hare meerdere malen uit het raam willen gooien, zij matcht ook niet met TomTom).
Yup, ik ben me nog even aan het bezinnen hoe principieel ik Bezos niet wil steunen.quote:Op maandag 27 september 2021 15:04 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Oh ja, 367 euro op Amazon is al een stuk beter te pruimen
Ik zou na het behalen van je rijbewijs lekker een paar proefritten inplannen op de motoren die je voorkeur hebben.quote:Op maandag 27 september 2021 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
- Suzuki sv650
- Yamaha Mt-7
Gaaf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo! Aangemeld voor de adviesles en vanuit daar verder.Helaas pas in december... druk druk bij de rijscholen
Vind de wachttijden erg lang (waarschijnlijk zijn ze nog met een inhaalslag bezig i.v.m. Corona). Voor de adviesles moet ik al tot december wachten...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Ik wil begin 2022 gaan starten.
Ja dat is wel jammer, zal wel begin januari gelijk even bellen hoe het zit hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vind de wachttijden erg lang (waarschijnlijk zijn ze nog met een inhaalslag bezig i.v.m. Corona). Voor de adviesles moet ik al tot december wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |