Boeiend.quote:
Waarop?quote:
quote:
Mag je weer naar kantoor vandaagquote:
Ik ga denk ik besluiten om de rest van het kalenderjaar vanuit huis te werken.quote:Op maandag 14 juni 2021 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee per 1 september weer, druiloor
Steken we nog een kaarsje op voor Haags
Als hij nou een bukt dan steken we die kaars in z'n reet en steken we het dan aanquote:Op maandag 14 juni 2021 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee per 1 september weer, druiloor
Steken we nog een kaarsje op voor Haags
Hoiquote:
Hoiquote:
Bijkomen van het weekendquote:
Druk geweest ff 10km hardgelopen, daarna gezwommen ..toen koffie..eten koken ..nu werkquote:
Zo das een hele planning! Werksequote:Op maandag 14 juni 2021 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Druk geweest ff 10km hardgelopen, daarna gezwommen ..toen koffie..eten koken ..nu werk
Ik heb zitten gamen, daarna getraind buiten, kind gehaald, vriendje mee, eten koken, meer gamen en ik ga nu LEGO bouwen. Dus weinig hier gezetenquote:
Veel plezier met lego bouwenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb zitten gamen, daarna getraind buiten, kind gehaald, vriendje mee, eten koken, meer gamen en ik ga nu LEGO bouwen. Dus weinig hier gezeten
Dank jequote:
Van het zweet vanochtend. Rug triceps en een klein beetje schouders gedaan want m'n schouderspier zit helemaal vast aan de linkerkantquote:
Jij had toch alweer..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Woonde je maar niet zo ver weg haha
bofkontquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg ze gewoon via Whatsapp van @:moonlight
Mogguhquote:
Geniet er vanquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:06 schreef puzziepie het volgende:
Moggeh hotties wat een heerlijk weer , straks maar eens even de beentjes strekken
In de schaduw is het nog lekkerquote:
Slim!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
In de schaduw is het nog lekker
Even m'n schoenen uitgedaan... Heerlijk!!
Dacht al.....wat ruik ik?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
In de schaduw is het nog lekker
Even m'n schoenen uitgedaan... Heerlijk!!
Arm ervoorquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
Echte FOK!kers baggeren ongeacht welke omstandigheden!quote:
Ohquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echte FOK!kers baggeren ongeacht welke omstandigheden!
Niet mij. Heb ze al een tijd weer aanquote:
Helloquote:
Maar ook bijna weer uit dus?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mij. Heb ze al een tijd weer aan
Fantastischquote:
Ja maar dan ben ik er vanaf tot morgen. Rest van de dag op blote voetenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ook bijna weer uit dus?
TETTEN!!!quote:
Hier nu ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er vanaf tot morgen. Rest van de dag op blote voeten
Zat om 0730 al op de motor...ff 300km binnendoor..quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |