Boeiend.quote:
Waarop?quote:
quote:
Mag je weer naar kantoor vandaagquote:
Ik ga denk ik besluiten om de rest van het kalenderjaar vanuit huis te werken.quote:Op maandag 14 juni 2021 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee per 1 september weer, druiloor
Steken we nog een kaarsje op voor Haags
Als hij nou een bukt dan steken we die kaars in z'n reet en steken we het dan aanquote:Op maandag 14 juni 2021 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee per 1 september weer, druiloor
Steken we nog een kaarsje op voor Haags
Hoiquote:
Hoiquote:
Bijkomen van het weekendquote:
Druk geweest ff 10km hardgelopen, daarna gezwommen ..toen koffie..eten koken ..nu werkquote:
Zo das een hele planning! Werksequote:Op maandag 14 juni 2021 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Druk geweest ff 10km hardgelopen, daarna gezwommen ..toen koffie..eten koken ..nu werk
Ik heb zitten gamen, daarna getraind buiten, kind gehaald, vriendje mee, eten koken, meer gamen en ik ga nu LEGO bouwen. Dus weinig hier gezetenquote:
Veel plezier met lego bouwenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb zitten gamen, daarna getraind buiten, kind gehaald, vriendje mee, eten koken, meer gamen en ik ga nu LEGO bouwen. Dus weinig hier gezeten
Dank jequote:
Van het zweet vanochtend. Rug triceps en een klein beetje schouders gedaan want m'n schouderspier zit helemaal vast aan de linkerkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |