abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199813113
pi_199813156
@sigme wanneer knip je de horrortulp af? zodat het volgend jaar terug kan komen om jou en ons te verbazen?

@Blues wat rottig van de teen. Eens met de voorkeur voor dichte schoenen in een zieke huis. Heb je niks aan schoeisel waar de teen wčl inpast?
Wordt ms nog dikker in de loop van de dag als je de voet belast…
pi_199813184
Van wie de link kwam weet ik niet meer https://www.ed.nl/eindhov(...)-en-velden~ab20465d/
Wat een leuk stuk over de klaprozen. B-) In de voortuin ook een explosie van de plantjes.
Nu nog knoppen en bloemen maken. Ws. worden het roze exemplaren.
pi_199813490
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:18 schreef AnneX het volgende:
@:sigme wanneer knip je de horrortulp af? zodat het volgend jaar terug kan komen om jou en ons te verbazen?

@:Blues wat rottig van de teen. Eens met de voorkeur voor dichte schoenen in een zieke huis. Heb je niks aan schoeisel waar de teen wčl inpast?
Wordt ms nog dikker in de loop van de dag als je de voet belast…
Gelukkig loop ik niet zoveel (meer).
Aangepaste dagen ivm rug, meer rust en alleen wat micropauzes/lopen naar kopieërapparaat en lunchpauze klein stukje naar parkje. Dus dat scheelt.. maar met de warmte zet het wel wat meer op.
Vrijdagochtend pas weer een gymp (breedste dat ik heb) aan!
pi_199813912
Goedemorgen!

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199813933
Mogguh :O

Op kantoor :O

quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 22:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Recept? :9
https://www.ah.nl/kookschrift/recept/33451
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199814082
Mensen, ik ga over een paar weken een nachtje naar Amsterdam. Hebben jullie nog toffe plekken waar ik naartoe moet? Want m'n lijstje is al veel te lang, maar ik wil het allemaal. :D
pi_199814260
Goedemorgen
pi_199814393
Goedemorgen, wachten op AH en dan naar de tandarts en voor het eerst naar een nieuwe mondhygiënist.
Heel benieuwd naar die laatste.
pi_199814416
Goodmorning all!

Die eerste foto @sigme, prachtig
We have far more in common than that which devides us..
pi_199814430
Pffffffffffrt. Goeiemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199814491
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juni 2021 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Pffffffffffrt. Goeiemorgen.
Je kan niet meer lopen van de spierpijn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199814736
Goedemorgen!

Ik moet de halve dag de deur uit. De boekhouder wil ons zien maar we vinden hem en zijn zakenpartner sukkels dus we gaan met tegenzin. Er omheen ga ik naar gemeentehuis, Toolstation, Hornbach, Carpetright en Albert Heijn.
Ik blijf liever thuis werken en tuinieren maar een beetje onder de mensen komen is ook wel gezond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-06-2021 09:13:34 ]
Spoilers!
pi_199814761
Goedemorgen! *G*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juni 2021 @ 09:14:28 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199814819
Mogge :W

Eind van de middag een kantoorborrel. De eerste sinds lange tijd :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199814865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:14 schreef borisz het volgende:

Een échte échte? Op kantoor? Met mensen? En drank? Wow!
  donderdag 10 juni 2021 @ 09:19:20 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199814887
Bleekselderij !!!!! @TT :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199814906
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:19 schreef fietsie het volgende:
Bleekselderij !!!!! @:TT :P
niet zulke vieze woorden op de vroege ochtend, bleekselderij brrrr
pi_199814916
Het zwembadje heeft een lekkage :') eens zoeken of we nog een reparatiesetje hebben.
  donderdag 10 juni 2021 @ 09:21:52 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199814927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

niet zulke vieze woorden op de vroege ochtend, bleekselderij brrrr
Niemand had er bezwaar tegen toen het de hele dag over een 'zekere mediterrane keuken' ging, maar deze overheerlijke hollandse vitaminerijke tuinparel mag niet worden genoemd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199814931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Het zwembadje heeft een lekkage :') eens zoeken of we nog een reparatiesetje hebben.
Noooooooooohhhhhhh, niet het zwembadje. ;(

Hier staat die ook al. Gisteren al heerlijk liggen dobberen. O+
pi_199814973
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Noooooooooohhhhhhh, niet het zwembadje. ;(

Hier staat die ook al. Gisteren al heerlijk liggen dobberen. O+
Ik snap het ook niet helemaal. Want toen we vorig jaar hem in de doos deden was ie helemaal oke.....
Nouja zal wel goed komen. Nu even tijdelijk ducttape er op.

Jij had dezelfde als wij toch?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juni 2021 @ 09:26:19 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199814983
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een échte échte? Op kantoor? Met mensen? En drank? Wow!
Een echte echte.
Op kantoor. Nou ja buiten aan het water. Met +- 15 mensen en drank :+. Zoveel wordt er toch niet gedronken bij ons. De fruitsappen, spa rood en 0,0% ipa's gaan wrs harder :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199814990
quote:
11s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niemand had er bezwaar tegen toen het de hele dag over een 'zekere mediterrane keuken' ging, maar deze overheerlijke hollandse vitaminerijke tuinparel mag niet worden genoemd?
Die hollandse tuinparel zit ook (te) vaak in mediterrane gerechten
  donderdag 10 juni 2021 @ 09:27:21 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199814993
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet helemaal. Want toen we vorig jaar hem in de doos deden was ie helemaal oke.....

Niet net precies op een vouwlijn van waar de ronde vormen in een vierkante doos zijn beland?
pi_199815022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:25 schreef Sarabi het volgende:

Ja, zo'n opzetding, toch? Wel vreemd, maarja, dat zul je toch altijd houden met zulke dingen. Ik was bij ons in shock van hoe netjes die was ingepakt. :') Dat lukte me bij zo'n opblaasding echt nooit.
pi_199815034
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:14 schreef borisz het volgende:

Wow :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199815037
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:26 schreef borisz het volgende:
Een echte echte.
Op kantoor. Nou ja buiten aan het water. Met +- 15 mensen en drank :+. Zoveel wordt er toch niet gedronken bij ons. De fruitsappen, spa rood en 0,0% ipa's gaan wrs harder :P
Heftaaagh.

Maar wel gezellig. Ik heb eind deze maand een babyshower, dat gaat m'n eerste keer met een grotere groep afspreken zijn. Buiten, in een park overigens. Maar toch vond ik het even wennen.
pi_199815038
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet net precies op een vouwlijn van waar de ronde vormen in een vierkante doos zijn beland?
Je hebt gelijk, precies op een vouwlijn.
pi_199815052
Ohnee wacht, ik zeg babyshower, maar het is een gender reveal. :') Ik ben niet van die dingen, maarja, nee zeggen is ook weer zo lullig.

Is een gender reveal al een moment om een cadeau te geven? Want dan blijf je wel bezig met de cadeaus. :')
  donderdag 10 juni 2021 @ 09:34:39 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199815068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ohnee wacht, ik zeg babyshower, maar het is een gender reveal. :') Ik ben niet van die dingen, maarja, nee zeggen is ook weer zo lullig.

Is een gender reveal al een moment om een cadeau te geven? Want dan blijf je wel bezig met de cadeaus. :')
Is dat iets wat ze op TLC hebben geleerd ofzo?
pi_199815073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:

Omg is gender reveal nu ook al in Nederland? Dan kan je inderdaad bezig blijven met cadeaus....
  donderdag 10 juni 2021 @ 09:37:29 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199815104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, precies op een vouwlijn.
Wanneer dat soort kuntstoffen opgeslagen liggen, gevouwen, wordt t plastic daar vaak net een beetje harder...
Met een plaksetje vaak wel aardig goed te fixen hoor.
  donderdag 10 juni 2021 @ 09:39:08 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199815116
Ik zag dus m'n ouders door alle gedoe dinsdag voor het eerst sinds juli 2020 weer in levende lijve.
En dat je moeder dan als eerste wat ze zegt uitroept: "Gut, wat krijg jij al een grijze krullen!".

Dus zo naar de kapper voor wat selectief scheerwerk :P
pi_199815123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:34 schreef fietsie het volgende:
Is dat iets wat ze op TLC hebben geleerd ofzo?
Ik denk het, ja. Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus ik weet niet zo goed wat de bedoeling is. :')
pi_199815139
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ik zag dus m'n ouders door alle gedoe dinsdag voor het eerst sinds juli 2020 weer in levende lijve.
En dat je moeder dan als eerste wat ze zegt uitroept: "Gut, wat krijg jij al een grijze krullen!".

Dus zo naar de kapper voor wat selectief scheerwerk :P
:D En jemig zeg, dat is bijna een jaar geleden!
pi_199815151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk het, ja. Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus ik weet niet zo goed wat de bedoeling is. :')
Vreselijk. Maar goed, het boeit mij ook gewoon niet of iemand anders een jongen of een meisje krijgt of geheimhouding van de naam houdt tot de geboorte. Vind dat meer blijdschap/leuk voor de aanstaande ouders maar zelf word ik er echt niet warm of koud van.
pi_199815213
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Vreselijk. Maar goed, het boeit mij ook gewoon niet of iemand anders een jongen of een meisje krijgt of geheimhouding van de naam houdt tot de geboorte. Vind dat meer blijdschap/leuk voor de aanstaande ouders maar zelf word ik er echt niet warm of koud van.
Ik zou de naam denk ik wel proberen geheim te houden. Maar dat is meer omdat het me heel naar lijkt als je de naam wel tegen iemand zegt. En dat iemand dan denkt, omdat het nog niet definitief is, dat ze er nog een discussie over moeten gaan hebben.

Geslacht zou ik zelf ook gewoon meteen willen weten. En zou ik zelf wel tof vinden om te horen, maar is voor andere mensen echt niet interessant. :D
pi_199815227
Ooit een “gender reveal” gehad. De ouders wisten het al en we kregen op de verjaardag van de aanstaande overgrootvader allemaal een soesje met rode jam. En niemand had het door _O-
pi_199815244
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooit een “gender reveal” gehad. De ouders wisten het al en we kregen op de verjaardag van de aanstaande overgrootvader allemaal een soesje met rode jam. En niemand had het door _O-
Daar zou ik ook geen seconde over nadenken. Blauw valt op, maar wat jam zou ik niet snappen.
pi_199815271
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou de naam denk ik wel proberen geheim te houden. Maar dat is meer omdat het me heel naar lijkt als je de naam wel tegen iemand zegt. En dat iemand dan denkt, omdat het nog niet definitief is, dat ze er nog een discussie over moeten gaan hebben.

Geslacht zou ik zelf ook gewoon meteen willen weten. En zou ik zelf wel tof vinden om te horen, maar is voor andere mensen echt niet interessant. :D
Bedoel ik ook :) Dat aanstaande ouders denken dat ze mij er mee blij kunnen maken. Henzelf begrijp ik, maar voor veel omgeving is het niet zo spannend. Ik geloof ook dat veel 'blijdschap' gespeeld is na zulk nieuws omdat het eenmaal zo 'hoort'.

Als ik hoor dat iemand zijn dochter boterbloem gaat noemen kijk ik net zo scheef als dat als het geboren is of als hij haar roept :') Maar ik ben echt veels te eerlijk, pokerface zal ik nooit krijgen ;(
pi_199815286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Logisch dat niemand het begreep hahah. Is niet eens roze. Wel mooi :D
  donderdag 10 juni 2021 @ 09:56:43 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199815296
Ik heb wel echt de roep-proef gedaan, met Uk haar naam. Gewoon in de achtertuin staan roepen en getest of ik mezelf geen utter-idiot voelde.
pi_199815399
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar zou ik ook geen seconde over nadenken. Blauw valt op, maar wat jam zou ik niet snappen.
Was ook wel wat jammer dat ze het moesten uitleggen :D
pi_199815476
En dan heb je straks met veel bombarie aangekondigd dat je een dochtertje krijgt, blijkt later dat ze/hij zich heel geen meisje voelt. :P

Ik zou zowel naam als geslacht geheim houden. (Laatste zou ik zelf niet eens per se willen weten tijdens de zwangerschap). Ook wel met het oog op (een deel van) mijn schoonfamilie die nog erg van de 'jongens zijn stoer, meisjes dragen roze' is. Ik zou er bijna een kind van op de wereld willen zetten en als het een jongetje is hem juist roze kleding aan te trekken om te zien wat de reacties zijn })

Maar een kind op de wereld brengen als statement is niet zo ethisch denk ik, dus ik hou het maar bij de adoptie van konijnen enzo :+
pi_199815491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb wel echt de roep-proef gedaan, met Uk haar naam. Gewoon in de achtertuin staan roepen en getest of ik mezelf geen utter-idiot voelde.
Dat zou ik ook doen in het geval van een hond of kat. Mijn hemel, wat mensen soms verzinnen. Dat is gewoon gęnant op de straat, of bij de dierenarts :D
pi_199815569
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen in het geval van een hond of kat. Mijn hemel, wat mensen soms verzinnen. Dat is gewoon gęnant op de straat, of bij de dierenarts :D
Ik had vorige maand (voor het eerst) dat de assistent onze kat niet kon vinden in het systeem. Hij heet Teigetje, maar ze was kennelijk een Tijger aan het zoeken :D
pi_199815571
Goedemorgen trouwens allen. Ik ben weer eens aan het teruglezen.
Het werd gisteravond iets later dan gedacht, kwam een uurtje voordat ik klaar zou zijn nog een groot spoedgeval binnen. Dus dat werd nog even aanpoten met z'n allen. En pas om kwart voor 2 naar huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogste tijd dus om naar bed te gaan :D tegen 3 uur lag ik er in. Zo meteen werkoverleg, en dan eind van de middag weer. Gelukkig morgen vrij. (Vandaag wel redelijk kunnen slapen, maar gisteren was ik om 7 uur al klaarwakker. Dus dan worden de dagen wel lang).

Maar goed, naast honden en katten hebben we nu ook echt een fantastisch leuke en lieve kaketoe in de opname O+ Hij kan praten, pakt heel voorzichtig eten aan, en zit graag op je schouder en wil er dan niet meer af :D .
pi_199815580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bedoel ik ook :) Dat aanstaande ouders denken dat ze mij er mee blij kunnen maken. Henzelf begrijp ik, maar voor veel omgeving is het niet zo spannend. Ik geloof ook dat veel 'blijdschap' gespeeld is na zulk nieuws omdat het eenmaal zo 'hoort'.

Als ik hoor dat iemand zijn dochter boterbloem gaat noemen kijk ik net zo scheef als dat als het geboren is of als hij haar roept :') Maar ik ben echt veels te eerlijk, pokerface zal ik nooit krijgen ;(
Ik heb precies datzelfde als iemand mij vertelt dat ze gaan trouwen.

Nou, jippie. Moet ik weer opdraven, allemaal klusjes van te voren uitvoeren, etc. Fijn voor ze, en ik wil graag een feestje vieren, maar ik vind een huwelijk eigenlijk helemaal niet zo belangrijk.
pi_199815595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik had vorige maand (voor het eerst) dat de assistent onze kat niet kon vinden in het systeem. Hij heet Teigetje, maar ze was kennelijk een Tijger aan het zoeken :D
:D Haha, zoals Winnie de Pooh Teigetje O+

Ik had/heb er ook wel eens moeite mee. Vooral als de spelling afwijkt, of als het bijvoorbeeld een Ierse naam is. (Saoirse spreek je bijvoorbeeld uit als iets van Siersja. Gelukkig had ik pas een film gekeken waarin het de naam van het hoofdkarakter was)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')