SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Henk is gek, het is geen zakelijke afspraak…quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is een beetje raar, hij heeft een paar nieuwe bermuda’s omdat de rest niet meer paste, moeite gedaan om snel een paar nieuwe te kopen vanwege het mooie weer, wil hij er nu geen aandoen, want ‘als ik ergens heen moet dan doe ik geen korte broek aan’. Dat ‘ergens heen’ is vanmiddag naar de priklocatie
Door mij is hij overhemden met korte mouw en polo’s gaan dragen in de zomer naar zijn werk, dat was altijd overhemden met lange mouw. Voor vrije tijd had hij 3 t-shirts en nul bermuda’s. Inmiddels heeft hij een iets uitgebreidere garderobe, met ook wat dunnere zomerbroeken en zelfs linnen broeken. Een linnen broek was uiteindelijk zijn compromis vandaag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk is gek, het is geen zakelijke afspraak…![]()
Ik ben de afgelopen dagen lek geprikt in handen, polsen, ellebogen, buik, benen en bovenarmen en hoe minder kleding je daarbij aan hebt, des te beter…
Ik draag geen/zelden overhemden, alleen maar polo shirts.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Door mij is hij overhemden met korte mouw en polo’s gaan dragen in de zomer naar zijn werk, dat was altijd overhemden met lange mouw. Voor vrije tijd had hij 3 t-shirts en nul bermuda’s. Inmiddels heeft hij een iets uitgebreidere garderobe, met ook wat dunnere zomerbroeken en zelfs linnen broeken. Een linnen broek was uiteindelijk zijn compromis vandaag.
Showen, showen...quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:31 schreef just me het volgende:
Kabouters komen dit weekend dus tijd om het zwembadje uit de schuur te halen. Ik ben lekker lui (eigenlijk slim) , motortje gekocht zodat ik het zwemblad niet op hoef te blazen![]()
Ook nog 2 jurkjes gekocht
![]()
Je ziet ze wel een keerquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Showen, showen...
De jurkjes dan, dat opblaasmotortje geloof ik wel
Ik kocht ook een jurkje (en een trui en een paar opbergbakjes en een jas en filters voor de waterfilterkan). Bij drie verschillende kringloopwinkels vlakbij de vaccinatielocatie. Het was overal warm en zeker op de bovenverdiepingen bijna niet te doen met mondkapje
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet flauwgevallenik kreeg wel de VIP-treatment
Een Mickey Mouse pleister?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen Meltingquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Je was gewoon weer eens de eerste
quote:Op donderdag 10 juni 2021 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou je het zegt... dat was lang geleden.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:27 schreef MadMaster het volgende:
Is het vandaag D-Day qua examenuitslag,@:livelink ? 🤞🏻
Goedemorgen!
Ik ga duimen voor jullie… 👊🏻quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Vanaf 13.00 kan hij gebeld worden. En natuurlijk heb ik een meeting van 13.30 - 16.30![]()
Dus ik hoop dat hij voor 13.30 gebeld wordt.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Spannend!! Fingers crossedquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Vanaf 13.00 kan hij gebeld worden. En natuurlijk heb ik een meeting van 13.30 - 16.30![]()
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 06:57 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hopelijk heb je wel goed geslapen?
Maar aan de andere kant is het weer moeilijk om te drinken uit stuiterballen.quote:
Goed puntquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is het weer moeilijk om te drinken uit stuiterballen.
Je zou het eens kunnen proberenquote:
Wat dan? Tupperware?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik eigenlijk nooit glazen
Dat laat ik graag aan anderen over.quote:
Ik duim ook maar even mee voor de zekerheidquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
#metooquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik duim ook maar even mee voor de zekerheid
Melamine bekers of een plastic flesquote:
Dat zijn toch die bekers die sinds een tijdje als schadelijk voor het menselijk lichaam beschouwd worden?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Melamine bekers of een plastic fles
Thee drink ik uit porseleinen bekers en soms ook uit de melamine bekers
1 | … |
quote:
Ik ben gelukkig al boven de 3 jaar en heb alleen spullen die volledig van melamine gemaakt zijn, dus zonder die bamboevezelquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn toch die bekers die sinds een tijdje als schadelijk voor het menselijk lichaam beschouwd worden?
De via de coffee corner van mijn werk uitgegeven bekers van dat materiaal mochten niet meer gebruikt worden en moesten ingeleverd worden…
https://nos.nl/artikel/23(...)n-melamine-en-bamboe
Ah, ik ben geen expert, blijkt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al boven de 3 jaar en heb alleen spullen die volledig van melamine gemaakt zijn, dus zonder die bamboevezel
Uit zacht plastic drinken vind ik ook niet fijn. En koud drinken uit porselein of aardewerk ook niet, vandaar dat melamine servies.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik ben geen expert, blijkt.
Drinken uit plastic/kunststof bekers vind ik ook niet prettig…
Ik ook niet, alle plastic eet- en drinkgerei doet me denken aan waar je je eten en drinken in een (politie)cel of ziekenhuis in/op geserveerd krijgt…quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Uit zacht plastic drinken vind ik ook niet fijn.
Hopelijk hebben ze je dan niet al te lang daarin vastgehouden...quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:08 schreef livelink het volgende:
Ze hebben mij nog nooit eten en drinken in een politiecel geserveerd
O ja, die is nu.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb net door een lasbril naar de zonsverduistering gekeken. Was echt een hapje uit. Toch wel handig dat mijn man af en toe last.
Da’s handig ja. Die echte verduistering zo’n 20 jaar geleden keek ik via de reflectie in de vijver bij mijn oudersquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb net door een lasbril naar de zonsverduistering gekeken. Was echt een hapje uit. Toch wel handig dat mijn man af en toe last.
Ik vind het op zich wel een aardig kadootje, die zonsverduisteringquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een aardig kadootje, die zonsverduistering
Danku dankuquote:
*buig* dankuquote:
Goede werkgever heb je…quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Danku danku
[..]
*buig* danku![]()
wel leuk, kom je op je werk, krijg je een kadobon van 30 euro
Gefeliciteerd Knokkelsquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Danku danku
[..]
*buig* danku![]()
wel leuk, kom je op je werk, krijg je een kadobon van 30 euro
Dat is nu van ondergeschikt belang, je bent nu in ieder geval van een last op je schouders verlost.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:11 schreef livelink het volgende:
Dank jullie allemaal. Ik ben benieuwd naar zijn cijfers, want die weet ik nog niet.
Hij was heel opgelucht, want toch wel zenuwachtig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nu van ondergeschikt belang, je bent nu in ieder geval van een last op je schouders verlost.
En je zoon ook. Hoe reageerde hij?
Mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was heel opgelucht, want toch wel zenuwachtig.
Nee, moet ik het gaan kijken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!
Heb jij toevallig van de TV serie 'Beau in Floradorp' meegekregen?
https://www.rtlxl.nl/prog(...)cd-87b8-3716665f3101
Nee, dat hoeft niet.quote:
Bijzonder! Mooie beeldjes, zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Maar daar kwam een jongen/man in voor, Remon Baan, die ook 'iets anders' is dan de meesten en die jongen heeft zich op het maken van fietsen en beeldjes geworpen, gemaakt van gerecycled materiaal.
Altijd gepest vanwege zijn tekortkomingen, maar door die TV serie 'in the picture' gekomen en nu kan hij het werk niet meer aan, zo populair is hij geworden. Wij hebben ook een beeldje door hem laten maken. Hij is heel verlegen en onzeker, maar wat een geweldige gozer én kunstenaar.
Moest een beetje aan je zoon denken, zoals jij hem hier hebt beschreven, als Remon op TV was en toen we hem ontmoet hebben…
Zie https://rbaandesign.nl/
Deze heeft hij voor ons gemaakt, met 'onze' 2 katten. Ik vind het geniaal. En ook geweldig dat hij, ondanks zijn beperkingen, zichzelf kan bedruipen én erkenning krijgt...quote:
Lukt het je wel om je een beetje rustig te houden verder?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik zwengel zo de apparatuur aan en zal dan wat heartbeats delen…
Ja, dat gaat me wonderbaarlijk goed af.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lukt het je wel om je een beetje rustig te houden verder?
Goed van je!quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me wonderbaarlijk goed af.
Ik kan me prima vermaken met mijn muziekvoorraad.
Mijn werk laptop is uit en de telefoon staat slechts op trillen.
Collega's en leveranciers weten van mijn situatie en nemen geen contact op. Heerlijk rustig zo!
wat lief dat hij daar langs is geweestquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed van je!
Mijn zoon is eindelijk weer thuis. Hij was eerst nog met een vriendje naar mijn ouders gegaan.
En hij verveelt zich nu al, zegt hij
Ja, vond ik ook. Ik weet ook zeker dat mijn ouders dat heel leuk vonden. En dat hij dan ook nog een vriend meeneemt helemaal.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
wat lief dat hij daar langs is geweest
Ik heb hun rode broertje én een verkoelend Amsterdams landschap...quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]\
voor als je het warm krijgt
quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hun rode broertje én een verkoelend Amsterdams landschap...
[ afbeelding ]
Die strawberry watermelon vind ik ook heel lekker van Spa. Ik heb een wijntje. Ik vond dat dat vanavond wel mocht.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hun rode broertje én een verkoelend Amsterdams landschap...
[ afbeelding ]
En ingetuned.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Het is 10 juni 2021.
Binnen is het 31 graden, binnen zit ook MadMaster...
We gaan beginnen!
Ik zat al te denken waar ik dit van kende...quote:
Ik draaide dit vanmiddag en ik herkende iets, maar wist niet wat.quote:
Poeh...quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:36 schreef just me het volgende:
Pfff ik ben vanmiddag even bij de buurvrouw langs geweest, zij heeft een ontsteking in het bot van haar hiel en daar is niets meer aan te doen. Ze gaan haar onderbeen amputeren, zo zielig!
Jeetjequote:Op donderdag 10 juni 2021 20:36 schreef just me het volgende:
Pfff ik ben vanmiddag even bij de buurvrouw langs geweest, zij heeft een ontsteking in het bot van haar hiel en daar is niets meer aan te doen. Ze gaan haar onderbeen amputeren, zo zielig!
Ik zou zeggen, haal die kabouters maar in huis en laat hen de kinderboerderij verzorgen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:38 schreef just me het volgende:
Jep het is heel heftig en nu maar hopen voor haar dat het snel gaat gebeuren. Ze heeft nog geen datum maar daarna moet ze naar een verzorgingshuis voor "revalidatie" .
Ik heb maar weer aangeboden voor de kippen en poezen te zorgen
quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, haal die kabouters maar in huis en laat hen de kinderboerderij verzorgen.
Daarna mogen ze bij omie in het badje afkoelen en afspoelen...
Lief van je.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:38 schreef just me het volgende:
Jep het is heel heftig en nu maar hopen voor haar dat het snel gaat gebeuren. Ze heeft nog geen datum maar daarna moet ze naar een verzorgingshuis voor "revalidatie" .
Ik heb maar weer aangeboden voor de kippen en poezen te zorgen
Ze heeft 1 zoon in de buurt wonen en die doet al zoveel voor zijn moeder, hij komt echt elke dag naar haar toe. Hij gaat ook de hond in huis nemen en als ik dan 1x per dag die beestjes eten geef help ik daar weer meequote:
De meeste vrouwen wel....quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
De zangeres van de volgende track is wel een aparte...
het is te warm om achter je aan te rennen dus rustig aan maarquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De meeste vrouwen wel....
* Rafeiro verstopt zich heel goed nu.
Playing hard to get?quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De meeste vrouwen wel....
* Rafeiro verstopt zich heel goed nu.
Nee, goed gelezen, Symph in de middag, ik in de avond. Rond de prikplek voelt het nu beurs, Symph loopt een paar uur voor, bij hem trekt dat al weer wat wegquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Had jij nou gisteren ook je prikje gehad of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja maar dan moet je wel maar net de juiste tegenkomen.quote:
Je hoeft niet meteen samen te wonen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel maar net de juiste tegenkomen.
En dan bij voorkeur in de buurt enzo, drama wel![]()
Maar kan wel leven met vrijgezel zijn hoor. Moet er stiekem ook niet echt aan denken samen te wonen.
Beurs of spierpijn achtig?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, goed gelezen, Symph in de middag, ik in de avond. Rond de prikplek voelt het nu beurs, Symph loopt een paar uur voor, bij hem trekt dat al weer wat weg
Vanochtend eerst spierpijnachtig bij het was ophangen en nu beurs, ik kan er niet op leunen/liggenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beurs of spierpijn achtig?
Van mijn Pfizer prik heb ik geen last gehad, maar mijn complete rechterpols is nu bont en blauw vanwege de katheter die ze daar in gerost hebben...
Zijn ze zo hardhandig te werk gegaan of ben je moeilijk te prikken ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn Pfizer prik heb ik geen last gehad, maar mijn complete rechterpols is nu bont en blauw vanwege de katheter die ze daar in gerost hebben...
Ik heb eigenlijk ook nooit last van dergelijke dingen, maar het is net of je een keiharde stomp hebt gehad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
niet aanraken dus en jij ook niet DDMquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook nooit last van dergelijke dingen, maar het is net of je een keiharde stomp hebt gehad.
Het is niet beurs en het valt ook wel mee. Alleen aanraken is pijnlijk.
Je kunt altijd nog gaan tinderenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:13 schreef Rafeiro het volgende:
Neuh, maar heb me neergelegd bij het vrijgezel zijn ondertussen.
Helemaal ,et corona nu, wellicht ga ik na 2e prikje wel weer beetje loeren.
Maar tot dan sowieso niet. Al kan ik in de apotheek best een keer iemand tegenkomen de aankomende weken.
Deur staat niet open maar ook niet dicht zeg maar. Het is zoals het is.
Nee, dat schijnt standaard te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn ze zo hardhandig te werk gegaan of ben je moeilijk te prikken ?
Voordat ik een meisje ben is het wel overquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
niet aanraken dus en jij ook niet DDM
Tot prikje 2 +7 dagen waag ik me daar ook echt niet aan hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat schijnt standaard te zijn.
Ze maken eerst een snee in je polsslagader, daar brengen ze een canule in en daardoor heen voeren ze de katheter in je slagader naar je hart. Zonder verdoving, dus je voelt dat ze best wel lopen te duwen.
En dat zie je nu dus ook...
Hier zie je de OK waar ik werd behandeld:
Awww.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
Mijn man had eten besteld, maar de bezorger is onderweg gevallen. Wel zielig; de helft van het eten lag los in de kist. Dus we hebben de helft gehad en hij komt straks nog terug voor de andere helft. Maar even extra fooi geven tegen de schrik zometeen.
Sorry, ik moest toch lachen...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
Mijn man had eten besteld, maar de bezorger is onderweg gevallen. Wel zielig; de helft van het eten lag los in de kist. Dus we hebben de helft gehad en hij komt straks nog terug voor de andere helft. Maar even extra fooi geven tegen de schrik zometeen.
Oh die zal best geschrokken zijn ! Fijn dat er nog 'n helft bezorgd gaat worden!quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik kijk maar even nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat schijnt standaard te zijn.
Ze maken eerst een snee in je polsslagader, daar brengen ze een canule in en daardoor heen voeren ze de katheter in je slagader naar je hart. Zonder verdoving, dus je voelt dat ze best wel lopen te duwen.
En dat zie je nu dus ook...
Hier zie je de OK waar ik werd behandeld:
Ik hoop dat je mijn foto op FB dan niet gezien hebt...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof het wel zonder dat filmpje te bekijken, ik was gisteren niet flauw gevallen en was niet van plan om dat nu alsnog te doen
Je kwam hevig bloedend pizza's bezorgen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ben vroeger als pizzabezorger een keer op me plaat gegaan.
Wel doorgereden, maar dat werd minder goed ontvangen.
De bezorgers van New York Pizza hebben hier allemaal een doodswens.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ben vroeger als pizzabezorger een keer op me plaat gegaan.
Wel doorgereden, maar dat werd minder goed ontvangen.
Nee de pizza zat zelfs nog in de doos maar niet netjes meer.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kwam hevig bloedend pizza's bezorgen?
De patiënt in het filmpje is heel lovend over de behandeling.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:20 schreef just me het volgende:
Ik heb het begin gekeken maar zag dat het filmpje 5 minuten duurt, ik kijk straks wel
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De patiënt in het filmpje is heel lovend over de behandeling.
Ik had zaterdag ook een cardiologe in opleiding, die ging de hart echo bij me doen.
Dat lukte niet echt, waarop ze zei: 'Ik heb de cursus nog niet gedaan, dus ik laat het mijn collega morgen wel doen...'![]()
![]()
Ik heb een doodwens voor New York Pizza...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De bezorgers van New York Pizza hebben hier allemaal een doodswens.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De patiënt in het filmpje is heel lovend over de behandeling.
Ik had zaterdag ook een cardiologe in opleiding, die ging de hart echo bij me doen.
Dat lukte niet echt, waarop ze zei: 'Ik heb de cursus nog niet gedaan, dus ik laat het mijn collega morgen wel doen...'![]()
![]()
Zij legde me ook uit hoe de katheterisatie zou gaan na die echo en ik heb niet echt geluisterd, na die bekenning van haar. Ik had haar bijna ook fooi gegeven uit medelijden...quote:
ze vonden het zeker wel erg dat je weer naar huis gingquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij legde me ook uit hoe de katheterisatie zou gaan na die echo en ik heb niet echt geluisterd, na die bekenning van haar. Ik had haar bijna ook fooi gegeven uit medelijden...
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij legde me ook uit hoe de katheterisatie zou gaan na die echo en ik heb niet echt geluisterd, na die bekenning van haar. Ik had haar bijna ook fooi gegeven uit medelijden...
Ik mankeer niks, 4 dagen naar de kloten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:26 schreef livelink het volgende:
Maar we weten nu wel dat je het hart van een jonge god hebt, MadMaster. Het pompt nog goed.
Jij hebt voorkennis...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
ze vonden het zeker wel erg dat je weer naar huis ging
Geen gezeur, die mensen moeten het ook leren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Hartonderzoek zou ik denk ik niet snel door arts in opleiding laten doen, vitamine b12 in mn bips heg ik wel laten doen terwijl ik eigenlijk bang voor prikjes was. Na die 900 miljoen boeit het me niet ze veel meer.
ergens of dáár ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
1 van de opnames had ik wel huge crush op 1 van de zusters. Dat was ergens ook wel ongemakkelijk.
Dat lijkt me inderdaad niet handigquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
1 van de opnames had ik wel huge crush op 1 van de zusters. Dat was ergens ook wel ongemakkelijk.
Oh echo, MRI/CT mogen die ook wel, dacht wat intenser.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen gezeur, die mensen moeten het ook leren.
Een echo is net als bij een zwangerschap, beetje glijden door de gel op je buik/borst...
Dat inbouwen hoeft niet meer, je hebt nu dit in een zakje om je nek hangen met de plakkers op je bord.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mijn vader hebben ze destijds een recordertje ingebouwd omdat ze er maar niet achter konden komen wat er nou steeds gebeurde
Bij mijn katheterisatie was wel een student aanwezig, maar die keek alleen maar toe,,,quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh echo, MRI/CT mogen die ook wel, dacht wat intenser.
ze moeten het toch leren dus laat ze maar meekijkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mijn katheterisatie was wel een student aanwezig, maar die keek alleen maar toe,,,
en dan zelf meekijken op het schermquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook wel inwendige echo's gehad. Toen DDM zei dat ze de echo best pijn vond doen dacht ik even dat een hartecho ook inwendig was![]()
![]()
Ik zag echt al voor me dat ze met zo'n echoapparaat in je hartkamers zaten te roeren.
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook wel inwendige echo's gehad. Toen DDM zei dat ze de echo best pijn vond doen dacht ik even dat een hartecho ook inwendig was![]()
![]()
Ik zag echt al voor me dat ze met zo'n echoapparaat in je hartkamers zaten te roeren.
Slang?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Met 5 man sterk kregen ze so'n slang niet binnen bij mij.
Ik trok hem er met roesje uit. Niet leuk.
Dat heb ik ook gehad, wat een narigheidquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat inbouwen hoeft niet meer, je hebt nu dit in een zakje om je nek hangen met de plakkers op je bord.
Batterij gaat 48 uur mee...
Jij moet helemaal niets hebben van medische toestanden, geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad, wat een narigheid
Gaat via keel en slokdarm, slang met diameter van ca. 1 cm.quote:
Ah, ik dacht nog in bloedvatenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gaat via keel en slokdarm, slang met diameter van ca. 1 cm.
Ik heb een MRI gehad van de haarvaten rond mijn hart en de contrastvloeistof daar was koud.quote:
Ik heb dan toch liever een hartkatheterisatie dan wat jij hebt ondergaan...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik kan hier gelukkig niet over meepraten. Mijn ervaringen beperken zich tot zwangerschappen en keizersnedes.
Ik had echt last van die knopjes en draden met slapen en ik kreeg jeuk van de plakkersquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niets hebben van medische toestanden, geloof ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook maar heb ondergaan, maar het is me allemaal 100% meegevallen.
Ik heb alleen een pesthekel aan die permanente drain-/prikpunten in je pols of ellenboog, die dingen voel ik continue zitten en ik doe er geen oog door dicht...
had je bij allebei je kinderen een keizersnede ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik kan hier gelukkig niet over meepraten. Mijn ervaringen beperken zich tot zwangerschappen en keizersnedes.
Ik zag alleen op tegen de ruggeprik. Daar had ik allemaal horror-verhalen over gehoord, maar was meer een vervelend gevoel dan pijnlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan toch liever een hartkatheterisatie dan wat jij hebt ondergaan...
Daar doe ik dus niet aan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag alleen op tegen de ruggeprik. Daar had ik allemaal horror-verhalen over gehoord, maar was meer een vervelend gevoel dan pijnlijk.
Ja, bij allebei. En als ik een derde zou hebben gehad (wat me werd afgeraden) had dat weer een keizersnede moeten wordenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
had je bij allebei je kinderen een keizersnede ?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doe ik dus niet aan.
Ik hoef er niet bij te zijn, met het risico dat ik ga vertellen wat ze moeten doen bij mij...
Heavy zegquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij allebei. En als ik een derde zou hebben gehad (wat me werd afgeraden) had dat weer een keizersnede moeten worden
heavy hoorquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij allebei. En als ik een derde zou hebben gehad (wat me werd afgeraden) had dat weer een keizersnede moeten worden
Ik zag niks (scherm ervoor) en voelde ook totaal niet waar ze mee bezig waren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doe ik dus niet aan.
Ik hoef er niet bij te zijn, met het risico dat ik ga vertellen wat ze moeten doen bij mij...
Je had dat inderdaad al eens verteld, pittig lijkt me dat...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
En toch is dat jammer dat je dat pas voor elkaar krijgt als je boos wordt. De patienten die minder assertief zijn krijgen dat dus niet voor elkaar.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
En ik zal eerlijk zijn, ik heb dinsdag bonje gehad met de cardioloog en een verpleegkundige, nadat ik had gezegd dat het een tyfuszooi was.
Dat, omdat ik de MRI wel moest ondergaan, maar er geen beschikbaarheid van zo'n ding was.
Ze hadden geen idee wanneer dat wel het geval zou zijn, kon ook vrijdag zijn.
Daar was ik het dus niet mee eens. En ineens kon er van alles en was ik 5 uur later thuis...
en was dat ook de bedoeling dat je zo lang niet zou gaan ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Na croma eens kijken id ik weer een keer woor CT en MRI aaan kan komen.
<isschien ook echo .
Hartfilmpje etc.
Ben sinds corona niet meer geweest, maar wil stiekem wel weer even echte controle, liep niet voor niets bij MDL arts en internist. En 12 juli diabetes controle.
Ja, er was nog wat anders aan vooraf gegaan vanwege een telefoontje van mw. MM die wilde weten of ik naar huis mocht en daarvoor naar de balie van ede afdeling belde, zoals ze geïnstrueerd was. heeft de verpleegkundige dus niet eens geluisterd en die kwam met die telefoon naar mij. Mw. MM en ik begrepen allebei niet waarom we elkaar te spreken kregen, dus dat was al bizar. De niet beschikbare MRI was de druppel...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
En toch is dat jammer dat je dat pas voor elkaar krijgt als je boos wordt. De patienten die minder assertief zijn krijgen dat dus niet voor elkaar.
Maar heb je die MRI dan nog wel gehad of komt dat dan later nog?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, er was nog wat anders aan vooraf gegaan vanwege een telefoontje van mw. MM die wilde weten of ik naar huis mocht en daarvoor naar de balie van ede afdeling belde, zoals ze geïnstrueerd was. heeft de verpleegkundige dus niet eens geluisterd en die kwam met die telefoon naar mij. Mw. MM en ik begrepen allebei niet waarom we elkaar te spreken kregen, dus dat was al bizar. De niet beschikbare MRI was de druppel...
Ik zei al: En dan lig je op een hartbewakingsafdeling, waar niet echt verwacht wordt dat je je druk gaat maken...
Kreeg je nog 'n tevredensheids enquete om in te vullen ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, er was nog wat anders aan vooraf gegaan vanwege een telefoontje van mw. MM die wilde weten of ik naar huis mocht en daarvoor naar de balie van ede afdeling belde, zoals ze geïnstrueerd was. heeft de verpleegkundige dus niet eens geluisterd en die kwam met die telefoon naar mij. Mw. MM en ik begrepen allebei niet waarom we elkaar te spreken kregen, dus dat was al bizar. De niet beschikbare MRI was de druppel...
Ik zei al: En dan lig je op een hartbewakingsafdeling, waar niet echt verwacht wordt dat je je druk gaat maken...
Na mijn commentaar was het binnen 1,5 uur geregeld en heb ik 40 minuten in dat ding gelegen...quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar heb je die MRI dan nog wel gehad of komt dat dan later nog?
Je moet je ook buiten bed niet druk maken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga me maar eens in mijn bed niet druk maken
Welterusten!quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Hopelijk heb je geen claustrofobische neigingen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na mijn commentaar was het binnen 1,5 uur geregeld en heb ik 40 minuten in dat ding gelegen...
Je bent toch niet zenuwachtig voor Symph's verjaardag ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze ondanks alles bedankt door een tekst op het behandelbord te schrijven en ik ga zaterdag gevulde koeken langs brengen, zoals ik beloofd heb.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Kreeg je nog 'n tevredensheids enquete om in te vullen ?
Nee, ik heb half geslapen in die buis.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen claustrofobische neigingen.
Z'n cadeautje moet nog ingepakt/uitgepakt (doorhalen wat niet van toepassing is) worden...quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Je bent toch niet zenuwachtig voor Symph's verjaardag ?welterusten en een rustige nacht
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze ondanks alles bedankt door een tekst op het behandelbord te schrijven en ik ga zaterdag gevulde koeken langs brengen, zoals ik beloofd heb.
Zo ben ik dan ook wel weer...
Dat heeft ze zeker!!quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, ook ik ga zo afhaken en mijn echtgenote even gezelschap houden.
Heeft ze wel verdiend na haar acties afgelopen zaterdag...
Ze zal wel erg geschrokken zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, ook ik ga zo afhaken en mijn echtgenote even gezelschap houden.
Heeft ze wel verdiend na haar acties afgelopen zaterdag...
Ja, ze is er erg emotioneel onder.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze is er erg emotioneel onder.
Ik heb vanuit de ambulance geroepen dat ik dood ging en heb een soort van afscheid toen genomen, toen ze in de deur van de ambulance stond.
Dat blijft ze voor de geest halen...
Ja, ik heb het zelf niet echt bewust meegemaakt (wel dat ik dat geroepen heb overigens...), zij wel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat ze die film maar blijft herhalen
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze is er erg emotioneel onder.
Ik heb vanuit de ambulance geroepen dat ik dood ging en heb een soort van afscheid toen genomen, toen ze in de deur van de ambulance stond.
Dat blijft ze zich voor de geest halen...
Dat lijkt me een heel goed idee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf niet echt bewust meegemaakt (wel dat ik dat geroepen heb overigens...), zij wel.
Daarom ben ik er redelijk nuchter onder.
We zijn wel uitgenodigd door een dame die mw. MM geholpen heeft voor een borrel op de goede afloop.
En dat gaan we ook doen...
Dat zal zeker helpen in het verwerkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf niet echt bewust meegemaakt (wel dat ik dat geroepen heb overigens...), zij wel.
Daarom ben ik er redelijk nuchter onder.
We zijn wel uitgenodigd door een dame die mw. MM geholpen heeft voor een borrel op de goede afloop.
En dat gaan we ook doen...
quote:20:22 : 2 Funky 2 - Brothers And Sisters (The Big Bass Anthem Mix)
20:26 : SAS - Amber Groove (Toxic Hijack Remix)
20:29 : Shaft - Roobarb & Custard (Apple Crumble Mix)
20:34 : Area 51 - Let It Move You (Trance Mix)
20:38 : TNT - I Kill Love
20:42 : Soundsource - Take Me Up (Illegal Mix)
20:45 : Ben Dover - Get Down Tonight
20:49 : Mental Cube - Q (Santa Monica Mix)
20:52 : 49ers - Move Your Feet (Extended House Mix)
20:56 : Vision Masters ft. Kylie Minogue - Keep On Pumpin' It (Angelic)
21:01 : Kerry Shaw - Could This Be Love (DOP Spookie Billie Ray Mix)
21:05 : 4 For Money - It's A Moment In Time (Rising High Dub)
21:10 : Mr. Monday - Future (Original Mix)
21:16 : Electric Choc - Shock The Beat (Piano Mix)
21:20 : TC Berry - 1991 (Berry Version)
21:24 : Unity - Unity (USA Mix)
21:29 : Anticappella - 2v231 (Extended Mix)
21:33 : Robert Owens - I'll Be Your Friend (Glamorous Mix) 1991
21:39 : Blow - Cutter (Mix 1)
21:45 : Andronicus - Make You Whole (Smokin' Jo's Smokin' Dub)
21:50 : Yo!Bots - I Got It (Nurlan Seiger Remix)
21:56 : Evolution - Metropolis (Piano Dub Mix)
22:02 : Starlight - Numero Uno (Remix)
22:08 : Cappella - Everybody Listen To It (House Mix)
22:13 : Afrika Bambaataa - Just Get Up And Dance (Party Mood Rmx)
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:20 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster en fijne avond nog met Mw. MM
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:20 schreef just me het volgende:
dank je wel voor het draaien Mad
![]()
Fijn dat je er bent
Dank dames en heer!quote:
Gefeliciteerd Symph!!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:29 schreef Symphonic het volgende:
Een cadeautje waar ik echt heel erg blij van word
[ afbeelding ]
Vogeltjes kijken
Inderdaad spannende tijden, Diaan. En wat snel al, die kennismaking.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is vandaag naar de middelbare school, kennismaken met klas en mentor. Ik vond het spannender dan hij.Mooie nieuwe stappen. Dit jaar geen live musical, maar ze gaan er een film van maken die we gaan kijken in de bioscoop. Zo tof. Hij wil er niet naartoe omdat ze dan allemaal kunnen zien hoe slecht hij acteert
Hij gaat uiteraard wel mee! We moeten in gala![]()
Leuk! Ik heb mijn verrekijker nog van mijn ouders meegejat. Maar dat is echt een zwaar ding. Die van jou ziet er lichter uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:29 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Vogeltjes kijken
237 gram, en je stopt ‘m zo in je zak.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb mijn verrekijker nog van mijn ouders meegejat. Maar dat is echt een zwaar ding. Die van jou ziet er lichter uit.
Mooi dingetje.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:29 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Vogeltjes kijken
Waarom is die kennismaking nu al?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is vandaag naar de middelbare school, kennismaken met klas en mentor. Ik vond het spannender dan hij.Mooie nieuwe stappen. Dit jaar geen live musical, maar ze gaan er een film van maken die we gaan kijken in de bioscoop. Zo tof. Hij wil er niet naartoe omdat ze dan allemaal kunnen zien hoe slecht hij acteert
Hij gaat uiteraard wel mee! We moeten in gala![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad spannende tijden, Diaan. En wat snel al, die kennismaking.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom is die kennismaking nu al?
Arme Lennon, straks pakkie deftig naar iets wat hij niet wil…
Blijkbaar is dat nu regulier in Enschede. Alle kinderen van groep 8 hebben een kennismakingsdag op hun nieuwe middelbare school. Het gaat vooral om de kinderen bij wie je in de klas komt, (hij weet al dat hij bij zijn beste vriend in de klas komt ) en wie de mentor is. Na de vakantie volgt nog wel een introductieweek hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu al kennismaken met de klas enzo? Daar was bij ons de eerste schooldag voor, ik weet nog dat ik opgetogen thuiskwam dat ik bij twee vriendinnetjes van de kleuterschool in de klas zat (wij waren na de kleuterschool verhuisd).
35 euro Zelfs lolquote:
35 euro Zelfs lolquote:
Tof.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Maar daar kwam een jongen/man in voor, Remon Baan, die ook 'iets anders' is dan de meesten en die jongen heeft zich op het maken van fietsen en beeldjes geworpen, gemaakt van gerecycled materiaal.
Altijd gepest vanwege zijn tekortkomingen, maar door die TV serie 'in the picture' gekomen en nu kan hij het werk niet meer aan, zo populair is hij geworden. Wij hebben ook een beeldje door hem laten maken. Hij is heel verlegen en onzeker, maar wat een geweldige gozer én kunstenaar.
Moest een beetje aan je zoon denken, zoals jij hem hier hebt beschreven, als Remon op TV was en toen we hem ontmoet hebben…
Zie https://rbaandesign.nl/
En even ingetuned.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik kruip zo achter het mengpaneel en de stream gaat daarbij aan...
Ik vond het lekker. Die ESF-mix is leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Hierna sterft de muziek voor dit moment, ik ben er weg van...
Ja, ik ben wat bijgekomen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, nu moet ik even wat meer opletten.
Goede dag gehad, in alle rust, na gisteren?
quote:
Goedemorgen brother en just me.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Vandaag komt er gezellig 1 kabouter logerenmorgen komt Merel hier met haar 2
wordt een kinderrijk weekendje
Zo heb je niets, zo is je weekend vol met fijne dingenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:59 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen brother en just me.
Klinkt als een gezellig en druk weekend, just me
Geweldig idee! Top! Doen!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ineens een heel leuk idee voor mijn 300e uitzending bedacht, trouwens. Heb er meerdere, maar deze kon het weleens worden....
De één voetbalt, de ander doet boodschappen…quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je voetbal te kijken, stort er eentje ter aarde en moet gereanimeerd worden. Brrr
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één voetbalt, de ander doet boodschappen…
Nee dat begrijp ik voor de volle 100 % !!quote:
Merci, maar voor mij valt het wel mee, ik betrek het niet op mijzelf.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
Het was ook best heftig om te zien. Ik begrijp mw. MM wel.
MM het lijkt me voor jou ook best confronterend.
Gelukkig maar. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die daar anders in zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci, maar voor mij valt het wel mee, ik betrek het niet op mijzelf.
En vergeet niet dat dit soort gebeurtenissen dagelijks honderden keren voorkomen, alleen zijn die niet live op TV te zien…
Die begrijp ik ook, maar ik heb zelf niet bewust meegemaakt wat er vorige week met mij is gebeurd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die daar anders in zitten.
Ik snap wat je bedoelt. Voor mw. MM moet dit wel heel heftig zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die begrijp ik ook, maar ik heb zelf niet bewust meegemaakt wat er vorige week met mij is gebeurd.
Als 'toeschouwer' is dat toch anders. Als ik de toeschouwer was geweest, dan had ik het waarschijnlijk anders beschouwd…
Zij zat toevallig de wedstrijd met een half oog te kijken, ik niet eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Voor mw. MM moet dit wel heel heftig zijn
Ik duik m'n bed in ik ga daar zagen maar.. have funquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Van dik hout zaagt men planken, nu ook via de stream...
Gesloopt door de kabouters...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik m'n bed in ik ga daar zagen maar.. have fun
Ingetunedquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Van dik hout zaagt men planken, nu ook via de stream...
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Deze track werd afgelopen woensdag gedraaid in de originele, klassieke versie tuijdens de uitvaart van mijn collega Paul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |