abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199804783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Daar gaan we weer |:)
Ben er al lang achter dat dit propaganda is om het westen te beangstigen.
Vakman pur sang
pi_199804794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het komt vaker voor dat ICs voor een paar weken lokaal voller liggen, niet globaal voor anderhalf jaar...
Plus dat Covid patiŽnten er aanzienlijk langer lagen dan de gemiddelde IC patiŽnt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199806198
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]

_O-
Das inderdaad erg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199806228
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Over een aantal maanden gaat de boel weer op slot. Dan begint het griepseizoen weer en dus zullen de besmettingen weer aantoonbaar stijgen, zoals altijd gebeurt. En dus zullen er weer lockdowns, mondkapjes komen en sectoren gesloten worden. Aangezien men er voor kiest om de IC capaciteit niet te verhogen, blijf je in deze toestand zitten. Het vaccin beschermd niet voor de 100%, en dus zullen er nog genoeg mensen (met name ouderen en mensen met een gecompromitteerd imuunsysteem) opgenomen worden in het ziekenhuis. In ieder geval genoeg om maatregelen te rechtvaardigen en om te zwaaien met angst en doemgrafieken over dat er over x aantal maanden code zwart gaat zijn.

Dit gaat gewoon gebeuren.
Ik denk en hoop ik niet, maar zou me ook niet erg verbazen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199806278

_O- _O- _O- _O-
pi_199806281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:49 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Zijn de voorstanders het erover eens dat als het virus niet meer weg gaat dat we hier de rest van ons leven mee door gaan?
Economische, financiele, sociale consequenties zou 'n lange tijd duren. Misschien hebben we nog niet het ergste gezien.
pi_199806289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Ziek, gewoon ziek.

Dit allemaal optuigen en dan niet mazelen uitroeien bijv. Lol.
Hanky Panky Shangai
pi_199806319
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ziek, gewoon ziek.

Dit allemaal optuigen en dan niet mazelen uitroeien bijv. Lol.
Dat de mazelen nog bestaan is vooral de schuld van de non-vaxers..
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:49:20 #34
24329 KNAK
ff w88,......
pi_199806512
Vax oproep binnengekregen 8-)

Toch fijn dat in die brief nog wordt geschreven dat het vrijwillig is, want anders had ik het mogelijk gedaan.......

..... _O- :')

Nu ook weer in het nieuws dat +12 jarigen de lul zijn, nu eerst alleen de 'zwakkeren' onder deze groep kindertjes. Klein stapje naar 'iedereen' in deze leeftijdgroep, met uiteindelijk dan nog maar een heel klein extra stapje naar 12 en jonger.

In USA ook al kunnen lezen dat jong grut eind dit jaar of ergens in Q1 van 2022 er aan kunnen gaan geloven. Toch fijn om te weten dat ze al aangeven plannen in de maak te hebben voor 2022, want stel je eens voor dat in 2021 al deze onzin afgelopen zou kunnen zijn. Dus niet _O- 8)7

Maar hey, we mogen weer binnen dineren :D. Het volk heeft weer een klein kietelbeurtje gehad, mag misschien tzt beetje door Europa heen dwarrelen dus we zijn verplicht om positief blij te zijn *O*
Mai pben rai~!
pi_199806526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:32 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat de mazelen nog bestaan is vooral de schuld van de non-vaxers..
Stuk haalbaarder dan Corona.
Hanky Panky Shangai
pi_199806539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:49 schreef KNAK het volgende:

Toch fijn dat in die brief nog wordt geschreven dat het vrijwillig is, want anders had ik het mogelijk gedaan.......

..... _O- :')

Nu ook weer in het nieuws dat +12 jarigen de lul zijn, nu eerst alleen de 'zwakkeren' onder deze groep kindertjes. Klein stapje naar 'iedereen' in deze leeftijdgroep, met uiteindelijk dan nog maar een heel klein extra stapje naar 12 en jonger.

In USA ook al kunnen lezen dat jong grut eind dit jaar of ergens in Q1 van 2022 er aan kunnen gaan geloven. Toch fijn om te weten dat ze al aangeven plannen in de maak te hebben voor 2022, want stel je eens voor dat in 2021 al deze onzin afgelopen zou kunnen zijn. Dus niet _O- 8)7

Maar hey, we mogen weer binnen dineren :D. Het volk heeft weer een klein kietelbeurtje gehad, mag misschien tzt beetje door Europa heen dwarrelen dus we zijn verplicht om positief blij te zijn *O*
Tis gewoon klaar met dat virus hier in dit land, vorig jaar zomer ook al onterecht binnen gezeten en nu weer.
Hanky Panky Shangai
pi_199806587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:10 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nee. Ik denk juist dat er sprake was van grote(re) drukte in ziekenhuizen en in de zorg in het algemeen.
En volgens mij had dat te maken met meerdere facetten.
Ik denk dat de verhaaltjes over enorme drukte vreselijk overdreven zijn.
Zie Italie vorige jaar toen de hele shitshow is begonnen, en wat er nu aan de hand in India is.
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:56:22 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199806605
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199806606
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:15 schreef weetjewel5 het volgende:

eerst 10 miljoen prikken zetten en dan zo'n bericht eruit gooien.
Heftig dit. Het maakt me bang ;(
pi_199806657
quote:
11s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:56 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Laat je niet bang maken door Dick Bijl.. Die gast wil alleen maar scoren door telkens tegen de wetenschap in te gaan. Beetje een aandachtshoertje dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

In de regio waar ik woon niet hoor, midden in de Bible Belt.. Hier gaan we voor beide niet 90% vaccinatie halen.. Of de kerken moeten anders gaan predikken, maar die gaan eerder de conservatieve hoek in dan andersom.
  woensdag 9 juni 2021 @ 14:02:08 #41
24329 KNAK
ff w88,......
pi_199806671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis gewoon klaar met dat virus hier in dit land, vorig jaar zomer ook al onterecht binnen gezeten en nu weer.
Ze prikken er op los. Riekt naar doelstelling die gehaald moet worden. Al die maffe marketing campagnes en vax-pogingen links en rechts te zien :')

De ongevaccineerden hebben een mooie front row seat als de shitshow van lange termijn bijwerkingen van start gaat.
Mai pben rai~!
pi_199806739
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:49 schreef KNAK het volgende:

Gewoon 'retour na afzender' terugsturen met 'nee dankje' en a big pair of bollocks drawn on it.
pi_199806747
quote:
11s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:56 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Je hebt geen enkele reden om je zorgen te maken om iets wat in BNW gepost wordt. Daar geven ze openlijk toe dat er morgellons in mondkapjes zitten en dat ze daar bang voor zijn :M

Of ze zeggen met droge ogen dat ze vertrouwen op hun immuunsysteem en daarom geen vaccin nemen _O-

Eigenlijk kan je maar het beste gewoon lachen om de onzin die in deze reeks gepost wordt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199806788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Laat je niet bang maken door Dick Bijl.. Die gast wil alleen maar scoren door telkens tegen de wetenschap in te gaan. Beetje een aandachtshoertje dus.
[..]

In de regio waar ik woon niet hoor, midden in de Bible Belt.. Hier gaan we voor beide niet 90% vaccinatie halen.. Of de kerken moeten anders gaan predikken, maar die gaan eerder de conservatieve hoek in dan andersom.
Wil jij beweren dat de lange termijn effecten wel bekend zijn dan?
"Two weeks to flatten the curve......"
pi_199806793
pi_199806806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Wil jij beweren dat de lange termijn effecten wel bekend zijn dan?
De langste termijn effecten van een vaccin duren ongeveer 2 weken. Daarna is het spul uit je lichaam verdwenen. Vreemd dat de man met dreads naar wie je je geld hebt overgemaakt dat niet aan jullie verteld heeft.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199806811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam goed argument. Hulde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199806852
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:35 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Plus dat Covid patiŽnten er aanzienlijk langer lagen dan de gemiddelde IC patiŽnt.
Weet ik niet.
Gemiddelde leeftijd van corona doden nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy zijn. 82.
99.8% kans van overleven. Dat zegt genoeg voor mij.
pi_199806857
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De langste termijn effecten van een vaccin duren ongeveer 2 weken. Daarna is het spul uit je lichaam verdwenen. Vreemd dat de man met dreads naar wie je je geld hebt overgemaakt dat niet aan jullie verteld heeft.
Dat zegt dus niks over de effecten op je lichaam op de lange termijn.
pi_199806874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet ik niet.
Gemiddelde leeftijd van corona doden nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy zijn. 82.
99.8% kans van overleven. Dat zegt genoeg voor mij.
Maar ik wel.. Van twee bekenden gehoord die in het ziekhuis werken en is ook genoeg in het nieuws geweest. Maar ja is MSM dus daar geloof jij niet in...
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')