Oh, ik ga er van uit dat als je dingen niet wil horen, je het geluid van je telefoon uit zet hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:24 schreef exode het volgende:
Ik heb best veel vrienden die het heel schappelijk vinden om rond 01:00 Appjes te sturen. En ja dat hoor ik dan. Ik neem wel eens wraak door om 06:00 te antwoorden, op zondag.
Mijn telefoon staat op tril, helaas in verleden nodig gehad in de nacht. Dus echt niet op stil.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh, ik ga er van uit dat als je dingen niet wil horen, je het geluid van je telefoon uit zet hoor.Als je vrienden slim zijn hebben ze dat om 6 uur 's ochtends ook.
In Excel graag.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we geen (opsom)lijstje maken van dingen die regelmatig worden opgesomd?
Was bedtijd recent al geweest??quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we geen (opsom)lijstje maken van dingen die regelmatig worden opgesomd?
Soort van plus 1quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:28 schreef Declan-Harp het volgende:
Rond 22.00 op bed, op schooldagen (en de zaterdagen nu met de wedstrijden) om 06.45 opstaan.
In m'n vrije weekend is het vaak 23.00/00.00 tot 09.00/10.00
In de vakanties slaap ik ook met gemak uit tot een uur of 9, kind redt zichzelf wel
Wij legen hem 1x in de zoveel dagen en dat gaat de planten in. Geen chloor dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
Wat ik me dan afvraag, hoe doen mensen dat aan het einde van de zomer met het water uit dat zwembad? Want ik neem aan dat er chloor etc in zit om het schoon te houden de komende weken, maar dan mag het dus niet gewoon je tuin/het grondwater in. Dus dan moet je het eruit gaan pompen je riool in ofzo? Dat lijkt me dus zoveel gedoe.
Daar moeten we nog over nadenken, maar ik denk met een slang de put in. Dquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
Wat ik me dan afvraag, hoe doen mensen dat aan het einde van de zomer met het water uit dat zwembad? Want ik neem aan dat er chloor etc in zit om het schoon te houden de komende weken, maar dan mag het dus niet gewoon je tuin/het grondwater in. Dus dan moet je het eruit gaan pompen je riool in ofzo? Dat lijkt me dus zoveel gedoe.
Dat wordt lastig met 3300 literquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:04 schreef exode het volgende:
[..]
Wij legen hem 1x in de zoveel dagen en dat gaat de planten in. Geen chloor dus.
Yey! En wat fijn dat je bijna weg kan bij de priklijn!quote:
Ja wij hebben in de achtertuin wel putjes, maar die gaan volgens mij het slootje achter ons huis in. Dus wij zouden dan echt een slang door het huis heen naar de wc moeten trekken ofzo. Dat zie ik niet zo zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daar moeten we nog over nadenken, maar ik denk met een slang de put in. D
[..]
Dat wordt lastig met 3300 liter
Tuinslang er in, andere uiteinde in rioolput, ff aanzuigen en afwachten!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
3300 maar? Door de trap kreeg ik de indruk dat het echt een mega bad wasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daar moeten we nog over nadenken, maar ik denk met een slang de put in. D
[..]
Dat wordt lastig met 3300 liter
Als je hem op nachtstand kunt zetten krijg je geen meldingen meer, behalve als iemand van je favorieten-lijst je belt (of iemand anders twee keer achter elkaar). Hier staat hij automatisch op nachtstand tussen 23 en 8.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:45 schreef exode het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat op tril, helaas in verleden nodig gehad in de nacht. Dus echt niet op stil.
Betreffende vrienden zetten hem ook niet uit weet ik. Revenge!
Ik ben altijd al wel vriendelijk aan de telefoon als ik voor dit soort dingen bel, maar net wat extra wel echt omdat ik me door jouw verhalen nu wat meer besef wat voor mensen ze óók de hele dag aan de lijn hebben. Lijkt me echt kutwerk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel oprecht tof dat iedereen nu extra aardig is als ze bellen! Op de prik locatie ging het allemaal ook heel vriendelijk en soepel.
Mijn honden moet ik trouwens altijd wakker maken als ik gedoucht en aangekleed ben. Die blijven gewoon slapen in bed. De grote duw ik er halverwege de nacht meestal uit want die snurkt harder dan de gemiddelde kerel...
305 rond.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:29 schreef SQ het volgende:
[..]
3300 maar? Door de trap kreeg ik de indruk dat het echt een mega bad was
Maar die is toch maar 76 cm hoog? Daar komt mijn zesjarige nog zonder trap inquote:
Hier is het vanaf 38 graden ophalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:51 schreef MaJo het volgende:
Wat is de lichaamstemperatuurgrens voor de opvang? Aapie zit de hele dag rond de 39 graden dus dat wordt wellicht thuisblijven morgenuiteraard net als ik een belangrijke presentatie moet voorbereiden, die heb ik maar heel soms
Zoiets dacht ik al.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 38 graden ophalen.
Heeft hij ook last van z'n temp?
Goede tip, thanks! Niet bereikbaar zijn, is geen optie. Dus mooie tussenstapquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:31 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Als je hem op nachtstand kunt zetten krijg je geen meldingen meer, behalve als iemand van je favorieten-lijst je belt (of iemand anders twee keer achter elkaar). Hier staat hij automatisch op nachtstand tussen 23 en 8.
Mijn man had zo’n vriend die regelmatig tijdens het stappen om 2 uur s nachts belde als er een leuk liedje voorbij kwam. Die heb ik toen ook een keer tijdens een nachtvoeding rond een uur of 4 door de weeks terug gebeld.
Ik wil ook ten alle tijden bereikbaar zijn en heb ook nachtstand. Je kunt dan bepaalde nummers als favorieten opslaan, die kunnen je altijd bellen. Mijn telefoon ligt ook altijd dicht bij me, ik ben altijd bereikbaar. Met goede reden ookquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:56 schreef exode het volgende:
[..]
Goede tip, thanks! Niet bereikbaar zijn, is geen optie. Dus mooie tussenstap
39 graden is wel echt koorts, daarmee mag je nu ook qua corona niet naar de opvang geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:51 schreef MaJo het volgende:
Wat is de lichaamstemperatuurgrens voor de opvang? Aapie zit de hele dag rond de 39 graden dus dat wordt wellicht thuisblijven morgenuiteraard net als ik een belangrijke presentatie moet voorbereiden, die heb ik maar heel soms
Maar hoe doe je dat met ziekenhuis bijvoorbeeld? Kunnen die ook bellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil ook ten alle tijden bereikbaar zijn en heb ook nachtstand. Je kunt dan bepaalde nummers als favorieten opslaan, die kunnen je altijd bellen. Mijn telefoon ligt ook altijd dicht bij me, ik ben altijd bereikbaar. Met goede reden ook
Oef.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:59 schreef exode het volgende:
Er is hier iets goed mis, 4 ambulances, politie auto's en er cirkelde net eerst een trauma helikopter en vervolgens een politiehelikopter boven ons huis.
Onze buurjongen (brandweer) rende net ook als een dolle naar zijn auto en reed met piepende banden weg.
En dat hoor ik allemaal vanaf de bank. Alleen de helikopters zagen we, die hingen bijna tegen onze schoorsteen zo laag kwamen ze over.
Ik zie inderdaad meldingen van traumaheli en 2 ambulances voor jouw dorp. Vaak staat er een reden bij (bijvoorbeeld woningbrand/reanimatie), nu staat er niets bij. Ernstig zal het sowieso zijn, anders komt er geen trauma heli aan te pasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:59 schreef exode het volgende:
Er is hier iets goed mis, 4 ambulances, politie auto's en er cirkelde net eerst een trauma helikopter en vervolgens een politiehelikopter boven ons huis.
Onze buurjongen (brandweer) rende net ook als een dolle naar zijn auto en reed met piepende banden weg.
En dat hoor ik allemaal vanaf de bank. Alleen de helikopters zagen we, die hingen bijna tegen onze schoorsteen zo laag kwamen ze over.
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
39 graden is wel echt koorts, daarmee mag je nu ook qua corona niet naar de opvang geloof ik.
Dat is een goeie. Volgens mij komt deze door als er vaker achter elkaar gebeld wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:01 schreef exode het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat met ziekenhuis bijvoorbeeld? Kunnen die ook bellen?
Chloor in je zwembad is niet stabiel. Ik verwacht altijd dat de kinderen stiekem in het bad piesen, waardoor het afbreekt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
Toch maar eens op zoek naar een rioolput in de buurt van de achtertuin.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Tuinslang er in, andere uiteinde in rioolput, ff aanzuigen en afwachten!
misschien kan je partner vrij nemen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:51 schreef MaJo het volgende:
oei, dat klinkt akelig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:59 schreef exode het volgende:
quote:
ja ik weet niet zeker of Majo's partner een man is, dus voor de zekerheid maar gewoon deze (in mijn ogen neutrale) term gekozen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Het is toch de taak van de moeder om thuis te blijven als het kind ziek is!
Bij ons wel
Dat ik ook pas na verzenden zie dat er niet man staat maar partner.
haha die doe ik er soms ook nog achteraan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:29 schreef SQ het volgende:
Ik ga liever voor de stevige avondwandeling dan, denk ik
Ik werk samen met mijn man en moet met hem de presentatie voorbereidenquote:
Bedankt!quote:
De woordkeuze viel me al op ja, slim want zo zit je altijd goed! Al moet ik vaak bij partner wel denken aan mensen van hetzelfde geslacht. Ik ken namelijk geen hetero's die het over hun partner hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:28 schreef trui het volgende:
[..]
ja ik weet niet zeker of Majo's partner een man is, dus voor de zekerheid maar gewoon deze (in mijn ogen neutrale) term gekozen.
Een hele kilometer, kijk je uit dat je niet overdrijft!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:32 schreef Declan-Harp het volgende:
Wandelopsoms!
Ik wandel 's ochtends door nadat ik kind bij school heb afgezet, is de eerste kilometer maar weer in the pocket nou
klopt.. maar ik heb hier een kluns in huis.. dus trapje voor de zekerheid, en het staat wel leuk 🤣quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar die is toch maar 76 cm hoog? Daar komt mijn zesjarige nog zonder trap in
Het is wel heerlijk om gewoon in de tuin te kunnen plonzen.
Precies deze hebben wij vandaag ook opgezet.quote:
ah onhandigquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik werk samen met mijn man en moet met hem de presentatie voorbereidenDus helaas geen optie
ja dat gesprek is hier onlangs ook al eens gevoerd, ik ken er genoeg die dat wel doen, dus vond dat toen heel vreemd dat mensen die associatie hebben.quote:De woordkeuze viel me al op ja, slim want zo zit je altijd goed! Al moet ik vaak bij partner wel denken aan mensen van hetzelfde geslacht. Ik ken namelijk geen hetero's die het over hun partner hebben
Ja!! Vorig jaar lagen er 2 opblaasbadjes van 1 meter doorsnede op het balkon.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Precies deze hebben wij vandaag ook opgezet.Maar wij hebben dat trapje er niet bij.
Is dit jullie eerste keer zwembad in de grotemensentuin?
Die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij gebruiken van die stickjes om de waterkwaliteit te meten. Rond eind van het seizoen laat ik het water wat langer staan. Als het stickje zegt dat het chloorniveau echt gevaarlijk laag is, laat ik het in de tuin weglopen.
The horror.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:27 schreef trui het volgende:
ik was altijd echt een avondmens maar ben de laatste maanden weer in gezonde modus, wat o.a. ook inhoudt achterlijk vroeg (5.30 of soms zelfs vroeger) opstaan voor een stevige ochtendwandeling van ruim 7 km. Om dat vol te houden moet ik wel op tijd m'n bed in, ik probeer 22.00u aan te houden.
maar ik kan het wel aanraden, echt een fijn begin van de dag (afgezien van die wekker), en nog niet al te warm.
Haha Venco, als men me dit vroeger voorspeld had zou ik het ook nooit geloofd hebben! 😂quote:
Ik haal vaak nog geen kilometer op een dagquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Een hele kilometer, kijk je uit dat je niet overdrijft!
Dat gesprek heb ik gemist.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:40 schreef trui het volgende:
[..]
ah onhandig
[..]
ja dat gesprek is hier onlangs ook al eens gevoerd, ik ken er genoeg die dat wel doen, dus vond dat toen heel vreemd dat mensen die associatie hebben.
1,9 vandaag 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik haal vaak nog geen kilometer op een dag
[..]
Dat gesprek heb ik gemist.
Mijn moeder refereert naar alle partners van haar kinderen als partners en dat doet ze bewust omdat mijn broer dus wel gay is en daar geen onderscheid in wil maken bij de kinderen. En daardoor associeer ik het er waarschijnlijk nog meer mee
Heerlijk! Ik heb er nog niet in gelegen, wel in gestaan, maar het was nog veel te koud. Hoop dat de solarmat morgen zijn werk gaat doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:52 schreef LeSage het volgende:
Fijn hè, Vicky, zo’n zwembad! Ik heb er vanavond nog in gelegen met de jongens. Vorig jaar gekocht, groot succes. Krijg er zo’n vakantievibes van
Het ziekenhuis belt je toch sowieso niet 's avonds laat of voor 8 uur 's ochtends? Die houden voor dat soort dingen vaak gewone werktijden aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:01 schreef exode het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat met ziekenhuis bijvoorbeeld? Kunnen die ook bellen?
Mijn vriend heeft 1 dak van het speelhuisje vol gelegd met zwarte tuinslang. Gisteren moest het bad half geleegd worden wegens een lek, ‘s middags weer gevuld was het 17 graden, net toen ik er in ging 25. Dat werkt echt top!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik heb er nog niet in gelegen, wel in gestaan, maar het was nog veel te koud. Hoop dat de solarmat morgen zijn werk gaat doen.
Voor familie die in het ziekenhuis terecht komt? Daar ging ik eigenlijk vanuit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het ziekenhuis belt je toch sowieso niet 's avonds laat of voor 8 uur 's ochtends? Die houden voor dat soort dingen vaak gewone werktijden aan.
Behalve als er iemand niet goed ligt natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het ziekenhuis belt je toch sowieso niet 's avonds laat of voor 8 uur 's ochtends? Die houden voor dat soort dingen vaak gewone werktijden aan.
Oeh dat is wel snel opgewarmd!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 1 dak van het speelhuisje vol gelegd met zwarte tuinslang. Gisteren moest het bad half geleegd worden wegens een lek, ‘s middags weer gevuld was het 17 graden, net toen ik er in ging 25. Dat werkt echt top!
Hoop dat ie bij jullie ook snel op temperatuur is
Thuiswerkenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:49 schreef LeSage het volgende:
Maar hoe dan? Ik heb vandaag echt niet veel gewandeld voor mijn gevoel, maar mijn telefoon geeft 6km.
Dat zal dan misschien wat minder zijn uiteindelijk, maar net een kilometer zit je toch zo aan?
Detail dan wel: ik fiets en loop vrijwel alles. Vandaag 3x naar school gefietst, naar de kapper, naar de supermarkt, naar zwemles en nog naar een winkel.
Ik schrik vaak wel als ik teruglees hoeveel stappen in heb gezet en dan mijn werkdagen tegenkom. Dan heb ik volgens mijn telefoon heel weinig gelopen. Ik loop echt alleen maar op mijn werk, hooguit 5 minuten een broodje eten. Mijn telefoon ligt alleen aan de kant, dus die registreert hij helaas niet
Het gaat dan uiteraard om spoedgevallen. Het is me net iets te vaak gebeurd dat mijn vader weer in het ziekenhuis belandde en dat was vaak buiten werktijden. En gek genoeg vaak met feestdagenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ongeval, spoed, ik ben wel eens 's nachts gebeld door het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee...quote:
Ik ken die reclames nog wel, en ik ben heul niet oud (vind ik zelf dan)quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:31 schreef BE het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee...
Hou toch op zeg!
Viola fucking Holt ook!
Was het Tineke de Nooijer misschien met de biostabil armband?![]()
(En waag het niet te zeggen ‘wie??? de biowat???’ Want ik-ben-NIET-oud!!!)
Was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op woensdag 9 juni 2021 07:31 schreef BE het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee...
Hou toch op zeg!
Viola fucking Holt ook!
quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:31 schreef BE het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee...
Hou toch op zeg!
Viola fucking Holt ook!
(En waag het niet te zeggen ‘wie???
Een kwakzalverij-sieraad dat via teleshopping (Bestaat dat nog? Een tv-zender met 24/7 ellenlange reclames voor meuk die je nú moet bestellen, want anders ben je een dief van je eigen portemonnee.) aan de man werd gebracht, met BN'er Tineke de Nooij in de hoofdrol.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:44 schreef Kyara het volgende:
Ik ben zeker niet de jongste maar biowattes? Echt nooit van gehoord
Of gezond verstand in algemene zinquote:Op woensdag 9 juni 2021 07:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Een kwakzalverij-sieraad dat via teleshopping (Bestaat dat nog? Een tv-zender met 24/7 ellenlange reclames voor meuk die je nú moet bestellen, want anders ben je een dief van je eigen portemonnee.) aan de man werd gebracht, met BN'er Tineke de Nooij in de hoofdrol.
Nu sluit Viola Holt zich dus aan bij de BN'ers die zichzelf compleet voor lul zetten door een gebrek aan basale medische kennis.
Ik als relatieve jonkie ken het ook hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:31 schreef BE het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee...
Hou toch op zeg!
Viola fucking Holt ook!
Nico Haak prees de Bioregulator aan kennelijk, een ander kwakzalfding dus: https://www.hpdetijd.nl/2(...)-nu-officieel-onzin/quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dames, nog bedankt voor het warme welkom!
[..]
Ik ken die reclames nog wel, en ik ben heul niet oud (vind ik zelf dan)
Maakte Nico Haak daar ook geen reclame voor? Of maakte hij reclame voor iets vergelijkbaars kwakzalverigs/oplichterigs?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:53 schreef trui het volgende:
[..]
Maar wie? Tineke de Nooij bedoel je zeker.
Ahw! Mike!quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/BioStabil_2000
BriljantIk verslond overigens TellSell vroeger, dus daar zal het wel van komen. 'Oh, Mike, it's amaaaazing!'
Mijn vader vond het altijd tv voor mensen die écht niets beters te doen hadden. Had ie eigenlijk best gelijk in
Dit is een grapje toch? TOCH?!quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:30 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam gister dit filmpje tegen over contacten met 'gevaccineerden' .. https://www.dumpert.nl/item/100001335_0e4d0dc0
Ik weet niet goed of ik moet lachen of huilen bij zulke filmpjes..
Ben bang van niet: https://www.youtube.com/user/klaskiequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:30 schreef E.T. het volgende:
Ik kwam gister dit filmpje tegen over contacten met 'gevaccineerden' .. https://www.dumpert.nl/item/100001335_0e4d0dc0
Echt, 😳quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:30 schreef E.T. het volgende:
Wel heel handig dat ze dat zilverwater zelf verkoopt in d'r eigen webshopje...quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt, 😳
Gemuteerde cellen uitscheiden in het zwemwater? Zilverwaterdruppels en vit C als je met gevaccineerde mensen in contact komt? En ze is bloedserieus.
Dat de dat zelf verkoopt, vermoedde ik al :’)quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wel heel handig dat ze dat zilverwater zelf verkoopt in d'r eigen webshopje...
Maar echt.. ik snap de gedachtengang van zulke mensen ook niet zo goed.. Dat je vraagtekens zet bij vaccinaties kan ik prima begrijpen en dat je zelf genoeg leest e.d. erover.. maar dit is toch wel echt zes afslagen verder..
Een duidelijk voorbeeld van de definitie ‘wappie’.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat de dat zelf verkoopt, vermoedde ik al :’)
Ik vind het onbegrijpelijk. Kritisch zijn is echt heel belangrijk, maar dit heeft daar echt niets meer mee te maken, wat mij betreft.
Dat zilverwater heeft als leuk bij-effect dat je er uit gaat zien als een smurf…quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt, 😳
Gemuteerde cellen uitscheiden in het zwemwater? Zilverwaterdruppels en vit C als je met gevaccineerde mensen in contact komt? En ze is bloedserieus.
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:53 schreef SQ het volgende:
Jullie weten hopelijk wel dat die wappies echt in de minderheid zijn, maar dat ze onevenredig hard schreeuwen waardoor je ze veel beter hoort dan de normale mensen?
Ik hoef t ook allemaal niet te weten, en ik heb ook wel een mening over mensen die zich niet laten vaccineren. Maar soit.
Dat mag gewoon, had je mij ook wel ff kunnen vragenquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:45 schreef Hupje het volgende:
Zo, ik ben ook aardig geweest voor de GGD medewerkster aan de telefoon. Even checken of ik met m'n negatieve testuitslag toch morgen de vaccinatie mag. Zul je altijd zien, dit weekend de afspraak gemaakt en dan gisteravond verkouden worden
Ik lees al die wappie dingen niet. Ik zoek zelf bronnen waar ik vertrouwen in heb en de rest probeer ik te negeren. Anders erger ik me te veel.
Mijn broertje net zo, we hebben afgesproken dat we het onderwerp gewoon vermijden want anders gaat het misquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:51 schreef vencodark het volgende:
Mijn bijna-wappie zus komt maandag deze kant op. Ben benieuwd in hoeverre ze het erover wil hebben aangezien ik de enige ben in ons ouderlijk gezin die zich laat vaccineren.
Ja ik vergeet het soms bijna, maar weet het wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:53 schreef SQ het volgende:
Jullie weten hopelijk wel dat die wappies echt in de minderheid zijn, maar dat ze onevenredig hard schreeuwen waardoor je ze veel beter hoort dan de normale mensen?
Ik hoef t ook allemaal niet te weten, en ik heb ook wel een mening over mensen die zich niet laten vaccineren. Maar soit.
Je moet de chloor steeds bijdoseren, de concentratie wordt minder door oa zon en andere invloeden. Wij hebben hem toen 2 dagen laten staan zonder bij te doseren en daarna weg laten lopen in de afvoer in de tuin. Er zit onderin een aansluiting waar je een tuinslang aan kan maken om het water af te voeren, ik zou er niet de planten mee water geven denk ik...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
Van je Jumbo, zit in een doorzichtige blauwe fles, maar het is doorzichtig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:09 schreef Vaiana het volgende:
Huuuu. De ah spoelglans is niet meer kleurloos maar blauw. Aangezien ik het gebruik om zweetvlekken uit mijn witte shirts te halen wil ik dat niet. Weet iemand hier toevallig een merk waarvan de spoelglans wel kleurloos is?
Hoe groot is jullie bad? Volgens mij hebben wij 366cm, vorig jaar getwijfeld over solarmatten oid.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 1 dak van het speelhuisje vol gelegd met zwarte tuinslang. Gisteren moest het bad half geleegd worden wegens een lek, ‘s middags weer gevuld was het 17 graden, net toen ik er in ging 25. Dat werkt echt top!
Hoop dat ie bij jullie ook snel op temperatuur is
Jij hoeft niet altijd aan het werk te zijnquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, had je mij ook wel ff kunnen vragen
Ik heb serieus prikangst maar deze stelde geen kont voor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:01 schreef Vaiana het volgende:
Mijn buurjongen laat zich niet vaccineren want hij houdt niet van naalden.
Ik zit toch te werken. Maar dit was wel een hele makkelijke ook.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:01 schreef Hupje het volgende:
[..]
Jij hoeft niet altijd aan het werk te zijn![]()
En ik ging er al van uit, maar wilde wel zeker weten dat ik niet voor niets heulemaal naar Helliemond zou rijden.
Deze kan zo meedoen met dat programma "levenslang met dwang", past prima tussen de mensen die denken dat de dood besmettelijk is, of dat er iets ergs gebeurt als je de kraan aan zet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:30 schreef E.T. het volgende:
Prikangst hoef je niet zo lullig over te doen... Ik heb ook al de kriebels sinds ik mijn afspraak heb gemaakt (en hoop stiekem dat er voor die tijd iets gebeurt waardoor ik niet hoefquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:01 schreef Vaiana het volgende:
Mijn buurjongen laat zich niet vaccineren want hij houdt niet van naalden.
Mijn intentie was echt niet om er lullig over te doen, sorry! Ik vind het alleen wel heftig om met die reden geen vaccin te nemen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prikangst hoef je niet zo lullig over te doen... Ik heb ook al de kriebels sinds ik mijn afspraak heb gemaakt (en hoop stiekem dat er voor die tijd iets gebeurt waardoor ik niet hoef).
Ik heb ook prikangst en ik vond het ook heel rot. Zag enorm tegen de vaccinatie op. Als je wil liggen, kan dat, maar dan is het wellicht handig om dat al wat eerder aan te geven. Ik vroeg dat pas in het hokje, omdat ik geen onderzoekstafel zag staan, en dan gaan ze dan pas een andere hokje regelen. Mijn zenuwen waren al dusdanig dat ik niet nog langer wilde wachten en het toch maar zittend heb gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prikangst hoef je niet zo lullig over te doen... Ik heb ook al de kriebels sinds ik mijn afspraak heb gemaakt (en hoop stiekem dat er voor die tijd iets gebeurt waardoor ik niet hoef).
Ik heb 3 dagen een schilder over de vloer gehad die de Opperwappie is. Ik heb in al die uren werkelijk alle verbale diarree gehoord die er in Wappieland rondgebazuind wordt. Inclusief dat Nederland een dictatuur is en Rutte de nieuwe Hitler. Oh, en de hele regering en alle hoge rechters en ook nog Jaap van Dissel zijn kindermoordenaars. Pedocratie noemde hij het. Ik wist niet dat er zoveel onzin in 1 vent paste.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:38 schreef exode het volgende:
Viola Holt is toch al een tijdje een beetje de weg kwijt?
Ik las gisteren dat er Wappies zijn die beweren dat je ziek wordt als je in hetzelfde water zwemt als mensen die gevaccineerd zijn. Dus ik stel bikini's/zwembroeken/badpakken voor met 'ik ben gevaccineerd' heerlijk rustig in het water.
Overigens weet ik dat er hier ook mensen zijn die twijfelen of zich bewust niet gaan vaccineren. Dat wil ik niet belachelijk maken, de gekkies die soort onzin uitkramen wel.
Dat hadden wij in het najaar ook, een vloeren isolatie man. Uit al zijn verhalen kwam dat hij zich aan geen enkele maatregel hield, ik was blij dat hij 99% van zijn tijd onder de vloer lag. Ik was serieus bang dat hij ons wellicht zou aansteken. Leuk met 2 astma patiënten in huis.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen een schilder over de vloer gehad die de Opperwappie is. Ik heb in al die uren werkelijk alle verbale diarree gehoord die er in Wappieland rondgebazuind wordt. Inclusief dat Nederland een dictatuur is en Rutte de nieuwe Hitler. Oh, en de hele regering en alle hoge rechters en ook nog Jaap van Dissel zijn kindermoordenaars. Pedocratie noemde hij het. Ik wist niet dat er zoveel onzin in 1 vent paste.
Het is je ook niet voor te stellen als je het niet hebt denkt ik. Ik lach om spinnen en vliegend ongedierte (tenzij ze me steken). Bij de IVFbehandeling prikte ik mezelf 2 keer daags. Ik kan me dus totaal niet voorstellen dat iemand het eng vindt en zeker niet in de mate waarin Birdie het heeft, maar dat betekent niet dat ik haar angst onbegrijpelijk vind. Jij ook niet, lees ik in je bericht, dus laten we maar blij zijn dat wij het niet hebben (en niet hebben meegemaakt waardoor het komt........)quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Mijn intentie was echt niet om er lullig over te doen, sorry! Ik vind het alleen wel heftig om met die reden geen vaccin te nemen.
Kan me zeker voorstellen dat het een hele heftige angst is, daar wilde ik ook niks aan af doen.
Ik zou zo iemand gewoon de deur wijzen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:27 schreef exode het volgende:
[..]
Dat hadden wij in het najaar ook, een vloeren isolatie man. Uit al zijn verhalen kwam dat hij zich aan geen enkele maatregel hield, ik was blij dat hij 99% van zijn tijd onder de vloer lag. Ik was serieus bang dat hij ons wellicht zou aansteken. Leuk met 2 astma patiënten in huis.
Ik ben ook heel bewust uit die knakker zijn buurt gebleven. De rest van het gezin is nog niet "op de nieuwbouw" dus ik was de enige die in zijn omgeving was, maar dat er zulke mensen bestaan vind ik echt verbazingwekkend. Mijn vaste schilder heeft hem naar huis gestuurd, dat wil zeggen: een ander ingehuurd de rest van de klus. Iemand die niet alleen verstand heeft van schilderen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:27 schreef exode het volgende:
[..]
Dat hadden wij in het najaar ook, een vloeren isolatie man. Uit al zijn verhalen kwam dat hij zich aan geen enkele maatregel hield, ik was blij dat hij 99% van zijn tijd onder de vloer lag. Ik was serieus bang dat hij ons wellicht zou aansteken. Leuk met 2 astma patiënten in huis.
Nou ja, hij ging los toen hij 75% van het werk af had.....toen ik de fout maakte om te vragen of zijn business leed onder Corona. Daarna heb ik de openslaande deuren opengezet en hem ontlopen en ben de speeltuin in gegaan met de kinderen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand gewoon de deur wijzen.
Onze poets gaf ook aan zich niet aan de maatregelen te houden. Aangezien mijn vader een risico patiënt is hebben we haar aangegeven dat ze de komende tijd thuis kon blijven
Ik heb het hier al eerder verteld, maar ik heb dus inderdaad therapie gehad voor m'n prikangst. En dat heeft écht geholpen. Aanrader dus. Ook al begrijp ik heel goed dat het eng isquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Mij is door de ha zelfs therapie aangeraden voor die prikangst maar ook dat vind ik eng
Soms zet ik geen stap buiten en heb ik toch 4 km afgelegd volgens mijn horloge/stappenteller.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik haal vaak nog geen kilometer op een dag
[..]
Ik heb mezelf ook geinjecteerd voor de fetiliteitsbehandeling. En toch heb ik nog steeds prikangst. Het zij zo, ik heb het maar geaccepteerd en probeer er maar zo goed mogelijk mee om te gaan en toch te doen wat noodzakelijk is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het is je ook niet voor te stellen als je het niet hebt denkt ik. Ik lach om spinnen en vliegend ongedierte (tenzij ze me steken). Bij de IVFbehandeling prikte ik mezelf 2 keer daags. Ik kan me dus totaal niet voorstellen dat iemand het eng vindt en zeker niet in de mate waarin Birdie het heeft, maar dat betekent niet dat ik haar angst onbegrijpelijk vind. Jij ook niet, lees ik in je bericht, dus laten we maar blij zijn dat wij het niet hebben (en niet hebben meegemaakt waardoor het komt........)
Maar dat was het hele punt. Dat er mensen zijn die zonder nadenken 's nachts of 's avonds laat gaan bellen en dat nachtstand daarvoor dus geen goede oplossing is als je bereikbaar wil zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:30 schreef FlyingFish het volgende:
Ik neem aan dat als iemand je als noodcontact bij het ziekenhuis doorgegeven heeft dat ze je dan wel twee keer proberen te bereiken, vooral omdat heel veel mensen die nachtstand gebruiken. En als er iemand echt niet goed ligt dan laat je je telefoon sowieso niet op stil staan lijkt me.
Ik maak er ook geen drama van hoor als ze me 's nachts appen. Ik neem dus gewoon wraak en daar kunnen we onderling dus heel hard om lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar dat was het hele punt. Dat er mensen zijn die zonder nadenken 's nachts of 's avonds laat gaan bellen en dat nachtstand daarvoor dus geen goede oplossing is als je bereikbaar wil zijn.
Wel bang zijn voor het effect van vaccinaties VAN ANDEREN op jou, maar vervolgens lekker chemische haarverf op jezelf pleuren. Goed bezigquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:09 schreef E.T. het volgende:
idd, die met het paarse haar.. Zou dat komen door dat zilverspul? Er zijn filmpjes van mensen met een blauw/paarsige huidskleur door die zilvermeuk, wie weet is het bij haar op d'r haar (of in elk geval een deel van d'r haar) geslagen
Ahhhquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, ik had vorig jaar van een vriendin drie zelf gekweekte landschildpadjes gekregen, leuk van die diertjes die mij zouden overleven. Nummer 2 is nu ook al dood.
Meh. Ze zegt zelf zwak legsel. Ik baal echt.
Ik kan mijn telefoon (Iphone X) op 'niet storen' zetten, en dan instellen dat een herhaalde oproep binnen 3 minuten wel wordt doorgegeven. Of bepaalde favorieten aangeven die er wel doorheen komen. Dus dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:05 schreef exode het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen drama van hoor als ze me 's nachts appen. Ik neem dus gewoon wraak en daar kunnen we onderling dus heel hard om lachen.
Ik stuur ook wel eens zondag om 06:00 het Carnavals festival deuntje naar dezelfde mensen. Daar moet ik dan weer enorm hard om lachen. En zij gelukkig ook.
Maar als een simpele aanpassing in mijn telefoon dat zou oplossen, zou ik dat zeker overwegen. Maar het lijkt niet helemaal handig inderdaad.
Oh en 's nachts bellen met onzin vind ik wel een no go, ik schrik me de pleuris als er 's nachts gebeld wordt. Niet van het geluid maar wat de reden zou kunnen zijn.
Ligt eraan hoe die therapie eruit ziet...quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Mij is door de ha zelfs therapie aangeraden voor die prikangst maar ook dat vind ik eng
Is dat na 2 keer bellen al of moeten ze dan vaker bellen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan mijn telefoon (Iphone X) op 'niet storen' zetten, en dan instellen dat een herhaalde oproep binnen 3 minuten wel wordt doorgegeven. Of bepaalde favorieten aangeven die er wel doorheen komen. Dus dat zou een optie kunnen zijn.
Haha wij zitten ook op dezelfde dagen en locatiequote:Op woensdag 9 juni 2021 13:13 schreef vencodark het volgende:
Nice, mijn man en ik mogen beide op dezelfde dagen onze vaccins halen.![]()
Onze 2e prik is zelfs om dezelfde tijd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha wij zitten ook op dezelfde dagen en locatie
Ik dacht dat mijn man in de ochtend moest, bij de 2e prik maar die moet om dezelfde tijd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:30 schreef Phaidra het volgende:
Da's toch niet handig? Moet je weer oppas regelen voor de kinderen of ze meenemen. Ik vind het geen probleem om alleen te gaan. Elk uitstapje in mijn uppie is bijzonder tegenwoordig
.
Wij hebben er gelukkig wel voldoende tijd tussen zitten om elkaar af te lossen thuisquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onze 2e prik is zelfs om dezelfde tijd.
Ik vond het vooral intensief, maar wonderbaarlijk effectief (geen prikangst), we hadden gehoopt het nog voor iets anders in te kunnen zetten, maar daar zit blijkbaar niet genoeg lading aan om er effectief iets mee te kunnen doen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:06 schreef oh-oh het volgende:
EMDR was idd wat er aangeraden werd. Nou word ik zo weinig geprikt dat me dat gewoon in verhouding te heftig is.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:28 schreef Aure het volgende:
Aangezien SOP een beetje dood is en we het hier eigenlijk elke dag wel over de was hebben:
Mijn net nieuwe wasmachine gaf een foutmelding, of ik ff het pompfilter schoon wilde maken. Daar moest ik eerst een hele trommel aan water uit laten lopenVervolgens kon ik met pijn en moeite het filter er uit halen (nooit een goed teken). En zie hier:
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij al af waar de mondkapjes bleven
Ja dat gaan we nu ook maar doen. Samen met de babysokken denk ik. Ik vraag mij af hoeveel er daar al van verloren zijn gegaanquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]Ik heb ze in een wasnetje!
Vorig jaar wel gehad met een padding van een bhdie gaan nu op de hand.
Zakje hangt hier aan een haakje, ik verzamel alle vieze mondkapjes en die gaan dan eens per week mee in de 60/90gr was. Ideaal.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat gaan we nu ook maar doen. Samen met de babysokken denk ik. Ik vraag mij af hoeveel er daar al van verloren zijn gegaan
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:28 schreef Aure het volgende:
Aangezien SOP een beetje dood is en we het hier eigenlijk elke dag wel over de was hebben:
Mijn net nieuwe wasmachine gaf een foutmelding, of ik ff het pompfilter schoon wilde maken. Daar moest ik eerst een hele trommel aan water uit laten lopenVervolgens kon ik met pijn en moeite het filter er uit halen (nooit een goed teken). En zie hier:
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij al af waar de mondkapjes bleven
Daarom heb ik ze laatst met de hand gewassen. En ik had laatst een pufje Chanel no5 er op gespraydquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn mondkapje ook maar eens voor het eerst gewassenNu gebruik ik deze nauwelijks, maar toch. Rook opeens heerlijk fris naar was
Alleen zit het ijzerdraadje dat bij de neus hoort nu ergens bij mijn kin
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn mondkapje ook maar eens voor het eerst gewassenNu gebruik ik deze nauwelijks, maar toch. Rook opeens heerlijk fris naar was
ik zou 'm toch iets vaker gaan wassen... En die ijzerdraadjes kun je er soms ook uithalen (en weer instoppen).quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik een paar weken geleden al m’n social media offline heb gehaald. Ik kon me nooit inhouden om niét te reageren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:30 schreef Vaiana het volgende:
Ik belandde vanochtend per ongeluk in de facebook-comments van een nu.nl bericht over dat '85 en '86 een afspraak konden maken. Instant spijt.![]()
Wat jullie zeggen, alleen maar goed dat mensen kritisch zijn, maar de dingen die daar gezegd werden over vaccins, de overheid, journalistiek en mensen die zich wel laten prikken, dat was echt absurd..
Misschien heb je 'm verkeerd om?quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die van Sywert liggen dan ook te verstoffen in een magazijn. Werden niet veilig (genoeg) geacht.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:06 schreef exode het volgende:
Hier vergat verloofde kind van school te halen vandaag.....ze was aan het kletsen met haar moeder in de tuin. Schoonzus stond ineens in de tuin met B. Gelukkig heeft ie niet de leeftijd om daarvan in de war te raken maar ze voelt zich aardig schuldig.
En mondkapjes gaan allemaal in netjes met de handdoeken was mee op donderdag. Ja altijd op donderdag, dan gaat de zwemleszooi van B erin namelijk en was ik meteen alle handdoeken en dus mondkapjes.
Wij hebben pakken vol wegwerk mondkapjes liggen, zijn van de school van verloofde, in bulk ingekocht (niet eens bij Sywert).
Over het algemeen zijn de dingen die ik in een wasnetje was (beha's, panty's etc) niet drogerbestendig, dus ik zal er zelf nooit achter komen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhmm, dames.. Weet iemand hoe het zit met die wasnetjes? Zijn ze drogerbestendig?
Oeh, ik kan er ook wel een druppeltje etherische olie (jasmijn) op gooienquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze laatst met de hand gewassen. En ik had laatst een pufje Chanel no5 er op gesprayd.
Ik heb er gewoon niet zo over nagedachtquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik was al mijn mondkapjes na elk gebruik, ik vind het al heel wat als ik in de ochtend en in de middag een openbare ruimte inga en hetzelfde mondkapje gebruik
Ik heb er dus ook véél, want ik gebruik er op werkdagen dus al twee per dag, dat zijn er 4-6 per week en dan ook nog alle winkels/bieb/kapper etc.
Het voelt mal om iets wat bedoeld is om viezigheid tegen te houden, vies te laten worden. Het meeste jeuk krijg ik van mensen die uitgebreid met hun vieze vingers met dat mondkapje lopen te spelen, lekker kneden en aanraken over de hele binnenkantZo contraproductief.
Ga ik doenquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:27 schreef trui het volgende:
[..]
ik zou 'm toch iets vaker gaan wassen... En die ijzerdraadjes kun je er soms ook uithalen (en weer instoppen).
Haha nee, het ijzerdraadje zat namelijk eerst echt bij de neus en nu beneden. Dus al heb ik hem verkeerd om, dan is het ijzerdraadje alsnog verplaatstquote:
Ah, goed puntquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de dingen die ik in een wasnetje was (beha's, panty's etc) niet drogerbestendig, dus ik zal er zelf nooit achter komen.
verschilt per soort.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhmm, dames.. Weet iemand hoe het zit met die wasnetjes? Zijn ze drogerbestendig?
Ik was er al bang voor. Voor de veiligheid maar niet doen dan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:38 schreef Elleska het volgende:
Ik had mondkapjes in de jaszakken maar met het mooie weer geen jas aan... onhandig gedoe.
[..]
verschilt per soort.
Tenminste, de ene kant wel tegen 60graden en de andere niet kwam ik achter met de luierwas.
+1quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:21 schreef Hupje het volgende:
Ik heb nooit was in het filter gehad.
Mondkapje wordt direct (zonder netjes) in de wasmachine gelegd bij thuiskomst. Ga ik die dag nog een keer weg, dan een vers kapje mee. Ik was ze dus op 30 graden of 60 graden, net wat uitkomt. Nog geen problemen gehad met het ijzertje, ik bouw het kapje altijd dicht en dat gaat prima.
Ik gebruik waszakjes van de hema en die doen het prima in de droger. Maar ik heb ook niet het idee dat mijn droger super heet wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:16 schreef amaranta het volgende:
Nee joh! Wat aso zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik stond gewoon voor het raam op de 1e verdieping en de andere volwassenen beneden op het schoolplein. Gelukkig was er bijna niemand meer 😅quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:19 schreef Hupje het volgende:
@:amaranta Lekker dan. Dat zijn de momenten dat ik mij wel eens afvraag waarom ik zo nodig in het onderwijs wil werken.
Thanks!quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:14 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik gebruik waszakjes van de hema en die doen het prima in de droger. Maar ik heb ook niet het idee dat mijn droger super heet wordt.
BizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Bad is 3 meter en dus niet zo hoog. Maar toch een flinke bak water. Vanmorgen was hij tot 22 graden gezakt, nu 27 graden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je moet de chloor steeds bijdoseren, de concentratie wordt minder door oa zon en andere invloeden. Wij hebben hem toen 2 dagen laten staan zonder bij te doseren en daarna weg laten lopen in de afvoer in de tuin. Er zit onderin een aansluiting waar je een tuinslang aan kan maken om het water af te voeren, ik zou er niet de planten mee water geven denk ik...
[..]
Van je Jumbo, zit in een doorzichtige blauwe fles, maar het is doorzichtig.
[..]
Hoe groot is jullie bad? Volgens mij hebben wij 366cm, vorig jaar getwijfeld over solarmatten oid.
Man wilde het evt op het tuinhuis leggen, maar we twijfelen of de pomp het zover omhoog gepompt krijgt... Maar zo opwarmen klinkt wel lekker!
Mijn dochter van 11 had op tiktok gezien dat iemand magnetisch was na het vaccineren.
We hebben maar uitgelegd dat dat niet kan, dat ze echt niet alles moet geloven op tiktok/facebook enzo.
Ik snooze af en toe de nieuwssites enzo, wordt soms helemaal onpasselijk van al die reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet het ff uit mijn systeem:Spann0nd! Maar komt vast goed johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo niet dan weet je dat ook weer
Ik liep net naar boven waar mijn man de wasmachine aan had staan en zag daar het netje op de grond liggen die ik dus nooit gebruik, die was van de wasmachine af getrild. Zou het een teken van boven zijn
Ik wil ook een zwembad in de tuinOh wacht, moet ik eerst een tuin hebben
Met dit weer vind ik een bovenwoning echt de hel, we kijken uit op allemaal tuinen vol met zwembaden, hangmatten en bbq's
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Lief, dank je!quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spann0nd! Maar komt vast goed johEn zo niet dan weet je dat ook weer
Ik liep net naar boven waar mijn man de wasmachine aan had staan en zag daar het netje op de grond liggen die ik dus nooit gebruik, die was van de wasmachine af getrild. Zou het een teken van boven zijn
Ik wil ook een zwembad in de tuinOh wacht, moet ik eerst een tuin hebben
Met dit weer vind ik een bovenwoning echt de hel, we kijken uit op allemaal tuinen vol met zwembaden, hangmatten en bbq's
![]()
Moet het ff uit mijn systeem:Tof! Hopelijk kun je de 'proef' er snel af halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@MaJo dat is ook stom. Al hebben wij ook geen zwembad hoor. Past niet in de minituin.
Wat wel positief is, ik boekte vandaag gewoon een vakantie naar Italië. Nog even de vaccinaties ophalen en dan zijn we er klaar voor.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:07 schreef MaJo het volgende:
De presentatie voorbereiden is, ondanks dat Aapie thuis was, nog aardig geluktMorgen nog een paar dingetjes bijschaven en dan 's middags de presentatie. Voor het eerst via Teams dus ik vind het wel spannend. Hopelijk kan ik de aandacht van de studenten er een beetje bij houden!
Lief, thanks!quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Tof! Hopelijk kun je de 'proef' er snel af halen.
Vakantie in het warme buitenland met een heerlijke "keuken"quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
@:MaJo dat is ook stom. Al hebben wij ook geen zwembad hoor. Past niet in de minituin.
Wat wel positief is, ik boekte vandaag gewoon een vakantie naar Italië. Nog even de vaccinaties ophalen en dan zijn we er klaar voor.![]()
Tuurlijk is dat spannend, zeker als je het nooit eerder hebt gedaan. Bij ons beviel samenwonen meteen heel goed, en we zijn nu 11 jaar verder. Hopelijk verloopt het voor jullie ook zoquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief, dank je!![]()
Vind ik het nu ook echt. Hopelijk achteraf niet meer. Viel het allemaal mee en ging het supergoed
Alleen al naar buiten kunnen en even buiten zitten zou ik al heerlijk vinden! Zwembad lijkt me eerlijk gezegd best gedoe, al klinkt het wel heel aanlokkelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
@:MaJo dat is ook stom. Al hebben wij ook geen zwembad hoor. Past niet in de minituin.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
En hopelijk vinden jullie snel een tof huis met tuin binnen budget
Nee. Ik heb alleen gezegd dat er een escalatie was geweest. Wil verder niet in detail treden erover.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:45 schreef vencodark het volgende:
@:amaranta Wat een idioot.Vraag me af wat voor types dit zijn eigenlijk.
De escalatie hebt ik gemist trouwens, dat liefdesdrama?
Moet het ff uit mijn systeem:WiiiiiieeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hemquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat spannend, zeker als je het nooit eerder hebt gedaan. Bij ons beviel samenwonen meteen heel goed, en we zijn nu 11 jaar verder. Hopelijk verloopt het voor jullie ook zoTrek je bij hem/haar(?) in of omgekeerd?
[..]
Alleen al naar buiten kunnen en even buiten zitten zou ik al heerlijk vinden! Zwembad lijkt me eerlijk gezegd best gedoe, al klinkt het wel heel aanlokkelijk!
Wat een heerlijk vooruitzicht zeg
[..]
Dat hoop ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn mensen erg!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
WTF?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit kwijt geweest... maar onder het matras? Onder de bank? Ergens in?quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Waar o waar hebben jullie ooit vermiste lievelingsknuffels terug gevonden? Ik heb het huis al drie keer ondersteboven gekeerd voor mn gevoel. Kapitein is gaan slapen met de belofte dat we ze wel bij hem zullen leggen straks, maareehm
We nemen ze (bewust) al nooit mee de deur uit, dus ze moeten ergens zijn, schuur, tuin, vuilnisbak, koelkastquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nooit kwijt geweest... maar onder het matras? Onder de bank? Ergens in?
Achter de tv? Achter de kussens van de bank?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
We nemen ze (bewust) al nooit mee de deur uit, dus ze moeten ergens zijn, schuur, tuin, vuilnisbak, koelkastnope nope.. heb al drie keer onder dezelfde bank gekeken ook
Achter de verwarming klem? Tussen het speelgoed? Regelmatig in de autogarage van de jongens bijvoorbeeld. In jullie bed? Tussen de was?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
We nemen ze (bewust) al nooit mee de deur uit, dus ze moeten ergens zijn, schuur, tuin, vuilnisbak, koelkastnope nope.. heb al drie keer onder dezelfde bank gekeken ook
Je kan voor smetvrees vast ook EMDR krijgenquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik bewaar ze als ik ze niet draag, ook in een plastic zakje inderdaadik heb elke werkdag een schoon en vies zakje mee.
Zou ik voor smetvrees ook EMDR kunnen krijgen?
Ik weet het niet, kwestie van uitproberen? Ligt er denk ik ook aan hoe warm je droger droogt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet het ff uit mijn systeem:Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@MaJo, succes met de presentatie! Fijn dat het aardig gelukt is met de voorbereiding! Aapie al wat opgeknapt of minder koortsig?
@_NIKKI_ aftellen naar de vakantie dan maar!Fake it till you make it...
oud papierbak.. random laadje in de ikea..ín een doosje wat er te klein voor lijkt, in bed andere kindquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Deze ja. Bij de jongste vooral. Die heeft een periode gehad dat hij met 2 duplo eendjes wilde slapen. Die waren heilig. Kleine kutdingenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nooit kwijt geweest... maar onder het matras? Onder de bank? Ergens in?
Kan hij mijn airpods ook komen zoeken? Ik ben ze al een jaar kwijtquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:12 schreef vencodark het volgende:
Kwijtgeraakte knuffels zijn een ramp.![]()
Z.’s allerliefste knuffel die overal mee naartoe moet, is wit. En dat is zó onhandig.
Je ziet hm gauw over het hoofd en ‘blend’ overal in. Dus we moeten regelmatig een rondje door huis doen om te zien waar ze hm nu weer gelaten heeft.![]()
Mijn man vond laatst ineens A’s oordopjes van de lockdown die in december ineens kwijt waren geraakt.
Zaten ze in de binnenzak van mijn man’s werkjas.![]()
Hij hangt zijn jas altijd aan de barkruk in de keuken en zeer waarschijnlijk zijn ze erin gegleden toen A. eens zijn schoolspullen opruimde. Hij werkte namelijk altijd aan de bar.
Helemaal kapot gezocht toen.![]()
Ja, het hele uitzichtloze is er wel vanaf nu. Heel fijnquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:49 schreef exode het volgende:
Succes met de presenatie Majo!
En als je in augustus wilt proefwonen in het mooie dorp, dm even.
Whiskers, spannend, maar ook leuk!
Wij zijn nooit officieel gaan samenwonen, ik was er gewoon altijd![]()
Worden jullie ook een stuk blijer nu met het mooie weer, dalende cijfers, lockdown dingen die worden opgeheven, landen die geel kleuren? Ik kan meteen veel meer hebben van de kinderen en zeikende collega's.
Dat is een duur geintje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kan hij mijn airpods ook komen zoeken? Ik ben ze al een jaar kwijtde losse dopjes, niet het hoesje
Dat je je kind niet wilt laten testen, helemaal prima. Maar houd het kind dan thuis.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:59 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Vandaag vaccinatie!
Wordt de jongste hoestend wakker..Dus met hem maar naar de teststraat. Ik vroeg m of er meer kinderen hoesten op school "ja X! Maar die mag van zijn ouders niet testen!"
Hij zit naast x, en ik heb ze idd eens horen zeggen dat ze hun kind niet willen laten testen. maar zou t wel mooi stom vinden als t dan toch corona is.. Het is vast gewone verkoudheid..(en hopelijk hebben we de uitslag op tijd, want hij heeft t weekend 2 kinderfeestjes, waar hoestend klasgenootje natuurlijk sowieso heengaat, want die wordt niet getest grr)
Begrijpelijk dat je het niet meer aandurft.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:26 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook al 2x dure handschoenen gekocht (van zacht leer met cashmere voering, dun maar toch warm) en binnen een paar weken kwijtgeraakt. Nou ja, ik heb er nog 1 over van de 4 handschoenen. Ik baal zo van mezelf dat ik voorlopig geen nieuwe mag kopen, behalve simpele Hema-dingen. En die raak ik dan niet kwijt he... Die duurdere zijn zoveel fijner, maar ik durf echt niet meer
.
Wat schappelijk dat ze niet 2 x leges rekenen zeg!quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:57 schreef Hupje het volgende:
Ik wilde net typen, niet testen bij klachten is een keuze, maar dan moeten ze wel thuisblijven tot de klachten 24 uur (!) over zijn.
Ik word gek van de gemeente. Volgens de check moet ik een vergunning aanvragen voor een kleine verbouwing. Dat doe ik, ik krijg te horen dat het niet hoeft dus ik trek de vergunningsaanvraag in. En een dag later word ik gebeld dat dat een foutje was. En oja, je kunt hem niet weer openen, dan moet je het opnieuw aanvragen. "Maar omdat het onze fout is, zullen we niet 2x leges rekenen". Moest er nog eens bijkomen ook, zeg. Het enige wat ik wil is een niet lekkend dak... *baal*
Gisteravond was een ramp, elke keer als we weg liepen bij zijn bedje was het krijsen. Hij wilde gewoon dat we bij hem bleven. Midden in de nacht voelde hij opeens heel koud aan, was hij na de hele dag koorts opeens 36 gradenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:08 schreef Nijna het volgende:
Mondkapjes-was-opsom:
Ik was ze regelmatig, elke dag een schone en als ik ze lang heb op gehad doe ik wel eens halverwege een schone. Puber heeft er dagelijks 1 mee naar school.
Ik was ze in een waszakje met de handdoekenwas op 60 graden mee en na het wassen hang ik ze op de waslijn.
[..]
Je kan voor smetvrees vast ook EMDR krijgen. Misschien kan na corona de halve bevolking dan aan de emdr voor de smetvrees... ik heb mezelf vandaag maar eens toegesproken dat ik ook niet hoef te overdrijven met handen wassen. Mn handen worden eindelijk weer iets minder ruw, dat houd ik graag zo.
[..]
Ik weet het niet, kwestie van uitproberen? Ligt er denk ik ook aan hoe warm je droger droogt.
Ik was ze wel in de 60 graden was mee en dat gaat tot nu toe goed.
[..]
[..]
Spannend!
@:MaJo, succes met de presentatie! Fijn dat het aardig gelukt is met de voorbereiding! Aapie al wat opgeknapt of minder koortsig?
@:_NIKKI_ aftellen naar de vakantie dan maar!
Ik moest lachen om de duplo eendjesquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Deze ja. Bij de jongste vooral. Die heeft een periode gehad dat hij met 2 duplo eendjes wilde slapen. Die waren heilig. Kleine kutdingen![]()
. Dat was nog erger dan speen kwijt midden in de nacht... Maar hij propte ze inderdaad ook overal in. In doosjes, auto's, laadjes, you name it. Gelukkig is de knuf weer terecht!
Whiskers, spannend! Ik was geloof ik 21 toen ik ging samenwonen, een beetje bleu nog maar ik was wel klaar met thuiswonen en toen al 5 jaar samen met mijn lief. Nu ben ik 37 en kan ik geloof ik wel concluderen dat het een succes is gebleken![]()
. Maar goed, ik heb dus nooit op mezelf gewoon (helemaal alleen), ik kan me goed voorstellen dat het spannender is om na jaren alleen wonen ineens met iemand anders je personal space te moeten delen.
Thanks!quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:49 schreef exode het volgende:
Succes met de presenatie Majo!
En als je in augustus wilt proefwonen in het mooie dorp, dm even.
Whiskers, spannend, maar ook leuk!
Wij zijn nooit officieel gaan samenwonen, ik was er gewoon altijd![]()
Worden jullie ook een stuk blijer nu met het mooie weer, dalende cijfers, lockdown dingen die worden opgeheven, landen die geel kleuren? Ik kan meteen veel meer hebben van de kinderen en zeikende collega's.
Aaaargh...quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:57 schreef Hupje het volgende:
Ik wilde net typen, niet testen bij klachten is een keuze, maar dan moeten ze wel thuisblijven tot de klachten 24 uur (!) over zijn.
Ik word gek van de gemeente. Volgens de check moet ik een vergunning aanvragen voor een kleine verbouwing. Dat doe ik, ik krijg te horen dat het niet hoeft dus ik trek de vergunningsaanvraag in. En een dag later word ik gebeld dat dat een foutje was. En oja, je kunt hem niet weer openen, dan moet je het opnieuw aanvragen. "Maar omdat het onze fout is, zullen we niet 2x leges rekenen". Moest er nog eens bijkomen ook, zeg. Het enige wat ik wil is een niet lekkend dak... *baal*
Ah gossie. Succes vandaag,quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:12 schreef MaJo het volgende:
Gisteravond was een ramp, elke keer als we weg liepen bij zijn bedje was het krijsen. Hij wilde gewoon dat we bij hem bleven. Midden in de nacht voelde hij opeens heel koud aan, was hij na de hele dag koorts opeens 36 gradenIk schrok daar even van maar Google leerde mij dat dit ok is (niet lager). Na een heftige nacht die geëindigd is bij ons in bed is meneer nu weer lekker vrolijk aan het kletsen en spelen. Temp is nu 37,5 dus het gaat de goede kant op.
Alleen ik ben nu natuurlijk kapotHele sloot koffie er dus maar in!
Ben je vandaag thuis? Ik moet vanmiddag bij je achterburen zijn ? Kom ik even roddelen over fokkersquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:14 schreef SQ het volgende:
mijn kind slaapt ook graag met duplo beesten. Eentje in elke hand
Ja leuk, over wie allemaal?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je vandaag thuis? Ik moet vanmiddag bij je achterburen zijn ? Kom ik even roddelen over fokkers
ik heb om 13:45 de afspraak. Gaat em net niet worden … of ik moet rond 13:00 komen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja leuk, over wie allemaal?
Ik zit tussen 14:30 en 16:00 wel in het mmc maar bleiblei roddelt ook graag.
Om 1 uur zit ik in overleg. Andere keer!quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:59 schreef amaranta het volgende:
I
[..]
ik heb om 13:45 de afspraak. Gaat em net niet worden … of ik moet rond 13:00 komen.
Ik zat sowieso aan Exode, Leandra, VencoDark en MaJo te denken. Oh en trui.
We appen wel ffquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Om 1 uur zit ik in overleg. Andere keer!
Anders misschien wandelen vnv?
Wel heel schattigquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:14 schreef SQ het volgende:
Komt goed! Aapie ligt weer op bed dus nu kan ik even met Teams gaan oefenen. Nooit eerder gebruikt dus vindt het nog best spannendquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:43 schreef Nijna het volgende:
[..]
Aaaargh...moest er nog eens bijkomen dat ze 2x leges zouden rekenen.
[..]
Ah gossie. Succes vandaag,![]()
Tof, even bespreken hoe ik het als mod doequote:Op donderdag 10 juni 2021 10:59 schreef amaranta het volgende:
I
[..]
ik heb om 13:45 de afspraak. Gaat em net niet worden … of ik moet rond 13:00 komen.
Wat naar zegquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:01 schreef amaranta het volgende:
Ik hang aan de wachtlijm nu bij de huisarts. Dochter wordt echt compleet gestoord van de hooikoorts
Ja zo dus ^^. En dan midden in de nacht schreeuwen omdat ze niet meer in je hand zitten en onvindbaar zijn (tip: ze liggen al-tijd onder het bed in een moeilijk bereikbaar hoekjequote:Op donderdag 10 juni 2021 10:14 schreef SQ het volgende:
Mijn jongste werd vannacht overstuur wakker omdat hij z'n kussen nergens kon vinden. Had z'n hele bed overhoop getrokken. Kussen lag gewoon waar het moest liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja zo dus ^^. En dan midden in de nacht schreeuwen omdat ze niet meer in je hand zitten en onvindbaar zijn (tip: ze liggen al-tijd onder het bed in een moeilijk bereikbaar hoekje).
2 schermen? Heb jij 2 schermen? Tsssss.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:48 schreef SQ het volgende:
Da's niet waar hoor exode, je kunt ook met 2 schermen werken en dan zie je gewoon iedereen nog
Ja, ik heb mijn laptopscherm en een monitor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:51 schreef exode het volgende:
[..]
2 schermen? Heb jij 2 schermen? Tsssss.
Of bedoel je figuurlijk 2 schermen?
Ik las sex.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:06 schreef Adrian4 het volgende:
Online vergaderingen opsom![]()
Wij doen alles via Webex. Heel soms via Teams, maar Webex vind ik veel fijner.
Ja dat laatste heb ik wel eens geprobeerd maar niet gelukt. Binnenkort maar eens uitzoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn laptopscherm en een monitor.
Het kan ook wel op 1 scherm trouwens, maar dat werkt wat lastiger. De truc is om niet je scherm, maar je applicatie te delen
Check.quote:
*Vereerd*quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:59 schreef amaranta het volgende:
I
[..]
Na een half jaar knoeien met nepperds en een half jaar met een setje met draadjes waren ze nog niet terecht. Nu heb ik nieuwe dure...quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is een duur geintje.![]()
Waarschijnlijk vind je ze wanneer je net nieuwe hebt gekocht.![]()
Mijn man kan normaal nooit iets vinden maar ineens kwamen ze boven water.
Ik begreep al niet waar ze gebleven waren want alles lag altijd op de bar en de 1 op andere dag verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |