Oh, ik ga er van uit dat als je dingen niet wil horen, je het geluid van je telefoon uit zet hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:24 schreef exode het volgende:
Ik heb best veel vrienden die het heel schappelijk vinden om rond 01:00 Appjes te sturen. En ja dat hoor ik dan. Ik neem wel eens wraak door om 06:00 te antwoorden, op zondag.
Mijn telefoon staat op tril, helaas in verleden nodig gehad in de nacht. Dus echt niet op stil.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh, ik ga er van uit dat als je dingen niet wil horen, je het geluid van je telefoon uit zet hoor.Als je vrienden slim zijn hebben ze dat om 6 uur 's ochtends ook.
In Excel graag.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we geen (opsom)lijstje maken van dingen die regelmatig worden opgesomd?
Was bedtijd recent al geweest??quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we geen (opsom)lijstje maken van dingen die regelmatig worden opgesomd?
Soort van plus 1quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:28 schreef Declan-Harp het volgende:
Rond 22.00 op bed, op schooldagen (en de zaterdagen nu met de wedstrijden) om 06.45 opstaan.
In m'n vrije weekend is het vaak 23.00/00.00 tot 09.00/10.00
In de vakanties slaap ik ook met gemak uit tot een uur of 9, kind redt zichzelf wel
Wij legen hem 1x in de zoveel dagen en dat gaat de planten in. Geen chloor dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
Wat ik me dan afvraag, hoe doen mensen dat aan het einde van de zomer met het water uit dat zwembad? Want ik neem aan dat er chloor etc in zit om het schoon te houden de komende weken, maar dan mag het dus niet gewoon je tuin/het grondwater in. Dus dan moet je het eruit gaan pompen je riool in ofzo? Dat lijkt me dus zoveel gedoe.
Daar moeten we nog over nadenken, maar ik denk met een slang de put in. Dquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
Wat ik me dan afvraag, hoe doen mensen dat aan het einde van de zomer met het water uit dat zwembad? Want ik neem aan dat er chloor etc in zit om het schoon te houden de komende weken, maar dan mag het dus niet gewoon je tuin/het grondwater in. Dus dan moet je het eruit gaan pompen je riool in ofzo? Dat lijkt me dus zoveel gedoe.
Dat wordt lastig met 3300 literquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:04 schreef exode het volgende:
[..]
Wij legen hem 1x in de zoveel dagen en dat gaat de planten in. Geen chloor dus.
Yey! En wat fijn dat je bijna weg kan bij de priklijn!quote:
Ja wij hebben in de achtertuin wel putjes, maar die gaan volgens mij het slootje achter ons huis in. Dus wij zouden dan echt een slang door het huis heen naar de wc moeten trekken ofzo. Dat zie ik niet zo zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daar moeten we nog over nadenken, maar ik denk met een slang de put in. D
[..]
Dat wordt lastig met 3300 liter
Tuinslang er in, andere uiteinde in rioolput, ff aanzuigen en afwachten!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
3300 maar? Door de trap kreeg ik de indruk dat het echt een mega bad wasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daar moeten we nog over nadenken, maar ik denk met een slang de put in. D
[..]
Dat wordt lastig met 3300 liter
Als je hem op nachtstand kunt zetten krijg je geen meldingen meer, behalve als iemand van je favorieten-lijst je belt (of iemand anders twee keer achter elkaar). Hier staat hij automatisch op nachtstand tussen 23 en 8.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:45 schreef exode het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat op tril, helaas in verleden nodig gehad in de nacht. Dus echt niet op stil.
Betreffende vrienden zetten hem ook niet uit weet ik. Revenge!
Ik ben altijd al wel vriendelijk aan de telefoon als ik voor dit soort dingen bel, maar net wat extra wel echt omdat ik me door jouw verhalen nu wat meer besef wat voor mensen ze óók de hele dag aan de lijn hebben. Lijkt me echt kutwerk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel oprecht tof dat iedereen nu extra aardig is als ze bellen! Op de prik locatie ging het allemaal ook heel vriendelijk en soepel.
Mijn honden moet ik trouwens altijd wakker maken als ik gedoucht en aangekleed ben. Die blijven gewoon slapen in bed. De grote duw ik er halverwege de nacht meestal uit want die snurkt harder dan de gemiddelde kerel...
305 rond.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:29 schreef SQ het volgende:
[..]
3300 maar? Door de trap kreeg ik de indruk dat het echt een mega bad was
Maar die is toch maar 76 cm hoog? Daar komt mijn zesjarige nog zonder trap inquote:
Hier is het vanaf 38 graden ophalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:51 schreef MaJo het volgende:
Wat is de lichaamstemperatuurgrens voor de opvang? Aapie zit de hele dag rond de 39 graden dus dat wordt wellicht thuisblijven morgenuiteraard net als ik een belangrijke presentatie moet voorbereiden, die heb ik maar heel soms
Zoiets dacht ik al.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 38 graden ophalen.
Heeft hij ook last van z'n temp?
Goede tip, thanks! Niet bereikbaar zijn, is geen optie. Dus mooie tussenstapquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:31 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Als je hem op nachtstand kunt zetten krijg je geen meldingen meer, behalve als iemand van je favorieten-lijst je belt (of iemand anders twee keer achter elkaar). Hier staat hij automatisch op nachtstand tussen 23 en 8.
Mijn man had zo’n vriend die regelmatig tijdens het stappen om 2 uur s nachts belde als er een leuk liedje voorbij kwam. Die heb ik toen ook een keer tijdens een nachtvoeding rond een uur of 4 door de weeks terug gebeld.
Ik wil ook ten alle tijden bereikbaar zijn en heb ook nachtstand. Je kunt dan bepaalde nummers als favorieten opslaan, die kunnen je altijd bellen. Mijn telefoon ligt ook altijd dicht bij me, ik ben altijd bereikbaar. Met goede reden ookquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:56 schreef exode het volgende:
[..]
Goede tip, thanks! Niet bereikbaar zijn, is geen optie. Dus mooie tussenstap
39 graden is wel echt koorts, daarmee mag je nu ook qua corona niet naar de opvang geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:51 schreef MaJo het volgende:
Wat is de lichaamstemperatuurgrens voor de opvang? Aapie zit de hele dag rond de 39 graden dus dat wordt wellicht thuisblijven morgenuiteraard net als ik een belangrijke presentatie moet voorbereiden, die heb ik maar heel soms
Maar hoe doe je dat met ziekenhuis bijvoorbeeld? Kunnen die ook bellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil ook ten alle tijden bereikbaar zijn en heb ook nachtstand. Je kunt dan bepaalde nummers als favorieten opslaan, die kunnen je altijd bellen. Mijn telefoon ligt ook altijd dicht bij me, ik ben altijd bereikbaar. Met goede reden ook
Oef.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:59 schreef exode het volgende:
Er is hier iets goed mis, 4 ambulances, politie auto's en er cirkelde net eerst een trauma helikopter en vervolgens een politiehelikopter boven ons huis.
Onze buurjongen (brandweer) rende net ook als een dolle naar zijn auto en reed met piepende banden weg.
En dat hoor ik allemaal vanaf de bank. Alleen de helikopters zagen we, die hingen bijna tegen onze schoorsteen zo laag kwamen ze over.
Ik zie inderdaad meldingen van traumaheli en 2 ambulances voor jouw dorp. Vaak staat er een reden bij (bijvoorbeeld woningbrand/reanimatie), nu staat er niets bij. Ernstig zal het sowieso zijn, anders komt er geen trauma heli aan te pasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:59 schreef exode het volgende:
Er is hier iets goed mis, 4 ambulances, politie auto's en er cirkelde net eerst een trauma helikopter en vervolgens een politiehelikopter boven ons huis.
Onze buurjongen (brandweer) rende net ook als een dolle naar zijn auto en reed met piepende banden weg.
En dat hoor ik allemaal vanaf de bank. Alleen de helikopters zagen we, die hingen bijna tegen onze schoorsteen zo laag kwamen ze over.
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
39 graden is wel echt koorts, daarmee mag je nu ook qua corona niet naar de opvang geloof ik.
Dat is een goeie. Volgens mij komt deze door als er vaker achter elkaar gebeld wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:01 schreef exode het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat met ziekenhuis bijvoorbeeld? Kunnen die ook bellen?
Chloor in je zwembad is niet stabiel. Ik verwacht altijd dat de kinderen stiekem in het bad piesen, waardoor het afbreekt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Vaiana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |