Ik had dat laatst bij de Action en toen hebben ze retour pinnen gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik een tijdje geleden toen ze een foutje hadden gemaakt bij het afrekenen bij de Intratuin. Kreeg ik vijf euro terug. Had toen dat vakje in m'n portemonnee al ruim een jaar niet opengemaakt.
Ach ja, dit is inmiddels mijn enige stamkroeg, voorheen verdeelde ik het tussen deze, SamSam, Black and White, Hardrock cafe. Maar die zijn allemaal doodquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:21 schreef Tegan het volgende:
Mijn stamkroeg bestaat niet meer. Enige plek waar ik jaren laten nog wel alleen naar zou durven gaan omdat ik toch wel iemand bekends tegen zou komen.
Goed zo. Ouderwets gedoequote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hier overal pinnen, maar niet meer overal met cash betalen.
Mwah, wat ontraceerbaar vermogen kan geen kwaadquote:
Niet iedereen is fraudeurquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wat ontraceerbaar vermogen kan geen kwaad.
Een enkel bruin café waar het nog niet kon. Maar je merkte ook steeds vaker dat mensen onaangenaam verrast waren dat ze niet konden pinnen. Moest er her en der contant geld vandaan gehaald worden aangezien er ook niet een pinautomaat om de hoek zit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:27 schreef babylon het volgende:
Kroegen waar je niet kan pinnen? Vreemd concept. In Zwolle overal. Van bruin café tot shotjesbar. Gewoon contactloos. Bizar dat er plekken in Nederland zijn waar dat niet kan.
Ach, de BV Nederland zou ook eens kunnen kappen met pure diefstal als schenkingsbelasting en erfbelasting.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:31 schreef babylon het volgende:
Ik vertrouw een zaak waar je niet kan pinnen trouwens ook niet. De enige reden die ik mij kan bedenken, is als je de belasting wil belazeren, oftewel de BV Nederland, oftewel mij. Dan krijg je mijn geld dus niet.
Een pinautomaat die toevallig kapot is is wat dat betreft nog meer verdachtquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:31 schreef babylon het volgende:
Ik vertrouw een zaak waar je niet kan pinnen trouwens ook niet. De enige reden die ik mij kan bedenken, is als je de belasting wil belazeren, oftewel de BV Nederland, oftewel mij. Dan krijg je mijn geld dus niet.
Een Chinees die een deel van z'n eten oncontroleerbaar zwart verkoopt of een zonnestudio die echt niet 30 gasten per dag heeft, er echt maar 15, heeft geen reet te maken met schenking of erven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de BV Nederland zou ook eens kunnen kappen met pure diefstal als schenkingsbelasting en erfbelasting.
Niets mis met normale belastingen, maar dit soort dingen waar je tig keer belasting over moet betalen is in mijn ogen wel pure diefstal.
In mijn stamkroeg kom ik dan de volgende dag wel even langsquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een pinautomaat die toevallig kapot is is wat dat betreft nog meer verdacht
Nee, dat was ook niet mijn punt. Een witwaspraktijk hoeft van mij ook niet, maar ik ga me geen seconde, geen milliseconde schamen als ik ergens wat minder belasting kan betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Een Chinees die een deel van z'n eten oncontroleerbaar zwart verkoopt of een zonnestudio die echt niet 30 gasten per dag heeft, er echt maar 15, heeft geen reet te maken met schenking of erven.
Eens met dat laatste. Niet mijn geld naar fossiele brandstof of boeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet mijn punt. Een witwaspraktijk hoeft van mij ook niet, maar ik ga me geen seconde, geen milliseconde schamen als ik ergens wat minder belasting kan betalen.
Geef me dan op zijn minst de keuze waar het heengaat, zodat we geen syrische terroristen financieren.
Zelf bepalen wat er met je eigen betaalde belasting gedaan wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Eens met dat laatste. Niet mijn geld naar fossiele brandstof of boeren.
Ik betaal altijd in natura.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wat ontraceerbaar vermogen kan geen kwaad.
Niet achter centraal station? Amateur.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:29 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik betaal altijd in natura.
Daarom sta ik bij de bar
Haal jij je bier achter het station?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet achter centraal station? Amateur.
Ik weet niks meer zeker in deze apocalyptische tijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haal jij je bier achter het station?
Weet je zeker dat het bier is?
Als het ruikt naar pis, eruit ziet als pis. Ga er vanuit dat het pis is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niks meer zeker in deze apocalyptische tijden
Oh, dan was het in ieder geval geen pis. #meevallertjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:44 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Als het ruikt naar pis, eruit ziet als pis. Ga er vanuit dat het pis is.
Ben je ook magnetisch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Vaccin gehad... Misselijk... Draaierig... Ik doorzie in één keer alle complotten... Corona is een hoax, maar voor mij is het te laat.... DIE CHIP ZIT IN MIJ!!!!![]()
![]()
![]()
Vaarwel!
Heb ik direct toegang tot jouw tettenverzameling.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:26 schreef HeatWave het volgende:
Mission accomplished!
van Airwin naar mijn MacBook-airwin.
Ik was altijd al een chick magnet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je ook magnetisch?
https://www.telegraaf.nl/(...)et-een-gevaccineerde
Alsof die wat voorstelt vergeleken met jouw Vaticaan-bibliotheek-achtig archiefquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik direct toegang tot jouw tettenverzameling.
Het is net als bij tetten; het gaat niet alleen om de omvang.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof die wat voorstelt vergeleken met jouw Vaticaan-bibliotheek-achtig archief.
Dat zeg je ook alleen maar tegen een vrouw met kleine tettenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net als bij tetten; het gaat niet alleen om de omvang.
... zegt de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar tegen een vrouw met kleine tetten.
Je kan er geen verstand van hebben zonder ervaring natuurlijkquote:
Ja hier moet je zijn als je er ook een bentquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, zit het itty bitty titty committee hier?
Hendig, dan zit ik goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hier moet je zijn als je er ook een bent
Gelukkig heb je de bijbehorende pakjes al om als superheldin door het leven te gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:56 schreef gcjoel het volgende:
Ah het ging over mij zie ik?![]()
Air magnetisch, moet niet gekker worden met die vaccinaties. Benieuwd welke superkracht ik krijg
Waarheidquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de bijbehorende pakjes al om als superheldin door het leven te gaan.
Je moet je wel eerst aanmelden bij mij foto van je tetten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, zit het itty bitty titty committee hier?
Bazin.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben me hier al jaren op aan het voorbereiden.
Benieuwd wat je superheldnaam gaat worden...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben me hier al jaren op aan het voorbereiden.
Oh, ik heb her en der wel wat foto's staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je wel eerst aanmelden bij mij foto van je tetten.
White Widowquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd wat je superheldnaam gaat worden...
Voeg mijn dm box eens toe aan die 'her en der'.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb her en der wel wat foto's staan.
Best een coole naam eigenlijkquote:
Succes met zoeken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voeg mijn dm box eens toe aan die 'her en der'.
Ligt natuurlijk aan de superkracht die ik krijg.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd wat je superheldnaam gaat worden...
Daar ben ik te lui voorquote:
Dan moet je me maar gewoon geloven.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de superkracht die ik krijg.
Even opletten in welke rij je gaat staan dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit me te bedenken, magnetisch is helemaal niet praktisch.Het is de bedoeling dat ik m'n borduren weer oppak, da's onhandig als 'm naald niet meewerkt.
Had je trouwens nog de bevestiging van je afspraak gewoon gekregen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet je me maar gewoon geloven.
Nee, helaas. Je lidmaatschapsverzoek van de kleine tetten club is hierbij afgewezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet je me maar gewoon geloven.
Zou kunnen. Ik heb mij alleen verdiept in het vergif dat ik zelf kreeg ingespoten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Deze horen bij az toch?
Ik krijg de rolls royce onder de vaccins natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had je trouwens nog de bevestiging van je afspraak gewoon gekregen?
Staan ook nog braaf in m'n afspraken.quote:
Ja inderdaad. Het is ook gek dat je er in eerste instantie gewoon door komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staan ook nog braaf in m'n afspraken.
Zou wel verklaren waar een hoop van die gaten vandaan komen, lui die alsnog een prik inplannen terwijl ze nog niet aan de beurt zijn en gekickt moeten worden.
Jep, je zou denken dat die info in DigiD ingebakken staat.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is ook gek dat je er in eerste instantie gewoon door komt.
een onvindbare laptopquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommigen zijn best ok.
Onzichtbaar zijn in het donker én een laptop zijn. Hoe handig.
Ja, maar als niemand met je knopjes speelt gebeurt er niksquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 juni 2021 07:47 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen. Vrij dagjeBijna weekend. Geslapen zonder wakker te worden van de trap van de buren of gekreun en gehijg van de buren.
Vaag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:19 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dan gaan we toch gewoon nog eerder. Was blijkbaar iets misgegaan maar nu mag ik over 1 week al
Aso! Ik ga straks ff mijn dekbedden wassen in de industriële wasmachine. En wil ff groots boodschappen doen en eigenlijk wil ik ook nog naar ikea voor een badkamerkast en wat haakjes.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goedHeb je plannen voor je vrije dag?
Ik had een buurvrouw die het nodig vond om tot half 2 buiten te gaan zitten bellen. Vlakbij mijn slaapkamerraam
Nop is hij veel in beeld met weinig aan?quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
@:Senn88 heb je Lucifer al gezien???
Die musicalaflevering was wel jammer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
@:Senn88 heb je Lucifer al gezien???
Neequote:Op woensdag 9 juni 2021 09:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nop is hij veel in beeld met weinig aan?
Ja die was heel jammer. Ik zat met verbazing te kijken. Volgens mij ben ik ook 2x tussendoor gestopt. Ik kon het niet aan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die musicalaflevering was wel jammer.
Lekker beetje aanklooien in huis dusquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Aso! Ik ga straks ff mijn dekbedden wassen in de industriële wasmachine. En wil ff groots boodschappen doen en eigenlijk wil ik ook nog naar ikea voor een badkamerkast en wat haakjes.
Ja puntjes langzaam op de i zetten. Mag ook wel woon hier al 1,5 jaar :’)quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker beetje aanklooien in huis dusLekker
Ach, een huis is uiteindelijk nooit echt af toch?quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja puntjes langzaam op de i zetten. Mag ook wel woon hier al 1,5 jaar :’)
Hier 5/5 streepjes ontvangstquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:23 schreef STING het volgende:
5G ontvangst valt helaas nog een beetje tegen, hopelijk wordt het na de 2e shot beter.
Ik ben na ruim 5 jaar nog noet halverwege met puntjes op lettersquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja puntjes langzaam op de i zetten. Mag ook wel woon hier al 1,5 jaar :’)
De klusjes die je als eerste gedaan hebt, kunnen aan het eind van de rit waarschijnlijk weer opnieuw.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, een huis is uiteindelijk nooit echt af toch?
Kerel haakte bijna compleet af.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neeeigenlijk helemaal niet
[..]
Ja die was heel jammer. Ik zat met verbazing te kijken. Volgens mij ben ik ook 2x tussendoor gestopt. Ik kon het niet aan.
Dat was die van Dan toch? Of was dat nog een aflevering later?quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel haakte bijna compleet af.Het is maar goed dat de aflevering daarna beter was.
Ik weet de volgorde niet meer geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat was die van Dan toch? Of was dat nog een aflevering later?
Ik vond God ook zo..... raar. Het paste niet. En zn stem met zingen was helemaal raar.
De acteerkunsten van "Dan" waren ook tenenkrommend slecht dit seizoenquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet de volgorde niet meer geloof ik.Dat vond ik ook maar een matige.
Ik vond z'nquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
De acteerkunsten van "Dan" waren ook tenenkrommend slecht dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel hilarisch.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet zo doen. Ik blijf liever in de waan dat ik bijna klaar ben.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben na ruim 5 jaar nog noet halverwege met puntjes op letters
Hoor je vaker dat die afspraken niet zijn opgeslagen op een of andere manier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:19 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dan gaan we toch gewoon nog eerder. Was blijkbaar iets misgegaan maar nu mag ik over 1 week al
Nou ben ik ook gewoon een luie flikker he.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet zo doen. Ik blijf liever in de waan dat ik bijna klaar ben.
Klopt ja, ik was al panisch m'n bevestigingen aan het spieken na m'n valsspelen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoor je vaker dat die afspraken niet zijn opgeslagen op een of andere manier.
Maar eerder is beter! jeey!
Ik had al vrij snel die mailtjes en sms gister
Dat is voor mij echt de reden waarom ik dat niet had gedaan, bij iedere mail bang dat ze toch zouden annulerenquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt ja, ik was al panisch m'n bevestigingen aan het spieken na m'n valsspelen.
Nah, ik heb ze nu in m'n mail staan, dus ze zitten aan me vast.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt de reden waarom ik dat niet had gedaan, bij iedere mail bang dat ze toch zouden annuleren
Bij een ander geloof ik ook best dat het goed zou gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb ze nu in m'n mail staan, dus ze zitten aan me vast.![]()
En ik had van anderen gelezen dat het goed gegaan was toen hun jaar aan de beurt was.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij een ander geloof ik ook best dat het goed zou gaan.
Alleen als ik het zelf zou doen zou ik continue twijfelen
niet goed voor mijn hart.
Same herequote:
En dan 10 minuten en dat je de rest van de dag niks meer hoort? Dikke haat aan mensen die dat doen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:00 schreef babylon het volgende:
Zo, lekker zo'n buurman die om half acht gaat schuren op mijn vrije dag.
Al een film gekeken, tuinbar verstevigd, voeten krukje gemaakt, boom afgetopt. Nou maar eens in bad
Spannend!quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same hereMaar morgen 2e gesprek voor een andere baan.
Laatst hier ook straatwerkers die om half 8 begonnen met lawaai, en om kwart voor 8 daar klaar mee waren. Vervolgens hele ochtend met werkzaamheden bezig die geen lawaai maken. Als die werkzaamheden die lawaai maakten noodzakelijk waren om de rest van de werkzaamheden te doen, doe die dan gewoon even de middag ervoor ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan 10 minuten en dat je de rest van de dag niks meer hoort? Dikke haat aan mensen die dat doen.
Nou inderdaad, misschien 20. Maar lang genoeg om wakker te zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan 10 minuten en dat je de rest van de dag niks meer hoort? Dikke haat aan mensen die dat doen.
Het lijkt af en toe wel of ze het erom doen; wij wakker, dan iedereen wakker.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatst hier ook straatwerkers die om half 8 begonnen met lawaai, en om kwart voor 8 daar klaar mee waren. Vervolgens hele ochtend met werkzaamheden bezig die geen lawaai maken. Als die werkzaamheden die lawaai maakten noodzakelijk waren om de rest van de werkzaamheden te doen, doe die dan gewoon even de middag ervoor ofzo
Merciquote:
Nou echt hèquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe wel of ze het erom doen; wij wakker, dan iedereen wakker.
En ik las laatst ook iets over een huisje? Daar al meer nieuws over?quote:
Sadisten zijn het.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe wel of ze het erom doen; wij wakker, dan iedereen wakker.
Hier is eem vent bezig met het klussen aan een bus die is omgebouwd tot camper. Woont hier niet in de straat, maar zijn schuur grenst wel aan mijn straat en hij parkeert ook altijd hier voor de deur, dus staat ie lekker hier in de straat te klussen. Al de hele week met een zaagmachine in de weer. En iedere keer uitgerekend als ik in een overleg zitquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Al erger ik me meer aan de lui met een sleutelhobby. Leuk dat je een auto/motor hebt waar je graag aan prutst, maar de godganse dag een matige compressor laten draaien....
Doet 'ie expres. "Oh, meeting van DrMarten begint zo weer? Moment.. *pakt zaagmachine*"quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier is eem vent bezig met het klussen aan een bus die is omgebouwd tot camper. Woont hier niet in de straat, maar zijn schuur grenst wel aan mijn straat en hij parkeert ook altijd hier voor de deur, dus staat ie lekker hier in de straat te klussen. Al de hele week met een zaagmachine in de weer. En iedere keer uitgerekend als ik in een overleg zit
Het mag allemaal, ik weet het, maar ik kan me er echt enorm aan ergeren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier is eem vent bezig met het klussen aan een bus die is omgebouwd tot camper. Woont hier niet in de straat, maar zijn schuur grenst wel aan mijn straat en hij parkeert ook altijd hier voor de deur, dus staat ie lekker hier in de straat te klussen. Al de hele week met een zaagmachine in de weer. En iedere keer uitgerekend als ik in een overleg zit
Hopelijk deze week bericht of hypotheekaanvraag is goedgekeurdquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik las laatst ook iets over een huisje? Daar al meer nieuws over?
Oh ja moeilijk is dat in veel landen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk deze week bericht of hypotheekaanvraag is goedgekeurdingediend bij verschillende banken, dus ben benieuwd. Probleem is dat je, afhankelijk van persoonlijke situatie, minimaal 10% van het bedrag zelf moet inbrengen. 10% is haalbaar, maar als het veel meer gaat worden hebben we een probleempje...
ALs het een keer een dag is, geen probleem. Ik ben zelf ook wel eens een dag aan het klussen met redelijk veel kabaal. Hoort er allemaal bij. Maar meerdere dagen achter elkaar, in een straat waar je niet woont ben ik geen fan van.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mag allemaal, ik weet het, maar ik kan me er echt enorm aan ergeren.Doe dat eens niet op iedere mooie dag van het jaar ofzo.
![]()
En het liefst met krijsende kinderen vanaf de andere kant.
Ja, bij 20% zijn we het bokjequote:Op woensdag 9 juni 2021 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja moeilijk is dat in veel landen.
Mijn zusje in spanje ook, moet je geloof ik 20% zelf betalen, had ze niet.
Maar koop je een huis van de bank en je neemt daar hypotheek is het maar 10% zelf
Dus alleen gereageerd op huizen aangeboden door banken, en uiteindelijk gelukt.
maar wat een gedoe zeg.
Ook spannend dusquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk deze week bericht of hypotheekaanvraag is goedgekeurdingediend bij verschillende banken, dus ben benieuwd. Probleem is dat je, afhankelijk van persoonlijke situatie, minimaal 10% van het bedrag zelf moet inbrengen. 10% is haalbaar, maar als het veel meer gaat worden hebben we een probleempje...
Die op het terras?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:28 schreef Koen66 het volgende:
Toevallig, Google herinnert me aan de R&P meet van vandaag precies 3 jaar geleden
Soms zou ik willen dat ik dat ook eens deed.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou ben ik ook gewoon een luie flikker he.
Ik zit rustig op de bank chips te vreten terwijl ik om me heen kijk en 6 dingen zie die ik nog een keer moet doen, om vervolgens niks te doen
Utrecht!quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die op het terras?
Ik was laatst in Utrecht en moest er toen ff aan denken
Overwaarde FTW!quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, af en toe, helemaal prima, daar hoor je me niet over. Maar als de frequentie zó hoog is, regel dan een andere plaats voor je hobby waar je los kan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ALs het een keer een dag is, geen probleem. Ik ben zelf ook wel eens een dag aan het klussen met redelijk veel kabaal. Hoort er allemaal bij. Maar meerdere dagen achter elkaar, in een straat waar je niet woont ben ik geen fan van.
Nu helpt het al niet dat ik me er aan stoor dat die kutbus van hem continu hier voor de deur staat, maar ook daar kan ik niets van zeggen want openbare weg enzo
Hoe is het bij jou eigenlijk?quote:
ja diequote:Op woensdag 9 juni 2021 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die op het terras?
Ik was laatst in Utrecht en moest er toen ff aan denken
Hij heeft een garage. Als ie gewoon binnen gaat staan en de deur dicht doet heb ik er geen last van. Maar hij staat lekker op straat want mooi weer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, af en toe, helemaal prima, daar hoor je me niet over. Maar als de frequentie zó hoog is, regel dan een andere plaats voor je hobby waar je los kan.
Ze maken over het algemeen iets minder lawaai. Hoor ze nog steeds. Ben er inmiddels aardig overgevoelig voor geworden, ik ga maar eens verhuizen. Hele buurt is er niet bepaald stiller op geworden de laatste jaren.quote:
Kakzooi.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze maken over het algemeen iets minder lawaai. Hoor ze nog steeds. Ben er inmiddels aardig overgevoelig voor geworden, ik ga maar eens verhuizen. Hele buurt is er niet bepaald stiller op geworden de laatste jaren.
Ergernis.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft een garage. Als ie gewoon binnen gaat staan en de deur dicht doet heb ik er geen last van. Maar hij staat lekker op straat want mooi weer.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze maken over het algemeen iets minder lawaai. Hoor ze nog steeds. Ben er inmiddels aardig overgevoelig voor geworden, ik ga maar eens verhuizen. Hele buurt is er niet bepaald stiller op geworden de laatste jaren.
Dat zie je bij Frank Visser ook altijd. Hoe ouder de klagers, hoe meer geluiden ze denken te horen van de burenquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het helpt vast niet dat ik de hele dag thuis zit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zie je bij Frank Visser ook altijd. Hoe ouder de klagers, hoe meer geluiden ze denken te horen van de buren.
Tering ik dacht dat dat twee jaar geleden was.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:28 schreef Koen66 het volgende:
Toevallig, Google herinnert me aan de R&P meet van vandaag precies 3 jaar geleden
Ik dacht juist langerquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering ik dacht dat dat twee jaar geleden was.
De tijd vliegt als je ruim een jaar nergens komtquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering ik dacht dat dat twee jaar geleden was.
Ik haal meets nog wel eens doorelkaarquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haal meets nog wel eens doorelkaar.
Binnenkort maar een keer op herhaling dan?
Kan toch wel gewoon bij jou op de koffie komen als ik zin heb.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou zo willen maar zoiets kan voorlopig nog niet gok ik
Gewoon iemand trouwen. Yv en Sting misschien. CE en Cali anders.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:54 schreef TaMieke het volgende:
Zaaltje met 50 mensen mag toch? Gewoon 1 afhuren![]()
Samen met M-M die twee uur later aan kwam kakken en even in een half uurtje iedereen had ingehaald.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:56 schreef gcjoel het volgende:
Gewoon CL toen nog aan de cider gekregen, vergeet ze mij.
Top ideequote:Op woensdag 9 juni 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon iemand trouwen. Yv en Sting misschien. CE en Cali anders.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samen met M-M die twee uur later aan kwam kakken en even in een half uurtje iedereen had ingehaald.
Dubbele bruiloft scheelt wel in de kosten.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samen met M-M die twee uur later aan kwam kakken en even in een half uurtje iedereen had ingehaald.
Die zat ze in een fraai tempo weg te tikken iddquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij?quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het een goede meet. Oh ja! Kan me er iets van herinneren. Iets. Niet zoveel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de/het/een Neude. Je was redelijk teut.
Je zat naast me en dan vergeet je hetquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan was het een goede meet. Oh ja! Kan me er iets van herinneren. Iets. Niet zoveel.
Jullie zijn gewoon echt een getrouwd stelquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de/het/een Neude. Je was redelijk teut.
Ik kan me alleen jou nog maar herinneren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat naast me en dan vergeet je het
Nice save, broquote:
Schat je hebt al 2 biertjes op he?!! *indringende blik*quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon echt een getrouwd stel
"Ja maar jij rijdt toch?"quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Schat je hebt al 2 biertjes op he?!! *indringende blik*
Zoveel liefde.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Schat je hebt al 2 biertjes op he?!! *indringende blik*
Wel laat. Je wil natuurlijk zo lang mogelijk bij je schoonouders zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:56 schreef TaMieke het volgende:
"Zo ben je morgen weer niet fris. We moeten om 9uur bij mn ouders zijn morgen."
"Kan het écht niet een half uurtje later?"quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:56 schreef TaMieke het volgende:
"Zo ben je morgen weer niet fris. We moeten om 9uur bij mn ouders zijn morgen."
9uur 's morgens vind ik vroeg genoeg andersquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel laat. Je wil natuurlijk zo lang mogelijk bij je schoonouders zijn.
Hoe komt hij aan stroom?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:03 schreef DrMarten het volgende:
De camperklusser heeft zijn schuurmachine gevonden
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zat ze in een fraai tempo weg te tikken idd
Of 'm ermee wurgen.quote:
Als ik de foto's zo eens bekijk zo'n 15 maxquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:38 schreef TaMieke het volgende:
Aardige leegloop sindsdien![]()
Met hoeveel waren we toen eigenlijk
Het kan de een na laatste zijn, het kan ook de 2 na laatste zijnquote:
Das wel kut als je dat nog niet weet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het kan de een na laatste zijn, het kan ook de 2 na laatste zijn
Eind van de middag zal ik het wel weten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Das wel kut als je dat nog niet weet.
Allemaal vertrokken met de staart tussen de benen omdat ze niet meer geloofwaardig overkomen hier nu men weet hoe ze in het echt zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik de foto's zo eens bekijk zo'n 15 max
Daarna is het hier eigenlijk vrij snel ingekakt qua drukte lijkt het, fors aantal van hier zie ik nu meer elders dan hier
vriendje? vriendinnetje? wat?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen druk met vriendje en vriendinnetje spelen![]()
Gelukkige mensenquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
Jarenlang online imago opgebouwd en dan in 1 meet weggegooid.quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal vertrokken met de staart tussen de benen omdat ze niet meer geloofwaardig overkomen hier nu men weet hoe ze in het echt zijn.
Het is dat ik samenwoon, anders zag ik kerel nooit.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
Ja het schijnt een ding te zijn. Voor even dan moet je zelfs man en vrouw wordenquote:
Hoezo dat? Is het zo erg?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik samenwoon, anders zag ik kerel nooit.
We zijn allebei nogal van de solo-activiteiten, dan zitten we elk in onze eigen game ofzo, dankzij dat we in hetzelfde huis zitten, hebben we dan in ieder geval nog íets van contact.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja het schijnt een ding te zijn. Voor even dan moet je zelfs man en vrouw worden
[..]
Hoezo dat? Is het zo erg?
Ow dat is ook niet zo gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn allebei nogal van de solo-activiteiten, dan zitten we elk in onze eigen game ofzo, dankzij dat we in hetzelfde huis zitten, hebben we dan in ieder geval nog íets van contact.![]()
Gisteren heb ik 'm alleen bij het wakker worden gezien.
Naja, wij lijken daarin dus erg op elkaar, dus gaat prima zo.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet zo gezellig![]()
Was met mn ex ook wel beetje zo, maar dat was gewoon kut.
Ieder zo zijn eigen voorkeur
Hue hue huequote:Op donderdag 10 juni 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Even elkaar wat aandacht kunnen geven tijdens de loading screens is dan wel leuk.
Oh wowquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hebben de raid wel eens laten wachten voor een quickie
quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:39 schreef STING het volgende:
[..]je sprong er bovenop met 'for the horde'?
LEEROOOOOY JENKINSSS!!quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:39 schreef STING het volgende:
[..]je sprong er bovenop met 'for the horde'?
Mwehehehe. Ik speel zelf niet zoveel online, maar kerel heeft wel eens z'n fireteam in de steek gelaten ja.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hebben de raid wel eens laten wachten voor een quickie
Weten we ook gelijk wat sommige campers aan het doen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe. Ik speel zelf niet zoveel online, maar kerel heeft wel eens z'n fireteam in de steek gelaten ja.
Mwehehehe.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat sommige campers aan het doen zijn.
Omg je bent tickets aan het kopen voor iets?!quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef babylon het volgende:
Holy fuck, dus zo voelde die stress.
In de rij voor festival tickets. En de webshop die achter de rij zit is verkeerd gelinkt. Dus nu staat de rij op pauze. Al 19 minuten. En er zijn weinig tickets
FUCK!
Ermahgerdquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef babylon het volgende:
In de rij voor festival tickets. En de webshop die achter de rij zit is verkeerd gelinkt. Dus nu staat de rij op pauze. Al 19 minuten. En er zijn weinig tickets
FUCK!
Ja true! die stressquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Dingen die we niet hebben gemist, deel 1.
Alles is weer zoals vroeger!quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Dingen die we niet hebben gemist, deel 1.
FIJN HÈ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef babylon het volgende:
FUCK!
Haha, had ik ook toen ik naar het fieldlabevenement wilde. Klaarzitten met drie verschillende devices om kaarten te kopen en er dan niet doorheen komen. Maar die spanning die het meegaf was al weer een hele belevingquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef babylon het volgende:
FUCK!
Jep!quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg je bent tickets aan het kopen voor iets?!
Waarvoor?
Ken het beide niet, maar nice!quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Jep!
EN HET IS GELUKT!!!
15 augustus Paradigm festival in Groningen (house/techno)
En ik had al tickets voor Madnes Festival op Ameland 27, 28, 29 augustus.
LEEF
Het één house/technoquote:
Oeh vet die tweede!quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Het één house/techno
Het ander een surffestival op het strand. Overdag sport en workshops en laidback muziek. 's Avonds surf, ska, rock, feest en elektronisch.
Ja echt wel. Kom er al best lang. Ga deze keer alleen. Zijn wel twee vrienden aan het werk. Maar kan mij daar altijd prima vermaken.quote:
Je had toch al de tweede of is dit weer een andere?quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:56 schreef Barbusse het volgende:
Interview ging goed, morgen al de 2e 😳
Dat zal toeval zijn, ik werk ook en heb gewoon afspraken op maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:51 schreef Tegan het volgende:
Ik kon alleen weekenddagen kiezen, had ik moeten invullen dat ik niet werk ofzo? Gek.
Gek. Ik heb na een paar uur nog een keer ingelogd en toen kreeg ik weer alleen weekenddagen. Maar die tweede keer met tijdstippen die wel ok zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zal toeval zijn, ik werk ook en heb gewoon afspraken op maandag en dinsdag.
Je kan ook nog even bellen als je andere afspraken wil.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gek. Ik heb na een paar uur nog een keer ingelogd en toen kreeg ik weer alleen weekenddagen. Maar die tweede keer met tijdstippen die wel ok zijn.
Zaterdagavond om 19:30 en zondagochtend om 8:00![]()
.
Dit is een anderequote:Op donderdag 10 juni 2021 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je had toch al de tweede of is dit weer een andere?
Heel Ameland over bevolkt deze zomerquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:50 schreef STING het volgende:
Ik heb Ameland nog nooit zo vaak horen vallen als dit jaar
Dat krijg je bij het vaccineren zelf te horen. Bij de aanmelding ter plaatse om precies te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:50 schreef Tegan het volgende:
Hoe kom je er nu achter welk vaccin je krijgt? Afspraak net gemaakt.
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je bij het vaccineren zelf te horen. Bij de aanmelding ter plaatse om precies te zijn.
Yup. Sowieso omdat je maar één afspraak nodig hebt, en dat is bij de andere vsccins niet. En er was bij mijn priklocatie zelfs een aparte rij voor. Die gelukkig veel sneller ging.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk.
Bij Janssen weet je het dus wel zeker.
Jij krijgt Pfizer of Modernaquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:50 schreef Tegan het volgende:
Hoe kom je er nu achter welk vaccin je krijgt? Afspraak net gemaakt.
Lekkâh!!!quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:53 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst sinds oktober weer naar de kroeg geweest
Ik wil van de week naar de biosquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:53 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst sinds oktober weer naar de kroeg geweest
Of juist welquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is moeilijk uit te leggen
Vieze dingen, moet je niet willen
Rawrquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja als je van vieze dingen houdt wel.
Interessant. Vertel ons meer.quote:
Wel in een bikini met star spangled banner motiefje dan he?quote:
kom maar ff poetsen hier danquote:
Beter in wetsuitquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel in een bikini met star spangled banner motiefje dan he?
NEINquote:
Yesssquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
2e interview ging zo verbazingwekkend goed dat ik binnen 2 minuten na het gesprek een mail ontving met feedback en een link voor een taal assessment test. Als ik die haal is de baan voor mij lijkt het
Thanksquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Yesss![]()
En dit is neem ik aan een leukere functie? En dus weer remote?
Oeh nice! En het eventuele kantoor is dus wel in Portugal?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks
Sowieso tot het einde van het jaar remote, daarna kijken ze hoe het verder gaat. Waarschijnlijk wordt het dan iets van 50/50. En dit is veel leuker, want het is een soort van media analyst functie. Voor iemand die een nieuws junkie is zoals ik, betekent dat eigenlijk dat ik 60% van de tijd betaald m'n hobbie uit mag oefenen
Yeps, in Portoquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh nice! En het eventuele kantoor is dus wel in Portugal?
Mooi Barb!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
2e interview ging zo verbazingwekkend goed dat ik binnen 2 minuten na het gesprek een mail ontving met feedback en een link voor een taal assessment test. Als ik die haal is de baan voor mij lijkt het
Nou hup dat assessment even halenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
Barb kan datquote:
Niet allesquote:
Ik probeer slechts je imago als ideale man in stand te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet allesMaar die test moet wel lukken lijkt me
Als ik jou toch niet hadquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer slechts je imago als ideale man in stand te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |