Ja en tot die tijd is begeleid wonen wellicht verstandigquote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Deze tweede zijn over twee jaar rijp voor het bejaardenhuis
John en die 'GILF' zeker?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hebben ze nog geneukt na afloop
Met die aftandse stofzuiger heeft dat toch ook niks geen zin...quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Ja, want 15 minuten de bovenverdieping stofzuigen is wel taak
Bizar als je alles zo verwaarloosd dat je dan alles maar krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:33 schreef JanGroen het volgende:
Alles was gisteren gekregen: de vloer, de meubels, de keuken, enz.. Wat over blijft zijn de manuren. Die kan RTL 4 ook nog wel betalen. Een week 3 klussers over de vloer gooien bij een deelnemer zijn de kosten niet voor een zender. Het is juist spotgoedkoop als je er een uur televisie (met alle kijkers) voor terug krijgt.
Nee, RTL verdient genoeg met deze mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar als je alles zo verwaarloosd dat je dan alles maar krijgt.
Overal stonden reclamestickers op. Zelfs aan de binnenkant van de deur van de camper waar mevrouw zogenaamd een paar dagen in had verbleven. Bedrijven staan er om te springen. In ruil voor het leveren van 8 bankstellen en tafels gedurende een seizoen krijg je als bedrijf landelijke bekendheid. Reclamezendtijd inkopen tussen de programmablokken door is veel en veel duurder.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar als je alles zo verwaarloosd dat je dan alles maar krijgt.
Waarom moet je dan bij eigen huis en tuin alles zelf betalen? Is ook van RTL.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, RTL verdient genoeg met deze mensen.
Het schijnt niets te kosten, maar je bent wel verplicht om mee te helpen met klussen. Alleen...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Ik vroeg me dus gisteren af wat je zelf moet betalen als je meedoet. Van eigen huis en tuin weet ik dat je gewoon moet betalen voor alles wat je "krijgt". Kan me moeilijk voorstellen dat ze alles gratis krijgen.
Hier kan je je opgeven:quote:Dit verleidt sommige mensen de zaak te bedonderen. Ene Nathalie zei dat ze al twee jaar de wanhoop nabij was in haar onafgekluste huis omdat haar vriend Steven nooit van de bank afkwam om hun bouwvallige huis eens af te maken. Halverwege het programma ontdekte John Williams dat het stel pas zes weken samenwoonde.
Omdat John zich behoorlijk besodemieterd voelde, besloten hij en de klussers alleen de kinderkamer nog op te leveren en de boel verder de boel te laten. Een gratis bed, lampen en andere meubels kon het stel ook op de buik schrijven.
https://www.lindanieuws.n(...)hn-en-zijn-klusteam/
https://www.televizier.nl(...)bij-help-mijn-man-is
quote:
Dat is een iets andere doelgroep. Lees mensen die het wel kunnen betalen. Dit is toch een doelgroep die doorgaans tegen de armoedegrens zit en geen geld heeft. Laag / lager sociaal milieu. Dan kun je anders verbouwen dan bij Eigen Huis & Tuin, waarbij alles veel grootser en luxer wordt aangepakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom moet je dan bij eigen huis en tuin alles zelf betalen? Is ook van RTL.
Omdat het uitbuiten van andermans ellende waarschijnlijk meer sponsers, kijkcijfers en geld oplevert?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:38 schreef JanGroen het volgende:
Dat is een iets andere doelgroep. Lees mensen die het wel kunnen betalen. Dit is toch een doelgroep die doorgaans tegen de armoedegrens zit en geen geld heeft. Laag / lager sociaal milieu. Dan kun je anders verbouwen dan bij Eigen Huis & Tuin, waarbij alles veel grootser en luxer wordt aangepakt.
Tijdstip, wellicht meer kijkers en hierdoor meer/ duurdere reclame kunnen verkopen bij Help....En lengte van het programma. Bij e&t draait het programma niet om 1 tuin. Zijn er ook tips over andere dingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel er in het huis gedaan moet worden voordat het toonbaar is, is er simpelweg de tijd niet om alles grondig aan te pakken. Ze hebben een week de tijd om het van een bouwval in iets fatsoenlijks om te toveren. Je kan dan niet aan allerlei randjes en frutseltjes werken, er moeten gewoon meters gemaakt worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:36 schreef JanGroen het volgende:
Dat viel mij ook inderdaad wel op gisteren. De naden tussen de gipsplaten aan het plafond werden niet eens dichtgezet. Alleen de schroefgaatjes werden in het plafond gedicht. Nu heb je bij een plafond van kanaalplaatvloeren ook altijd een naad (zelfs in nieuwbouwhuizen), maar fraai is dit niet. Als je nou toch de schroefgaten dicht, smeer het naadje dan ook gelijk dicht en stop er een gaasje in.
Het is in ieder geval beter dan het was. En zo ook misschien ff start motortje in die man aangezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:28 schreef JanGroen het volgende:
Het hoeft echt niet in een week klaar te zijn voor de volgende uitzending. Het is van te voren opgenomen ;-).
Ik snap ook wel dat ze geen tijd hebben voor achter de komma werk, maar dit is wel heel basic klussen. Het is meer “renovatie rauwdouwwerk”.
En met de juiste verlichting en aankleding ziet het er op beeld leuk uit. Maar verder denk ik niet dat je er met je neus op moet gaan staan.
Ze pakken bij dit programma altijd 1 ruimte aan. Dat is vaak de woonkamer met eventueel de keuken er bij. Het toilet had de man zelf al verbouwd (verplaatst en betegeld maar nog niet afgewerkt en aangesloten dus het oude toilet was er ook nog). De man zelf heeft dus voor zo'n ouderwets toilet gekozen. Ik had ook een mooi inbouw- en zwevend toilet genomen. Het programma heeft gelijk het nieuwe toilet afgewerkt en aangesloten. Het plafond in het toilet moest hij als "tegenprestatie" zelf doen. Dat is onderdeel van het programma: de bewoner moet zelf altijd een klein klusje doen / meehelpen en dat gaat vaak nog mis.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:21 schreef roos94 het volgende:
Goed, ik heb dit programma nog nooit eerder gezien maar ik keek vandaag toevallig die met Joop en Petra.
Waarom doen ze alleen de woonkamer? Waarom zo'n rare oude wc? En geen plafond erin
Het gaat zo vaak mis, dat het opzet lijkt. Wat dat betreft vind ik het vaak een naar programma. Voyeuristisch, veroordelend, het falen van de deelnemers/slachtoffers is de sleutel van het succes van het programma.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef JanGroen het volgende:
Dat is onderdeel van het programma: de bewoner moet zelf altijd een klein klusje doen / meehelpen en dat gaat vaak nog mis.
Ja precies, zelfs die paar gipsplaatjes in de hal aan het plafond schroeven was niet gelukt nadat het klusteam wegging.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ze pakken bij dit programma altijd 1 ruimte aan. Dat is vaak de woonkamer met eventueel de keuken er bij. Het toilet had de man zelf al verbouwd (verplaatst en betegeld maar nog niet afgewerkt en aangesloten dus het oude toilet was er ook nog). De man zelf heeft dus voor zo'n ouderwets toilet gekozen. Ik had ook een mooi inbouw- en zwevend toilet genomen. Het programma heeft gelijk het nieuwe toilet afgewerkt en aangesloten. Het plafond in het toilet moest hij als "tegenprestatie" zelf doen. Dat is onderdeel van het programma: de bewoner moet zelf altijd een klein klusje doen / meehelpen en dat gaat vaak nog mis.
Dit vond ik deze aflevering wel meevallen, ze hielden goed rekening met de beperking(en) van deze man.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat zo vaak mis, dat het opzet lijkt. Wat dat betreft vind ik het vaak een naar programma. Voyeuristisch, veroordelend, het falen van de deelnemers/slachtoffers is de sleutel van het succes van het programma.
Er zit ook altijd een "montage" in van 3 shots achter elkaar dat je de bewoner even koffie ziet drinken 15 seconden. Alsof dat dat betekent dat ie helemaal niets doet ooit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat zo vaak mis, dat het opzet lijkt. Wat dat betreft vind ik het vaak een naar programma. Voyeuristisch, veroordelend, het falen van de deelnemers/slachtoffers is de sleutel van het succes van het programma.
En dan de items vanuit het zaaltje van een hotel van sponsor Van der Valk. Altijd een belerend praatje en twijfelen aan de antwoorden van de bewoners.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |