Lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
21 juni en 26 juli mag ik naar het dolfinarium om geprikt te worden
Telefonisch, want via de site kan je er pas later doorheen, geloof ik. Ik bedankte de telefoonmedewerker voor de snelheid en toen vertelde hij dat ik net op tijd was en dat er nu een wachtrij stondquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
LekkerTelefonisch geregeld of via de site?
Zeker! Het is in de oude feestzaal. Op zich wel een mooi contrast, iedereen die daar zit is net geprikt en kijkt verveeld, terwijl je er vroeger schijnbaar mooie feesten hadquote:
En ook met dolfijnen prikken. Een vriend van me werkte op de afdeling bloedonderzoek van het plaatselijke ziekenhuis en daar kwam het dolfijnenbloed ook altijd langs. Dat heeft een speciale behandeling nodig, omdat het enorm snel stolt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar hebben ze gelukkig al ervaring met dolfijnen chippen
Misschien een juryshow proberen, dan ben je er misschien sneller doorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:37 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoe tellen pick-up trucks? Op deze foto zit nog een heel klein stukje van het voorwiel van de fietser, telt dat dan mee of niet? PANIEK!
Ik ben er overigens nog niet door
Ik probeerde de website, gaf het op vlak na mijn vorige post en ging bellen. Terwijl het bandje nog liep kwam ik er online doorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Telefonisch, want via de site kan je er pas later doorheen, geloof ik. Ik bedankte de telefoonmedewerker voor de snelheid en toen vertelde hij dat ik net op tijd was en dat er nu een wachtrij stond
quote:
Die jaren gaan nu heel rap, dus zal de wachttijd ook wel oplopen. je hoeft drie weken te wachten, volgens mij is dat vrij standaard, toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik probeerde de website, gaf het op vlak na mijn vorige post en ging bellen. Terwijl het bandje nog liep kwam ik er online doorIk heb 29 juni en 3 augustus staan. Dat vond ik wel heel laat klinken dus nog gekeken naar andere opties, maar eigenlijk is het maar een weekje later dan wat jij hebt
Augustus klinkt gewoon zo ver weg!
Ik krijg de spuit van een onbekende ergens langs een snelweg, precies waar ik vroeger tegen gewaarschuwd benAl zal hier vast geen heroïne in zitten
Dat is ook zo en de tijd gaat ook supersnelquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die jaren gaan nu heel rap, dus zal de wachttijd ook wel oplopen. je hoeft drie weken te wachten, volgens mij is dat vrij standaard, toch?Augustus klinkt inderdaad wel ver weg, maar binnen 2 maanden heb je je twee prikken gehad!
Tsarina tsarina tsarinaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ho ho dat is allemaal niet bewezen hè, geen kwaad woord over de tsarina
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:32 schreef Strani het volgende:
Ondertussen liggen heel veel belangrijke websites eruit wegens een storing bij een grote service provider genaamd Fastly. Inclusief CNN, HBO, Spotify, Amazon en Paypal.
The Best Little Whorehouse in Texas.quote:
Ja, toen het besef eenmaal kwam dat augustus ook weer niet zo heel veel scheelde was het weer primaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die jaren gaan nu heel rap, dus zal de wachttijd ook wel oplopen. je hoeft drie weken te wachten, volgens mij is dat vrij standaard, toch?Augustus klinkt inderdaad wel ver weg, maar binnen 2 maanden heb je je twee prikken gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |