Ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik probeer je te lokken met snacks. Werkt het?
je hebt je minifigs weer uit de kast gehaald?quote:Op maandag 7 juni 2021 23:33 schreef mschol het volgende:
onder het mom van ik heb zin in niet serieuze film.. lego movie aangeslingerd
fuck de herkenbaarheid van alles
Het duurt maar een paar weken maar werk nu van 6:30 tot 12:30 op het werk en dan naar huis en dan tot 22:30 in huis ah werk, en dan paar biertjes om af te koelen. Ik kan nooit iets normaal doenquote:Op maandag 7 juni 2021 23:20 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
6 maanden van je leven, overdrijven is dus ook een vak, of ga je straks nog 4 maanden verder verbouwen?
Wow, ja... Dat is wel heftigquote:Op maandag 7 juni 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het duurt maar een paar weken maar werk nu van 6:30 tot 12:30 op het werk en dan naar huis en dan tot 22:30 in huis ah werk, en dan paar biertjes om af te koelen. Ik kan nooit iets normaal doen
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik probeer je te lokken met snacks. Werkt het?
Everything is awesome!quote:Op maandag 7 juni 2021 23:33 schreef mschol het volgende:
onder het mom van ik heb zin in niet serieuze film.. lego movie aangeslingerd
fuck de herkenbaarheid van alles
Ga eens slapen jij. Het kattengifje is al geweestquote:
ja kom net thuisquote:Op maandag 7 juni 2021 23:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga eens slapen jij. Het kattengifje is al geweest
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt je minifigs weer uit de kast gehaald?
Wow zeg. Dat is wel veel. Dan hoef je niet meer te sporten. Maar fijn dat het bevalt.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja goed. Al moet ik fysiek er wel weer in komen. nu 7 km gelopen tijdens de dienst
Heel veel speeltjes verder.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer terug gekomen? Of ander speeltje inmiddels?
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wow zeg. Dat is wel veel. Dan hoef je niet meer te sporten. Maar fijn dat het bevalt.
quote:
meh, die hebben gewoon pechquote:Op dinsdag 8 juni 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog even gewerkt vanavond. Zo vlak voor het EK voetbal dingen die stuk gaan is wel spannend als er straks paar miljoen mensen tegelijk naar een stream willen kijken
word je niet populair vanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog even gewerkt vanavond. Zo vlak voor het EK voetbal dingen die stuk gaan is wel spannend als er straks paar miljoen mensen tegelijk naar een stream willen kijken
Gelezen, niet gegeeuwd.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhsToch weer 1:20 zonlicht erbij vandaag
![]()
Als je iets over geeuwen leest, moet je geeuwen.
quote:
Niet bepaald. Zijn al een tijdje bezig met voorbereiding voor allerlei sportevenement en dit soort verrassingen is dan niet bepaald leuk.quote:
Ben jij ook al de BV Nederland draaiende aan het houden?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen de streams voor BV Nederland toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook al de BV Nederland draaiende aan het houden?
Handig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
Auto naar de garage gebracht, netjes op een briefje geschreven wat ze specifiek even na moeten kijken.. zegt de monteuse (?? vrouwelijke monteur): ja leg maar op de stoel dan kijken we ernaar. Vreemd, ik dacht willen ze geen verdere uitleg? Maar goed, oke. Ben ik net thuis, belt de garagehouder me dat het beter was geweest als we even samen door de lijst waren gelopen. Of ik even terug wil komen. Ja hoor, ik loop wel weer 30 minuten terug in dit hoerige vochtig warme weer
Goed voor de stapjesquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
Auto naar de garage gebracht, netjes op een briefje geschreven wat ze specifiek even na moeten kijken.. zegt de monteuse (?? vrouwelijke monteur): ja leg maar op de stoel dan kijken we ernaar. Vreemd, ik dacht willen ze geen verdere uitleg? Maar goed, oke. Ben ik net thuis, belt de garagehouder me dat het beter was geweest als we even samen door de lijst waren gelopen. Of ik even terug wil komen. Ja hoor, ik loop wel weer 30 minuten terug in dit hoerige vochtig warme weer
Dat is basaal menselijk aapjesgedrag, zien we iemand roken willen we roken, ijsje eten mmmm zin in een ijsje, ha kijk parende mensen, sow ook wel zin in ineens zeg, oeh wat mooi daar op dat tropisch strandje, Ans blaas het stof van je badpak en hijs je lelvel erin, ik ga boeken.quote:
Altijd weer die vrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook al de BV Nederland draaiende aan het houden?
Alleen dat inderdaad; al spannend genoeg tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen de streams voor BV Nederland toch?
en niet even zelf aangegeven dat er misschien wat uitleg nodig is?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
bij mij op werk roken er echt veelquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is basaal menselijk aapjesgedrag, zien we iemand roken willen we roken, ijsje eten mmmm zin in een ijsje, ha kijk parende mensen, sow ook wel zin in ineens zeg, oeh wat mooi daar op dat tropisch strandje, Ans blaas het stof van je badpak en hijs je lelvel erin, ik ga boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |