Los komt binnenkort op teeveequote:Op maandag 7 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak krijgen ze in verbouwprogramma’s nog een kind tijdens de verbouwing.
Damnit wat gezond.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vreet mij de rambam in olijven de laatste weken en dip van alles in de hummus harissa![]()
Gaat vast wel weer over
Kan niet, geen tijd voor seks nu.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak krijgen ze in verbouwprogramma’s nog een kind tijdens de verbouwing.
Dat kan niet want dan moet het, op het buitenschilderwerk na, nu klaar zijnquote:Op maandag 7 juni 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Verbouwing gaat wel uitzonderlijk goed (even afkloppen).
Ondertussen lopen we 3 weken voor op planning.
Nee de planning was langerquote:Op maandag 7 juni 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan moet het, op het buitenschilderwerk na, nu klaar zijn
Dus die 1 juli was al het bijgestelde tijdspad?quote:
Ja precies!quote:Op maandag 7 juni 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus die 1 juli was al het bijgestelde tijdspad?
Wat zijn jullie aan het doen johHalf huis erbij bouwen?
Aantal weken voorliggen heb je dan toch niet zoveel aan. Sommige dingen worden toch pas op datum x geleverd ga Ik vanuit.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies!
Flinke uitbouw, waar de nieuwe keuken in moet komen.
Met vloerverwarming, koeling, veranda, en 8 meter glaspui.
Kon alles naar voren trekken.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal weken voorliggen heb je dan toch niet zoveel aan. Sommige dingen worden toch pas op datum x geleverd ga Ik vanuit.
Kun je daarna hier nog even een muur komen stuccen?
Kom ik met m'n chemische puddinkjequote:Op maandag 7 juni 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vreet mij de rambam in olijven de laatste weken en dip van alles in de hummus harissa![]()
Gaat vast wel weer over
6 maanden van je leven, overdrijven is dus ook een vak, of ga je straks nog 4 maanden verder verbouwen?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn we 24 mei gestart, en 1 juli klaar op buitenschilder werk na.
Ik was net ook aan het snackenquote:Op maandag 7 juni 2021 23:21 schreef koffief1lter het volgende:
Half 12, niet moe, ik heb honger, ik heb trek in bier... En dan te bedenken dat het pas maandag is.
Morgen weer klagen hoe moeilijk ik uit bed kom.
Wat voor snacksquote:
Ik vond het een goed moment om de diepvriesnachosnacks te proberen.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:25 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wat voor snacks
Ik heb KFC chips, geroosterde cashewnoten, bitterballen en mini kaassoufflés. Ik. Moet. Sterk. Zijn.
Ik heb wel chips en nootjes.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:30 schreef shiitake het volgende:
Ik heb helemaal geen chips of nootjes.Gelukkig maar anders zou ik het nu allemaal opeten.
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:32 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb wel chips en nootjes.
Dan heb ik een probleem opgelost.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |