Ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik probeer je te lokken met snacks. Werkt het?
je hebt je minifigs weer uit de kast gehaald?quote:Op maandag 7 juni 2021 23:33 schreef mschol het volgende:
onder het mom van ik heb zin in niet serieuze film.. lego movie aangeslingerd
fuck de herkenbaarheid van alles
Het duurt maar een paar weken maar werk nu van 6:30 tot 12:30 op het werk en dan naar huis en dan tot 22:30 in huis ah werk, en dan paar biertjes om af te koelen. Ik kan nooit iets normaal doenquote:Op maandag 7 juni 2021 23:20 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
6 maanden van je leven, overdrijven is dus ook een vak, of ga je straks nog 4 maanden verder verbouwen?
Wow, ja... Dat is wel heftigquote:Op maandag 7 juni 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het duurt maar een paar weken maar werk nu van 6:30 tot 12:30 op het werk en dan naar huis en dan tot 22:30 in huis ah werk, en dan paar biertjes om af te koelen. Ik kan nooit iets normaal doen
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik probeer je te lokken met snacks. Werkt het?
Everything is awesome!quote:Op maandag 7 juni 2021 23:33 schreef mschol het volgende:
onder het mom van ik heb zin in niet serieuze film.. lego movie aangeslingerd
fuck de herkenbaarheid van alles
Ga eens slapen jij. Het kattengifje is al geweestquote:
ja kom net thuisquote:Op maandag 7 juni 2021 23:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga eens slapen jij. Het kattengifje is al geweest
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt je minifigs weer uit de kast gehaald?
Wow zeg. Dat is wel veel. Dan hoef je niet meer te sporten. Maar fijn dat het bevalt.quote:Op maandag 7 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja goed. Al moet ik fysiek er wel weer in komen. nu 7 km gelopen tijdens de dienst
Heel veel speeltjes verder.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer terug gekomen? Of ander speeltje inmiddels?
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wow zeg. Dat is wel veel. Dan hoef je niet meer te sporten. Maar fijn dat het bevalt.
quote:
meh, die hebben gewoon pechquote:Op dinsdag 8 juni 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog even gewerkt vanavond. Zo vlak voor het EK voetbal dingen die stuk gaan is wel spannend als er straks paar miljoen mensen tegelijk naar een stream willen kijken
word je niet populair vanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog even gewerkt vanavond. Zo vlak voor het EK voetbal dingen die stuk gaan is wel spannend als er straks paar miljoen mensen tegelijk naar een stream willen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |