Gelezen, niet gegeeuwd.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhsToch weer 1:20 zonlicht erbij vandaag
![]()
Als je iets over geeuwen leest, moet je geeuwen.
quote:
Niet bepaald. Zijn al een tijdje bezig met voorbereiding voor allerlei sportevenement en dit soort verrassingen is dan niet bepaald leuk.quote:
Ben jij ook al de BV Nederland draaiende aan het houden?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog even gewerkt vanavond. Zo vlak voor het EK voetbal dingen die stuk gaan is wel spannend als er straks paar miljoen mensen tegelijk naar een stream willen kijken
Alleen de streams voor BV Nederland toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook al de BV Nederland draaiende aan het houden?
Handig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
Auto naar de garage gebracht, netjes op een briefje geschreven wat ze specifiek even na moeten kijken.. zegt de monteuse (?? vrouwelijke monteur): ja leg maar op de stoel dan kijken we ernaar. Vreemd, ik dacht willen ze geen verdere uitleg? Maar goed, oke. Ben ik net thuis, belt de garagehouder me dat het beter was geweest als we even samen door de lijst waren gelopen. Of ik even terug wil komen. Ja hoor, ik loop wel weer 30 minuten terug in dit hoerige vochtig warme weer
Goed voor de stapjesquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
Auto naar de garage gebracht, netjes op een briefje geschreven wat ze specifiek even na moeten kijken.. zegt de monteuse (?? vrouwelijke monteur): ja leg maar op de stoel dan kijken we ernaar. Vreemd, ik dacht willen ze geen verdere uitleg? Maar goed, oke. Ben ik net thuis, belt de garagehouder me dat het beter was geweest als we even samen door de lijst waren gelopen. Of ik even terug wil komen. Ja hoor, ik loop wel weer 30 minuten terug in dit hoerige vochtig warme weer
Dat is basaal menselijk aapjesgedrag, zien we iemand roken willen we roken, ijsje eten mmmm zin in een ijsje, ha kijk parende mensen, sow ook wel zin in ineens zeg, oeh wat mooi daar op dat tropisch strandje, Ans blaas het stof van je badpak en hijs je lelvel erin, ik ga boeken.quote:
Altijd weer die vrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook al de BV Nederland draaiende aan het houden?
Alleen dat inderdaad; al spannend genoeg tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen de streams voor BV Nederland toch?
en niet even zelf aangegeven dat er misschien wat uitleg nodig is?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
bij mij op werk roken er echt veelquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is basaal menselijk aapjesgedrag, zien we iemand roken willen we roken, ijsje eten mmmm zin in een ijsje, ha kijk parende mensen, sow ook wel zin in ineens zeg, oeh wat mooi daar op dat tropisch strandje, Ans blaas het stof van je badpak en hijs je lelvel erin, ik ga boeken.
jawelquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort dat niet een beetje bij de horeca?
hmm ik behoor daar duidelijk niet toequote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is basaal menselijk aapjesgedrag, zien we iemand roken willen we roken, ijsje eten mmmm zin in een ijsje, ha kijk parende mensen, sow ook wel zin in ineens zeg, oeh wat mooi daar op dat tropisch strandje, Ans blaas het stof van je badpak en hijs je lelvel erin, ik ga boeken.
zitten de hele tijd naar die sigaretjes te glurenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je valt een beetje buiten de boot daar?
Nou ja ik had het redelijk duidelijk opgeschreven dus dacht dat ze misschien al direct wist wat het probleem was ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en niet even zelf aangegeven dat er misschien wat uitleg nodig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |