Ik heb geen idee, ze waren er ineens.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat lijken me slaapmutsjes. Hadden ze voordat de bloem ontvouwde een puntmutsje?
Ow, voor mij lijkt het op schijnpapaver. Daarvan postte ik in f&f een foto.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze waren er ineens.
Wel van gehoord maar dat waren zeker geen plantenquote:Op maandag 7 juni 2021 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt nog nooit van slaapmutsjes gehoordIs dat inheems?
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel van gehoord maar dat waren zeker geen planten
Even opgezocht, recepten van kaatje bij de sluis, stapje te hoog voor mijquote:Op maandag 7 juni 2021 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag nog een kookboek vandaag in de kringloopwinkel: 'Koken met Kaatje'
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow, voor mij lijkt het op schijnpapaver. Daarvan postte ik in f&f een foto.
Of het is slaapmutsje ofwel goudpapaver.
Slaapmutsje is niet inheems, het is een Amerikaanse klaproos.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt nog nooit van slaapmutsjes gehoordIs dat inheems?
Hier een foto van z'n mutsje van bovenstaande site:quote:Ken jij het slaapmutsje, de plant welteverstaan en niet het borreltje of de muts? Eschscholzia californica zoals de officiële naam is, wordt ook wel goudpapaver genoemd en is een kruidachtige plant uit de papaverfamilie. Deze opvallende bloem is een symbool voor de staat Californië omdat hij daar veel voorkomt en er naar genoemd is.
https://duylsbos.nl/slaapmutsje/
quote:Op maandag 7 juni 2021 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zitten we erbij. Lekker huisje, voortdurend alles kwijt omdat we zooi blijven verplaatsen en ik heb mijn vinger best indrukwekkend opengeschaafd. Gelukkig ga ik nooit van huis zonder pleisters. En doorrrr
Wat een leuk ding! Maar zit daar ook een douche en wc in?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zitten we erbij. Lekker huisje, voortdurend alles kwijt omdat we zooi blijven verplaatsen en ik heb mijn vinger best indrukwekkend opengeschaafd. Gelukkig ga ik nooit van huis zonder pleisters. En doorrrr
quote:Op maandag 7 juni 2021 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een leuk ding! Maar zit daar ook een douche en wc in?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:
Tempeh ben ik nog altijd geen fan van. Tofu overigens ook niet, alleen de kibbeling van tofu vond ik wel erg lekker. Maar ook vooral wanneer de tofu niet te groot en herkenbaar was.
Als het zo doorgaat, kan je vrijdag om 11.30 een afspraak gaan makenquote:
Ja, die voorspelling had ik vorige week inderdaad gemaakt. Zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, kan je vrijdag om 11.30 een afspraak gaan maken
Nog een dagje wachtenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanaf 11.30 mogen mensen, geboren in 1987 een vaccinatieafspraak maken
https://twitter.com/hugodejonge/status/1402188745986686985?s=20
Of eerder als er weer een dag 2 jaren tegelijk komenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die voorspelling had ik vorige week inderdaad gemaakt. Zou mooi zijn!
Heb je hier iets aan?quote:
Ja werkt niet, en dat probleem had opgelost moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
Lukt het niet om online een afspraak te maken? Probeer het dan in een andere browser of maak je cachegeheugen leeg en verwijder je cookies. Kijk voor meer info op https://bit.ly/3tNNlCl.
Duurde gisteren ook best lang voordat je een afspraak kon makenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja werkt niet, en dat probleem had opgelost moeten zijn.
Die bug hebben ze vorige week opgelost.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
Lukt het niet om online een afspraak te maken? Probeer het dan in een andere browser of maak je cachegeheugen leeg en verwijder je cookies. Kijk voor meer info op https://bit.ly/3tNNlCl.
RIVM zet het er nog steeds bijquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die bug hebben ze vorige week opgelost.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-corona-test-testen
Als ze net zo snel zijn als overige overheids instanties wordt die tekst weggehaald op het moment dat Bert van afdeling X terug is van zijn vakantie. Over een week of 6.quote:
Ik mag 21 juni, twijfel nu of ik nog zal bellen of het eerder kan. Mja de kans is klein dat het voor vrijdag kan gok ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Duurde gisteren ook best lang voordat je een afspraak kon maken
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ze net zo snel zijn als overige overheids instanties wordt die tekst weggehaald op het moment dat Bert van afdeling X terug is van zijn vakantie. Over een week of 6.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ze net zo snel zijn als overige overheids instanties wordt die tekst weggehaald op het moment dat Bert van afdeling X terug is van zijn vakantie. Over een week of 6.
Gebeld, ze nemen super snel op! maar geen plek. Dus ach, nu weet ik zeker dat dit dan het beste is dat nu kon.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik mag 21 juni, twijfel nu of ik nog zal bellen of het eerder kan. Mja de kans is klein dat het voor vrijdag kan gok ik.
En vriendje is vrijdag en dan de dag dat we op vakantie gaan tweede prik. Dus als ik dan later mag is de tweede prik in de vakantie dus ook nutteloos verder.
En evt een locatie iets verder weg?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gebeld, ze nemen super snel op! maar geen plek. Dus ach, nu weet ik zeker dat dit dan het beste is dat nu kon.
Prikken
Ja ze moest per locatie kijken en ik heb verder geen idee, en ook geen zin om er te ver voor te moeten rijden.quote:
Zo ongeveer zit ik ook, m'n tripje valt nu precies vķķr m'n tweede prik (kom in theorie drie dagen daarvoor weer terug), dus dat pogen te plannen was geen doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ze moest per locatie kijken en ik heb verder geen idee, en ook geen zin om er te ver voor te moeten rijden.
Wij gaan sowieso 16 juli 1 week weg dus zit ook met die tweede prik anders.
Nu 1 ervoor en 1 erna, dus paar dagen eerder aan de beurt komt het in de knoop, Dus eigenlijk was het sowieso een onbegonnen zaak
Nee daarom, en er zit sowieso niet genoeg tijd tussen om de prik + 2 weken te hebben dus het heeft geen echt meerwaarde behalve genoegdoening voor mijn ongeduldquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ongeveer zit ik ook, m'n tripje valt nu precies vķķr m'n tweede prik (kom in theorie drie dagen daarvoor weer terug), dus dat pogen te plannen was geen doen.
Dat internet, dat wordt nog eens heel groot.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het hele internet leeggekocht vandaag geloof ik. Er gaan 5 pakjes komen de komende dagen en ik ga nog 2 dingen ophalen.
Dat zou zomaar eens waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat internet, dat wordt nog eens heel groot.
Ik merk er niks vanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het hele internet leeggekocht vandaag geloof ik. Er gaan 5 pakjes komen de komende dagen en ik ga nog 2 dingen ophalen.
Kinderspelquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom wil je eigenlijk een tweede?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb ook toevallig net gebeld voor een 2e afspraak voor mij want was bang voor evt discussie op locatie gezien ik steeds meer nieuws lees over 2e vaccinatie na bevestigde corona.
Ze nam ook direct op
En 2e afspraak staat ook. 24 Juni en 29 juli.
Heb het ook voor vriend toen direct gevraagd want daar zit ik en die mag 18 juni en 23 juli.
Goed vooruitzicht
1. Optimale bescherming (hopelijk). Genoeg mensen hebben meerdere keren corona gehad dus als je dat nog kunt krijgen heb ik er liever 2, net als een ander.quote:
Dit komt al dagen langs. En echt, er zijn mensen die het echt gelovenquote:
Lijkt toch nep... Omdat je je niet voor kunt stellen dat mensen zo doen. Maar het lijkt gekker en gekker te worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit komt al dagen langs. En echt, er zijn mensen die het echt geloven![]()
Dit is ook eentje om dubbel van te liggen
https://twitter.com/i/status/1401983770895470592
Het kan allemaal geen kwaad qua twee prikken nemen na besmetting.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1. Optimale bescherming (hopelijk). Genoeg mensen hebben meerdere keren corona gehad dus als je dat nog kunt krijgen heb ik er liever 2, net als een ander.
2. Voor als landen eisen dat je 2 vaccins nodig hebt waar ik heen wil.
3. Het kan geen kwaad
Viola Holt, koekoekquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
@Isabeau; jij had toch Janssen?quote:Bijwerkingencentrum Lareb heeft na het zetten van zo'n 250.000 prikken met het Janssen-vaccin nog geen meldingen ontvangen van de zeldzame, gevaarlijke bijwerking van trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes. Dat meldt Lareb in de tweewekelijkse update over bijwerkingen van de coronavaccins.
Isa had inderdaad Janssen, maar volgens mij alleen 'normale' trombose, niet in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
@:Isabeau; jij had toch Janssen?
omg mega zweefteefquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Er staat dat de huid blauw kleurt, maar bij haar is het haar paars gewordenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:45 schreef drakin het volgende:
sowieso mensen die innemen van zilverwater aanraden![]()
https://www.test-aankoop.(...)n/nieuws/zilverwater
The Ordinaryquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
O @:Molo Ik wilde nog vragen: The ordinary of Paula's choice?
dan moet ze misschien wat meer van dat goedje nemenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Er staat dat de huid blauw kleurt, maar bij haar is het haar paars geworden
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
dan moet ze misschien wat meer van dat goedje nemen
Het is dat alles al klaar is voor vandaag en weggooien zonde. Maar nu enorm veel zin in patat met kroketquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:51 schreef Molo het volgende:
Patat met kroket of Indonesische rijsttafel bestellen voor straks?
Ik smelt weg hier, bleh
Rijsttafel. Lekkerder en morgen nog kliekjes bij de lunch.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:51 schreef Molo het volgende:
Ik smelt weg hier, bleh
Oh joh! Verrassend! Ga ik me daar even in verdiepenquote:
Yes! Dat wordt het!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Rijsttafel. Lekkerder en morgen nog kliekjes bij de lunch.
Niacinamide en zinc.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh joh! Verrassend! Ga ik me daar even in verdiepen
Sorry!quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Isa had inderdaad Janssen, maar volgens mij alleen 'normale' trombose, niet in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes.
Nee, daar heb ik niks mee te maken. Zo diep gaat mijn navelstaarderij nietquote:
Wat zit er in die dingen? Nepvlees, paddenstoelen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:33 schreef Molo het volgende:
Vegetarische ovenbitterballen van de Lidl: goedgekeurd hier
Ik heb niet echt gekeken op de verpakking maar volgens internet en de combinatie met mijn ervaring ervan denk ik champignons en gluten bij elkaar als vleesvervangerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat zit er in die dingen? Nepvlees, paddenstoelen?
Hoe veel dagen duurt het kamp eigenlijk? Is het alleen het eten dat een landen thema heeft? Of ook de activiteiten?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:58 schreef Tele6 het volgende:
De kinderen zijn weer gevoederd. Het Japanse menu was beduidend minder toegankelijk dan het Vlaamse, maar er werd met smaak gegeten en veel bijgenomen. Er zijn nauwelijks restjes.
Met Rasputin kregen we het matcha-sorbetijs prachtig gladhandig ding.
Morgen Italiaans. Dat is een vrij druk menu, maar het komt niet zo nauw als Japans. Vandaag moest alles beetgaar of vers gefrituurd en al dat soort onzin
Dat zijn ook mijn vragenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe veel dagen duurt het kamp eigenlijk? Is het alleen het eten dat een landen thema heeft? Of ook de activiteiten?
Dit klinkt interessant.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb niet echt gekeken op de verpakking maar volgens internet en de combinatie met mijn ervaring ervan denk ik champignons en gluten bij elkaar als vleesvervanger
Oh, best of both worldsquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:52 schreef gcjoel het volgende:
Lekker op terras gegeten.
Geweldige 'pizza' heerlijke dunne bodem met Aziatische stijl topping. Dus geen tomatensaus en kaas maar wel avocado en verse tonijn![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:52 schreef sigme het volgende:
Ik had vandaag les, op locatie, in zo'n modern gebouw waar het koud en donker is ondanks grooooooote ramen.
Nu heb ik geleerd over de sigmoīde functie.
Toch een soort navelstaarderig zelfonderzoek
Ik ben zoiets:
[ afbeelding ].
Of, wiskundig uitgedrukt:
{sig} (t)={\frac {1}{1+e^{-t}}}}
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister eerste hitt training na lange tijd. Vanochtend brak. Niet echt spierpijn maar fit is ook iets anders.
Vandaag tabata. Toe bleek er gister toch iets meer gevraagd te zijn dan het gammele gevoel in de ochtend liet merken.
De kuiten waren niet blij en de kracht was ook niet echt aanwezig. Maar wel weer lekker in beweging.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Erg ziek?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het warrrrm! Ik channel mijn innerlijke @:cat-astrophe en ben een goede poezenmoeder. Piep is de hele dag al ziek en wil maar één ding en dat languit tegen mij aan liggen. Maar dat moet van haar wel op een speciale manier, namelijk met mij onder een deken en zij er op, lepeltje lepeltje. Verwend beest
Nee, gewoon steeds braken. Groot kotsfestijn vanmiddag. Het spetterde tegen het dressoir opquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Erg ziek?
Mijn andere katje (die bij ex woonde) is gister dood gegaan. Toch wel sip om
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:14 schreef z80 het volgende:
De nieuwe wandelende 5G zender meld zich. Over 4 weken komt er ook de gps functie bij.Fijn dat je weer lekker je ding kunt doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister eerste hitt training na lange tijd. Vanochtend brak. Niet echt spierpijn maar fit is ook iets anders.
Vandaag tabata. Toe bleek er gister toch iets meer gevraagd te zijn dan het gammele gevoel in de ochtend liet merken.
De kuiten waren niet blij en de kracht was ook niet echt aanwezig. Maar wel weer lekker in beweging.
Ben je al magnetisch?Spoilers!
Niet dat ik weet. Ik stoot wel geld afquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn dat je weer lekker je ding kunt doen.
Ben je al magnetisch?
Iew dat is ook goor. Dan hoor je ze zo kokhalzenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, gewoon steeds braken. Groot kotsfestijn vanmiddag. Het spetterde tegen het dressoir op![]()
Wat sneu van je kat. Ziek, oud? Lijkt me lastig om een dier achter te laten.
jazeker. Het is ook gewoon een ontzettend fijn mens. Soms zien we elkaar 2 jaar niet, en dan opeens weer vaker. En het is altijd goed.. Wij werkten vroeger samen, een soort bad cop good cop. Zij zorgde ervoor dat we alles voor elkaar kregen wat we wilden hebben (niet altijd even vriendelijk, maar keihard) en ik zorgde ervoor dat ze ons nog steeds aardig vonden en dat ze een stapje extra deden. We zijn heel verschillend maar het klikt prima (na een joekel van een aanvaring in de eerste maand dat we samenwerkten)quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:35 schreef Blues het volgende:
@:fietsie
Dat klinkt hoopvol en goed @:Kaatje1 waardevolle vriendin zeg!
Wat mooi, en wat lief van die tantequote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:36 schreef fietsie het volgende:
Uk deed t goed, werd (fijn) verdrietig en kreeg van de oudste tante een antiek Pompeblęd van zilver, aan een zilveren kettinkje. Uit de erfenis van oud-beppe.
Wat waardevolquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:36 schreef fietsie het volgende:
Uk deed t goed, werd (fijn) verdrietig en kreeg van de oudste tante een antiek Pompeblęd van zilver, aan een zilveren kettinkje. Uit de erfenis van oud-beppe.
Nu heb je (weer) een scherpe blikquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb vandaag mijn vakantiegeld uitgegevenEerst een paar multifocale glazen waar ik echt even aan moet wennen en toen heb ik G opgehaald uit werk en gelijk een ijsmachine gekocht zodat we morgen yoghurtcitroenijs kunnen gaan maken
Ik ben benieuwd. Beeldschermwerk ga ik straks uitproberenquote:Op woensdag 9 juni 2021 02:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu heb je (weer) een scherpe blik![]()
Er staat minimaal 2 weken voor hč, om te wennen. Duurde bij wel wat weekjes langer.
Heb je ook een zg. computer bril?
Landurig achter/voor een groot beeldscherm werken vind ik een ramp, eerlijk gezegd.
Alsmaar zoeken naar de juiste hoek: hoofd achterover, beeldscherm naar voren kantelen.
Gedoe.
Oh ja, jij werkt ws met meerdere schermen? Snel inzoomen van links naar rechts om scherp te zien, of uit de ooghoeken duurt ook een milliseconde langer dan gewend.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Beeldschermwerk ga ik straks uitproberen
Gevonden! Leuk zoekplaatjequote:Op woensdag 9 juni 2021 07:26 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Fijn dat de begrafenisdag goed was, @:fietsie
En goed bezig, @:kaatje1! Je gaat hier vast prima uitkomen.
Ik begin de dag met een roze veld.
[ afbeelding ]
Met bonusree er ergens in verstopt.
[ afbeelding ]
Hond heeft ree nooit opgemerkt, maar in de berm was ook genoeg bloeiend gras
[ afbeelding ]
Voor de mooi nog even een bolderik.
Van de inenting zelf heb ik (nog) geen last. Enkel daar waar de injectie gezet is is wat gevoeliger. niet pijnlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:44 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Gevonden! Leuk zoekplaatje
en fijn @:Kaatje dat je steun hebt! Zou fijn zijn als het op iets positiefs kan uitdraaien.
Ik krijg vanmiddag ook eindelijk 5G.
We gaan het zien. Ik ben meestal een mietje met dit soort dingen, dus ik heb makkelijk te koken eten in huis. Als het niet nodig is, is het alsnog makkelijk. Dadelijk eerst nog even stukje joggen, zodat de beweging alvast binnen is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Van de inenting zelf heb ik (nog) geen last. Enkel daar waar de injectie gezet is is wat gevoeliger. niet pijnlijk.
Dat kan ik echter niet zeggen van de gevolgen van de maandag training. De spiergroepen die gisteravond zich reeds melden geven nu echt spierpijn.
Het werkt dus welquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb boksen voor de Nintendo Switch gekocht, en nu heb ik zoveel spierpijn in m'n armen van maar een half uurtje.Ik ben echt een mietje.
Als je het daadwerkelijk braaf doet, is het een prima workout.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het werkt dus welik twijfel nog over de ringfit.
Ik vind de Ringfit niet heel top. Maar dat komt misschien omdat ik niet zo van al die losse oefeningen ben. Ik vind het joggen en schieten uit het spel best leuk, maar dat is naar mijn smaak eigenlijk elke keer te kort. Je krijgt dan tussendoor oefeningen. Het is wat dat betreft dan wel weer een best complete training. Maar zo slooooooom.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Het werkt dus welik twijfel nog over de ringfit.
Ik twijfel ook meer of het iets is dat je blijft doenquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je het daadwerkelijk braaf doet, is het een prima workout.
Mja, da's met alles natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik twijfel ook meer of het iets is dat je blijft doen
Nou, het lijkt vooralsnog goed te gaan. Ze hebben ook de glazen dusdanig geslepen dat het gedeelte voor heel dichtbij helemaal onderaan zit en hoe meer je naar boven komt in de glazen, hoe minder het leesgedeelte wordt. Dus ik kan redelijk in normale hoofdstand kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, jij werkt ws met meerdere schermen? Snel inzoomen van links naar rechts om scherp te zien, of uit de ooghoeken duurt ook een milliseconde langer dan gewend.
Althans dat zijn mijn ervaringen. N=1 zeggen hullie dan.
Hoofd achterover = hoofdpijn, vanwege verhoogde spierspanning schouder/nek.
Computerbril is als aparte bril voor beeldscherm, vergelijk een leesbril voor lezen.
Leuk, heb je weer 2 brillen. Not.
Dat klinkt als een spel voor de familie hierquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb boksen voor de Nintendo Switch gekocht, en nu heb ik zoveel spierpijn in m'n armen van maar een half uurtje.Ik ben echt een mietje.
Even tussen het bezorgen doorquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, da's met alles natuurlijk.![]()
Als je dichterbij woonde, zou ik zeggen kom het eens uitproberen. Maar ja.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:51 schreef Molo het volgende:
Ik smelt weg hier, bleh
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Dat wordt het!
Nasi koening met van alles
Ik snap em niet meerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:33 schreef Molo het volgende:
Vegetarische ovenbitterballen van de Lidl: goedgekeurd hier
Toko bleek dicht op dinsdag, dus vriezer leeg getrokkenquote:
Die verwarren plakweer met magnetisme denk ik. Aan mij kleeft nu ook vanalles, maar ik moet m'n eerste nog hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn moeder krijgt vandaag haar 2e prik. Gisteren kwam ze een vrouw tegen die tegen haar vertelde dat sinds ze geprikt is dingen aan haar blijven plakken. Dat vertelde ze me gisteravond. Echt.... Ik denken dat het alleen een ongelooflijk stom iets is van Viola maar nee hoor, zelfs van die idioten in het dorp waar ik vandaan kom
Gisteren fantastisch gegetenHad gehoopt dat het tegenviel want dan hoef ik voorlopig niet meer
maar het was zo lekker! 28 Dingen besteld waarvan 4 gedeeld
En weer gelachen met de lieve eigenaresse, zo'n schatje.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Toko bleek dicht op dinsdag, dus vriezer leeg getrokken
Ik vraag me wel eens af wat er met die mensen gaat gebeuren wanneer over een jaar alles onder controle is (hopelijk) en dit een slechte herinnering is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die verwarren plakweer met magnetisme denk ik. Aan mij kleeft nu ook vanalles, maar ik moet m'n eerste nog hoor.
Al leggen ze dat vast wel uit als shedding, want m'n ouders zijn wel al volledig gevaccineerd.
Dan vallen ze volop voor MLM's denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat er met die mensen gaat gebeuren wanneer over een jaar alles onder controle is (hopelijk) en dit een slechte herinnering is.
Nopequote:Op woensdag 9 juni 2021 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Mag wel hopen dat je lekkere patat had
quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan vallen ze volop voor MLM's denk ik.
Goedgelovig, schreeuwerig volk, klinkt als een goeie match toch?quote:
Nu Tupperware er niet meer is moet je toch iets jaquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedgelovig, schreeuwerig volk, klinkt als een goeie match toch?
Iedereen olie aansmeren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu Tupperware er niet meer is moet je toch iets ja
quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hogerop in de piramide gaat het wel prima ja.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, een vriendin van me is dat gaan doen, en hoewel ik zelf niet zo van dat soort dingen ben en niet tegen de onzekerheid (vooral naar de toekomst gekeken) zou kunnen; zij zit wel voortdurend weken achter elkaar op een of ander zonnig eiland. Beetje zwemmen, relaxen en dan tussendoor online wat werken. Dat is soms toch redelijk jaloersmakend.
Als je geen geweten hebt wel jaquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hogerop in de piramide gaat het wel prima ja.
Ik benoem niet voor niets de piramide natuurlijk.quote:
Snap ikquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik benoem niet voor niets de piramide natuurlijk.
MLM???quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Multi-Level Marketing. Aka piramidespel.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het lijkt vooralsnog goed te gaan. Ze hebben ook de glazen dusdanig geslepen dat het gedeelte voor heel dichtbij helemaal onderaan zit en hoe meer je naar boven komt in de glazen, hoe minder het leesgedeelte wordt. Dus ik kan redelijk in normale hoofdstand kijken.
Ik heb nog geen idee.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Multi-Level Marketing. Aka piramidespel.
Dat is sneu voor em zegquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, ik lees net in de krant over een in brand gestoken islamitische supermarkt in Wijchen vorige week. Blijkt dat van een van de mannen van mijn eerste lesgroep te zijn. Net een half jaar open, geen verzekering (stom natuurlijk). Gelukkig is er wel geld opgehaald dmv een actie van wijchenaren, hopelijk kunnen ze opnieuw beginnen.
Brandstichting, en vannacht is er brand gesticht (poging in ieder geval) bij een eethuis verderop en er loopt een spoor van witte verf van het ene naar het andere pand.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is sneu voor em zeg![]()
Stond er ook een aanleiding bij? Waren het bekenden van em? Fijn dat ze em hebben gesteund!
quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Brandstichting, en vannacht is er brand gesticht (poging in ieder geval) bij een eethuis verderop en er loopt een spoor van witte verf van het ene naar het andere pand.
Fijn!quote:
Tot zondagmiddag. Alleen het eten heeft landenthema's. Vanavond Italiaansquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe veel dagen duurt het kamp eigenlijk? Is het alleen het eten dat een landen thema heeft? Of ook de activiteiten?
Mooi wel.. mijn eerste spuit is ook de 27stequote:
Locatie. Kennis kon in de buurt van werk sneller terecht dan in de eigen woonplaatsquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mooi wel.. mijn eerste spuit is ook de 27ste![]()
Hoe dat nu precies zit met dat maken van afspreken..
En mazzel (met verplaatste afspraken). Ik heb dezelfde dag als lui uit '83 (ik uit '87) en die hebben dezelfde postcode. Vriend uit '81 is twee dagen voor mij.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Locatie. Kennis kon in de buurt van werk sneller terecht dan in de eigen woonplaats
Ik hoor ook dat je sneller terecht kan als je niet 2x op dezelfde locatie je laat prikken (dat kan volgens mij alleen als je belt).quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Locatie. Kennis kon in de buurt van werk sneller terecht dan in de eigen woonplaats
Ook belangrijk toch!quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben voor de eigen woonplaats gegaan,en was ook nog relatief snel, kan ik ook op de fiets ipv gebracht te moeten worden en m'n vriend moet ook gewoon werken en schoonouders kunnen ook niet altijd brengen. Wel twee keer onder werktijd dus thuiswerkdagen en werk doet ook niet moeilijk.
Logisch dat je daar ook rekening mee houdt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben voor de eigen woonplaats gegaan,en was ook nog relatief snel, kan ik ook op de fiets ipv gebracht te moeten worden en m'n vriend moet ook gewoon werken en schoonouders kunnen ook niet altijd brengen. Wel twee keer onder werktijd dus thuiswerkdagen en werk doet ook niet moeilijk.
Haarlem was een week later. IJmuiden was niet de snelste, maar nu combineer ik het met 2x eten bij moedersquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik niet per se, maar ik heb wel het gevoel dat het pas kwart voor 2 is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb tijd over vandaag. Dit is raar.
Ik zit vooral te wachten tot anderen klaar zijn met dingen zodat ik weer aan de bak kanquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb tijd over vandaag. Dit is raar.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik niet per se, maar ik heb wel het gevoel dat het pas kwart voor 2 is.
Tuinlunch, goed idee. Ga ik gelijk doen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten tot anderen klaar zijn met dingen zodat ik weer aan de bak kanEn ik lunchte net in de tuin met G en nu heb ik geen zin meer
Wat triest toch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, ik lees net in de krant over een in brand gestoken islamitische supermarkt in Wijchen vorige week. Blijkt dat van een van de mannen van mijn eerste lesgroep te zijn. Net een half jaar open, geen verzekering (stom natuurlijk). Gelukkig is er wel geld opgehaald dmv een actie van wijchenaren, hopelijk kunnen ze opnieuw beginnen.
Is dat die ik had aangeraden?quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
De zware vakantie leef
Afzien ditquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
De zware vakantie leef
quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef Sarabi het volgende:
2 weken nadat ik in de tuin heb gewerkt en de plekken op mijn armen nog niet weg zijn, ben ik toch maar eens gaan googlen.
Behalve dat je er natuurlijk dood aan gaat als je maar lang genoeg zoektlijkt het toch wel op fytofotodermatitis.
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het koel daar?
Ik zit in de koele wachtkamer van de logopediste. Te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dingen wegen 32 kg per stuk en ik moest er 60 meter mee lopen.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha. Hahaha. Oke, alles aan deze foto vind ik gaaf.
De meneer op de fiets
Met jou moet ik boodschappen doen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dingen wegen 32 kg per stuk en ik moest er 60 meter mee lopen.
coole foto!
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha. Hahaha. Oke, alles aan deze foto vind ik gaaf.
De meneer op de fiets
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dingen wegen 32 kg per stuk en ik moest er 60 meter mee lopen.
We have far more in common than that which devides us..
Thanks, ik vind m ook gaafquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met jou moet ik boodschappen doen dus
coole foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet overigens niet wat dat ding weegt, we gaan ze vanavond wegen. Ik denk zo maar een kg of 50.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks, ik vind m ook gaaf![]()
Dit is niet mijn sterkste kant, grip. Nog veel erger vind ik de sandbag carry. Ik heb de armpjes te kort om mijn vingers te kunnen locken.
Kijk:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet overigens niet wat dat ding weegt, we gaan ze vanavond wegen. Ik denk zo maar een kg of 50.
Jouw benen![]()
Maar zo gespierd je benen, dat is toch tof? en mooi!quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening over mijn benen.
Lief
Ja, ik vin wel gaaf om te zien dat er zichtbare spieren ontstaan op plekken. Dat is wel waar ik naar streef natuurlijk. Het is maar goed dat ze in een broek zitten, laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar zo gespierd je benen, dat is toch tof? en mooi!
Je woont niet in Brazilië ?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:08 schreef Tuindier het volgende:
Vette foto’s Lonaa!
Wát een fantastische vaccinatiefabriek. Ik heb geen naald gezien en niks gevoeld. Nu nog even 15 minuten wachten en dan weer naar huis.
Onderkingquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:39 schreef Lonaa het volgende:
Er zijn ook nog foto's waarbij een dumbbell van 22,5 kg boven mijn hoofd heb en daar 60 meter mee loop maar onderkingalore dus hell nah dat die op the interwebz gaan.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks, ik vind m ook gaaf![]()
Dit is niet mijn sterkste kant, grip. Nog veel erger vind ik de sandbag carry. Ik heb de armpjes te kort om mijn vingers te kunnen locken.
Kijk:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet overigens niet wat dat ding weegt, we gaan ze vanavond wegen. Ik denk zo maar een kg of 50.![]()
![]()
moest er verhuisd worden?
Inderdaad die man op de fiets says it all.
Prettige kennismaking met de logopediste. Dus geen pepermuntjes meer voor droge strot. ( en verdorie dat wist ik eigenlijk wel) en hoesten en kuchen eindigen met Mmmmm, dan gaan de stembanden in de ruststand.
Is hier wel eens iemand bij de logo geweest?
*zoekt ervaringen.
Polenta is best veelzijdigquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:55 schreef sigme het volgende:
Ik stond op het punt een pot polenta weg te gooien, omdat 'ie er al jaren staat en ik blijkbaar geen polenta maak. Toch nog maar even receptje gegoogeld.
Waarom wist ik niet van de polenta? Ik moet meer polenta!
Ja. Voor iets soortgelijks. Nu geen tijd om verhaal te typen. Help me over een weekje herinnerenquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Prettige kennismaking met de logopediste. Dus geen pepermuntjes meer voor droge strot. ( en verdorie dat wist ik eigenlijk wel) en hoesten en kuchen eindigen met Mmmmm, dan gaan de stembanden in de ruststand.
*zoekt ervaringen.
Fytofotodermatitisboksquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef Sarabi het volgende:
2 weken nadat ik in de tuin heb gewerkt en de plekken op mijn armen nog niet weg zijn, ben ik toch maar eens gaan googlen.
Behalve dat je er natuurlijk dood aan gaat als je maar lang genoeg zoektlijkt het toch wel op fytofotodermatitis.
Als kindquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
*zoekt ervaringen.
https://kraut-kopf.de/recipe/mediterrane_tarte/ , of in het Engels: https://kraut-kopf.de/recipe/mediterranean_tart/?lang=enquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:55 schreef sigme het volgende:
Ik stond op het punt een pot polenta weg te gooien, omdat 'ie er al jaren staat en ik blijkbaar geen polenta maak. Toch nog maar even receptje gegoogeld.
Waarom wist ik niet van de polenta? Ik moet meer polenta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is proefsamenwonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven slapen?
[ Bericht 11% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2021 18:52:11 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb mijn post aangepast. Zou jij dat ook willen doen? Dank!quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is proefsamenwonen?Blijven slapen?
Ik weet niet wat er eerst in je post stond, maar ik vind Isa's vraag niet zo gek.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast. Zou jij dat ook willen doen? Dank!
En uiteraard niet
Best jammer, deze reactie. Vind het echt wel een dingetje. Maar ipv een begrip en/of blij zijn voor mij wordt het in het belachelijke getrokken.
Ik maak niks belachelijk. Het was een uitnodiging om het uit te leggen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb mijn post aangepast. Zou jij dat ook willen doen? Dank!
En uiteraard niet
Best jammer, deze reactie. Vind het echt wel een dingetje. Maar ipv een begrip en/of blij zijn voor mij wordt het in het belachelijke getrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Inderdaad, ik weet niet wat er stond, maar wat ik nu lees zou ik wel willen weten wat proefaamenwonen is?quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak niks belachelijk. Het was een uitnodiging om het uit te leggen.
Alles wat er stond staat er nog steeds.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Inderdaad, ik weet niet wat er stond, maar wat ik nu lees zou ik wel willen weten wat proefaamenwonen is?
Opgeslagen want ziet er debiel lekker uitquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://kraut-kopf.de/recipe/mediterrane_tarte/ , of in het Engels: https://kraut-kopf.de/recipe/mediterranean_tart/?lang=en
Sowieso wel een toffe site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
IK heb mijn schoonzus en zwager met kleuter er afgelopen weekend voor gewaarschuwd, ik heb een kennis gehad die 6 maand in het ziekenhuis heeft gelegen door reuzenberenklauw. Snoeien op een zonnige dag, in bikini. Ze heeft het overleefd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:41 schreef Clubsoda het volgende:
Daarom waarschuwde mijn moeder altijd uit de buurt te blijven van berenklauwen, krijg je enge blaren met een moeilijke naam van
Er stond hetzelfde, maar dan zonder spoiler. Die spoiler zet ik echter niet voor de lolquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet wat er stond, maar wat ik nu lees zou ik wel willen weten wat proefaamenwonen is?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er onduidelujk aan is, maar vooruit:Toch een grote stap! SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oef, dat klinkt echt heel naarquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
IK heb mijn schoonzus en zwager met kleuter er afgelopen weekend voor gewaarschuwd, ik heb een kennis gehad die 6 maand in het ziekenhuis heeft gelegen door reuzenberenklauw. Snoeien op een zonnige dag, in bikini. Ze heeft het overleefd.
Schoonzus en zwager wisten er niks van. En dat met een rondrennende peuter, dan staat mijn hart bijna stil van angst
Zo smaakt het ook! Maar de foto's zijn inderdaad ook heel goedquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opgeslagen want ziet er debiel lekker uit
Wat fijn, super goed nieuws!quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:59 schreef sigme het volgende:
Vader is weer thuis![]()
Wat extra pillen meegekregen, maar geheel normaal in goede doen. Over 4 weken moet hij op fietstest en dat is het wel, voorlopig.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er onduidelijk aan is, maar vooruit:Tja, dat jij niet snapt wat er onduidelijk aan is lijkt me logisch, want jij hebt de term gebruikt en weet dus wat je ermee bedoelt. Ik heb de term nog niet eerder gebruikt horen worden en dus weet ik niet precies wat je daar onder verstaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, gefeliciteerd. Wat maakt precies dat je het spannend vindt?
En over dat niet voor niets iets in spoiler zetten: kom op zeg, Isa had het blijkbaar al gequote voor je de spoiler er in had gezet, mag ze even drie minuten niet op FOK! zitten voor ze ziet dat je hem gewijzigd hebt en zij hem ook wijzigt?
Sowieso hele mooie foto's ja.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zo smaakt het ook! Maar de foto's zijn inderdaad ook heel goed
quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Tja, dat jij niet snapt wat er onduidelijk aan is lijkt me logisch, want jij hebt de term gebruikt en weet dus wat je ermee bedoelt. Ik heb de term nog niet eerder gebruikt horen worden en dus weet ik niet precies wat je daar onder verstaat.
Leuk, gefeliciteerd. Wat maakt precies dat je het spannend vindt?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Loopt vast wel los, even wennen aan elkaar en dan vinden jullie daar vast je weg wel in! En als het echt niet te combineren is/niet werkt, is dat natuurlijk super kut, maar kun je er maar beter nu achter komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Loopt vast wel los, even wennen aan elkaar en dan vinden jullie daar vast je weg wel in! En als het echt niet te combineren is/niet werkt, is dat natuurlijk super kut, maar kun je er maar beter nu achter komen.
Wat was er dan mis?quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:30 schreef Clubsoda het volgende:
Hier kwam vandaag overigens de internetmonteur langs, na twee mislukte pogingen wegens een verkoudheidEn de beste man kwam tot dezelfde conclusie als ik. Lange neus naar al die pedante mansplainers bij de klantenservice met hun 'u moet het modem maar resetten
'
Gelukkig wist hij ook hoe het opgelost moest worden. En ik blijf erbij dat het hun fout is, maar soit. Nu zou alles moeten werken. En dan kunnen we boven internetten
en televisie kijken zonder om de 5 minuten te blijven hangen
en de printer onder ons bed vandaan halen
en werken in de werkkamer
Mja, de vorige bewoners waren even vergeten hun internet op te zeggenquote:
Jajaja, arme blonde ikquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:43 schreef Vanyel het volgende:
Bent ook maar een meisje hč. Je had vast met je dommige blonde hoofdje de versterkers zelf op KPN aangesloten.
Wat wel logischer klinkt trouwens
We zitten in hetzelfde stadiumquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Fytofotodermatitisboks![]()
De huisarts was onder de indrukik zat er voor iets anders trouwens.
Hij kon er niet veel aan doen. Mentholgel tegen de jeuk of antihistamine. Dat had ik nog, dus 's avonds maar ingenomen.
Blaar is nu ingedroogd en het is niet meer zo knalrood.
Als je een nieuwe carričre mocht overwegen, dan heb ik nog wel een ideetjequote:Op woensdag 9 juni 2021 19:48 schreef Vanyel het volgende:
Maar kon je dan niet gewoon die versterkers een keer goed installeren?
Ik heb ook niet zo'n algemene kennis qua planten. Maar volgens mij staat/stond er geen berenklauw in onze tuin. Ik las dat het sowieso ook door andere planten kan komen, zeker als je er gevoelig voor bent.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt echt heel naarIk waarschuw mijn zoon er ook voor. Hier in de buurt stond het vorig jaar heel dicht langs het fietspad, precies op zomerse-blote-benen-hoogte. Toen ik daarover mopperde keek mijn gesprekspartner ook heel glazig, blijkbaar toch minder algemene kennis dan ik dacht.
Wijnruit is ook een lelijke.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n algemene kennis qua planten. Maar volgens mij staat/stond er geen berenklauw in onze tuin. Ik las dat het sowieso ook door andere planten kan komen, zeker als je er gevoelig voor bent.
Hier was het de wijnruit. Gesnoeid, daarna onkruid uitgetrokken dat daar in de buurt stond en dus met mijn arm in het 'sap' gehangen. Daarna lekker uurtje gewandeld in de zon. Het sap zorgt voor een soort brandwonden en blaren icm zon.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n algemene kennis qua planten. Maar volgens mij staat/stond er geen berenklauw in onze tuin. Ik las dat het sowieso ook door andere planten kan komen, zeker als je er gevoelig voor bent.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Succes! Goed om niet gelijk je huis op te geven en te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan mensen die trouwen en daarna gaan samenwonen vind ik.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik moest echt 3x kijken want ik snapte al niet waarom je haar zou beledigen en daarna eenquote:
En gouden regenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef AnneX het volgende:
Dat van de berenklauw wist ik wel.
Ook vingerhoedskruid is giftig, staat in de tuin bij de buurvrouw met jonge kleinkinderen.
![]()
Zelf ben ik gevoelig voor brandnetel, wie niet?
Ik niet. Ik geef weinig om brandnetel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef AnneX het volgende:
Ook vingerhoedskruid is giftig, staat in de tuin bij de buurvrouw met jonge kleinkinderen.
![]()
De conifeer is er eentje waar ik ver bij weg blijf. Geeft direct rode striemen bij de minste aanraking.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brandnetel valt wel mee. Blad van onderaf benaderen. En niet gaan krabben als je er toch met de huid langs de bladen komt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef AnneX het volgende:
![]()
Wat fijn!quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:59 schreef sigme het volgende:
Vader is weer thuis![]()
Wat extra pillen meegekregen, maar geheel normaal in goede doen. Over 4 weken moet hij op fietstest en dat is het wel, voorlopig.
Heftig zeg. Ik reageer wel heftig op de haartjes van courgette en komkommerkruid. Maar dat maakt geen wonden, alleen maar 1000 jeuk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier was het de wijnruit. Gesnoeid, daarna onkruid uitgetrokken dat daar in de buurt stond en dus met mijn arm in het 'sap' gehangen. Daarna lekker uurtje gewandeld in de zon. Het sap zorgt voor een soort brandwonden en blaren icm zon.
Lavas en wolfsmelk (staan ook in onze tuin) kunnen het ook veroorzaken. Maar daar was ik niet aan geweest. Ik moet wel nog wat lavas uitgraven, maar dan mooi met handschoenen en lange mouwen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |