Glad voortuintje.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet wel meer voortuinen bij mensen waar geen gras of tuingrond meer is, maar dan wel van die borders met planten ofz erin..
Ik bedoel iets anders.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik zelf niks, hou wel van groen en plantjes enz..
Jij zit er ook idyllisch bijquote:
Tis wel een gedoe steeds om dat water blauw te kleuren.... maar verder klaag ik nietquote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij zit er ook idyllisch bij![]()
En daar kom ik aan met mijn 13-in-een-dozijn rijtjeshuis
Bij een gracht ja.quote:
Als je fijn woont geen probleem toch?quote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij zit er ook idyllisch bij![]()
En daar kom ik aan met mijn 13-in-een-dozijn rijtjeshuis
Lekker om zo te wonenquote:
Buurman van Jort en Youp.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ik mep niet Dottie V. dus....
Zo is het. Ik woon heel fijn hierquote:Op maandag 7 juni 2021 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je fijn woont geen probleem toch?
Zijn vrouw heeft vast een babbaloo bakfiets...quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 7 juni 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ik mep niet Dottie V. dus....
En een bloembakje met AH groente kweek potjes.. Ja..ze zijn lekker bewust bezigquote:Op maandag 7 juni 2021 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft vast een babbaloo bakfiets...
Mind fulness elke week.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een bloembakje met AH groente kweek potjes.. Ja..ze zijn lekker bewust bezig
En een open relatie,want dat is hip..quote:Op maandag 7 juni 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarna een Hugo... ff gek doen
6 maanden later:quote:Op maandag 7 juni 2021 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een open relatie,want dat is hip..
wel mooi 2.1 miljoen vangenquote:Op maandag 7 juni 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
6 maanden later:
Te koop: Kek grachtenpandje
Vraagprijs : 2000.000 euro.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
6 maanden later:
Te koop: Kek grachtenpandje
En uiteraard met de makelaar slapen m/vquote:Op maandag 7 juni 2021 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagprijs : 2000.000 euro.
kosten koper...
Ik merk wel dat je zelden dat soort bedragen over boekt... je punt staat verkeerd.quote:
Bitcoins.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je zelden dat soort bedragen over boekt... je punt staat verkeerd.
Jij doet zoiets cash zeker
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... Over Hip gesproken
Die gaan iets minder hard.quote:
quote:
Komt vast wel maatje.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Gelukkig heb ik ze al 4 jaar.. net voor de eerste hype... maar de hectare moet nog ff wachten wel
Gezelligquote:Op maandag 7 juni 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh ! Op bezoek natuurlijk
Tuurlijk, wanneer u het best uit komt natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima! Wel 4 dagen later hè.. ook ik heb rust nodig
Fijn zoquote:Op maandag 7 juni 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk, wanneer u het best uit komt natuurlijk
Best mooi ergens... maar FOKKING depressingquote:Op maandag 7 juni 2021 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Tim Minchin - I Can't Save You (Lyric Video) (video)
Daar kan je alleen maar op zitten, maar neem dan wel een backpack meequote:Op maandag 7 juni 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Enneuh... niet teveel bagage dames... ik heb maar een smal bootje
[ afbeelding ]
Klopt,zijn laatste nummers zijn niet echt vrolijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best mooi ergens... maar FOKKING depressing
I like that spiritquote:Op maandag 7 juni 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je alleen maar op zitten, maar neem dan wel een backpack mee
Bikini`s zijn ook niet echt zwaar...quote:
Ik denk dat die backpack vol zit met cadeautjesquote:Op maandag 7 juni 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bikini`s zijn ook niet echt zwaar...
Vroeg ik er om?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Je bent wel hebberig hé met je cadeautjes
Gunther en Wolfgang.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Wiedergutmachungsschnitzel [Eng. cc] (video)
Kleding, toiletspullen, schoenen, make-up en Boekenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vroeg ik er om?
Wat kan je anders er in hebben zitten?
Ja lijkt mij ook wel ietsquote:
Niet nodigquote:
Geen toilet aanwezigquote:toiletspullen
Alleen gehakte laarzen.quote:schoenen
Die gaat uitlopenquote:make-up
je kent de vergelijking tussen bezoek en vis?quote:Boeken
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet nodig
[..]
Geen toilet aanwezig
[..]
Alleen gehakte laarzen.
[..]
die gaat uitlopen
[..]
je kent de vergelijking tussen bezoek en vis?
Zulke tuinen zorgen ervoor dat regenwater niet meer goed weg kan, gevolg heb je her en der afgelopen weekend wel weer kunnen zienquote:Op maandag 7 juni 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet wel meer voortuinen bij mensen waar geen gras of tuingrond meer is, maar dan wel van die borders met planten ofz erin..
Dan gaat het je ook niet om het plekje dus...quote:Op maandag 7 juni 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dan kom ik ook niet, als ik geen eens die spullen mee mag nemen
Ook deels door dat putten niet grondig en vaak genoeg schoongemaakt/leeggemaakt wordenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zulke tuinen zorgen ervoor dat regenwater niet meer goed weg kan, gevolg heb je her en der afgelopen weekend wel weer kunnen zien
Echt wel.. maar moet er wel een beetje verzorgd uit zien met wat mascaraquote:Op maandag 7 juni 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaat het je ook niet om het plekje dus...![]()
@:Deiss je kunt wat langer blijven
Ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nooit mascara op. Maar ben wel verzorgd 😜
Het gaat toch vooral om de inhoud en minder om de verpakking?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nooit mascara op. Maar ben wel verzorgd 😜
Gelukkig 😜 dacht dat ik de enige was 😎quote:
Hey GG. Zo is het. Tegenwoordig vind ik die mascara die ze ophebben zo lelijk en dik. Net als die dik geverfde wenkbrauwen.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat toch vooral om de inhoud en minder om de verpakking?
Of botox...quote:Op maandag 7 juni 2021 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG. Zo is het. Tegenwoordig vind ik die mascara die ze ophebben zo lelijk en dik. Net als die dik geverfde wenkbrauwen.
Dat maakt ze er vaak niet mooier op vind ik.quote:
Nee, vind ik ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt ze er vaak niet mooier op vind ik.
Is ook niet mooi iddquote:Op maandag 7 juni 2021 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG. Zo is het. Tegenwoordig vind ik die mascara die ze ophebben zo lelijk en dik. Net als die dik geverfde wenkbrauwen.
Mini Backpackquote:Op maandag 7 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Leest de reacties en ziet de backpacks steeds kleiner worden
De wedstrijden met niet NL bedoel je? Snap nog wel dat ze die niet uitzenden. Op de finale na misschien mocht NL daar niet in staan.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel weer typisch NOS dat ik andere wedstrijden elders moet zoeken en kijken ..
Maar zelfs geen streams.. Dan organiseer je zoiets maar leveren ze half werk .. Gelukkig zenden ze bij EK Voetbal wel meer uitquote:Op maandag 7 juni 2021 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De wedstrijden met niet NL bedoel je? Snap nog wel dat ze die niet uitzenden. Op de finale na misschien mocht NL daar niet in staan.
Er zijn wel streams, maar niet via de NOS gok ik.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zelfs geen streams.. Dan organiseer je zoiets maar leveren ze half werk .. Gelukkig zenden ze bij EK Voetbal wel meer uit
Dat dus .. vanmiddag was ENG-GER op de spaansequote:Op maandag 7 juni 2021 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn wel streams, maar niet via de NOS gok ik.
Hier zou het moeten lukken:quote:Op maandag 7 juni 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus .. vanmiddag was ENG-GER op de spaanse
voor 15€ jaquote:Op maandag 7 juni 2021 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zou het moeten lukken:
https://www.eurohockeytv.org/en-int/page/home-ehf-hockey
Nee, voor NL,quote:
Ja dan kijk je alleen Nederlandquote:Op maandag 7 juni 2021 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, voor NL,
bedoel dat de wedstrijden zonder NL geen 15 euro waard zijn
Yep, meer tijd heb ik toch niet. Moet wel gewerkt worden.quote:
Nah .. hoeft niet zo .. ze gaan wel lekker 0-6 alquote:Op maandag 7 juni 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, meer tijd heb ik toch niet. Moet wel gewerkt worden.
Zou jij wel meer willen kijken?
Die Spaansen hebben het wel heel snel opgegeven ja. Zo slecht begonnen ze echt niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah .. hoeft niet zo .. ze gaan wel lekker 0-6 al
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
M'n Pioenrozen staan in bloei en ze zijn mega dit jaar:
[ afbeelding ]
Wow! Wat mooi, sowieso pioenrozenquote:Op maandag 7 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
M'n Pioenrozen staan in bloei en ze zijn mega dit jaar:
[ afbeelding ]
Ik zei dat vanmiddag ook tegen mijn zus, alles is in de natuur veel groener dan andere jaren.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:34 schreef FaithHealer het volgende:
[..]We hebben wel gescholden op het koude en natte voorjaar, maar voor de natuur was het enorm goed.
Vooral in het Oosten.
Ja, klopt.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei dat vanmiddag ook tegen mijn zus, alles is in de natuur veel groener dan andere jaren.
Als je een overdekt balkon hebt moet je je plantjes misschien eens water gevenquote:
Oh dat is het.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een overdekt balkon hebt moet je je plantjes misschien eens water geven
Jij hebt toch juist altijd wel een leuk aangekleed balkon?quote:
Ja maar sommige zijn dood. Ik had ook wat kruiden. Ik baal daar ook wat van maar vervangen maarquote:Op maandag 7 juni 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch juist altijd wel een leuk aangekleed balkon?
Als het je lukt iets grotere potjes nemen, die wel kunnen draineren.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar sommige zijn dood. Ik had ook wat kruiden. Ik baal daar ook wat van maar vervangen maar
Ja ik moet daar maar eens aan denken maar een balkon is geen tuin, ik moet er ook nog op.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als het je lukt iets grotere potjes nemen, die wel kunnen draineren.
Iggy weetquote:Op maandag 7 juni 2021 21:55 schreef FaithHealer het volgende:
Iggy brengt mij Meikevers, spinnen en bromvliegen als kadootjes.
Ik weet niet wat je hebt, maar het hoeft niet mega, alleen die maatje koffiemok dingen heb je niets aan.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moet daar maar eens aan denken maar een balkon is geen tuin, ik moet er ook nog op.
quote:Op maandag 7 juni 2021 21:59 schreef FaithHealer het volgende:
Kruiden zijn sws lastig, ze brengen meer op dan je gebruikt. Ik heb ze ingevroren in olie.
Oh de kruiden zijn juist erg prima, ik pluk die regelmatig. Het zijn de fleurige bloemen qua kleurquote:Op maandag 7 juni 2021 21:59 schreef FaithHealer het volgende:
Kruiden zijn sws lastig, ze brengen meer op dan je gebruikt. Ik heb ze ingevroren in olie.
Zo'n ijsblokjesvorm.quote:
En dan waterige zooi in je pastaquote:Op maandag 7 juni 2021 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Zo'n ijsblokjesvorm.
Fijn hakken,mengen met olie, invriezen, en perfecte basis voor pasta b.v.
Nee, want geen water, maar olie.quote:
ohh,, maar die kruiden zijn beter versquote:Op maandag 7 juni 2021 22:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, want geen water, maar olie.
Waar fruit jij je ui en knoflook en kruiden in aan dan?
Ik heb geen elke dag tijm nodig b.v. Dat is het hem net.quote:
Daarom heb ik kruidenplantjes. Tijm ook btw. Vers is zo veel lekkerder. Ik jaag ze er wel door in twee maandenquote:Op maandag 7 juni 2021 22:14 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik heb geen elke dag tijm nodig b.v. Dat is het hem net.
Het is ook kut. Ook hier kennen we hemquote:Op maandag 7 juni 2021 22:20 schreef FaithHealer het volgende:
Wat doe ik mezelf aan mensen.
Ik mis Mo zo erg als ik hier ben.![]()
Ik mis jullie wel, maar zonder hem.
Het heeft geen zin.
Fijn dat je dan toch even komt kijken al is het zwaar.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:20 schreef FaithHealer het volgende:
Het heeft geen zin.
Zet een muziekje op dat helpt wel wat.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:20 schreef FaithHealer het volgende:
Het heeft geen zin.
Wat een scheetjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:22 schreef pullup het volgende:
The Patagonian mara from Argentina looks like a rabbit or small deer, but it's actually a large rodent.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
Suqian, China
A farmer feeds ducks in Jiangsu province
[ afbeelding ]
Morguh Cafca,quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Als ie ze maar geen brood geeft
Goedemorgen!Heerlijk weer weer!
Zou hij pekingeend eten?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Als ie ze maar geen brood geeft
Goedemorgen!Heerlijk weer weer!
veel mensen weten dat idd niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Mijn oma is twee honden lang (Ik schat ongeveer 25 jaar), iedere dag naar het bos geweest om eendjes te voeren.
Buren hingen het aan de deur en zij sneed dat in kleine blokjes. Die heeft nooit geweten, dat het slecht was.
Hey Nijn,quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Mijn oma is twee honden lang (Ik schat ongeveer 25 jaar), iedere dag naar het bos geweest om eendjes te voeren.
Buren hingen het aan de deur en zij sneed dat in kleine blokjes. Die heeft nooit geweten, dat het slecht was.
Hele generaties zijn opgegroeid met brood aan eendjes voeren. Echt goed is het niet, vooral omdat ze er teveel van eten. Dat geldt voor mensen ook...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nijn,
IK ging altijd met de kinderen zelf met de kleinkinderen nog de eendjes voeren. Je ziet het nog wel gebeuren dat ouders met kinderen dat gaan doen.
IK vraag mij af als het echt zo slecht was of er dan nog wel eenden waren geweest?
Altijd GGquote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie zijn er weer vroeg bij vandaag.
Dat is waar, waar te voor staat is nooit goedquote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Hele generaties zijn opgegroeid met brood aan eendjes voeren. Echt goed is het niet, vooral omdat ze er teveel van eten. Dat geldt voor mensen ook...
Ik ben tevreden, maar dat is dus niet goedquote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, waar te voor staat is nooit goed
Dat is dan weer een uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, maar dat is dus niet goed
Ah, gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een uitzondering op de regel
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie zijn er weer vroeg bij vandaag.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Jacqueline. Dat is een tijdje geleden.
Dan moet jij dus een paar uur elders vertoeven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Krijg een onderzoek naar de tocht in mijn huis na de renovatie. De man is al bezig met alles klaar zetten. Het duurt drie uur huis wordt zo vacuüm gezogen en dan gaan ze een Luchtdichtheidstest doen. Later gaan ze discorook buiten langs de ramen om te zien of er iets door komt. IK ben benieuwd.
Nee, mag gewoon binnen zitten, ik ga ze met die man samen zitten mee kijken op de camera.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet jij dus een paar uur elders vertoeven.
Dank je mrsL ben ook heel benieuwd,quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Hopen dat ze toch iets vinden, waardoor je last hebt tocht in je huis.. Succes Dot
Ja maar het wordt vacuum gezogen - als je maar niet als een vis naar lucht gaat happen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mag gewoon binnen zitten, ik ga ze met die man samen zitten mee kijken op de camera.
brood voederen aan eenden s mega slecht voor zequote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:19 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. Hier is voederen verboden, maar men voert toch en er wordt verder niets aan gedaan ..
Ja kon geen kwaad zegt die man, hij zit zelf ook binnenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het wordt vacuum gezogen - als je maar niet als een vis naar lucht gaat happen.
Is wel interessant dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kon geen kwaad zegt die man, hij zit zelf ook binnen
Hier kon je wat jaren terug voederbrood kopen in de Super ...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
brood voederen aan eenden s mega slecht voor ze
Hoe is het met jou?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier kon je wat jaren terug voederbrood kopen in de Super ...dat is niet meer gelukkig
Good morning!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen
Hier staat waarom het beter is eenden geen brood te geven
https://www.dier.nu/diere(...)G2LOUNxoCeZgQAvD_BwE
Nu je het zegt, dat staat er indd niet bij..maar heb dat ook wel eens gelezen..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Good morning!![]()
Ik mis in dat artikel nog een reden om de eendjes niet te voeren, omdat ze zich gaan vervelen als ze zelf niet op zoek hoeven naar eten en uit verveling dat de vrouwtjes eenden gaan verkrachten, afschuwelijk om te zien.
druk maar zeer goedquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Rustig aan. Met jou alles goed?
Fijn dat ze er goed onderzoek naar doen, tocht is naar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Krijg een onderzoek naar de tocht in mijn huis na de renovatie. De man is al bezig met alles klaar zetten. Het duurt drie uur huis wordt zo vacuüm gezogen en dan gaan ze een Luchtdichtheidstest doen. Later gaan ze discorook buiten langs de ramen om te zien of er iets door komt. IK ben benieuwd.
Als je straks met van die ingezogen wangen zit moet je naar buiten hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kon geen kwaad zegt die man, hij zit zelf ook binnen
Ze krijgt de keukendeur dan niet meer open.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je straks met van die ingezogen wangen zit moet je naar buiten hoor
Dan moet Dot maar een lifehammer klaar leggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze krijgt de keukendeur dan niet meer open.
Ja echt heel naar, maar deze man heeft al drie dingen gevonden alleen aan de voorpui in de woonkamer.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat ze er goed onderzoek naar doen, tocht is naar.
Mag drie uur er niet uit en er mag drie uur lang niemand naar binnenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je straks met van die ingezogen wangen zit moet je naar buiten hoor
O dat is pijnlijk Deisyy ik ben ook een van die mensen die dat heeftquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik was net bij de dokter, ik heb ischiasdus maar even de fysio bellen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt! Ik mag wel lekker blijven lopen, maar doe maar even rustig met tillen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is pijnlijk Deisyy ik ben ook een van die mensen die dat heeft
Beterschap en overbelast het niet.
Dat zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag drie uur er niet uit en er mag drie uur lang niemand naar binnen
Hopelijk zuigt die zo hard dat er ook wat vet weg wordt gezogen
Hoi Jacq. Bedankt, het is echt een nare pijn!quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Jacq. Bedankt, het is echt een nare pijn!
Ja lopen is wel goed, ik heb vaak de pijn er uitgelopen. Maar verkeerde bewegingen, en bukken en tillen etc kijk maar uitquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Ik mag wel lekker blijven lopen, maar doe maar even rustig met tillen enzo.
Rustig aan Dees en hoop dat het snel weer overgaatquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Jacq. Bedankt, het is echt een nare pijn!
Sterkte, Dees!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt allen40+ hè, dan krijg je dat, even een uurtje wandelen dan maar
Dan hebben ze het tochtgat gevonden!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan en niet zo beetje ek, ik wordt uitgerookt momenteel ma staat aan de buitenkant met rook en mijn kamer vult zich snel met rook
Dus er zitten op meerder plekken tocht plekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan en niet zo beetje ek, ik wordt uitgerookt momenteel ma staat aan de buitenkant met rook en mijn kamer vult zich snel met rook
Dat wist ik ook niet. Wel dat brood dan niet goed zou zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Good morning!![]()
Ik mis in dat artikel nog een reden om de eendjes niet te voeren, omdat ze zich gaan vervelen als ze zelf niet op zoek hoeven naar eten en uit verveling dat de vrouwtjes eenden gaan verkrachten, afschuwelijk om te zien.
ABBA op met Dancing Queen en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Oeh, sterkte. Niet zwaar tillen....quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Wel dat brood dan niet goed zou zijn.
Zou dat bij de mens ook zijn... door overvoering
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Hele generaties zijn opgegroeid met brood aan eendjes voeren. Echt goed is het niet, vooral omdat ze er teveel van eten. Dat geldt voor mensen ook...
uche uchequote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Ja, maar ik bedoelde dat verkrachten door verveling.quote:
Vast wel, geboortecijfers waren toch gestegen tijdens Corona?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat verkrachten door verveling.
Extra veel eendjes?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Vast wel, geboortecijfers waren toch gestegen tijdens Corona?
er had dus helemaal geen rook in het huis mogen zijn dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Jarenlang is mij gezegd het zit tussen u oren het kan niet tochten.
Nu blijkt dat de de hele pui van zolder tot aan de beneden vloer zowel voor als achter niet goed zijn.
Bij de rook test was het dan ook goed te zien
[ afbeelding ]
Nee, als alles goed dicht had gezeten had dat niet naar binnen gemogen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er had dus helemaal geen rook in het huis mogen zijn dus?
Geen idee, dit bedrijf gaat nu zijn bevinden naar het woonbedrijf sturen.quote:
OK . Hopen dat het wooonbedrijf het dan gaat fixen .. Beter ook deze zomer nog .. zit je niet zo gauw een dagje in de kouquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, dit bedrijf gaat nu zijn bevinden naar het woonbedrijf sturen.
Ben heel erg benieuwd, eindelijk na 8 jaar kunnen ze zien dat ik het goed had.
Die man zei ook dit is niet normaal bij een gerenoveerde woning.
oke, duidelijk dus, jij bent niet gek. Gewoon kloten gerenoveerd, broddelwerk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als alles goed dicht had gezeten had dat niet naar binnen gemogen.
Er was ook iets met een druk, ben de naam kwijt. Dat had 0.4 mogen zijn en was 1.6
Ja hoop ook dat ze er snel wat aan gaan doen. Ik vermoed maar zo dat ze de boel gaan dichtkittenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
OK . Hopen dat het wooonbedrijf het dan gaat fixen .. Beter ook deze zomer nog .. zit je niet zo gauw een dagje in de kou
Ja roep ik al vanaf dag 1 en per jaar werd het erger ook de stookkosten werden hoger ieder jaarquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, duidelijk dus, jij bent niet gek. Gewoon kloten gerenoveerd, broddelwerk.
Wat er in kan kan er ook uit dus je hebt ook al die tijd voor de buitenlucht gestookt in de wintermaanden?
ehh atmosfeer (atm) of bar
Laat ik nu net bij de super een kierenspecialist zien lopen voor het betere voeg en kitwerk... Dat stond iig op zn shirtquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop ook dat ze er snel wat aan gaan doen. Ik vermoed maar zo dat ze de boel gaan dichtkitten
Nou werk zat hier voor hem 😆quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu net bij de super een kierenspecialist zien lopen voor het betere voeg en kitwerk... Dat stond iig op zn shirt
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Wel dat brood dan niet goed zou zijn.
Zou dat bij de mens ook zijn... door overvoering
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Nu blijkt dat de de hele pui van zolder tot aan de beneden vloer zowel voor als achter niet goed zijn.
[ afbeelding ]
Over die stookkosten zou ik toch nog even gaan praten met de woningbouw.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja roep ik al vanaf dag 1 en per jaar werd het erger ook de stookkosten werden hoger ieder jaar
Sterkte met de pijn en beterschap!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Dat dus, daarom zei ik het ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]zo dan! Klote dat je pui niet in orde is, maar fijn dat je niet gek bent
[..]
Over die stookkosten zou ik toch nog even gaan praten met de woningbouw.
Een beetje van de gekke, vooral omdat Dot er al jaren over aan het klagen is.quote:
Dat is niet niks!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze daar niets in doen, maar ik ga het zeker aanhalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]zo dan! Klote dat je pui niet in orde is, maar fijn dat je niet gek bent
[..]
Over die stookkosten zou ik toch nog even gaan praten met de woningbouw.
Dank je heb alle jaaropgaven nog. Ik had laatst al gezegd, ik ben gestopt met koken op gas maar mijn verbruik wordt alleen maar meerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is niet niks!
Tip: zoek de jaarrekeningen van de afgelopen 8 jaar van je energiekosten, want daarvoor heb je ook al die tijd teveel betaald en heb je nu bewijs voor. Alle gestookte warmte tocht immers gewoon je huis uit.
Woningbouw is verplicht je een deel dan te vergoeden van de extra kosten die jij al die tijd hebt gehad.
Prachtig gezicht altijdquote:
Sterkte Dees, kan een lastig iets zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt allen40+ hè, dan krijg je dat, even een uurtje wandelen dan maar
Een joint voor een prikkiequote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:54 schreef engine het volgende:
The allowed promotions may provide one joint to an adult customer who received a COVID-19 vaccination at an in-store vaccination clinic.
https://www.kiro7.com/new(...)AVZF6XEVI7K4ZTUUWGU/
Hier krijg je alleen 5g![]()
‘Prik mij maar lek’quote:
Bedankt 😘quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Sterkte Dees, kan een lastig iets zijn.
Gelukkig kun je nog lekker wandelen, beweging is goed als het geen pijn doet.
En alleen kleine biertjes tillen dan maar
Ik denk het ook niet, maar niet geschoten is altijd mis en laat ze dan maar even moe worden van je geklaagquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze daar niets in doen, maar ik ga het zeker aanhalen.
Sterkte Deis wat vervelend. Hopelijk helpt de fysiotherapiequote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef Deisyy het volgende:
3 verschillende aannemers zijn er wezen kijken. Alle drie zeiden ze niets aan de hand, tegen de opdrachtgever. Terwijl ze hier zeiden dat het niet klopte. Een stuurde een werknemer met tochstrips, die komt kijkt en zegt maar dit ga ik niet doen hier is veel meer aan de hand.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
"Mevrouw het zit tussen uw oren". Jeetje, wat is dat voor een opmerking om tegen een klant te zeggen.
Een klacht zal zeker terecht zijn.
Heel frusterend. Mooi dat je wel hebt volgehouden met al die nee-zeggers, en dat je nu dankzij deze test een prachtig rapport die kant op kunt sturen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3 verschillende aannemers zijn er wezen kijken. Alle drie zeiden ze niets aan de hand, tegen de opdrachtgever. Terwijl ze hier zeiden dat het niet klopte. Een stuurde een werknemer met tochstrips, die komt kijkt en zegt maar dit ga ik niet doen hier is veel meer aan de hand.
Het is echt ellende geweest de afgelopen jaren en maar niet geloofd worden
Lopen gaat nog wel "lekker" ?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt 😘
Het is heerlijk om hier door de polder te lopen, Echt Gebeurd podcast erbij, die verhaaltjes zijn zo leuk om te luisteren gelukkig.
Gelukkig bezorgt Mr. Hop thuis
Ja of niet, ben wel heel benieuwd wat ze nu gaan doen, inschattende gaan ze gewoon alles dichtkitten,quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel frusterend. Mooi dat je wel hebt volgehouden met al die nee-zeggers, en dat je nu dankzij deze test een prachtig rapport die kant op kunt sturen.
Als dat niet lelijk is en daarmee verholpen prima, maar je energie rekening claimen.. das andere koek. Succes !quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of niet, ben wel heel benieuwd wat ze nu gaan doen, inschattende gaan ze gewoon alles dichtkitten,
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Toen de woning net gerenoveerd was had ik nergens last van. Maar de nieuwe puien paste niet helemaal en zitten vol met pur en kitquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dat niet lelijk is en daarmee verholpen prima, maar je energie rekening claimen.. das andere koek. Succes !
Dat is ook raar... Het is toch geen geheim? Een kopietje lijkt me niet meer dan logisch.quote:
Ja gelukkig wel, dan heb ik eigenlijk het minst last. Gisteren op kantoor was niet leuk, dan zit ik meer en dat vond ischias niet leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lopen gaat nog wel "lekker" ?
Bij ons op kantoor heb je ook wel van die sta-bureaus. Die dingen zijn helemaal op hoogte te stellen en dan sta je even te werken ipv zitten. Schijnt best prettig te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, dan heb ik eigenlijk het minst last. Gisteren op kantoor was niet leuk, dan zit ik meer en dat vond ischias niet leuk.
Wat GG zegt, goed dat je volgehouden hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of niet, ben wel heel benieuwd wat ze nu gaan doen, inschattende gaan ze gewoon alles dichtkitten,
Thanksquote:
Speciaal een vrije dag voor genomen?quote:
Ja dat is best wel goed te doen ... Ik doe het hier ook wel eens en dan kantel ik mn touchscreen horizontaalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor heb je ook wel van die sta-bureaus. Die dingen zijn helemaal op hoogte te stellen en dan sta je even te werken ipv zitten. Schijnt best prettig te zijn.
Ja daar heb ik ook over gelezen, dat schijnt best prettig te zijn. Wijhebben ze niet maar als ik erom zou vragen moet dat geen probleem zijn,dus ik ga dat eens in mijn achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor heb je ook wel van die sta-bureaus. Die dingen zijn helemaal op hoogte te stellen en dan sta je even te werken ipv zitten. Schijnt best prettig te zijn.
Onzinnige dingen. Ik zag van die ballen waar je op kon zitten. Kon ik er ook opquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gebruikt het twee keerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook over gelezen, dat schijnt best prettig te zijn. Wijhebben ze niet maar als ik erom zou vragen moet dat geen probleem zijn,dus ik ga dat eens in mijn achterhoofd houden.
Dan krijg je toch juist een nekhernia?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is best wel goed te doen ... Ik doe het hier ook wel eens en dan kantel ik mn touchscreen horizontaal
Chuuf werkt uit bedquote:
Dat denk ik niet, ik hoor er veel positiefs over.quote:
En hangt zijn beeldscherm horizontaal op zijn plafondquote:
Wij hadden ze ook 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik hoor er veel positiefs over.
Meerdere keren per dag gebruikte ik het ..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik hoor er veel positiefs over.
Ja hoop ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterkte Deis wat vervelend. Hopelijk helpt de fysiotherapie
Gewoon steeds koffie halen voor iedereen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, dan heb ik eigenlijk het minst last. Gisteren op kantoor was niet leuk, dan zit ik meer en dat vond ischias niet leuk.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ze moet zo weinig mogelijk tillen ....quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon steeds koffie halen voor iedereen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje professional heeft zo'n rolkarretje daarvoor hè, en Deiss is een proquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
en ze moet zo weinig mogelijk tillen ....
Dan gaan mijn collega's me nog aardig vinden, krijg je dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon steeds koffie halen voor iedereen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zichzelf zomaar verwend met een Grimbergen tripple die ik nog achterin de koelkast vond...
Zonnetje erbij... Het eten kan nog wel ff wachten
Ai! Daar is idd geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan mijn collega's me nog aardig vinden, krijg je dat.
Ik vind dat geen fijne somquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost!
Een biertje is 2 bruine boterhammen, dus een tripple 3 x 2 = 6
Je hoeft niet meer te eten.
Nee, was op tijd klaar, dus op de terugweg een kleine omweg gemaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Speciaal een vrije dag voor genomen?
Lekker hoor... hoe het lichaam voelt na de sauna vind ik zo heerlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, was op tijd klaar, dus op de terugweg een kleine omweg gemaakt
Nee, je mag niet voelenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker hoor... hoe het lichaam voelt na de sauna vind ik zo heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop