Glad voortuintje.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet wel meer voortuinen bij mensen waar geen gras of tuingrond meer is, maar dan wel van die borders met planten ofz erin..
Vind ik zelf niks, hou wel van groen en plantjes enz..quote:
Ik bedoel iets anders.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik zelf niks, hou wel van groen en plantjes enz..
Oh ik heb hem door nuquote:
Jij zit er ook idyllisch bijquote:
Tis wel een gedoe steeds om dat water blauw te kleuren.... maar verder klaag ik nietquote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij zit er ook idyllisch bij![]()
En daar kom ik aan met mijn 13-in-een-dozijn rijtjeshuis
Bij een gracht ja.quote:
Als je fijn woont geen probleem toch?quote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij zit er ook idyllisch bij![]()
En daar kom ik aan met mijn 13-in-een-dozijn rijtjeshuis
Lekker om zo te wonenquote:
Buurman van Jort en Youp.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ik mep niet Dottie V. dus....
Zo is het. Ik woon heel fijn hierquote:Op maandag 7 juni 2021 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je fijn woont geen probleem toch?
Zijn vrouw heeft vast een babbaloo bakfiets...quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 7 juni 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ik mep niet Dottie V. dus....
En een bloembakje met AH groente kweek potjes.. Ja..ze zijn lekker bewust bezigquote:Op maandag 7 juni 2021 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft vast een babbaloo bakfiets...
Mind fulness elke week.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een bloembakje met AH groente kweek potjes.. Ja..ze zijn lekker bewust bezig
En een open relatie,want dat is hip..quote:Op maandag 7 juni 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarna een Hugo... ff gek doen
6 maanden later:quote:Op maandag 7 juni 2021 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een open relatie,want dat is hip..
wel mooi 2.1 miljoen vangenquote:Op maandag 7 juni 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
6 maanden later:
Te koop: Kek grachtenpandje
Vraagprijs : 2000.000 euro.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
6 maanden later:
Te koop: Kek grachtenpandje
En uiteraard met de makelaar slapen m/vquote:Op maandag 7 juni 2021 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagprijs : 2000.000 euro.
kosten koper...
Ik merk wel dat je zelden dat soort bedragen over boekt... je punt staat verkeerd.quote:
Bitcoins.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je zelden dat soort bedragen over boekt... je punt staat verkeerd.
Jij doet zoiets cash zeker
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... Over Hip gesproken
Die gaan iets minder hard.quote:
quote:
Komt vast wel maatje.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Gelukkig heb ik ze al 4 jaar.. net voor de eerste hype... maar de hectare moet nog ff wachten wel
Gezelligquote:Op maandag 7 juni 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh ! Op bezoek natuurlijk
Tuurlijk, wanneer u het best uit komt natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima! Wel 4 dagen later hč.. ook ik heb rust nodig
Fijn zoquote:Op maandag 7 juni 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk, wanneer u het best uit komt natuurlijk
Best mooi ergens... maar FOKKING depressingquote:
Daar kan je alleen maar op zitten, maar neem dan wel een backpack meequote:Op maandag 7 juni 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Enneuh... niet teveel bagage dames... ik heb maar een smal bootje
[ afbeelding ]
Klopt,zijn laatste nummers zijn niet echt vrolijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best mooi ergens... maar FOKKING depressing
I like that spiritquote:Op maandag 7 juni 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je alleen maar op zitten, maar neem dan wel een backpack mee
Bikini`s zijn ook niet echt zwaar...quote:
Ik denk dat die backpack vol zit met cadeautjesquote:Op maandag 7 juni 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bikini`s zijn ook niet echt zwaar...
Vroeg ik er om?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Je bent wel hebberig hé met je cadeautjes
Gunther en Wolfgang.quote:
Kleding, toiletspullen, schoenen, make-up en Boekenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vroeg ik er om?
Wat kan je anders er in hebben zitten?
Ja lijkt mij ook wel ietsquote:
Niet nodigquote:
Geen toilet aanwezigquote:toiletspullen
Alleen gehakte laarzen.quote:schoenen
Die gaat uitlopenquote:make-up
je kent de vergelijking tussen bezoek en vis?quote:Boeken
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet nodig
[..]
Geen toilet aanwezig
[..]
Alleen gehakte laarzen.
[..]
die gaat uitlopen
[..]
je kent de vergelijking tussen bezoek en vis?
Zulke tuinen zorgen ervoor dat regenwater niet meer goed weg kan, gevolg heb je her en der afgelopen weekend wel weer kunnen zienquote:Op maandag 7 juni 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet wel meer voortuinen bij mensen waar geen gras of tuingrond meer is, maar dan wel van die borders met planten ofz erin..
Dan gaat het je ook niet om het plekje dus...quote:Op maandag 7 juni 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dan kom ik ook niet, als ik geen eens die spullen mee mag nemen
Ook deels door dat putten niet grondig en vaak genoeg schoongemaakt/leeggemaakt wordenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zulke tuinen zorgen ervoor dat regenwater niet meer goed weg kan, gevolg heb je her en der afgelopen weekend wel weer kunnen zien
Echt wel.. maar moet er wel een beetje verzorgd uit zien met wat mascaraquote:Op maandag 7 juni 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaat het je ook niet om het plekje dus...![]()
@:Deiss je kunt wat langer blijven
Ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nooit mascara op. Maar ben wel verzorgd 😜
Het gaat toch vooral om de inhoud en minder om de verpakking?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nooit mascara op. Maar ben wel verzorgd 😜
Gelukkig 😜 dacht dat ik de enige was 😎quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |