Ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nooit mascara op. Maar ben wel verzorgd 😜
Het gaat toch vooral om de inhoud en minder om de verpakking?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nooit mascara op. Maar ben wel verzorgd 😜
Gelukkig 😜 dacht dat ik de enige was 😎quote:
Hey GG. Zo is het. Tegenwoordig vind ik die mascara die ze ophebben zo lelijk en dik. Net als die dik geverfde wenkbrauwen.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat toch vooral om de inhoud en minder om de verpakking?
Of botox...quote:Op maandag 7 juni 2021 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG. Zo is het. Tegenwoordig vind ik die mascara die ze ophebben zo lelijk en dik. Net als die dik geverfde wenkbrauwen.
Dat maakt ze er vaak niet mooier op vind ik.quote:
Nee, vind ik ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt ze er vaak niet mooier op vind ik.
Is ook niet mooi iddquote:Op maandag 7 juni 2021 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG. Zo is het. Tegenwoordig vind ik die mascara die ze ophebben zo lelijk en dik. Net als die dik geverfde wenkbrauwen.
Mini Backpackquote:Op maandag 7 juni 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Leest de reacties en ziet de backpacks steeds kleiner worden
Natuurlijk staat ie al aanquote:
De wedstrijden met niet NL bedoel je? Snap nog wel dat ze die niet uitzenden. Op de finale na misschien mocht NL daar niet in staan.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel weer typisch NOS dat ik andere wedstrijden elders moet zoeken en kijken ..
Maar zelfs geen streams.. Dan organiseer je zoiets maar leveren ze half werk .. Gelukkig zenden ze bij EK Voetbal wel meer uitquote:Op maandag 7 juni 2021 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De wedstrijden met niet NL bedoel je? Snap nog wel dat ze die niet uitzenden. Op de finale na misschien mocht NL daar niet in staan.
Er zijn wel streams, maar niet via de NOS gok ik.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zelfs geen streams.. Dan organiseer je zoiets maar leveren ze half werk .. Gelukkig zenden ze bij EK Voetbal wel meer uit
Dat dus .. vanmiddag was ENG-GER op de spaansequote:Op maandag 7 juni 2021 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn wel streams, maar niet via de NOS gok ik.
Hier zou het moeten lukken:quote:Op maandag 7 juni 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus .. vanmiddag was ENG-GER op de spaanse
voor 15¤ jaquote:Op maandag 7 juni 2021 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zou het moeten lukken:
https://www.eurohockeytv.org/en-int/page/home-ehf-hockey
Nee, voor NL,quote:
Ja dan kijk je alleen Nederlandquote:Op maandag 7 juni 2021 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, voor NL,
bedoel dat de wedstrijden zonder NL geen 15 euro waard zijn
Yep, meer tijd heb ik toch niet. Moet wel gewerkt worden.quote:
Nah .. hoeft niet zo .. ze gaan wel lekker 0-6 alquote:Op maandag 7 juni 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, meer tijd heb ik toch niet. Moet wel gewerkt worden.
Zou jij wel meer willen kijken?
Die Spaansen hebben het wel heel snel opgegeven ja. Zo slecht begonnen ze echt niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah .. hoeft niet zo .. ze gaan wel lekker 0-6 al
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
M'n Pioenrozen staan in bloei en ze zijn mega dit jaar:
[ afbeelding ]
Wow! Wat mooi, sowieso pioenrozenquote:Op maandag 7 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
M'n Pioenrozen staan in bloei en ze zijn mega dit jaar:
[ afbeelding ]
Ik zei dat vanmiddag ook tegen mijn zus, alles is in de natuur veel groener dan andere jaren.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:34 schreef FaithHealer het volgende:
[..]We hebben wel gescholden op het koude en natte voorjaar, maar voor de natuur was het enorm goed.
Vooral in het Oosten.
Ja, klopt.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei dat vanmiddag ook tegen mijn zus, alles is in de natuur veel groener dan andere jaren.
Als je een overdekt balkon hebt moet je je plantjes misschien eens water gevenquote:
Oh dat is het.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een overdekt balkon hebt moet je je plantjes misschien eens water geven
Jij hebt toch juist altijd wel een leuk aangekleed balkon?quote:
Ja maar sommige zijn dood. Ik had ook wat kruiden. Ik baal daar ook wat van maar vervangen maarquote:Op maandag 7 juni 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch juist altijd wel een leuk aangekleed balkon?
Als het je lukt iets grotere potjes nemen, die wel kunnen draineren.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar sommige zijn dood. Ik had ook wat kruiden. Ik baal daar ook wat van maar vervangen maar
Ja ik moet daar maar eens aan denken maar een balkon is geen tuin, ik moet er ook nog op.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als het je lukt iets grotere potjes nemen, die wel kunnen draineren.
Iggy weetquote:Op maandag 7 juni 2021 21:55 schreef FaithHealer het volgende:
Iggy brengt mij Meikevers, spinnen en bromvliegen als kadootjes.
Ik weet niet wat je hebt, maar het hoeft niet mega, alleen die maatje koffiemok dingen heb je niets aan.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moet daar maar eens aan denken maar een balkon is geen tuin, ik moet er ook nog op.
quote:Op maandag 7 juni 2021 21:59 schreef FaithHealer het volgende:
Kruiden zijn sws lastig, ze brengen meer op dan je gebruikt. Ik heb ze ingevroren in olie.
Oh de kruiden zijn juist erg prima, ik pluk die regelmatig. Het zijn de fleurige bloemen qua kleurquote:Op maandag 7 juni 2021 21:59 schreef FaithHealer het volgende:
Kruiden zijn sws lastig, ze brengen meer op dan je gebruikt. Ik heb ze ingevroren in olie.
Zo'n ijsblokjesvorm.quote:
En dan waterige zooi in je pastaquote:Op maandag 7 juni 2021 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Zo'n ijsblokjesvorm.
Fijn hakken,mengen met olie, invriezen, en perfecte basis voor pasta b.v.
Nee, want geen water, maar olie.quote:
ohh,, maar die kruiden zijn beter versquote:Op maandag 7 juni 2021 22:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, want geen water, maar olie.
Waar fruit jij je ui en knoflook en kruiden in aan dan?
Ik heb geen elke dag tijm nodig b.v. Dat is het hem net.quote:
Daarom heb ik kruidenplantjes. Tijm ook btw. Vers is zo veel lekkerder. Ik jaag ze er wel door in twee maandenquote:Op maandag 7 juni 2021 22:14 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik heb geen elke dag tijm nodig b.v. Dat is het hem net.
Het is ook kut. Ook hier kennen we hemquote:Op maandag 7 juni 2021 22:20 schreef FaithHealer het volgende:
Wat doe ik mezelf aan mensen.
Ik mis Mo zo erg als ik hier ben.![]()
Ik mis jullie wel, maar zonder hem.
Het heeft geen zin.
Fijn dat je dan toch even komt kijken al is het zwaar.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:20 schreef FaithHealer het volgende:
Het heeft geen zin.
Zet een muziekje op dat helpt wel wat.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:20 schreef FaithHealer het volgende:
Het heeft geen zin.
Wat een scheetjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:22 schreef pullup het volgende:
The Patagonian mara from Argentina looks like a rabbit or small deer, but it's actually a large rodent.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
Suqian, China
A farmer feeds ducks in Jiangsu province
[ afbeelding ]
Morguh Cafca,quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Als ie ze maar geen brood geeft
Goedemorgen!Heerlijk weer weer!
| Forum Opties | |
|---|---|